Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+30
Maudy
tweeling
Snoes
Flip Fluitketel
Happydobby
Jelin
NoName88
Juutjepetuutje
Ella
Highway
Flower_L
Pinkel
kwak
Paper Crown
Bimbam
Puggle
Filoria
Caroow
Dora
Lejow
joyce0606
LDJ
Amber-
slaatje
Roos
Dikkie Dik
bolus26
Mama Titty
Printje
Limburg85
34 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Snoes ma 18 maa 2013 - 0:32

Pinkel, wat leeeuk! Very Happy Mijn zoontje lacht héél veel, maar niet hardop. Ben wel benieuwd hoe dat gaat klinken als hij gaat schaterlachen Very Happy Hier niet veel plannen, heb de bovenverdieping al gepoetst, zo meteen met mijn zoontje in bad en daarna wandelen we naar mijn schoonouders en blijven we daar eten.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Ella ma 18 maa 2013 - 0:38

Snoes: he wat leuk mini sneakers Very Happy

Pinkel: wat leuk dat L hardop heeft gelachen. Onze kleine man is ook steeds meer aan het lachen. Zoooo leuk

Zo onze man dacht vanacht om 5.00 uur dat het etenstijd was. Hij was niet stil te krijgen. Heb uiteindelijk om half 6 de fles maar gegeven. Hoop dat hij nu iets langers als 4 uur tussen de flessen laat anders kom ik vanavond niet uit. Soms wil hij ook wel eens eerder als 4 uur, hoe doen jullie dat dan? Want hij mag maar 5 flessen.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Snoes ma 18 maa 2013 - 0:41

Waarom mag hij maar 5 flessen Ella? Ik geef flesvoeding op verzoek, alleen voor de laatste maak ik hem wakker. Vaak heeft hij zijn voorlaatste fles ergens tussen 18u en 20u en dan maak ik hem tussen 22u en 0u wakker voor zijn laatste. Hoeveel zit er in zijn flessen?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ella ma 18 maa 2013 - 0:45

Snoes schreef:Waarom mag hij maar 5 flessen Ella? Ik geef flesvoeding op verzoek, alleen voor de laatste maak ik hem wakker. Vaak heeft hij zijn voorlaatste fles ergens tussen 18u en 20u en dan maak ik hem tussen 22u en 0u wakker voor zijn laatste. Hoeveel zit er in zijn flessen?

Ik geef de FV volgens het schema op de doos. Hij krijgt 5 flessen (180 +6)
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes ma 18 maa 2013 - 0:46

Oh oké! Moet je hem voor de laatste fles wakker maken of wordt hij dan ook spontaan wakker? Ik weet niet wat jouw normale schema is en hoelaat de laatste fles normaal is? Maar als je hem sowieso moet wakker maken voor de laatste, kan je proberen om hem gewoon een halfuur later ofzo wakker te maken?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ella ma 18 maa 2013 - 0:53

Snoes schreef:Oh oké! Moet je hem voor de laatste fles wakker maken of wordt hij dan ook spontaan wakker? Ik weet niet wat jouw normale schema is en hoelaat de laatste fles normaal is? Maar als je hem sowieso moet wakker maken voor de laatste, kan je proberen om hem gewoon een halfuur later ofzo wakker te maken?

Normaal krijgt hij om 7.00-11.00-15.00-19.00 en de laatste moeten we hem soms voor wakker maken ja. Die krijgt hij meestal eerder als 23. Als hij al wakker is wilt hij namelijk al eerder de fles. Wat voor schema heb jij?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes ma 18 maa 2013 - 0:58

Dan zou ik, als hij vandaag 5u30 - 9u30 - 13u30 - 17u30 aanhoudt, de laatste rond 22u-22u30 geven. Tenzij hij er overdag ergens al een halfuurtje langer tussen kan laten.

Ik heb geen schema, bekijk het van dag per dag. Ben met voeden op verzoek begonnen toen hij zoveel aan het wenen was omdat ik gewoon echt geen raad meer wist. Binnenkort wil ik wel wat meer ritme krijgen, al lopen de dagen hier wel gergeld hetzelfde. Meestal wordt hij tussen 8u en 9u wakker. Krijgt hij eerst zijn medicaie en een halfuur later zijn fles. Dan is het vaak tussen 12u-13u, rond 16u en rond 19-20u. En voor de laatste maak ik hem dan wakker vlak voor ik zelf ga slapen, ten laatste 0u is dat. Al wil ik dat nu proberen te vervroegen omdat ik gewoon echt een chronisch slaaptekort heb.

