Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+30
Maudy
tweeling
Snoes
Flip Fluitketel
Happydobby
Jelin
NoName88
Juutjepetuutje
Ella
Highway
Flower_L
Pinkel
kwak
Paper Crown
Bimbam
Puggle
Filoria
Caroow
Dora
Lejow
joyce0606
LDJ
Amber-
slaatje
Roos
Dikkie Dik
bolus26
Mama Titty
Printje
Limburg85
34 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 3 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Highway wo 13 feb 2013 - 8:11

Pinkel: He verdorie; hopelijk zijn de eiwitten morgen weer minder, ben je net van de dialyse af..Fijn dat je even lekker kon bijslapen vanmiddag!
Snoes: Fijn dat R. wat is aangekomen, alle kleine beetjes helpen toch! Hopelijk nu een stijgende lijn!
DikkieDik: nette bloeddruk hoor! Ik hoop dat je de strippoging niet nodig gaat hebben en daarvoor al uit jezelf bevalt!
Roos: Hopelijk gaat vrijdag wat voor je doen; wie weet bevallen we wel op dezelfde dag!!
Juutjepetuutje: he wat een naar gedoe met N. Hopelijk gaat hij vanaf nu alleen maar vooruit en zijn de dipjes geweest... sterkte!

Zo ik ga nu lekker op de bank, heb een hele onrustige baby en allemaal harde buiken op het moment. Komt volgens mij gewoon omdat de gyn even lekker heeft lopen wroeten Wink
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pinkel wo 13 feb 2013 - 8:23

@ Juutje: Arme N toch!! Hele dikke winter 2012/2013 mama's! - Pagina 3 699888 winter 2012/2013 mama's! - Pagina 3 699888vanaf hier!! Ik zal heel hard voor jullie duimen dat jullie kleine mannetje snel weer opknapt!!

@ Mama Titty: Logisch dat je er af en toe helemaal gek van wordt die onzekerheid! Zou ik ook hebben hoor!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  NoName88 wo 13 feb 2013 - 9:15

Ella, je mag echt zelf je ramen wassen Wink Ik heb uiteindelijk alleen achter gedaan. Morgen weer een dag hoop ik...

Roos, DD en Highway, het eind is in zicht Very Happy

Snoes, dat is inderdaad vervelend dat hij niet in badje mag dan. Het is dan toch het lekkerst om even af te spoelen. Ja, jij had toen toch 27? kadootjes?
Super om te lezen dat R (bijna) niets meer teruggeeft en wat is gegroeid :cheering: Ja, het is natuurlijk best logisch dat zo'n narcose een behoorlijke impact heeft op zo'n klein mannetje. Ik proef in je post geloof ik ook dat jij wat rustiger bent en je 'vertrouwen' in alles een beetje terug krijgt. Fijn!

Pinkel, wat jammer dat je waardes niet goed waren! Ik duim voor je dat het morgen weer beter is. Kan me voorstellen dat je het best een beetje vervelend vind dat er geen 'oorzaak' is gevonden, al had je daar misschien ook wel weinig aan gehad...

Juutje, wat heftig! Lijkt me echt vreselijk om zp'n klein mensje zo te zien! Veel sterkte, gelukkig kunnen ze vaak best wel iets hebben...

Highway, je hoort inderdaad wel eens dat dat gewroet van alles op gang helpt Yes

K is nog steeds onrustig... Hij heeft echt nog bijna niet geslapen vandaag. Ik denk na vanmorgen 8 uur in totaal 4/5 uurtjes ofoz. Hij is ook hardstikke moe volgens mij, maar hij vertikt het gewoon om te gaan slapen lijkt het wel, en zeker in zijn eigen bed! Nu ligt hij bij papa en doet kleine hazenslaapjes.
Kan er echt slecht tegen en word er ook een beetje onzeker van. Zou hij ergens last van hebben?
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Dikkie Dik wo 13 feb 2013 - 20:50

Jemig wat een vervelend nieuws allemaal Highway, Juutje en Pinkel... Sad

Spannend Highway in of misschien net na het weekend heb je jullie dochter in je armen. Misschien wel op mijn uitgerekende datum!

Juutje hoe is kleine N de nacht doorgekomen?? Hou vol, komt goed!

