Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+38
SDL
Parel
LDJ
Travelgurly
Limburg85
Creabea_28
Coco
Jelin
Printje
Flip Fluitketel
Flower_L
Pinkel
Mama Titty
Highway
Snoes
NoName88
_Lana_
Muppetje
Happydobby
Sanne
Jezzie
Puggle
Minx
Liadan
Aimee
Alex
Lejow
koNijntje
Amber-
meisje
Roos
Bimbam
Papillio
Smaragdje
Paper Crown
bolus26
tweeling
kwak
42 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty winter 2012/2013 mama's!

Bericht  kwak di 8 jan 2013 - 23:27

jelin, jakkie dat lijkt me echt eng! Ik houd helemaal niet van dat soort dingen en zou echt bang zijn dan!

Pff... vandaag heb ik geen zin om de strijd aan te gaan met D. Ik moet nog boodschappen doen, ik moet brood halen maar madam wil puzzelen en absoluut niet mee werken dus die zit nu te puzzelen omdat ik geen zin heb in strijd en gejengel..
Ze maakt al voor minstens de 10de keer vandaag de zelfde puzzel.
ach... en het regent hier ook nog dus ik blijf nog wel even binnen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Jelin di 8 jan 2013 - 23:32

@ Kwak.. Bah dat is vervelend als de kinders niet mee willen werken. Ken er alles van, maar soms moet het toch. En ja het blijft eng, maar gelukkig is het nu erg rustig en komt het bijna niet meer voor..



Laatst aangepast door Jelin op wo 23 jan 2013 - 12:21; in totaal 1 keer bewerkt

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  kwak di 8 jan 2013 - 23:35

leuk jelin! een echte meiden kamer met dat roze en paars!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Jelin di 8 jan 2013 - 23:38

kwak schreef:leuk jelin! een echte meiden kamer met dat roze en paars!

Ja dat wilde ze graag. Ze wilde eerst een paarse muur, maar heb haar een beetje omgepraat en nu is dit ook goed. Een echte prinsessenkamer zoals ze wilde haha.. Maar ook niet te bont, doordat maar 1 muur roze en paars is en de rest wit haha..

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Juutjepetuutje wo 9 jan 2013 - 0:04

Jelin, wat fijn dat je weer eens goed geslapen hebt, wel jammer dan weer van je bekken!
Goh, deuren die open gaan en voetstappen enzo, dat lijkt me wel eng.
Mijn zoon kan verder niet goed benoemen dat hij iemand ziet, maar kijkt wel wild om zich heen.
mooi kamertje!!

Printje, ja ik ken jouw verhaal en hoopte al dat je zou reageren. 'fijn' om te lezen dat we hier niet de enige zijn met dit probleem (weet niet zo goed hoe ik dat moet omschrijven) dus R slaapt nu wel beter?
Een vriendin had dit ook met haar zoontje en die heeft haar huis laten zuiveren. daar bleken erg veel entiteiten te zitten, waar haar zoon erg veel last van had. soms overweeg ik dat ook eens te proberen, maar we willen het nog even aankijken, omdat dit pas 2 nachten is. misschien zijn het toch gewoon de spanningen die hij om zich heen oppikt en waar hij geen raad mee weet.
wat balen van jullie tv. moet inderdaad eigenlijk niet kunnen. is ook een hoop geld om te laten maken. maar ik weet niet wat je er verder nog mee kan? heb je nog garantie?
en vervelend dat je er zo klaar mee bent! ik snap het helemaal, ik ben er ook helemaal klaar mee, en mijn lichaam ook. maar ja, elke dag is weer een dag minder. en wb de kraamtijd. probeer het gewoon over je heen te laten komen, wie weet valt het allemaal hartstikke mee en is het een wereld van verschil als de kraamtijd bij R! wij hebben bij T ook een rot kraam tijd gehad en had me er ook best op verkeken, nu ga ik gewoon van het allerergste uit en dan zal het hoop ik wel mee vallen en anders weet ik in ieder geval wat ik kan verwachten.

kwak, haha heerlijk, van die dagen met dwarse peuters! succes!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Juutjepetuutje wo 9 jan 2013 - 0:29

oh en ik word trouwens helemaal knettergek van al het 'medeleven' van mensen! Embarassed
tuurlijk vind ik het hartstikke lief dat ze aan me denken en als niemand iets zou laten horen zou ik het ook niet tof vinden, maar echt elke dag krijg ik telefoontjes en whats appjes of alles nog rustig is en 'of ie er al is' eeehm wat denk je, al 2 dagen maar we hebben jou lekker niks laten weten!! Rolling Eyes
gister was ook zo bijzonder. mijn moeder had T naar de opvang gebracht zodat ik niet met hem hoefde te sjouwen op de fiets enzo (ze kwam er toch langs naar haar werk) op dat moment gingen de buren ook de deur uit. ik had het gordijn lekker een beetje dicht gelaten en zat in mn huispak, dus zag hun wel een aantal keren voorbij lopen, tot halverwege het raam, naar binnen kijken en daarna weer omkeren. maar ze zagen mij niet.
smiddags kwam mijn man uit zijn werk en het eerste wat ze aan hem vroegen: 'en???' dus P. vroeg zich echt af van.. huh? en?? 'ligt ze nog in het ziekenhuis?' 'nou dat hoop ik niet' zei mijn man, 'ik weet van niets' ze hadden dus zelf maar hun verhaal er van gemaakt. T wordt opgehaald door oma, ik was al de hele dag niet gesignaleerd en het was ook nog de uitgerekende datum dus die móet aan het bevallen zijn whahaha ik moest zo lachen dat ik het hoorde! die mensen zijn echt té nieuwsgierig winter 2012/2013 mama's! 3079029344

zo, weer even lekker geklaagd haha
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Flower_L wo 9 jan 2013 - 0:35

Printje, das wel een tegenvaller, die tv... Hoevaak gaat R naar de opvang? Lastig...ik twijfel ook wel eens of een ander KDV niet geschikter is, maar we zijn al eens geswitched ivm verhuizing, dus vind eigenlijk niet zo prettig.

Jelin, leuk hoor, kamer van jullie dochter!

Highway, hoe gaat het nu met het kindje van jouw vriendin (vriendin was het toch? kon even niet zo snel meer vinden)

Roos, wat vervelend van die aanvaring... Is de vervangster helemaal nieuw? Of van een andere afdeling en neemt ze jouw taken over? Wel vervelend weggaan idd.

Mama Titty, wat een domper, niet meer thuis mogen bevallen. Maar wel prettig dat je nu iig onder regelmatige controle staat, voor jezelf denk ik ook wel prettig gevoel. Die inwendige onderzoeken...brrr...krijg er nog de bibbers van. Vreselijk vond ik dat, vooral tussen de weeen door.

FF, lekker een cake gebakken. Dus de diepvries ligt al helemaal vol met kraamtraktatie winter 2012/2013 mama's! 561177

NoName, wij zijn afgelopen week 'cold turkey' van Friso naar Kruidvat overgestapt. Niets van gemerkt, wel andere ontlasting overigens.

Kwak, haha, ik zou al blij zijn wanneer L uit zichzelf puzzels ging maken...nu is het telkens 'samuh peluh'.l Hopelijk blijft het regenen, voel je ook niet de drang om naar buiten te gaan, en hoef je geen strijd te voeren Very Happy En vriezen...ik hoop dat er voor het weekend nog een paar buiken drastisch in grootte afnemen hier in dit topic. Lijkt me ook niet prettig, vond ik paar weken geleden al niet...bah

Juutje, vervelend dat je zoontje uitgerekend nu slecht slaapt. Hier weleens fases gehad waarbij wij perse op de kamer moesten blijven, maar hij heeft nog niet aangegeven dat er iets of iemand in zijn kamer is. Fijn zulke buren Juutje haha. Ik had er niet zo heel veel last van gelukkig, lijkt me ook niets.

J. ligt alweer half u op bed. Hij is nog wat aan het brabbelen. Vanochtend eerste keer naar cb geweest met hem...3925 gram alweer. Begint een vreetmonstertje te worden winter 2012/2013 mama's! 561177 Komt beetje doordat we van 7 naar 6 voedingen wilden, en aantal cc op hadden gehoogd. Maar vervolgens komt meneer doodleuk nog om de 3u, dus nu gaan we toch maar weer naar 7x90 cc (ivp 6x120)
Ga zo wat shirtjes van J met flockfolie opleuken. Heb mt 62 van L alvast tevoorschijn gehaald, en daar zaten ook wat shirtjes in, waarvan de opdruk begon te scheuren...wil ik nu zelf flockfolie overheen 'plakken'.

Morgen komt de huisarts nog langs voor check J en zn bloemetjes bijtjes verhaal...weet nog niet wat ik ga doen met anticonceptie, iig geen lading hormomenspul erin.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  kwak wo 9 jan 2013 - 1:12

haha, juutje dat is nou net de reden dat bijna niemand hier de precieze uitgerekende datum weet!
Ik heb gewoon gezegd, de baby komt in januari en de laatste dag dat hij mag komen is 28 januari dus ik lieg niet Wink!
Bij D. wist wel iedereen het, echt stront iritand! nou, is het nog rustig, heb je al weeen? als of ik dat hun ga vertellen zeg!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  kwak wo 9 jan 2013 - 1:15

flower, wow 3925 gram? haha D. woog met de geboorte al 3900 gram!
fijn dat hiji zo groot groeit/!
ik moet ook nog flocken voor een kraamcadeau maar heb nog geen zin Wink!

boodschappen zijn binnen. weer veel te veel gekocht dan wat nodig was maar ja, hamsterweken he Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Printje wo 9 jan 2013 - 1:16

Heel herkenbaar, als ik boodschappen ben en de huistelefoon dus gemist heb wordt ik meteen op mijn mob gebeld. Alles nog goed??? Ben je bevallen??!! Euh nee gewoon aan het winkelen...


R gaat 1 dag naar de opvang, eigenlijk weinig dus maar ja ik heb de laatste tijd wel veel
' klachten'. Dus ga toch informeren bij die andere bij onze school.

Hier regent het al de hele dag, ik wilde eigenlijk naar de bieb en de winkels wandelen maar goed, hopelijk dadelijk ff droog, volgens buienradar zou het droog moeten worden. R wil ook weer cake bakken haha ik ben een kleine 8 kilo aankomen maar sinds ik thuis ben volgens mij wel meer hahahha.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Dikkie Dik wo 9 jan 2013 - 1:45

Zo heerlijk van mijn 3e dag verlof genieten.
Ben al lekker begonnen met de babywas, heerlijk al dat kleine spul. Wiegje opgemaakt zal eens kijken of ik er een foto van plaatsen, ben zo'n nurd op dat gebied. winter 2012/2013 mama's! IMG-20130103-WA0001_zps12db1cd4
Verder heb ik elke dag een schoonmaaktaak, eergisteren de woonkamer, gister de badkamer en vandaag de slaapkamer. Ik sta elke ochtend tegelijk met mijn man op, ontbijtje voor hem maken en zijn lunch anders eet hij alleen maar ongezond. Dan lekker luieren op de bank. Heerlijk relax. Volgens mij ben ik het volgende week zat Laughing

Ik kom bijna niet buiten, ik heb geprobeerd te fietsen afgelopen maandag, even de pampersaanbieding bij de Kruidvat halen, maar omdat de baby al is ingedaald, voel ik haar tegen mijn bovenbeen botsen tijdens het fietsen. Nu durf ik niet meer, bang haar te bezeren Embarassed

Printje wat vervelend zeg dat jeje zo voelt. Bespreek het eens met de vk, daar is ze ook voor. Ik heb geen ervaring hiermee, het is mijn eerste en laat het maar gewoon over me heen komen allemaal.

Ella gefeliciteerd!!! Ik heb jou nog niet op FB. Highway trouwens ook niet.

Voor de dames die uitgeteld zijn: de laatste loodjes zijn echt aangebroken. Hoe frustrerend het misschien ook is met al die voorpiepsters Wink komt goed. Ik denk persoonlijk dat ik de 40 of misschien wel 42 weken volmaak, ik ben nog niet toe aan eerder...


Laatst aangepast door Dikkie Dik op wo 9 jan 2013 - 1:54; in totaal 1 keer bewerkt
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Dikkie Dik wo 9 jan 2013 - 1:50

Ff spammen vanaf vanavond 21.30 sbs6 kleine baby's grote zorgen. Mijn mama werkt hier aan mee.
Ik moest al huilen bij de proefaflevering, maar ik vind het zo knap en fijn dat deze zorg bestaat.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  NoName88 wo 9 jan 2013 - 2:22

Juutje, gezellig al die nieuwschierige mensen confused

Jelin, leuk kamertje!

Printje, hoop echt voor je dat de baby snel komt!
voeding

Kwak, mooi dat de boodschappen weer binnen zijn! Ja ik vond de hamsterfolder er ook weer goed uit zien! Heb m'n lijstje al klaar voor morgen. Maar de 1 euro aanbiedingen van C1000 waren ook niet mis! Heb alleen niet zoveel zin om naar 2 winkels te gaan. En ik moet met de auto dus dan is het al gauw niet zo voordelig meer.

Flower, zo die is goed gegroeid! Ik moet morgen naar het cb. Ik ga morgen ook kruidvat voeding halen, ik probeer het gewoon.
Ook ik wil best graag naar 6 flessen, en hij drinkt zijn flessen steeds goed op. Daarnaast meld hij zich (overdag) altijd binnen de 3 uur eigenlijk wel weer dus volgens mij lust hij best een beetje meer. Vanmorgen om 11 uur heb ik hem dus 120+4 gekregen, dronk hij netjes leeg dus ik was heel benieuwd hoe lang hij sliep. Wat denk je? Net om 5 over 2 begon meneer weer van zich te laten horen smile Mooi 3 uurtjes dus! Heb hem nu bij me op schoot liggen en hij blijft aardig rustig (met fopspeen), denk dat hij dus nog niet echt honger heeft. Ga denk toch maar wachten tot 3 uur en hem dan weer een fles geven van 120, kijk ik dan wel even verder hoe lang hij het dan uithoudt.
Mocht hij er echt 7 willen, dan krijgt hij gewoon weer 90+3 denk ik maar. Morgen maar eens horen wat ze op het buro erover zeggen.
Ik denk overigens dat hij het wel volhoudt tot 3 uur, want momenteel slaapt hij alweer bijna hier op schoot Laughing

DikkieDik, jij bent goed bezig :cheering:

Vanmorgen gebeld naar Babydump over de kinderwagen. Ik moet langskomen in de winkel. Gaat de technische dienst ernaar kijken. Als ze kunnen proberen ze het te maken, anders moet hij opgestuurd naar Quinny en krijgen we een leenwagen Sad Ik hou er maar rekening mee dat het daar op uit draait...
Voor morgenmiddag staat er dus een ritje Veenendaal op de planning. Samen met m'n oma, dan gaan we gelijk de stad in om een kadootje van oma voor K. te kopen smile
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  kwak wo 9 jan 2013 - 3:07

noname, D. heeft trouwens ook na de BV kruidvat voeding gekregen. Ik hoorde dat nutrilon en KV uit de zelfde fabriek komen alleen in een ander potje zitten.
alleen vonden we de KV niet meer fijn vanaf 6 mnd, die klonterde wat bij ons maar verder vonden we het goede voeding.
ja, de c1000 heeft nu ook goede aanbiedingen maar daar moet ik 15 min voor rijden en daar heb ik nou niet veel zin in.

dikkiedik, wow wat een mooie grote kast! daar kan veel in winter 2012/2013 mama's! 281626781!leuk kamertje ook!
dat je tegelijk met je man uit bed gaat, echt knetter gek Wink! Ik bleef altijd liggen en nu nog hoor als D. nog lekker bij me tv kijkt.
Ik wou dat programma al gaan kijken, lijkt me heel mooi.

Wij hebben net cakejes gebakken, D. maakte ipv prinsessencakejes monstercakejes!Ze vond het heel leuk, het geeft alleen een beetje zooi. Nu zitten we even voor de tv.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Highway wo 9 jan 2013 - 4:24



@ juutjepetuutje: klinkt als een zware nacht inderdaad.. Stiekem vind ik die oplettende buren geniaal klinken haha maar kan me goed voorstellen dat het kei irritant is!
@ jelin: fijn dat je een goede nacht hebt gehad en het wordt leuk op t kamertje zeg!
@ flip: rommelt er al wat? Very Happy
@ kwak: de baby had vast een heerlijk relaxdagje om zich klaar te maken voor het echte werk, geboren worden! De cakejes zien er heerlijk uit trouwens, zag ze op fb smile
@ flower; fijn dat het goed gaat met J, mooi gewicht! Met mijn vriendin gaat het al wat beter echter willen ze nog geen bezoek. Zij s ontslagen en ze wonen nu in t r.onald macd.onald huis.. Fijn dat zoiets bestaat. Met de kleine gaat het redelijk, gisteren een foto gezien en dat was wel even schrikken/huilen..zo enorm klein maar gelukkig ook erg sterk. Ben benieuwd naar je flockfolie creaties, ik heb toevallig vanochtend ook een shirtje 'geflockfolied' Laughing
@ dikkie dik: wat een prachtig kamertje!! En mooie lamp, die hebben wij ook ( moeten we alleen nog ophangen). Ik wil vanavond ook kijken maar dat wordt wel huilen denk ik Embarassed
@ noname: rot van de kinderwagen, hopelijk krijg je wel een fijne leenwagen mee..veel plezier met shoppen!

Hier nu lekker op de bank, vannacht redelijk geslapen (3:00 tot 8:00) en van 13:00 tot 1430 nog even een dutje gedaan. Was o.a naar de markt geweest en nog wat laatste spulletjes gekocht. Wellastig, ik heb 2 voedingsbh's gekocht maar of ze gaan passen vraag ik me af. Mijn borsten zijn nog helemaal niet gegroeid, alleen wat veranderd qua vorm dus ik eb maar mijn normale maat genomen alleen een iets wijdere omtrek, dat zit nu beter. Hopelijk is het geen miskoop. Ze rekken iig wel wat mee ( katoenen van hema) verder nog een relaxte joggingbroek geshopt, heerlijk! Joggingbroeken zijn echt mijn nieuwe vriendjes de laatste dagen I love you
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Highway wo 9 jan 2013 - 15:00

Doen jullie trouwens iets speciaals als traktatie voor het bezoek? Ik ben niet zo fan van beschuit met muisjes, wel van beschuit maar niet echt van muisjes dus ik wil iets van cakejes maken.

Ik ben nu maar alvast cakejes aan het bakken aangezien ik weer eens niet kan slapen. Ik wil er zo'n 50 bakken en in de vriezer doen en dan volgende week alvast de fondantschijfjes gaan maken voor erop. Zodat ik leuke cupcakes kan voorschotelen ipv beschuitjes. smile
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Juutjepetuutje wo 9 jan 2013 - 16:27

Haha ik lees elke nacht updates van jou highway. Wat vervelend dat je niet kan slapen... dat je dan ook echt activiteiten gaat doen joh.. wassen, cupcakes maken.. ik kan ook niet slapen maar blijf wel in bed, anders ga ik mn ritme helemaal zo omdraaien en met een peuter er nog bij is dat niet heel handig. .
Gelukkig slaapt zoon vannacht goed... nog even afkloppen.. maar nu llig ik zelf dus wakker. Weer flinke voor weeën en druk maken om van alles maar ja
Nou succes nog even met je cupcakes!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Highway wo 9 jan 2013 - 16:40

Ja het is wel erg de laatste dagen maar na een paar uur in het duister staren ben ik het bed wel zat, lig er toevallig net weer in smile scheelt natuurlijk dat ik geen kleintje heb lopen. Vervelend dat je zulke voorweeen hebt, ik heb volgens mij last van t indalen ( steken in mijn kruis, auw)
Hopelijk kun jenog even slapen! Ik ga een poging wagen
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  NoName88 wo 9 jan 2013 - 17:48

Wel je rust pakken hoor highway!! Hier heeft meneer na z'n fles van 23 u geslapen tot 05.30 :cheering:
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Printje wo 9 jan 2013 - 21:51

Noname, heerlijk zeg, heb je toch zelf ook weer een fijne nacht gehad.

Ik ben weer goedgekeurd door de vk. Kindje is nog niet ingedaald maar alles was prima. Ze denkt me niet meer te zien op het spreekuur laten we hopen dat ze gelijk heeft. R is vandaag naar de opvang, wat een rare rust vind ik dat altijd. Ik wil eigenlijk even op het werk langsgaan voor een kopje koffie.

Ik zat strakjes te denken hoe het ook allemaal weer zat, ze krijgen toch eerst om de ongeveer drie uur een voeding hè? Ik weet het van R helemaal niet meer, wel dat hij al vlot om de vier uur zat maar voor de rest... Ik weet het niet meer hahaha. Volgens mij was het hier al snel 7-11-15-19-23 en dan eventueel de nacht.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Juutjepetuutje wo 9 jan 2013 - 23:46

he meiden

ik ben ook weer goed gekeurd bij de gynaecoloog maar ik heb wel even een baalmomentje. alles zit nog potdicht Sad word echt gek van de voor weeën maar die hebben dus niets gedaan.
nu word ik morgen besproken in het team om te kijken wat ze voor me kunnen doen.
gelukkig was met de kleine man alles prima dat is het belangrijkste natuurlijk. maar ik zit er zelf gewoon even door heen en had eigenlijk gehoopt dat er op zn minst iets gaande was. buh, slaaptekort, hormonen alles bij elkaar net even lekker een potje gehuild, dat lucht weer op smile
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  kwak do 10 jan 2013 - 0:51

juutje, balen! ik kan me goed voorstellen dat je er echt even goed van baalt! Dat had ik maandag al!
winter 2012/2013 mama's! 699888

Printje, fijn dat je weer bent goed gekeurd!opbassis waarvan denken ze je niet meer te zien eigenlijk?
besloten om toch thuis te bevallen of ga je toch naar het ziekenhuis?

highway, haha jij bent ook niet wijs om midden in de nacht cake te bakken!
Ik ben ook geen fan van beschuit met muisjes, ik heb gewoon zn cake gekocht, dot slagroom er op en wat muisjes en klaar hoor. Ik denk dat mijn moeder ook nog cupcakes gaat bakken, dat deed ze met D. ook.
Mijn man wou graag beschuit met muisjes dus ik heb ook beschuit in huis maar ik ga voor de cake, in de avond mag mijn man beschuit smeren hoor, hij gaat de hele kraamweek toch aan het werk dus hij hoeft niet 8 dagen lang 3x per dag op zn beschuit te kauwen Wink

Ik heb vannacht best goed geslapen, ik kon steeds weer best goed in slaap komen na dat ik naar de wc was geweest.
Snachts in bellyboy rustig, normaal was hij dan wakker maar nu heeft hij ook besloten dat de nacht is om te slapen, prima!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Printje do 10 jan 2013 - 1:37

Kwak, geen idee eigenlijk, omdat R met 40+2 kwam en ze zei dat een tweede vaak een dag of 3-4 eerder is.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  kwak do 10 jan 2013 - 1:45

olee... dan beval ik volgende week vrijdag winter 2012/2013 mama's! 281626781Wink!

Ik hoop dat ik maandag "stripbaar" ben zodat de baby maandag of dinsdag komt. Vind ik wel een mooi idee, precies een jaar naar de MK.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Snoes do 10 jan 2013 - 1:59

Oef, ik moest zo'n 20 pagina's bijlezen. Heb het maar snel diagonaal gelezen, was wat veel haha. Vanaf maandag moet mijn vriend weer werken, dan zal ik wel weer vaker hier komen en het hier weer bijhouden. Nu is mijn vriend nog thuis en genieten we lekker met ons drietjes van de vele dagen die we samen hebben.

Facebook > Ik vind het ook wel leuk om jullie op facebook te hebben. Wie wil mag mij een PM sturen zodat ik jullie kan zoeken!

Flesvoeding > Onze zoon kreeg tot een paar dagen geleden nog 6x60. Sinds een paar dagen krijgt hij 6x75 en daar heeft hij ook echt genoeg mee. Als we hem meer geven, geeft hij veel terug. Zijn ritme is verder goed, komt netjes om de 4u, 's nachts soms wat langer. Ik heb er niet zelf voor gekozen, maar mocht geen borstvoeding geven. Dat wilde ik wel heel graag, maar ik vind flesvoeding nu ook prima. Kijk er mensen ook zeker niet raar voor aan als ze gelijk voor flesvoeding kiezen. Wij hebben eerst wel Nutrilon gegeven, maar geven nu Kruidvat Extra Care, scheelt de helft.

Gewicht > Wij zijn deze week naar K&G geweest (CB bij jullie) en toen woog onze zoon 2960 gram en hij is nu 47 cm groot. Wellicht hebben ze hem bij de geboorte niet geod gemeten (ging ook niet goed omdat hij zo verkrampt/verstijfd was, daarom hebben ze maar 47 cm "gegokt") en was hij vermoedelijk maar 43 of 44 cm toen hij geboren was. Het echte baby is er bij hem ook nog niet af.

Oh en ik zie dat Ella bevallen is > Gefeliciteerd meid, geniet ervan! Ik hoop dat de bevalling goed is meegevallen en ik ben érg benieuwd naar de naam.


Even een update van mij, vanaf nu zal ik het weer (proberen haha) beter bijhouden.
Wij zijn vorige week donderdag weer naar de osteopaat geweest. Na de behandeling had R. spontaan een vuile pamper, dus dat was erg fijn! Vrijdags en zaterdags was het hem na veel moeite ook zelf gelukt, maar nu dus weer niet meer. Morgen hebben we weer een afspraak, ben benieuwd. Had echt goede hoop na die behandeling van vorige week.
Afgelopen maandag heeft hij een gehoortest gehad, die was helemaal goed. Gelijk ook gewogen en gemeten, 2960 gram en 47 cm, klein frummeltje blijft het echt. Hij past nog steeds niet in maat 50, heeft nu nog altijd maat 44 aan.
Mijn vriend is nog tot eind deze week thuis, vanaf maandag moet hij weer aan het werk. Zal dan vast wel wat meer tijd hebben om hier te komen, mis de gezelligheid in dit topic toch wel!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum