winter 2012/2013 mama's!
+31
Pussycat
Jelin
LDJ
Roos
Dikkie Dik
Amber-
Coco
Lejow
Highway
Happydobby
Paper Crown
Mama Titty
Eva1985
Travelgurly
Mysterious
Ella
Bimbam
Bruintje Beer
Juutjepetuutje
Weegschaal
Pinkel
Limburg85
NoName88
Muppetje
Elmo
bolus26
Snoes
Flip Fluitketel
Printje
Flower_L
kwak
35 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
winter 2012/2013 mama's!
omdat de zomer en de najaar's mama's ook een eigen topic hebben verdienen wij er ook 1 !
brand los, stel je voor en wie wil er een mooi lijstje maken?
Ik ben kwak 24 jaar, getrouwd man 24 jaar en we zijn de trotse ouders van de 20 maanden oude Dochter D.!
Ik ben nu 12+3 zwanger van nummer 2. We willen weten wat het word, met D. wisten we het niet maar nu willen we het wel weten zodat we de kamer er op aan kunnen passen.
brand los, stel je voor en wie wil er een mooi lijstje maken?
Ik ben kwak 24 jaar, getrouwd man 24 jaar en we zijn de trotse ouders van de 20 maanden oude Dochter D.!
Ik ben nu 12+3 zwanger van nummer 2. We willen weten wat het word, met D. wisten we het niet maar nu willen we het wel weten zodat we de kamer er op aan kunnen passen.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Re: winter 2012/2013 mama's!
Heey kwak goed idee.
Ik ben Jetje, 29 mijn man is 32 en we zijn trotse papa en mama van J.esper die net 3 geworden is. 31 december ben ik uitgerekend van beeb2
We willen wel weten wat het wordt om meerdere redenen. Qua bevalling heb ik bij een jongen een grote kans op een geplande ks en een meisje zou eventueel op de natuurlijke manier geboren kunnen worden. Op die manier denk ik me enigszins te kunnen 'voorbereiden'. Daarnaast wisten we het de vorige keer ook niet en vinden we het wel leuk om dit geheimpje samen te delen. We gaan het namelijk verder aan niemand vertellen...
Ik ben Jetje, 29 mijn man is 32 en we zijn trotse papa en mama van J.esper die net 3 geworden is. 31 december ben ik uitgerekend van beeb2
We willen wel weten wat het wordt om meerdere redenen. Qua bevalling heb ik bij een jongen een grote kans op een geplande ks en een meisje zou eventueel op de natuurlijke manier geboren kunnen worden. Op die manier denk ik me enigszins te kunnen 'voorbereiden'. Daarnaast wisten we het de vorige keer ook niet en vinden we het wel leuk om dit geheimpje samen te delen. We gaan het namelijk verder aan niemand vertellen...
Gast- Gast
Ik doe mee, andere twee topics zijn ze voor mijn gevoel al stuk verder.
27 en 29. Zoontje van 2jr en een beetje.
Ik ben volgens de planning 1dagje eerder aan de beurt dan netje, 30dec.
Willen geslacht niet weten. Wisten het bij l wel, iedereen in omgeving overigens.
19juli vak eerste keer hartje luisteren en 14 aug 20wkn echo
27 en 29. Zoontje van 2jr en een beetje.
Ik ben volgens de planning 1dagje eerder aan de beurt dan netje, 30dec.
Willen geslacht niet weten. Wisten het bij l wel, iedereen in omgeving overigens.
19juli vak eerste keer hartje luisteren en 14 aug 20wkn echo
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Jaaa hier hoor ik ook bij
Ik ben Printje, 28 jaar en trotse mama van R (febr. 2010) getrouwd met manlief van 34 jaar. Ik ben 17 januari uitgerekend van onze tweede boef, we willen graag weten wat het wordt. Mijn gevoel zegt een jongen omdat de zwangerschap enorm lijkt op die van R (=0,0 klachtjes) en het gewoon een gevoel is hahahah.
Ik ben Printje, 28 jaar en trotse mama van R (febr. 2010) getrouwd met manlief van 34 jaar. Ik ben 17 januari uitgerekend van onze tweede boef, we willen graag weten wat het wordt. Mijn gevoel zegt een jongen omdat de zwangerschap enorm lijkt op die van R (=0,0 klachtjes) en het gewoon een gevoel is hahahah.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Jetje, waarom heb je bij een jongentje kans op een KZ?
Wij gaan het wel vertellen omdat ik het jammer vind om niet met mijn moeder/zusje te kunnen winkelen voor de baby. Ik weet niet of ik het wereldwijd maakt op FB, maar de familie en vrienden willen we het wel vertellen. De naam houden we wel voor ons zelf.
Wij gaan het wel vertellen omdat ik het jammer vind om niet met mijn moeder/zusje te kunnen winkelen voor de baby. Ik weet niet of ik het wereldwijd maakt op FB, maar de familie en vrienden willen we het wel vertellen. De naam houden we wel voor ons zelf.
kwak- Ratel
Ik meld me ook......al in het andere topic gedaan. Maar jullie zitten wat dichter in de buurt.
Ik zal morgen verder reageren. Ga nu naar bed, morgen een vroege dienst.
Ik zal morgen verder reageren. Ga nu naar bed, morgen een vroege dienst.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ik ga het hier stiekem ook wel volgen haha. Ik voel me zowel een najaarmama als een wintermama, mag dat ook?
Wij moeten bovendien ook zo min of meer nog beginnen met alles, omdat we daar eerder geen tijd voor hebben gehad i.v.m. de renovatiewerken in ons huis. Maar dit weekend zijn we voor 95% klaar, dus dan kunnen wij ook gaan babyshoppen!
Wij moeten bovendien ook zo min of meer nog beginnen met alles, omdat we daar eerder geen tijd voor hebben gehad i.v.m. de renovatiewerken in ons huis. Maar dit weekend zijn we voor 95% klaar, dus dan kunnen wij ook gaan babyshoppen!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Dat vind ik wel heel jammer aan onze keuze...kan niets kopen haha.
Hebben jullie al ideeen voor bavykamer?
Hebben jullie al ideeen voor bavykamer?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Jullie willen het niet weten, Flower?
Ik weet niet zeker of ik hier ook heel actief zal meeschrijven, maar ik zal me wel even voorstellen. Ik ben Snoes, word in november 25 jaar en ben 5 jaar samen met mijn vriend, 27 jaar. We hebben een iets of wat lange weg af moeten leggen om tot dit resultaat moeten komen, maar nu verwachten we rond 5 december ons eerste kindje.
Ik weet niet zeker of ik hier ook heel actief zal meeschrijven, maar ik zal me wel even voorstellen. Ik ben Snoes, word in november 25 jaar en ben 5 jaar samen met mijn vriend, 27 jaar. We hebben een iets of wat lange weg af moeten leggen om tot dit resultaat moeten komen, maar nu verwachten we rond 5 december ons eerste kindje.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
flower, nee nog geen idee! ik weet alleen welke kamer er de babykamer wordt en dat het de meubeltjes van D. krijgt.
ik wil eerst weten wat het word.
ik wil eerst weten wat het word.
kwak- Ratel
Ik hoor ook in allebei denk ik! Ik ben bolus en mijn man en ik verwachten ons 1e kindje rond 18 december. Ik ben 26. Volgende week vrijdag hebben we een geslachtsbepaling! Ik was ervan overtuigd dat ik het niet zou willen weten maar het enthousiasme van mn man en mn eigen nieuwsgierig heid hebben me van mening doen veranderen.
We zijn pas verhuisd dus kamertje schilderen hoeft niet meer.wel moeten we alles nog kopen behalve een wiegje (hebben pas een 2e hands leander wieg gescoord!) We hebben licht turquoise muren en 1 grijze
We zijn pas verhuisd dus kamertje schilderen hoeft niet meer.wel moeten we alles nog kopen behalve een wiegje (hebben pas een 2e hands leander wieg gescoord!) We hebben licht turquoise muren en 1 grijze
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
kwak schreef:Jetje, waarom heb je bij een jongentje kans op een KZ?
Bij een jongen heb ik een hele grote kans op een ks en bij een meisje zo'n 25% kans. J. paste niet, was behoorlijk flink (ruim 4 kilo) en lag in aangezichtsligging. Deze combinatie zorgde uiteindelijk tijdens de bevalling voor een ks. De gyn vertelde mij in het 'nagesprek' dat de kans dat een tweede jongen ook niet past heel groot is, aangezien een tweede jongen vaak groter is dan een eerste jongen. De reden dat een meisje daarom misschien wel natuurlijk kan is omdat zij vaak kleiner is dan een jongetje.
Gast- Gast
hoi,
Ik wil me ook graag melden hier!
Uitgerekend op 28 december, nu alweer bijna 15 weken zwanger van ons eerste kindje.
Ik ben net als mijn vriend 30 jaar.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik over het algemeen niet heel actief meeschrijf, lees meestal via mijn telefoon en dan gaat berichtjes sturen niet zo heel handig. Maar wie weet gaat het nu de zwangerschap vordert beter..
Uitgerekend op 28 december, nu alweer bijna 15 weken zwanger van ons eerste kindje.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik over het algemeen niet heel actief meeschrijf, lees meestal via mijn telefoon en dan gaat berichtjes sturen niet zo heel handig. Maar wie weet gaat het nu de zwangerschap vordert beter..
Elmo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 88
Punten : 97
Registratiedatum : 30-06-11
Heeeeeee, Elmo, hoe is t dan?
Sorry, ik ben weer weg
Sorry, ik ben weer weg
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Heeeeeee, Elmo, hoe is t dan?
Sorry, ik ben weer weg
Gaat goed hoor! lekker vakantie nu, ben er aan toe haha. Super druk op het werk geweest, dus weinig tijd gehad om echt na te denken over de zwangerschap. Nu lekker spulletjes kopen! Met jou alles goed? Gaat al super snel allemaal zeg..
Elmo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 88
Punten : 97
Registratiedatum : 30-06-11
Hmmm... ik welk topic moet ik nu komen? Kan er echt geen drie bijhouden hoor
Ga nu eerst ff bijlezen in het najaar-topic.
Ga nu eerst ff bijlezen in het najaar-topic.
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Ik kom me zelf ook even voorstellen al weet ik niet of ik een actieve meeschrijver word/blijf .
Ik ben 26 en op 16 december 2012 uitgerekend van onze 2/3e uk. Voor mij is het mijn 2e kindje en voor mijn man is het zijn 3e kindje. 25 juli hebben we de 20 weken echo en hopelijk weten we dan ook het geslacht, voor me gevoel duurt het nog eeuwen.
Wij hebben ook nog niks gekocht voor deze baby. Hier word eerst de zolder flink verbouwd, gisteren offerte getekend en begin september gaan ze dit doen en pas daarna kunnen we aan de slag, de oudste gaat op zolder slapen, de middelste naar de andere slaapkamer en de baby op R. zijn oude kamer.
Ik ben 26 en op 16 december 2012 uitgerekend van onze 2/3e uk. Voor mij is het mijn 2e kindje en voor mijn man is het zijn 3e kindje. 25 juli hebben we de 20 weken echo en hopelijk weten we dan ook het geslacht, voor me gevoel duurt het nog eeuwen.
Wij hebben ook nog niks gekocht voor deze baby. Hier word eerst de zolder flink verbouwd, gisteren offerte getekend en begin september gaan ze dit doen en pas daarna kunnen we aan de slag, de oudste gaat op zolder slapen, de middelste naar de andere slaapkamer en de baby op R. zijn oude kamer.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Ook ik kom mij hier melden!
Ik ben Pinkel 32 jaar mijn man is 36 en 37 jaar als de kleine geboren wordt. Dit is ons eerste kindje en ik ben 7 januari uitgerekend. Het geslacht willen wij niet weten.
Vanwege een (genezen) trombose been loop ik bij de gynaecoloog in het ziekenhuis, en zal ik daar ook gaan bevallen. Dit omdat ik vanaf de 12 weken Fraxiparine (= bloedverdunner) elke dag moet prikken, waardoor ik een vergrote kans loop op hevig bloedverlies tijdens de bevalling.
Voordeel hiervan is wel dat ik elke 4 weken een echo krijg, en dus even naar ons ukkie kan kijken. Ik zal mijn best doen dit topic een beetje bij te houden.
Groetjes, Pinkel
Ik ben Pinkel 32 jaar mijn man is 36 en 37 jaar als de kleine geboren wordt. Dit is ons eerste kindje en ik ben 7 januari uitgerekend. Het geslacht willen wij niet weten.
Vanwege een (genezen) trombose been loop ik bij de gynaecoloog in het ziekenhuis, en zal ik daar ook gaan bevallen. Dit omdat ik vanaf de 12 weken Fraxiparine (= bloedverdunner) elke dag moet prikken, waardoor ik een vergrote kans loop op hevig bloedverlies tijdens de bevalling.
Voordeel hiervan is wel dat ik elke 4 weken een echo krijg, en dus even naar ons ukkie kan kijken. Ik zal mijn best doen dit topic een beetje bij te houden.
Groetjes, Pinkel
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Elmo schreef:Muppetje schreef:Heeeeeee, Elmo, hoe is t dan?
Sorry, ik ben weer weg
Gaat goed hoor! lekker vakantie nu, ben er aan toe haha. Super druk op het werk geweest, dus weinig tijd gehad om echt na te denken over de zwangerschap. Nu lekker spulletjes kopen! Met jou alles goed? Gaat al super snel allemaal zeg..
Met mij alles prima Al zou ik ook best vakantie willen, geniet er lekker van!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
En daar ben ik ook.....
Ik ben Flip Fluitketel 30 jr en mijn man is 38jr. Samen hebben wij een dochtertje van 21 maanden een kleine ondeugd!
Afgelopen dinsdag bezoek gebracht aan de VK en hebben we voor het eerst het hartje van de kleine mogen horen. Een hele geruststelling voor ons! S'avonds een mooie echo gehad van onze 2e spruit en daarop gebaseerd ben ik 5dgn vooruitgezet en nu dus uitgerekend op 08-01-2013 en dan ben ik ineens al over de 13wkn!
Wat betreft babykamer....de baby za dezelfde kamer in zijn geheel krijgen. Misschien alleen een ander kleurtje. En onze dochter krijgt een geheel nieuw kamertje.
Van de week ga ik eerst de kraamzorg even regelen en dan is dat ook van het lijstje.
O,ja wij willen heel graag het geslacht weten en willen over een paar weken een geslachtsbepaling laten doen.
Ik ben Flip Fluitketel 30 jr en mijn man is 38jr. Samen hebben wij een dochtertje van 21 maanden een kleine ondeugd!
Afgelopen dinsdag bezoek gebracht aan de VK en hebben we voor het eerst het hartje van de kleine mogen horen. Een hele geruststelling voor ons! S'avonds een mooie echo gehad van onze 2e spruit en daarop gebaseerd ben ik 5dgn vooruitgezet en nu dus uitgerekend op 08-01-2013 en dan ben ik ineens al over de 13wkn!
Wat betreft babykamer....de baby za dezelfde kamer in zijn geheel krijgen. Misschien alleen een ander kleurtje. En onze dochter krijgt een geheel nieuw kamertje.
Van de week ga ik eerst de kraamzorg even regelen en dan is dat ook van het lijstje.
O,ja wij willen heel graag het geslacht weten en willen over een paar weken een geslachtsbepaling laten doen.
leuk al die verhalen!
ik ben 14 januari uitgerekend, precies een jaar later nadat mijn miskraam begon. Vind dat best bij zonder al komt de baby toch veel te laat maar gewoon die datum..
ik ben 14 januari uitgerekend, precies een jaar later nadat mijn miskraam begon. Vind dat best bij zonder al komt de baby toch veel te laat maar gewoon die datum..
kwak- Ratel
Ik ben ook uitgerekend in de periode van de Mk. Vind het ook wel een mooie gedachte.
ja, best mooi idee eigenlijk.
voel je je verder goed? ben je nog onzeker?
voel je je verder goed? ben je nog onzeker?
kwak- Ratel
Elmo schreef:hoi,
Nog gefeliciteerd! Wat een goed nieuws
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Afgelopen week opeens weer een paar dagen dat ik niet lekker was erg misselijk en overgeven. Nu gaat het weer 2dgn wat beter en hoop dat dat zo blijft. Na de bezoek aan vk en de echo afgelopen dinsdag is het onzekere gevoel zo goed als wel weg. Gelukkig, heb nu echt het gevoel dat ik nu kan genieten.
Hoe is het bij jou?
Voor degene die voor de 2e keer zwanger zijn....Merken jullie trouwens verschil in de zwangerschap met de 1e?
Hoe is het bij jou?
Voor degene die voor de 2e keer zwanger zijn....Merken jullie trouwens verschil in de zwangerschap met de 1e?
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» winter 2012/2013 mama's!
» Meeting Mama's Winter 2012/2013 topic
» Winter 2013 / 2014 moeders