Pinkel wat een tegenvaller nou zeg die waardes. Duimen dat het vandaag weer goed is. Hoest met de kleine?

Snoes wat fijn dat de kleine man is aangekomen. Nu nog lekker kunnen badderen en dan kan je hopelijk echt gaan genieten. Lijkt me trouwens wel fijn om te horen dat hij niet huilt vanwege pijnklachten, dat lijkt me helemaal zo naar.

Hoest met de onrustige baby's betere nacht gehad? Zijn het geen 'sprongetjes' waar ze last van hebben? Jaja ik heb even in mijn Oei, ik groei boek gelezen Wink

Roos succes morgen. Stiekem hoop ik gewoon dat het toch vanzelf op gang is gekomen en dat je vandaag of morgen bent bevallen.

Hier alles rustig...slecht geslapen. Ik droom al weken dezelfde droom dat mijn man een affaire heeft en mij ook verlaat voor die vrouw. Ik kijk teveel series met vreemdgaande mannen ( divorce, gtst etc)
Daarnaast was de baby ook wakker vannacht en die had via de buik heel innig contact met de poes die tegen mijn buik aan lag. Heel gezellig, maar niet bevordelijk voor de slaap.
Mijn man was/is er heilig van overtuigd dat de baby vandaag geboren wordt. Hij zei al voor de grap dat hij vandaag maar thuis bleef van werken. Helaasssss geen tekenen....
Vanochtend even gekeken naar kleine baby's, grote zorg. Wat een nare bevalling met die knip. Brrrr nu durf ik meteen niet meer...

Fijne dag vandaag!
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Snoes wo 13 feb 2013 - 21:17

NoName, onze zoon heeft ook van die dagen dat hij amper slaapt. Hij wil dan ook absoluut niet in zijn wiegje of in zijn box liggen, maar alleen bij mij of bij mijn vriend. Dat neem ik dan maar voor lief, binnenkort als ik weer ga werken kan ik hem al die aandacht overdag niet meer geven, dus doe ik het nu maar des te meer smile. Ja klopt, ik had toen inderdaad 27 cadeautjes met als 'hoofdcadeau' die canvasdoek met een foto van onze zwangerschapsshoot. De ochtend na zijn verjaardag begonnen mijn weeën smile

Dikkie Dik, wat een nare droom zeg! Zeker als die ook nog eens elke keer terugkomt, bah! En oh, niet teveel vergelijken met andere bevallingen die je ziet. Ik had tijdens mijn zwangerschap die film gezien *kan niet meer op de naam komen* waarbij die vrouw iig ook een helse bevalling had en een postnatale depressie. Die bevalling zag er ook zoooo ontzettend eng uit, daar was ik ook even niet goed van. In werkelijkheid is mijn bevalling me alleen mar 100% meegevallen.

Ik ga mezelf zo omkleden en daarna boodschappen doen met mijn zoon. Misschien dat ik ook nog wel een kleinigheidje vind voor mijn vriend omdat het Valentijn is. Vind het toch wel leuk om hem wat te geven, hij verdient het zo enorm! I love you

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ella wo 13 feb 2013 - 23:04

Snoes: wat fijn dat hij weer iets is aangekomen! Hoe gaat het nu met jezelf?

Highway: spannend!!! Ik hoop dat je vrijdag al wat ontsluiting heb! In ieder geval gaat het nu niet lang meer duren.

Pinkel: he vervelend dat je eiwitten gestegen zijn. Hopelijk hersteld het zich.

juutje: he wat naar om je mannetje zo te zien zeg.

NoName: jammer hoor Wink

Dikkie Dik: he wat vervelend je dromen. Ik ben ook bevallen met een knip en vacuum hoor. Valt best mee Wink

Hier sneeuwt het al weer flink. Hoop dat het snel weer weg is.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  NoName88 do 14 feb 2013 - 1:08

DikkieDik, niet teveel tv kijken jij Wink En ik dacht inderdaad ook aan een sprongetje misschien. Al zit hij precies tussen de 8 en 12 weken in confused Dat is dan wel weer een beetje vreemd...

Snoes, misschien heb je wel gelijk, en moet ik hem (nu het nog 'kan') maar gewoon die aandacht geven. Alleen als ik net wat anders op de planning heb/moet doen, dan vind ik het vervelend. Wat lief van je! Wij doen niet aan valentijn...

He getver, Ella, ik ben wel klaar met die sneeuw! Mijn man belde straks zei ook al dat er vandaag weer 10 cm kon vallen. Bah! Hij zat zelf ook al te schelden want hij vindt er echt niks aan. Zaterdag zaten we tijdens de sneeuw in de auto, zongen ze op de radio 'what a beautiful day', zegt hij; hoe kunnen ze dat NU zingen laughcry
Hmpf, ik kijk naar buiten; er begint al wat te vallen! Ik moet eind van de middag nog wel naar m'n moeder en vanavond boodschappen doen! Ramen wassen had ik ook niet hoeven doen Evil or Very Mad

Vannacht heeft K goed geslapen, werd om 6 uur wakker en heeft toen nog doorgeslapen tot 7 uur. Rond kw over 7 een fles en toen tot ong half 10 in bed gebleven. Wassen, aankleden enz. en toen werd hij wel een beetje vervelend, begon weer behoorlijk te krijsen. Dus nog voor half 11 heeft ie weer een fles gehad en om half 12 heb ik hem in bed gestopt. Nu slaapt hij lekker. Hopelijk houd ie dat weer even vol.
Begin te denken of hij misschien toch behoefte heeft aan meer drinken. Hij drinkt al zijn flessen leeg en vooral 's ochtends (tussen de 1e en de 2e fles) houd het vaak geen 4 uur vol, vaak is hij dan ook al wat langer wakker. Hij krijgt nu 5 x 150, ik zou hem misschien wel de eerste en/of laatste 180 kunnen geven. Ik vind wel dat je dan al heel hard richtigng de max gaat. En hij moet het nog zo'n poos op alleen de fles doen. Gaat hij dat dan wel volhouden?
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Mama Titty do 14 feb 2013 - 1:13

Snoes dat was denk ik de gelukkige huisvrouw die Je hebt gezien .

Dikkie dik moet hem nog terug kijken , vervelende droom zeg! Zal misschien met hormonen te maken hebben.

Pinkel vervelend dat de eiwitten niet goed waren.

Vanacht heeft de kleine man geslapen van 23.30 uur tot 5.30u .
Maar toch doodmoe en kort lontje hihi.
Hier flink opgefokt, wilde naar de bank gisteren om geld te storten, apparaten defect, ik naar ander dorp, was ik te laat.
Ging ik vanochtend terug is die vandaag gesloten.
Ik naar ander filiaal en daar wel, maar gewoon ruim uur heen en weer rijden, nooit meer contant geld storten, zo frustrerend.
Wel flink veel vlees gekocht Bij c1000 en Bij ah veel vlees met 35% korting.
Voor 7 dagen vlees enz voor 20 euro!
Zo kraamvisite!

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  Ella do 14 feb 2013 - 1:22

NoName: nee je kan vlgde week weer opnieuw je ramen wassen. Ik moest ook nog boodschappen doen maar ga het morgen maar doen.

Mama Titty: he wat een gedoe om geld te storten he. Heeft je man al iets gehoord?

Hier ligt de kleine eindelijk te slapen. Wilde vanochtend niet echt slapen en iedere keer drinken. Met 6 weken hebben ze toch ook weer een regeldag(en). Misschien zit dat eraan te komen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  bolus26 do 14 feb 2013 - 1:23

Noname : À had hetzelfde en krijgt sinds een week 5x 180. ze drinkt t niet altijd op maar ik biedt t gewoon elke keer aan. ze heeft nu pas na 4 uur weer honger . Ik heb net op t cb gevraagd wat de volgende stap is. De arts gaf aan dat je tot 4 maanden er nog rijstebloem door kunt doen en dan met fruit mag beginnen. Wat à d'r brulmomentjes momenteel betreft: ze is onderzocht, ook betreft krampjes en reflux maar zoals ik zelf ook al dacht is t n sprong/ fase. Ze weegt nu 4890 Gram en is 57 cm. Ook d'r hoofdomvang was 2 cm toegenomen dus ze groeit lekker momenteel !

Snoes wat fijn dat hij wat aangekomen is!

Juutje, wat naar allemaal!

Pinkel hopelijk volgende keer betere waardes!

Highway/ dikkiedik/ roos ik kijk regelmatig of jullie al bevallen zijn hoor! Spannend allemaal!

bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  NoName88 do 14 feb 2013 - 2:30

MamaTitty, dat is inderdaad frustrerend! Wel een lekker nacht!

Bolus, A groeit lekker! Ja, rijstebloem kan natuurlijk ook nog. (Kreeg mijn neefje allang op deze leeftijd geloof ik, dat is echt een enorme vreetzak! Dat vertelt ze overigens niet op het cb hoor Wink)
Ja, ik weet wel dat je met 4 mnd mag bij gaan voeden, maar voor mijn gevoel duurt dat nog heeeeel erg lang laughcry
Ach ja, ik kijk het wel even aan en anders eerst maar eens 1 of 2 flessen van 180 aanbieden.
Hij slaapt nu trouwens nog wel steeds vanaf half 12 (en de fles van ong half 11), dus dat is wel weer netjes. Hij heeft z'n 4 uur er al weer opzitten w.b.t. de fles. Ik heb hem wel een paar keer gehoord, maar hij ligt er nog steeds in.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Flip Fluitketel do 14 feb 2013 - 3:09

Ella Heb even gekeken in het Oei ik groei boek rond de 4/5 wkn zou er een sprongetje moeten zijn en rond de 6e week zou er een makkelijker periode moeten aanbreken en zijn ze meer wakkerder en vrolijker staat er.

Mamatitty Hij heeft een lekkere lange nacht gemaakt! Pff moet ook nog boodschappen doen maar is niet echt het weer naar omdat te gaan doen. Kijk morgenavond wel ff!

Noname Ik zou dan idd de 1e en laatste fles wat meer voeding in doen en kijken hoe hij daar dan op reageer. Hier komt M. regelmatig (zeker op de dag) om 2/3u maar ja zij krijgt natuurlijk BV.

DikkieDik Vervelend dat dromen! Gelukkig zijn niet alle bevalling hetzelfde en blijft het je bespaard van wat je gisteren zag.

Juutje Klinkt niet zo best van N. Hoe is het nu met hem?

Pinkel Hoe was de uitslag vandaag?

Highway Spannend a.s. vrijdag is gewoon de dag!!!!!! Hopelijk mogen jullie over een paar dagen jullie kleintje in de armen sluiten!

Snoes Fijn dat het de goede kant lijkt op te gaan met jullie manneke!

Hier liggen beide dames lekker een dutje te doen. En hier ook baggerweer! Zou eigenlijk nog boodschappen moeten doen straks maar zo geen zin in! Morgen maar eens kijken!
Verder gaat M. nu steeds meer brabbelen en geluidjes maken en je echt gericht aankijken! Zo leuk...zaterdag is ze ook gewoon alweer een maand oud gaat zo snel!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Ella do 14 feb 2013 - 4:06

FF: oh bedankt voor het kijken. Wat is dat precies voor een boek? Dan zou het nu inderdaad een sprongetje kunnen zijn. Leuk he die ontwikkeling van de kleine meid. Mijn kleine man is sinds deze week ook veel dingen aan het pakken, mijn ketting, vingers, mijn haren. Zo leuk!

Nou het vloeien na de bevalling was van de week bijna over en nu vloei ik sinds gisteren weer gigantisch. Snap er niks van. Zou denken dat het mijn menstruatie nu is maar geef borstvoeding dus dan zou je het nog niet echt verwachten.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Highway do 14 feb 2013 - 8:06

Ella: wat vervelend van het vloeien, hopelijk is het snel weer over

ff snel dus ik heb niet alles gelezen, ik ben namelijk helemaal gebroken Very Happy Vandaag het hele huis snel gepoetst omdat ik het schoon wil hebben als we weer thuiskomen uit het ziekenhuis en weekboodschappen gedaan etc. Nu ff lekker op de bank met mijn man, laatste avondje thuis met zijn tweetjes gaan we maar vanuit smile Vandaag wel al een hele onrustige buik trouwens, krampjes en ik verlies ook wat bruin (?) dus wie weet is de ontsluiting toch al wat begonnen, ben benieuwd morgenochtend smile

Iedereen een fijne Valentijnsavond en morgen zal ik vast tussendoor wel even op internet komen en een update posten smile
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Flip Fluitketel do 14 feb 2013 - 8:40

Haha Highway klinkt me bekend in de oren....Toen ik eenmaal wist wanneer het inleiden zou gaan gebeuren ben ik ook eerst het hele huis doorgegaan om te poetsen en ook de weekboodschappen in huis gehaald. Succes morgen! Hopelijk heb je al wat ontsluiting.

Ella Het boek heet Oei, ik groei en beschrijft de 10 sprongen in de mentale ontwikkeling van de baby. Is een erg handig boek die alles goed beschrijft. Balen van het vloeien. Bij mij is het vloeien sinds verleden week een stuk minder, alleen nog last van veel afscheiding (lekker praatje Wink ). Hoop dat het ook niet meer terugkomt!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Flower_L do 14 feb 2013 - 9:12

Heel veel succes morgen highway :cheering:

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Mama Titty do 14 feb 2013 - 9:17

Nog steeds niks gehoort, maar stond vacature online waar hij 2 jr geleden zou Zijn voorgesteld via Zijn werkgever in brabant toen hij daar onbepaalde tijd contract had. Dus morgen op solliciteren en even contact leggen met die manager van brabant!

Highway héél veel succes morgen, hopelijk heb Je dan al wat ontsluiting.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  NoName88 do 14 feb 2013 - 9:21

FF, leuk he, als ze steeds wijzer worden? Vanmiddag lag K bij mijn moeder op de bank en lag gewoon breeduit te lachen I love you

Ella, dat is vervelend... Voor menstruatie is het idd nog wat vroeg.

Highway, heel veel succes morgen! We zullen met smart op een update van je wachten Wink

Printje, gefeliciteerd met je mannetje! Wat een mooi kereltje! Volgens mij vond hij het prima dat zijn kado buiten stond smile

Ja, ja, hier ligt K in zijn wieg... en hij slaapt! Zien dat hij dat volhoud zo!
Ik heb gelukkig de boodschappen weer binnen, morgen aan het taart maken.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Pinkel do 14 feb 2013 - 9:24

Hallo meiden,

Hier een gebroken nacht achter de rug vanwege een snotterige baby. Was echt zielig elke keer dat ze nieste zat haar halve gezichtje onder het snot! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 3 1371890812 Gelukkig heeft ze geen koorts en drinkt ze nog steeds goed. Vanacht kwam ze om 3 uur en vanmorgen om 4.45uur was ze alweer wakker. Mijn man heeft haar beide keren een flesje gegeven, daarna is ze wel weer in slaap gevallen tot vanmorgen 9 uur.
Helaas wilde ze daarna niet meer in haar wiegje slapen. Elke keer als ik haar neerlegde en de kamer uitliep was het brullen! Uiteindelijk heb ik haar lekker naast mij op ons bed neergelegd met een eigen dekentje over haar heen, en toen was het goed. Ze heeft dus heerlijk de hele ochtend tot 14.00uur bij mama in bed gelegen. Zo kon ik relaxed mijn boek lezen en ondertussen met mijn meisje knuffelen, echt heerlijk!!

Vanmiddag moest ik weer naar de dialyse om bloed te laten afnemen. De uitslagen waren redelijk goed, in ieder geval was het niet verder gestegen gelukkig! Wel waren de fosfaten in het bloed wat verhoogd, en hier krijg ik nu medicijnen voor om dit te verlagen, en moet ik mijn zuivel beperken tot 1 beker per dag! Als de medicijnen aanslaan ben ik hoogstwaarschijnlijk snel helemaal van de dialyse verlost. Vandaag hoefde ik trouwens ook niet, en zaterdag hoef ik ook geen bloed af te laten nemen!!

Iets minder fijn was dat de arts wel weer de catheter opnieuw vast wilde zetten...!! En 2 hechtingen in je hals laten zetten zonder verdoving is absoluut geen pretje kan ik je vertellen!! Gelukkig was het snel gebeurd, en heb ik een hele vriendelijke arts die het deed. En om het goed te maken met mij hoefde ik zaterdag dus niet te komen!! Hahaha Dat is dan toch wel weer fijn! Wel doen de hechtingen nog flink zeer momenteel, maar ja dat hoort er bij. Hopelijk voelt het morgen weer wat prettiger aan!

@ Highway: Geniet van jullie laatste avondje samen!! En heel veel succes en sterkte de komende dagen!!
@ Printje: Gefeliciteerd met je zoontje!!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  Ella do 14 feb 2013 - 10:19

Highway heel veel succes morgen!

Ik ga slapen ben zo moe. Morgen reageer ik op de rest.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Juutjepetuutje do 14 feb 2013 - 10:25

Highway, heel veel succes morgen! Spannend!

Pinkel, wat fijn dat de uitslag goed was. Hopelijk ben je er snel helemaal vanaf

Het gaat iets beter met N.iels. hij heeft vannacht een goede nacht gehad. Om 3.00 lag hij te zoeken, in overleg met de verpleegkundige hem aangelegd en hij dronk goed! Super fijn. Om 6.00 weer geprobeerd maar nu kostte het hem meer moeite. We zouden een beetje om en om doen, sonde en live voeden, maar het lukte hem toch nog niet goed dus nu weer sonde. Kinderarts was vanmorgen geweest en is tevreden. Het zuurstof wordt heel langzaam afgebouwd en gekeken hoe dit gaat
Hij moet zeker wel tot na het weekend blijven, dat viel me nog wel tegen.
Vanmiddag even een paar uurtjes thuis geweest, terwijl man hier was. Confronterend ineens, die lege wieg, geboorteslingers etc. Sowieso de hele wereld die doordraait. . Ondertussen ook nog even langs de oudste geweest die is bij mijn ouders en vermaakt zich daar gelukkig prima, hij had een foto in de krant gezien van tompoezen n had mn vader omgepraat om dat te gaan kopen. Door de telefoon gevraagd of ik dan een taartje bij hem mocht eten, nou dat vond hij super natuurlijk, kleine schat.
Nu maar proberen wat te slapen. .
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Pinkel do 14 feb 2013 - 10:35

@ Juutje: Fijn dat het wat beter met N gaat! Hopelijk mag hij na het weekend lekker weer naar huis! En wat schattig van je andere zoontje dat je taart bij hem moest komen eten! Voor een tompouche ben ik ook altijd wel te porren, veel te lekker die dingen!!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  Mama Titty do 14 feb 2013 - 11:32

Juutje wat fijn dat het al iets beter met N. gaat! Hopelijk kun je hem snel alle voedingen 'live' voeden! Wat lief van de oudste.
Hopelijk hebben jullie hem begin volgende week lekker thuis in jullie wiegje liggen.

Pinkel wat balen dat ze zo verkouden is, maar wel fijn dat ze wel goed drinkt. Auwwwwwwww hechtingen zonder verdoving, ik vond het al pijnlijk toen ze die eruit haalde, laat staan dat ze doen hechten.

net een doorpas gehouden van mijn kleren voor de zwangerschap *zucht* 2 broeken passen niet, de rest gelukkig wel!
Qua shirts heb ik alleen de meest recente gepast, had ook shirtjes van mijn studententijd van ruim 5 jaar geleden, die zat op het einde al iets strak dus heb me daar niet aan gewaagd. Ook heel de kledingkast netjes opgevouwen.
Vanavond bij mijn ouders gegeten, echt fijn even niet koken hihi ondanks dat ik alles uit had liggen voor thuis te wokken,maar dat kan morgen ook.
Vandaag ook cadeautjes gehaald voor mijn nichtje die wordt 5, 2 sprookjesboom dvd's en 2 x sprookjesboom shampoo/douchegel.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  NoName88 do 14 feb 2013 - 11:34

Meneer sliep nog als een roosje om 11 uur. Half slapend de fles gedronken. Benieuwd wat hij vannacht doet. Man is bang dat hij halverwege de slaap uit heeft....

Welterusten allemaal.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  NoName88 do 14 feb 2013 - 18:10

Hmmm om kwart over 4 begon meneer, dat zijn we niet meer gewend. Bij ons in bed onrustig gebleven tot nu toe. Hij krijgt nu een fles. Vraag me af of hij ergens last van had, meestal vind hij het bij ons in bed wel prima. Of toch een beetje honger. Vanavond de laatste maar eens een grotere aanbieden denk ik.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: