winter 2012/2013 mama's!
+30
Maudy
tweeling
Snoes
Flip Fluitketel
Happydobby
Jelin
NoName88
Juutjepetuutje
Ella
Highway
Flower_L
Pinkel
kwak
Paper Crown
Bimbam
Puggle
Filoria
Caroow
Dora
Lejow
joyce0606
LDJ
Amber-
slaatje
Roos
Dikkie Dik
bolus26
Mama Titty
Printje
Limburg85
34 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: winter 2012/2013 mama's!
Pinkel, hoe gaat het vandaag met je hechtingen?
Juutje, hoe is het vannacht gegaan met N? Gelukkig lijkt het iets beter te gaan..
Jetje, hopelijk krijgt S niet te veel last van de prikjes. En wat een bollie Goed gegroeid!
Limburg, volgens mij krijgen ze 3 bezoeken achter elkaar prikjes. (2, 3 en 4 mnd?)
FF, fijn dat jullie wel uit 'mochten' slapen
Ella, dat was wel heel vaak achter elkaar drinken
Highway, spannend hoor! Fijn dat er iets lijkt te gebeuren! Lig je in E in het zkh? Wat fijn dat je vriendin even naar je vriendin toe kunt. Beiden een beetje afleiding. Gaat het goed met haar baby?
Snoes, wat leuk dat je een kadootje kreeg. Heb je ook zeker verdiend! Lijkt me op zich niet dat hij merkt dat hij op een andere kamer ligt. Misschien 'voelt' hij wel dat jij in de buurt bent. Ik weet het ook niet, vind het lastig wat je ze allemaal wel/niet merken, denken enz. Maar ik ben er al wel achter dat ze lang niet gek zijn! Is de temperatuur op beide kamers ook hetzelfde?
Ik had het een tijdje terug ook dat ik 'gek' werd van al die geluidjes van hem en inderdaad niet uitgerust was. Gelukkig gaat dat nu beter.
Ja, Flower, dat bdoel ik dus. K kijkt me tegenwoordig ook helemaal na als ik de deur uitloop... Ze zijn echt niet achterlijk!
K heeft vandaag weer een ‘ik-wil-niet-slapen-dag’. Vanochtend na zijn fles bleef hij heel onrustig. (Moest toen ook wel wat spugen). Na de 2e fles viel hij bij mij op schoot in slaap. Ik heb hem naar boven gebracht en toen was het foute boel natuurlijk. Ben ondertussen al 3 x boven geweest. Hij heeft denk ik 1 keertje een 3 kwartier geslapen maar meer niet Hij ligt nu ook weer te huilen… Ga hem zo maar halen denk ik, want slapen doet hij toch niet. Ik hoop dat hij na zijn volgende fles dan nog een poosje in bed wil.Ik moet namelijk het hele huis nog door. Vanavond visite en morgen verjaardag van mijn man. Gelukkig is de eerste taart al wel klaar.
Juutje, hoe is het vannacht gegaan met N? Gelukkig lijkt het iets beter te gaan..
Jetje, hopelijk krijgt S niet te veel last van de prikjes. En wat een bollie Goed gegroeid!
Limburg, volgens mij krijgen ze 3 bezoeken achter elkaar prikjes. (2, 3 en 4 mnd?)
FF, fijn dat jullie wel uit 'mochten' slapen
Ella, dat was wel heel vaak achter elkaar drinken
Highway, spannend hoor! Fijn dat er iets lijkt te gebeuren! Lig je in E in het zkh? Wat fijn dat je vriendin even naar je vriendin toe kunt. Beiden een beetje afleiding. Gaat het goed met haar baby?
Snoes, wat leuk dat je een kadootje kreeg. Heb je ook zeker verdiend! Lijkt me op zich niet dat hij merkt dat hij op een andere kamer ligt. Misschien 'voelt' hij wel dat jij in de buurt bent. Ik weet het ook niet, vind het lastig wat je ze allemaal wel/niet merken, denken enz. Maar ik ben er al wel achter dat ze lang niet gek zijn! Is de temperatuur op beide kamers ook hetzelfde?
Ik had het een tijdje terug ook dat ik 'gek' werd van al die geluidjes van hem en inderdaad niet uitgerust was. Gelukkig gaat dat nu beter.
Ja, Flower, dat bdoel ik dus. K kijkt me tegenwoordig ook helemaal na als ik de deur uitloop... Ze zijn echt niet achterlijk!
K heeft vandaag weer een ‘ik-wil-niet-slapen-dag’. Vanochtend na zijn fles bleef hij heel onrustig. (Moest toen ook wel wat spugen). Na de 2e fles viel hij bij mij op schoot in slaap. Ik heb hem naar boven gebracht en toen was het foute boel natuurlijk. Ben ondertussen al 3 x boven geweest. Hij heeft denk ik 1 keertje een 3 kwartier geslapen maar meer niet Hij ligt nu ook weer te huilen… Ga hem zo maar halen denk ik, want slapen doet hij toch niet. Ik hoop dat hij na zijn volgende fles dan nog een poosje in bed wil.
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Flower ik deed het ook altijd boven wat doen als ze slapen.
Snoes hopelijk is hij snel wat rustiger
Eindelijk heeft manlief telefoon gehad, aanstaande maandag 16u gesprek!
Straks weer visite, de peetooms met mama van peetoom dus wel gezellig.
Vanacht heeft t. Geslapen van 23.30 tot 5.15 u
Vandaag nieuwe thermosfles gekocht want die is kapot gegaan , daar neem ik water in nee voor de fles.
Hoeveel voeding krijgen jullie kleintjes? Hij pas 120+4 en drinkt nog niet vaak op.
Snoes hopelijk is hij snel wat rustiger
Eindelijk heeft manlief telefoon gehad, aanstaande maandag 16u gesprek!
Straks weer visite, de peetooms met mama van peetoom dus wel gezellig.
Vanacht heeft t. Geslapen van 23.30 tot 5.15 u
Vandaag nieuwe thermosfles gekocht want die is kapot gegaan , daar neem ik water in nee voor de fles.
Hoeveel voeding krijgen jullie kleintjes? Hij pas 120+4 en drinkt nog niet vaak op.
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10
Mama Titty hier 4x150 en 1x180 maar hij drinkt ze bijna nooit op, kost hem heel veel moeite.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Hier 4x 120, 1x 150 avondvoeding en 1x 60 nachtvoeding (was tot voor kort 90)
Heb ook paar keer 180 geprobeerd voor de avondfles, maar dan kwam hij alsnog 6x en dan wordt het wel teveel op den duur. Hij sliep er wel langer op overigens.
J drinkt eigenlijk alles op, zeurt daarna ook niet om meer. Heel soms laagje, maar dat komt door nutriton...is te dik
Heb ook paar keer 180 geprobeerd voor de avondfles, maar dan kwam hij alsnog 6x en dan wordt het wel teveel op den duur. Hij sliep er wel langer op overigens.
J drinkt eigenlijk alles op, zeurt daarna ook niet om meer. Heel soms laagje, maar dat komt door nutriton...is te dik
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Hier krijgt hij 90 ml. Al wil ik het stilaan proberen op te hogen naar 105 ml, hij zit nu al zolang op 90.
Ella, in het begin dacht ik ook dat dat de oorzaak was, dat hij teveel in de box had geslapen. Maar ik laat hem daar nu toch al een paar weken niet meer in slapen (tenzij sporadisch een keertje).
Flower, haha ja dat doet onze zoon ook. Hij kijkt me ook echt aan/na als ik wegga, soms begint hij dan te wenen, soms ook niet.
Noname, vervelend dat K. niet wil slapen vandaag! Dat had onze zoon gisteren heel erg. Niet dat hij anders veel slaapt overdag, maar gisteren echt maar 3 kwartier ofzo denk ik. Vandaag heeft hij wel al flink geslapen, vanmorgen van 10u tot 12u30 (toen was ik er dus heel de tijd bij) en nu ligt hij sinds 13u45 in bed, maar hij begint nu wel al te mopperen.
Mama Titty, wat fijn dat hij maandag op gesprek mag komen. Hopelijk wordt het wat! T. heeft ook lekker geslapen vannacht, fijn!
Ella, in het begin dacht ik ook dat dat de oorzaak was, dat hij teveel in de box had geslapen. Maar ik laat hem daar nu toch al een paar weken niet meer in slapen (tenzij sporadisch een keertje).
Flower, haha ja dat doet onze zoon ook. Hij kijkt me ook echt aan/na als ik wegga, soms begint hij dan te wenen, soms ook niet.
Noname, vervelend dat K. niet wil slapen vandaag! Dat had onze zoon gisteren heel erg. Niet dat hij anders veel slaapt overdag, maar gisteren echt maar 3 kwartier ofzo denk ik. Vandaag heeft hij wel al flink geslapen, vanmorgen van 10u tot 12u30 (toen was ik er dus heel de tijd bij) en nu ligt hij sinds 13u45 in bed, maar hij begint nu wel al te mopperen.
Mama Titty, wat fijn dat hij maandag op gesprek mag komen. Hopelijk wordt het wat! T. heeft ook lekker geslapen vannacht, fijn!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
NoName: he wat vervelend dat K niet wil slapen zeg.
Mama Titty: kijk dat is positief dat je man nog op een gesprek mag komen! Jullie mannetje heeft het netjes gedaan met slapen.
Mama Titty: kijk dat is positief dat je man nog op een gesprek mag komen! Jullie mannetje heeft het netjes gedaan met slapen.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Jetje, wat gebeurt er als je S. 's nachts een kleiner flesje geeft?
Snoes- Lady Post-a-lot
Hallo meiden,
Hier was ons dametje ook weer hongerig om 3uur vanacht, maar is na haar flesje en een schone luier weer heerlijk in slaap gevallen en heeft geslapen tot 9 uur. Dus opzich hoor je mij niet klagen. Ze heeft af en toe nog een beetje last van een vol neusje, maar gelukkig niet meer van die grote snottebellen als ze moet niezen. Vanmiddag heeft ze gezellig weer een uurtje bij mij op bed gelegen en heerlijk in het rond liggen kijken.
Onze rode kater begint haar ook steeds leuker te vinden, en kwam vanmiddag helemaal koppies geven tegen L.ieke haar hoofdje, en likte haar voorhoofd, echt zo schattig!! L. vond het ook allemaal wel prima, maar die vind knuffelen en kroelen sowieso altijd wel leuk!
Hier gister ook verwend met valentijn. Ik heb uit naam van L.ieke een mok gekregen met allemaal hartjes en de tekst: Voor de liefste mama van de hele wereld! Ik had voor mijn man uit naam van L. een speentje gekocht met Papa is the best erop, vond hij ook erg leuk!
Hier irriteren die stomme hechtingen nog steeds... Niet echt een fijn gevoel, maar duurt altijd even voordat het wegtrekt. Voor de rest een lekker lui dagje gehouden en veel gelezen in mijn boek. En zoals vanouds vanmiddag lekker in slaap gevallen totdat mijn man thuiskwam.
@ Mama Titty: Wat fijn dat je man maandag zijn gesprek heeft, spannend hoor!
@ Snoes: Hier wil L. ook soms niet in haar wiegje slapen, maar als ik haar dan naast mij op bed leg onder een dekentje vind ze dat prima, zolang ik maar in de buurt ben.
@ NoName: balen dat K niet wilde slapen, hier gaat het slapen wel goed. Ik merk nu wel dat ze wat vaker en langer wakker is tussen de voedingen in.
Hier was ons dametje ook weer hongerig om 3uur vanacht, maar is na haar flesje en een schone luier weer heerlijk in slaap gevallen en heeft geslapen tot 9 uur. Dus opzich hoor je mij niet klagen. Ze heeft af en toe nog een beetje last van een vol neusje, maar gelukkig niet meer van die grote snottebellen als ze moet niezen. Vanmiddag heeft ze gezellig weer een uurtje bij mij op bed gelegen en heerlijk in het rond liggen kijken.
Onze rode kater begint haar ook steeds leuker te vinden, en kwam vanmiddag helemaal koppies geven tegen L.ieke haar hoofdje, en likte haar voorhoofd, echt zo schattig!! L. vond het ook allemaal wel prima, maar die vind knuffelen en kroelen sowieso altijd wel leuk!
Hier gister ook verwend met valentijn. Ik heb uit naam van L.ieke een mok gekregen met allemaal hartjes en de tekst: Voor de liefste mama van de hele wereld! Ik had voor mijn man uit naam van L. een speentje gekocht met Papa is the best erop, vond hij ook erg leuk!
Hier irriteren die stomme hechtingen nog steeds... Niet echt een fijn gevoel, maar duurt altijd even voordat het wegtrekt. Voor de rest een lekker lui dagje gehouden en veel gelezen in mijn boek. En zoals vanouds vanmiddag lekker in slaap gevallen totdat mijn man thuiskwam.
@ Mama Titty: Wat fijn dat je man maandag zijn gesprek heeft, spannend hoor!
@ Snoes: Hier wil L. ook soms niet in haar wiegje slapen, maar als ik haar dan naast mij op bed leg onder een dekentje vind ze dat prima, zolang ik maar in de buurt ben.
@ NoName: balen dat K niet wilde slapen, hier gaat het slapen wel goed. Ik merk nu wel dat ze wat vaker en langer wakker is tussen de voedingen in.
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Pinkel, fijn dat het al ietsje beter met haar gaat! En wat een lieve cadeautjes hebben jullie elkaar (ofja, jullie dochter ) gegeven.
Snoes- Lady Post-a-lot
Pinkel Lekker een lui dagje!
Mamatitty Spannend het gesprek maandag! Hopelijk volgt er daarna een positief bericht!
Noname Balen dat K. niet wil slapen! Moet je nog veel bakken?
Snoes Ik denk niet dat het perse aan de ruimte ligt waar jullie zoontje ligt.
Jetje S. is weer goed gegroeid!
Ella Hoe is de dag verder gegaan?
Highway Hoe is het nu met je? Is er al vooruitgang?
Hier lijkt M. een regeldag te hebben. Ze is erg onrustig en huilerig. Slaapt weinig en is ze net in dromenland dan word ze binnen het half uur wakker. Verder wilt ze ook erg veel drinken gelukkig zit er op BV geen limiet dus ze is redelijk gauw tevreden al is het vaak van korte duur!
Mamatitty Spannend het gesprek maandag! Hopelijk volgt er daarna een positief bericht!
Noname Balen dat K. niet wil slapen! Moet je nog veel bakken?
Snoes Ik denk niet dat het perse aan de ruimte ligt waar jullie zoontje ligt.
Jetje S. is weer goed gegroeid!
Ella Hoe is de dag verder gegaan?
Highway Hoe is het nu met je? Is er al vooruitgang?
Hier lijkt M. een regeldag te hebben. Ze is erg onrustig en huilerig. Slaapt weinig en is ze net in dromenland dan word ze binnen het half uur wakker. Verder wilt ze ook erg veel drinken gelukkig zit er op BV geen limiet dus ze is redelijk gauw tevreden al is het vaak van korte duur!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Flip, ik vraag het me wel vaker af als ik het hier zo lees, maar wat is een regeldag?
Ik ben overigens ook heel erg benieuwd hoe het met Highway gaat!
Wat zijn de weekendplannen bij jullie? Mijn vriend kwam daarstraks thuis met de leuke verrassing dat hij maandag vrij is. Het is door het weer van afgelopen tijd even rustig op zijn werk (hij werkt in de bouw) en daarom heeft hij maandag een dagje weerverlet, heerlijk! Vanavond zitten we lekker op de bank om The Voice te kijken, morgenavond komen mijn neef en zijn vriendin met hun 5 maanden oude zoontje en zondag hebben we normaal een babyborrel. Als het doorgaat tenminste. Normaal zou eind januari de babyborrel al geweest zijn, maar toen lag de baby in kwestie in het ziekenhuis. Nu kreeg ik net telefoon van mijn moeder dat mijn achternichtje (waar de babyborrel dus voor is) sinds vandaag wéér in het ziekenhuis ligt omdat ze niet meer wil eten. Dus dat is nog even afwachten.
Ik ben overigens ook heel erg benieuwd hoe het met Highway gaat!
Wat zijn de weekendplannen bij jullie? Mijn vriend kwam daarstraks thuis met de leuke verrassing dat hij maandag vrij is. Het is door het weer van afgelopen tijd even rustig op zijn werk (hij werkt in de bouw) en daarom heeft hij maandag een dagje weerverlet, heerlijk! Vanavond zitten we lekker op de bank om The Voice te kijken, morgenavond komen mijn neef en zijn vriendin met hun 5 maanden oude zoontje en zondag hebben we normaal een babyborrel. Als het doorgaat tenminste. Normaal zou eind januari de babyborrel al geweest zijn, maar toen lag de baby in kwestie in het ziekenhuis. Nu kreeg ik net telefoon van mijn moeder dat mijn achternichtje (waar de babyborrel dus voor is) sinds vandaag wéér in het ziekenhuis ligt omdat ze niet meer wil eten. Dus dat is nog even afwachten.
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes voor jou:
Als je borstvoeding geeft, krijg je vroeg of laat te maken met regeldagen. De melkproductie is dan niet aangepast aan de stijgende vraag van je babytje, en moet dus omhoog.
Vaak voelen moeders zich erg onzeker tijdens regeldagen. Het lijkt immers alsof je kindje onverzadigbaar is en je borsten helemaal leeg aanvoelen. Maar die onzekerheid is nergens voor nodig. De natuur heeft het zo geregeld dat na enkele dagen van vaker aanleggen, je productie vanzelf de hoogte in gaat.
Leuk dat je man vrij is. Lekker lang weekend. Vervekend dat je achtetnichtje in het zkh ligt. Hopelijk knapt ze snel op
Als je borstvoeding geeft, krijg je vroeg of laat te maken met regeldagen. De melkproductie is dan niet aangepast aan de stijgende vraag van je babytje, en moet dus omhoog.
Vaak voelen moeders zich erg onzeker tijdens regeldagen. Het lijkt immers alsof je kindje onverzadigbaar is en je borsten helemaal leeg aanvoelen. Maar die onzekerheid is nergens voor nodig. De natuur heeft het zo geregeld dat na enkele dagen van vaker aanleggen, je productie vanzelf de hoogte in gaat.
Leuk dat je man vrij is. Lekker lang weekend. Vervekend dat je achtetnichtje in het zkh ligt. Hopelijk knapt ze snel op
Ella- Ratel
Ff hier net als bij jouw een regeldag. Veel huilen en willen drinken en niet willen slapen. Ben benieuwd naar de nacht. Op bv zit inderdaad geen limiet gelukkig, vind het alleen vervelend dat ik er zelf weer zo' n stuwing van krijg
Ella- Ratel
Hoii, nee nog helemaal geen vooruitgang hier helaas, afgezien van de krampen om de tien minuutjes maar die heb ik al sinds 10 vanochtend. Waren overigens ook goed op de ctg te zien, erg leuk. De baby lijkt drukker dan ooit, dat wel, denk ook dat ze voelt dat er iets gaande is. Ik ga nu proberen te slapen want afgelopen nacht was pet. Iedereen nog een fijne avond en nacht en hopelijk heb ik morgen leuk nieuws!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Spannend highway!!
Heel veel succes en hopelijk hebben jullie morgen jullie kleintje in de armen!
Heel veel succes en hopelijk hebben jullie morgen jullie kleintje in de armen!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Jammer nog geen vooruitgang highway. Ik hoop dat je lekker slaapt. En morgen leuk nieuws hebt
Ella- Ratel
Spannend highway.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ella, dank voor de uitleg, nu snap ik het! Had het bij jou inderdaad ook al een paar keer gelezen, nu weet ik waar jullie het over hebben haha.
Highway, balen dat er nog geen vooruitgang is. Hopelijk heb je een goede nacht zodat je morgen lekker uitgerust bent, mocht het beginnen!
Highway, balen dat er nog geen vooruitgang is. Hopelijk heb je een goede nacht zodat je morgen lekker uitgerust bent, mocht het beginnen!
Snoes- Lady Post-a-lot
Spannend Highway. Duimen dat het toch doorzet vannacht of morgenochtend.
Slaap lekker!!
Slaap lekker!!
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Hoest trouwens met Roos. Iemand iets van haar gehoord.
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Snoes schreef:Ella, dank voor de uitleg, nu snap ik het! Had het bij jou inderdaad ook al een paar keer gelezen, nu weet ik waar jullie het over hebben haha.
ik heb het gekopieerd en geplakt van internet hoor
Ella- Ratel
Highway spannend! Héél veel succes, hopelijk kun Je nog slapen
Snoes vervelend dat achternichtje in ziekenhuis ligt. Hopelijk van korte duur.
Volgens mij ga ik Ongesteld worden, heb zo een menstruatie achtige buikpijn.
Gisteravond bericht van zwager of we zondag thuis Zijn, dat vrienden van hun ook op kraamvisite willenvkomen en wat we eten :s .
Ze wonen op 2u afstand.
Vorige keren nooit willen mee eten en nu opeens wat maken voor 6 volwassenen en 4 kids!
Dus zo maar bak shoarma halen en wat frietjes, ga niet moeilijk doen.
Deze week is het bijna iedere dag visite.
Volgende week 'moet' ik naar mijn werk voor werk bespreking, maar volgende week zaterdag komen 2 collega s op kraamvisite, waaronder oud klasgenoot die me vroeger het leven zuur maakte , dat vind ik wel nog apart hihi.
Snoes vervelend dat achternichtje in ziekenhuis ligt. Hopelijk van korte duur.
Volgens mij ga ik Ongesteld worden, heb zo een menstruatie achtige buikpijn.
Gisteravond bericht van zwager of we zondag thuis Zijn, dat vrienden van hun ook op kraamvisite willenvkomen en wat we eten :s .
Ze wonen op 2u afstand.
Vorige keren nooit willen mee eten en nu opeens wat maken voor 6 volwassenen en 4 kids!
Dus zo maar bak shoarma halen en wat frietjes, ga niet moeilijk doen.
Deze week is het bijna iedere dag visite.
Volgende week 'moet' ik naar mijn werk voor werk bespreking, maar volgende week zaterdag komen 2 collega s op kraamvisite, waaronder oud klasgenoot die me vroeger het leven zuur maakte , dat vind ik wel nog apart hihi.
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
Highway hoe is het?
Mama titty leuk eters! En inderdaad lekker makkelijk doen. Apart zeg van die oud klasgenoot. Dat ze langs durft te komen.
Mijn kleine man kwam om half 6 en 9 uur. Heetlijk dus. We gaan vanmiddag even naar de prenatal lekker shoppen.
Fijn weekend!
Mama titty leuk eters! En inderdaad lekker makkelijk doen. Apart zeg van die oud klasgenoot. Dat ze langs durft te komen.
Mijn kleine man kwam om half 6 en 9 uur. Heetlijk dus. We gaan vanmiddag even naar de prenatal lekker shoppen.
Fijn weekend!
Ella- Ratel
Hoihoi
Hier is het goed! Krampjes waren vanochtend helemaal weg en de catheter zat nog dus ik was er bang voor maar ik heb al 3 cm! Vliezen zijn inmiddels gebroken en ik zit nu aan het infuus, spannend!
Hier is het goed! Krampjes waren vanochtend helemaal weg en de catheter zat nog dus ik was er bang voor maar ik heb al 3 cm! Vliezen zijn inmiddels gebroken en ik zit nu aan het infuus, spannend!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» winter 2012/2013 mama's!
» Meeting Mama's Winter 2012/2013 topic
» Winter 2013 / 2014 moeders