Maar goed, vandaag werd hij dus pas om 9u30 wakker, moest hij eerst zijn medicatie nog en een halfuur wachten en heeft hij dus pas om 10u zijn fles gehad. Dus nu komt het wel weer 'slecht' uit.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Flip Fluitketel ma 18 maa 2013 - 1:04

Ella ik geef geen dus kan je er niet mee helpen.

Snoes al lekker actief bezig geweest in huis. Je mag hier ook wel langskomen Wink

Pinkel ah leuk en lief! Hier ook een klein lachebekkie!

Highway jammer dat kolven geen optie is! Geef je nu nog bv of Fv? Wat zeiden ze op het cb?

Hier een lekker druk maar wel leuk en gezellig weekend gehad! Nu even een rustig dagje houden en straks nog een wandeling met de meiden maken het is (nu nog) heerlijk weer.

M. Die ligt zichzelf te vermaken in de box lekker lachen en brabbelen met de muziekmobiel die ze aandachtig aan het volgen is.

Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Snoes ma 18 maa 2013 - 1:09

Ja, ik doe sinds een paar weken altijd alles in het begin van de week. Op maandag doe ik meestal de bovenverdieping en op dinsdag de benedenverdieping. Dan stofzuig ik meestal op donderdag en zaterdagochtend nog een keer en moeten we verder in het weekend helemaal niets doen in het huishouden (buiten koken en afwassen haha). Ik ben alleen nog steeds aan het wachten tot ik kan stofzuigen en dweilen, ik geloof dat mijn zoon erg moe is Wink. Hier vermaakt hij zich sinds een paar weken ook prima zelf in de box. Tot hij 3 maanden was, deed hij dat absoluut niet, maar nu vindt hij het allemaal reuze interessant.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ella ma 18 maa 2013 - 1:14

Ik heb het vanochtend al een kwartier kunnen 'rekken'. Dus hij heeft hem om 9.45 gehad. Dus zou dan weer om 13.45 moeten. Hij lag net alweer te huilen in zijn bedje. Hij is nu weer stil hoop dat hij het nog red tot 13.45 en het liefst langer. Als ik er nu weer een kwartier minimaal bij kan trekken en met de volgende voeding ook kom ik weer een beetje richting het oude ritme.

Snoes: bij jouw zit er dan ook niet altijd 4 uur tussen ofwel?

FF: leuk he als M haar muziekmobiel zo volgt. Mijn kleine man doet dat ook sinds een paar dagen.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Juutjepetuutje ma 18 maa 2013 - 2:36

he meiden!
het weekend was het hier hartstikke rustig en nu ineens schrijven jullie weer volop haha!

highway: hoe was het op het cb? konden ze je goed helpen met het overstappen naar fv? ik hoop dat je wat rust vindt nu

Ella, vervelend dat het afbouwen nog niet zo lukt. heb je zo veel stuwing dan? ik laat voeding voor voeding vallen, zit nu beetje om en om en ga morgen weer een voeding laten vallen, tot nog toe gaat het goed.

snoes, leuk he, die mini sneakertjes! en lekker geshopt! leuk!

pinkel, lekker hoor, uit eten, fijn dat L zich ook gedragen heeft Wink en wat lief, schaterlachen!! hier ook een lachebekje maar nog niet hardop!

All:
hier ook een fijn weekend gehad! ik voel me echt een stuk beter nu ik de bv aan het afbouwen ben, ik kan eindelijk weer eens wat langer slapen, en dat doet me zo goed! ook overdag wat meer mn handen vrij! erg fijn!
N. slaapt het weekend ook ineens een stuk beter, hij deed alleen maar hazeslaapjes, maar slaapt nu vaak 2 uur achter elkaar! wat een rust ineens in huis!
ik ben de bv aan het afbouwen en geef nu nog om en om, vanaf morgen laat ik weer een voeding vallen. het idee dat hij steeds minder aan de borst gaat en over een aantal dagen helemaal niet meer vind ik nog wel moeilijk, gewoon het loslaten zeg maar!
vandaag verder niet zo veel plannen, straks nog even een rondje wandelen, en wat cadeautjes kopen, mn vader wordt woensdag 60 en gaat ook met pensioen dus wil een cadeaumand oid maken met wat leuke cadeautjes en ook wat flauwe dingetjes, een puzzelboekje, een kookboek etc. jullie nog leuke ideeën?
donderdag gaan we een lang weekend weg! maar we weten nog niet waar heen. we boeken last minute, misschien zakt het nog wat in prijs haha. heb er wel zin in, even heerlijk er tussen uit met ons gezinnetje!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Ella ma 18 maa 2013 - 3:40

Juutje: ik heb/had inderdaad veel last van stuwing. Ik kolf nu vandaag 4 min per keer en nog steeds 3 maal daags. Ik ga het met de minuten maar even afbouwen dan kan ik er vast wel snel 1 laten vallen. Fijn dat je je beter voelt zeg. En fijn dat N nu ook beter slaapt. Dat was hier ook ineens zo.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  NoName88 ma 18 maa 2013 - 10:25

Zo, ik schrijf ook weer even bij.

Snoes, ik ga 24 uur werken. Jij al enig idee wanneer je weer kunt beginnen?

Highway, hoe gaat het met de kv?

Pinkel, wat fijn dat je hormoonspiegels normaal waren! Leuk he, dat lachen! K begint dat ook een klein beetje te doen... En ook steeds meer te 'praten', geweldig! Vind sowieso het lachen geweldig, kijkt hij eerst heel ernstig en dan ineens breekt dat hele bekkie open Laughing Hoe was de visite vandaag?

Ella, hoe gaat het met afbouwen kolven? Ik geef de flessen ook niet altijd precies om de 4 uur hoor. Ritme is in principe 7-11-15-19-23 als hij 's morgens langer slaapt krijgt hij hem gewoon later en als ik 's avonds eerder of later naar bed ga krijgt hij hem ook op een ander tijdstip (voor de laatste fles moet ik hem altijd wakker maken). Vaak heeft hij voor 11 uur al honger en als hij 's middags op bed ligt en lekker slaapt wil het ook wel eens later dan 15 uur worden. Vandaag was het bijv 8-12-15-19 en zometeen denk ik 22.30-22.45. Ik laat er eigenlijk wel altijd minimaal 3 uur tussen. K krijgt de eerste en de laatste 180+6 en de rest 150+5.

Snoes, ik probeer tegenwoordig ook veel aan het begin van de week te doen, veel lekkerder, dan is het maar klaar! Alleen m.i.v. volgende week moet ik weer een iets ander ritme krijgen. Ga deze week in ieder geval hard aan de gang om alles aan kant te krijgen. Alle was en strijk weg enzo… Dan begin ik in ieder geval rustig. K kan tegenwoordig ook wel een poosje rustig in de box liggen.

Juutje, fijn dat het beter met je gaat! Leuk vooruitzicht! Hebben jullie ook nog geen idee waar jullie heen willen?

Hier niet zo veel nieuws. Gisternacht was K om half 4ineens heel hard aan het huilen. Haalde ik hem uit de wieg liet hij 2 flinke boeren, maar bleef huilen. Uiteindelijk na een kwartiertje ofzo was hij wel rustiger en ging gelukkig toch weer slapen toen ik hem weglegde!
Vrijdag op zaterdagnacht is hij wezen logeren. Wij hadden een bruiloft ver weg. Mijn man heeft hem om 18.30 weggebracht en we hebben hem de volgende ochtend rond 12.00 uur pas weer opgehaald :shock: (we moesten de volgende ochtend ook nog gaan condoleren). Dat was wel vreemd zo lang zonder hem!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Ella di 19 maa 2013 - 0:18

NoName: Hoeveel weegt K nu dan? Ik geef de fles ook wel eens wat eerder als hij erom vraagt. En 's avonds de laatste fles krijgt hij altijd eerder. Met kolven zit ik nog steeds op 3x per dag. Wil proberen die van vanmiddag eens over te slaan. Zit nu echt al een paar dagen op 3x per dag. Dus moet toch eens gaan lukken. Lijkt me zeker vreemd om ineens zolang zonder je kindje te zijn.

Mijn zoon heeft zijn ritme gelukkig weer. Vanochtend werd hij om 7.00 uur weer wakker. Hij krijgt nu dus 5 flessen. Ik zat gisteren nog eens naar het schema op de verpakking te kijken en dan zou hij boven de 6 kilo weer minder flessen moeten namelijk 4. Lijkt me toch dat dat pas weer is als hij aan de fruit/groente hapjes gaat??
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 19 maa 2013 - 4:01

Pinkel: wat super dat je hormoonspiegels goed zijn! Ik heb ook provera gehad toen mijn menstruatie niet op gang kwam, men!!! Ik werd al moe van mezelf, had echt medelijden met mijn man.... Geweldig dat je meisje zo aan het schateren was!

Ella: als mijn ventje voor een extra voeding komt, krijgt hij hem gewoon. Ik let niet zo streng op die voorschriften. Hij krijgt ook 180+6. In principe 5 flessen, maar als hij wel 's nachts komt, krijgt hij ook gewoon. Hij regelt het gek genoeg zelf dat hij dan minder drinkt of een voeding later, wat meer laat staan.

muziekmobiel: ik heb er een gekocht op batterijen. Geniaal!!! Hij vindt het prachtig en ligt er zo een hele tijd naar te kijken.

Juutjepetuutje: wat fijn dat je je zoveel beter voelt nu met het afbouwen.

NoName: was het de eerste keer zonder hem weg? Gek is dat he. Ik merk dat ik er bij S minder moeite mee heb dan bij J. Maar dat komt ook denk ik omdat S echt een heel makkelijk mannetje is.

Hier gaat het goed. S krijgt vrijdag weer zijn prikken. Ben benieuwd wat hij nu weegt...

Verder kan ik mijn kont niet keren in huis, omdat de keuken net geleverd is. Zal blij zijn als ie staat morgen. Eindelijk lekker schoonmaken en opruimen beneden.

Donderdag gesprek met mijn teamleider over mijn terugkomst over twee maandjes. Ik hoop zo dat hij een andere functie voor me heeft!!

Gast
Gast

Bericht  Pinkel di 19 maa 2013 - 9:57

@ NoName: De visite was erg gezellig gister, het was ook best wel laat geworden! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 22 561177
@ Jetje: Ik ben blij dat jij dezelfde klachten had tijdens die kuur! Ik heb ook af en toe medelijden met mijn man!

@ All:

Gisteravond dus viste gehad van een Oom en Tante van mij met mijn neefje en nichtje. Dat was erg gezellig, ook hadden ze cadeautjes meegenomen, echt te lief gewoon. Een jurkje met een bolerotje erbij en een tuinbroekje. Helemaal mijn smaak, dus superleuk!! Vandaag even eruit geweest om boodschappen te doen, damn ik vond het behoorlijk koud! Over een half uurtje ons kleine lachebekkie wakker maken en voeden en dan duik ik lekker mijn bedje in!!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  NoName88 di 19 maa 2013 - 10:24

Ella, 7 maart woog hij 6.325. Ik vind dat 4 flessen boven de 6 kg ook een beetje vreemd. Pas een keer geprobeerd, maar dat ging niet werken. Misschien als ze op dat gewicht zijn zachtjesaan iets minder groeien en dus minder nodig hebben??

Jetje, ideaal he, muziek op batterijen smile. Was niet de allereerste keer, maar wel de eerste keer zo lang en 's nachts! Succes alvast voor je gesprek donderdag, ik duim voor je!

Pinkel, ik vond het ook oud vandaag, ben er wel 2 keer uit geweest. Soms moet je he laughcry

Verder geen nieuws, vanochtend kwam m'n vriendje alleen al om 6.30 uur confused Hopelijk houd hij het morgen weer minimaal een half uurtje langer vol! Morgenmiddag ga ik gezellig bij een vriendin de babykamer kijken!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Snoes di 19 maa 2013 - 10:46

Juutje, wat fijn om te lezen dat het weer een stuk beter met je gaat! Leuk dat jullie donderdag een lang weekend weggaan, willen wij ergens in mei doen. Ben benieuwd wat de bestemming utieindelijk wordt!

NoName, ik heb nu echt nog geen idee wanneer ik weer aan het werk kan. Ik wil enerzijds wel graag omdat ik echt fijne collega's heb, maar ik weet dat ik dan echt flink over mijn eigen grenzen heenga en dat nu alweer gaan werken geen slimme stap is. Oh, dat lijkt me ook erg vreemd om je kindje zolang te moeten missen. Ik heb de mijne nog niet eens een uurtje weggebracht, loslatingsangst ofzo :$

Ella, ik denk niet dat ze minder flessen 'moeten' als ze meer dan 6 kg wegen, maar dat het vanaf dan wel mag.

Jetje, spannend je gesprek donderdag! Hopelijk hebben ze een andere functie voor je! En nog eventjes en je kan lekker kokerellen in je nieuwe keuken! Very Happy

Pinkel, wat fijn dat het gezellig was. En weer lekker verwend zo te lezen.

Hier echt een vreselijke nacht gehad. Ik had me voorgenomen om eens vroeg te gaan slapen zodat ik weer wat bij kon slapen want ik heb echt een chronisch slaapgebrek. Nou, mooi niet, om 0u30 lag ik nog wakker (terwijl ik supermoe was/ben). Dan maar besloten om de tijd wat nuttiger te besteden en ben dan de benedenverdieping gaan poetsen. Iets voor 3 uur lag ik weer in mijn bed en ik denk dat ik toen na een halfuurtje wel in slaap ben gevallen. Erg korte nacht dus weer, amper 4 uurtjes.

Vandaag zijn we op nacontrole geweest bij de chirurg die onze zoon geopereerd heeft en dat zag er allemaal heel goed uit. De wondjes zagen eruit alsof hij al 6 maanden geleden geopereerd was ipv 6 weken, geneest dus erg goed/mooi. Daarna nog met z'n drietjes uit eten geweest voor Vaderdag (wij hebben er hier 2, vandaag dus en in juni, samen met jullie). Ik ga zo mijn zoontje wakker maken voor zijn laatste fles en dan hopelijk snel in slaap vallen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pinkel di 19 maa 2013 - 22:28

@ NoName: En was het een mooie babykamer? Heeft je kleine man nu wel wat langer geslapen?
@ Snoes: Wat goed dat alles mooi genezen is!! Jeetje midden in de nacht poetsen, maar ja je moet wat hé als je niet kunt slapen. Hebben jullie ook 2x moederdag dan in België?

@ All:

Ik had gister ook nog een beker gekocht voor mijn man uit naam van L.ieke met de tekst: Voor de allerliefste papa van de hele wereld! Man vond het erg leuk natuurlijk! Very Happy Ik heb zelf ook zo'n beker alleen dan natuurlijk met de mama variant! Die had ik voor Valentijn gekregen. Dus vond eigenlijk dat mijn man er ook zo een moest hebben.
Vandaag staat er niks op de planning, heerlijk!!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Snoes di 19 maa 2013 - 23:17

Pinkel, ja we hebben ook 2x Moederdag Very Happy. Eentje ergens in mei (samen met jullie denk) en 15 augustus. Die laatste is hier ook echt een feestdag.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ella wo 20 maa 2013 - 0:42

Jetje: schiet het al op met je keuken? Succes morgen met je gesprek!

NoName: ik zat ook nog na te denken over die 4 flessen. Maar ik denk dat de kleine 's avonds de laatste fles natuurlijk eens moet gaan overslaan. En dan zit je wel op 4 flessen. Maar geen idee vanaf wanneer een baby dat gaat doen.

Snoes: wat een actieve nacht heb je gehad zeg. Maar zonder gekheid dat is natuurlijk niet de bedoeling. Helpt het niet om wat te relaxen in bed? Lezen ofzo en dan te gaan slapen?

Nu ik lees over moederdag ben ik benieuwd of mijn man er tzt aan gaat denken Wink

Onze man kwam weer om 5 uur vanacht. Heb uiteindelijk om half 6, 60cc fles gegeven. Hij was nog niet helemaal tevreden maar is uiteindleijk op mijn borst in slaap gevallen. Heb hem om half 8 wakker moeten maken en wilde toen 30cc minder geven. (zodat ik iets zo compenseren) maar uiteindelijk liet hij van de 150cc nog eens 40 staan. Verder heeft hij veel geslapen en zijn fles van 11 uur ook wat laten staan. Gisteren heeft hij ook super goed geslapen overdag. 3.5 uur achter elkaar. Dat doet hij normaal nooit. Vanavond ga ik de fles maar iets later geven dat hij niet weer om 5 uur komt.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes wo 20 maa 2013 - 2:59

Ella, ik heb vanalles geprobeerd om te kunnen slapen. Eerst nog wat gelezen e.d., schaapjes geteld haha, maar het hielp allemaal niet. Wat fijn dat je zoontje zo goed heeft geslapen overdag gisteren! Hier is dat vandaag het geval. Vanmorgen van 10u30 tot 12u45 geslapen en nu slaapt hij weer sinds 14u. Ik ben ook wel benieuwd of mijn vriend aan moederdag zal denken Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Flower_L wo 20 maa 2013 - 10:03

haha snoes. ik moet altijd wel lachen om jou. volgens mij loop jij de hele dag met een plumeau en poetsdoek in de hand Cool fijn dat het er goed uitzag bij arts.

noname. laatste weekje verlof toch? heb je zin om weer.aan het werk te gaan?

ella. naar welk cp gaan jullie uiteindelijk?

juutje. is het nog gelukt met de cadeautjes?

leuk hoor pinkel, zo'n trotse papa. en goed verwend dus zo te lezen.

jetje, mooie keuken hoor zag ik op fb! dat wordt tijdens die twee maanden verlof volop bakken en braden natuurlijk! succes morgen!

reageer op mobiel. lees trouw mee maar sinds ik weer werk....
hier gaat alles prima. geen bijzonderheden. moet maandag naar cb maar kan niet kom ik net achter...dan moet ik werken. morgen verzetten. j vindt het wel best op kdv. slaapt veel.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Snoes wo 20 maa 2013 - 10:33

Haha Flower, nee zo erg is het nog (net) niet gesteld smile. Al ben ik wel een behoorlijke poetsmiep en kan ik ook geen rust vinden zolang mijn huis niet proper is. Hoe bevalt het werken weer?

Gisteren naar het ziekenhuis geweest, nacontrole bij de chirurg. De wondjes zagen er allebei goed uit, dus dat is wel fijn. Vanavond zijn hier nog 2 collega's van mij op bezoek geweest, dat was erg gezellig. Verder heeft mijn zoontje vanavond echt weer heel veel teruggegeven, de fles van 19u is hem niet goed gevallen denk ik.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  NoName88 do 21 maa 2013 - 0:32

Snoes, je zult zelf wel het beste aanvullen wanneer je weer aan het werk kunt. En als ik lees over je slaaptekort denk ik dat het eerst zaak is om dat allemaal weer goed te krijgen! Ja, jij bent steeds zo intensief met je mannetje bezig geweest dat ik me kan voorstellen dat het lastig is om hem los te laten/weg te brengen.
Wat fijn dat de chirurg tevreden was over R!

Pinkel, ja het was mooi geworden. Gsiteren sliep K tot 7.40, vandaag was het 6.40 maar toen heb ik nog wel even doorgedommeld tot na zevenen, hij bleef ook rustig.

Ella, ik weet het ook niet precies. De laatste fles zal inderdaad af moeten vallen.
Was het vanmorgen minder vroeg?

Flower, klopt, ik kan gaan aftellen! WErken heb ik wel zin in, maar hoe dichterbij het komt hoe minder zin ik heb om K n hele dag te moeten missen Sad En de 2e dag dat ik moet werken zit ik al zonder oppas, fijn. Ik word dus meteen met m'n neus op de feiten en m'n verantwoordelijkheden gedrukt Rolling Eyes
Hoe gaat het werken bij jou?

Jetje, hoe was het gesprek?

K wordt met de dag gezelliger! Steeds meer kletsen en lachen en ook langer wakker. Vind dat echt wel leuk om te zien. Ze worden steeds meer een echt mensje :cheering:
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: