winter 2012/2013 mama's!
+30
Maudy
tweeling
Snoes
Flip Fluitketel
Happydobby
Jelin
NoName88
Juutjepetuutje
Ella
Highway
Flower_L
Pinkel
kwak
Paper Crown
Bimbam
Puggle
Filoria
Caroow
Dora
Lejow
joyce0606
LDJ
Amber-
slaatje
Roos
Dikkie Dik
bolus26
Mama Titty
Printje
Limburg85
34 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: winter 2012/2013 mama's!
Highway schreef:Hoihoi
Hier is het goed! Krampjes waren vanochtend helemaal weg en de catheter zat nog dus ik was er bang voor maar ik heb al 3 cm! Vliezen zijn inmiddels gebroken en ik zit nu aan het infuus, spannend!
Ooeeeee spannend. Hou vol je kan het!! Nog een paar uurtjes en dan heb je jullie meisje in je armen.
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Highway.. Succes meid!!
@ Dikkie Dik.. hoe gaat het bij jou? Nog vol te houden?
@ Juutje.. fijn dat het iets beter gaat!
@ de rest.. sorry ik lees alles wel, maar onthou vrij weinig sorry..
Hier gaat het zijn gangetje.. Ben echt aan het aftellen nu. Dochter is op het moment erg mee bezig en probeer haar voor te bereiden op mijn ziekenhuis opname en dat ik een paar daagjes moet blijven. Vind ze heel erg, maar lijkt het wel te begrijpen. We zullen zien. Man gaat vandaag de laatste kozijnen verven en dan is boven alles klaar. Hij heeft te veel aan zijn hoofd nu.
Gelukkig gaat het met zijn broer de goede kant op alleen zijn hart heeft het erg zwaar. Maar als hij zo blijft herstellen mag hij al snel naar huis!!
@ Dikkie Dik.. hoe gaat het bij jou? Nog vol te houden?
@ Juutje.. fijn dat het iets beter gaat!
@ de rest.. sorry ik lees alles wel, maar onthou vrij weinig sorry..
Hier gaat het zijn gangetje.. Ben echt aan het aftellen nu. Dochter is op het moment erg mee bezig en probeer haar voor te bereiden op mijn ziekenhuis opname en dat ik een paar daagjes moet blijven. Vind ze heel erg, maar lijkt het wel te begrijpen. We zullen zien. Man gaat vandaag de laatste kozijnen verven en dan is boven alles klaar. Hij heeft te veel aan zijn hoofd nu.
Gelukkig gaat het met zijn broer de goede kant op alleen zijn hart heeft het erg zwaar. Maar als hij zo blijft herstellen mag hij al snel naar huis!!
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Oh Highway, wat spannend. Heel veel succes vandaag!
Hoe gaat het bij jou Dikkie Dik?
Hoe gaat het bij jou Dikkie Dik?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Highway gaat vandaag mama worden!! Spannend, zet hem op meid!
Vanacht heeft L. weer eens besloten een keertje door te slapen, en werd ze vanmorgen pas om 7uur wakker! Echt heerlijk was dat weer. Net om 10uur haar nog een flesje gegeven en na wat tegensputteren slaapt ze inmiddels weer als een roosje. Ik heb vanmorgen mijn boek uitgelezen, dus ben niet erg uitgerust helaas. Vanmiddag als mijn man terug is van zijn werk gaan we gezellig de stad in hier, even lekker op ons gemakje shoppen! Dat is echt al veel te lang geleden dat we dat konden doen zonder tijdsdruk.
Vanacht heeft L. weer eens besloten een keertje door te slapen, en werd ze vanmorgen pas om 7uur wakker! Echt heerlijk was dat weer. Net om 10uur haar nog een flesje gegeven en na wat tegensputteren slaapt ze inmiddels weer als een roosje. Ik heb vanmorgen mijn boek uitgelezen, dus ben niet erg uitgerust helaas. Vanmiddag als mijn man terug is van zijn werk gaan we gezellig de stad in hier, even lekker op ons gemakje shoppen! Dat is echt al veel te lang geleden dat we dat konden doen zonder tijdsdruk.
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Highway: spannend! Heel veel succed
jelin: fijn dat het met de broer van je man vooruit gaat.
Roos: meldplicht!!!!!!! Haha
jelin: fijn dat het met de broer van je man vooruit gaat.
Roos: meldplicht!!!!!!! Haha
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Hier gaat het rustig. Geen vreemde klachten, helaas. Ik zing het nog wel even uit. Ach max 2 weken nog ( zei zij stoer)
Dikkie Dik- Prater
Owww highway spannend!!!! Ik denk ook wel dat je vandaag mama gaat worden!! Hopelijk lig je nu te puffen en schiet het aardig op!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
highway wat spannend zeg!! Hopelijk is het vol te houden en heb je heel snel jullie meisje in je armen!
jelin lijkt me idd heftig om alles proberen uit te leggen aan je dochter, maar wel goed om te doen. Voor je man is het ook erg heftig nu de laatste loodjes enz.
pinkel lekker dat ze heeft doorgeslapen, wat voor boek was je aan het lezen?? Heb nog iets van 10-12 boeken die ik moet uitlezen,ik kom er nog niet aan toe.
jelin lijkt me idd heftig om alles proberen uit te leggen aan je dochter, maar wel goed om te doen. Voor je man is het ook erg heftig nu de laatste loodjes enz.
pinkel lekker dat ze heeft doorgeslapen, wat voor boek was je aan het lezen?? Heb nog iets van 10-12 boeken die ik moet uitlezen,ik kom er nog niet aan toe.
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
Zet m op highway, die gevulde commodelade moet geshowd worden
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Dikkie Dik schreef:Hoest trouwens met Roos. Iemand iets van haar gehoord.
Hier ben ik!! Met baby nog in de buik....
Gisteren controle gehad, strippen ging niet. Heb al wel 1 cm ontsluiting, maar doordat de baby niet is ingedaald is strippen lastig. Maandag weer terug, en dan vrijdag weer en anders die week daarna inleiden. Hoop zo dat het niet nodig is. Maar op wat harde buiken en een zere rug na nergens last van. Dus vrees toch voor dat plan
Vandaag lekker even de stad in geweest en nieuwe kleren voor L. gekocht. Thuiszitten doen we een andere keer wel.
Spannend Highway! Zet hem op!
Hoe is het met jou DD? Hou je het nog een beetje vol?
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Roos Balen dat ze niet konden strippen! Hopelijk maandag meer succes!
DikkieDik Idd nog max 2 weken en niet langer! Hopelijk komt ze wel iets eerder, maar komen zal ze gerust!
Pinkel Nog lekker geshopt?
Jelin Klinkt heftig van je man zijn broer! Fijn dat het wel de goede kant opgaat!
Highway Spannend! Wie weet heben jullie haar al mogen verwelkomen!?!? En anders zet hem op!
Ella Lekkere nacht zo te lezen! Nog lekker geshopt? Ik heb afgelopen week nog lekker geshopt bij de Prenatal.
Hier ook een lekkere rustige nacht. M. kwam om 3.00 en 6.00. Vanmiddag een stuk wezen wandelen en naar de kinderboerderij geweest. Nu ligt M. alweer geruime tijd te slapen in de kinderwagen.
DikkieDik Idd nog max 2 weken en niet langer! Hopelijk komt ze wel iets eerder, maar komen zal ze gerust!
Pinkel Nog lekker geshopt?
Jelin Klinkt heftig van je man zijn broer! Fijn dat het wel de goede kant opgaat!
Highway Spannend! Wie weet heben jullie haar al mogen verwelkomen!?!? En anders zet hem op!
Ella Lekkere nacht zo te lezen! Nog lekker geshopt? Ik heb afgelopen week nog lekker geshopt bij de Prenatal.
Hier ook een lekkere rustige nacht. M. kwam om 3.00 en 6.00. Vanmiddag een stuk wezen wandelen en naar de kinderboerderij geweest. Nu ligt M. alweer geruime tijd te slapen in de kinderwagen.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
@ Mama Titty: Ik heb Het Chalet van Suzanne Vermeer vanmorgen uitgelezen. Was echt spannend tot de laatste bladzijde.
@ Roos: Balen dat de kleine nog niet is ingedaald en dat je dus niet gestript kon worden. En wat voor leuks heb jij geshopt??
@ Flip: Leuk de kinderboerderij!! Kan niet wachten totdat de lente eindelijk eens begint, en er straks allemaal van die schattige kleine lammetjes rond huppelen. Ik wordt daar altijd zo vrolijk van, van die kleine diertjes.
@ All:
Hier zijn we net terug van de stad, echt lekker geshopt!! Ik heb bij de Prenatal een grijs jurkje, een rokje met legging eraan vast, een roze + grijze maillotje, en 2 roze shirtjes gekocht. Ik helemaal happy en trots op de nieuwe outfitjes voor ons meisje, laat ik het mijn man zien, vind hij het niks!! Vind ik dan altijd zo jammer, want nu ga ik weer twijfelen of het echt wel leuk is... Volgens mij heb ik hier nog wat last ontzwanger hormonen!!
Morgenmiddag gaan we naar mijn schoonouders toe. Mijn schoonzusje en haar vriend zijn daar ook dan nog hoorde ik vanmorgen, dus dat is wel gezellig!! We zullen er morgen ook wel lekker blijven eten, dus ik hoef niet te koken morgen!! Vanavond ook niet trouwens, want we eten zo lekkere harde broodjes uit de oven met vleeswaren erop. Heb er nu al trek in, dus ga zo eerst even de broodjes in de oven knallen.
@ Roos: Balen dat de kleine nog niet is ingedaald en dat je dus niet gestript kon worden. En wat voor leuks heb jij geshopt??
@ Flip: Leuk de kinderboerderij!! Kan niet wachten totdat de lente eindelijk eens begint, en er straks allemaal van die schattige kleine lammetjes rond huppelen. Ik wordt daar altijd zo vrolijk van, van die kleine diertjes.
@ All:
Hier zijn we net terug van de stad, echt lekker geshopt!! Ik heb bij de Prenatal een grijs jurkje, een rokje met legging eraan vast, een roze + grijze maillotje, en 2 roze shirtjes gekocht. Ik helemaal happy en trots op de nieuwe outfitjes voor ons meisje, laat ik het mijn man zien, vind hij het niks!! Vind ik dan altijd zo jammer, want nu ga ik weer twijfelen of het echt wel leuk is... Volgens mij heb ik hier nog wat last ontzwanger hormonen!!
Morgenmiddag gaan we naar mijn schoonouders toe. Mijn schoonzusje en haar vriend zijn daar ook dan nog hoorde ik vanmorgen, dus dat is wel gezellig!! We zullen er morgen ook wel lekker blijven eten, dus ik hoef niet te koken morgen!! Vanavond ook niet trouwens, want we eten zo lekkere harde broodjes uit de oven met vleeswaren erop. Heb er nu al trek in, dus ga zo eerst even de broodjes in de oven knallen.
Pinkel- Prater
En Higheway??!! al bevallen?! ik gok van wel, tenminste ik hoop het voor jouw en dat je heerlijk aan het genieten ben van je kleine meid!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Jelin, wat heftig van je zwager! sterkte
Roos, wat balen dat je niet gestript kon worden, hopelijk begint de bevalling snel spontaan
dikkie dik, ook bij jou dus nog geen gerommel, succes met de laatste loodjes!
highway, wat spannend bij jou, misschien heb je nu jullie kleintje wel al in je armen
all: wij zijn thuis!! vanmorgen kwam de kinderarts en ze was erg tevreden. N.iels heeft vanaf gisterochtend zelf gedronken en ook de zuurstof was sinds gisterochtend er uit. hij bleef het netjes doen, al zakte zijn saturatie wel iets, maar bleef voldoende. vanaf woensdagavond zagen ze een stijgende lijn en wat hun betreft was dat de richtlijn om naar huis te mogen! ze vroeg of wij het ook aan durfden. we vinden het wel heel spannend maar moeten er ook vertrouwen in hebben dat ze ons niet zo maar laten gaan. dus we mochten lekker naar huis!
Wat gek om ineens weer thuis te zijn, wat een rust! we hebben de afgelopen week zo'n heftige week gehad en werden echt geleefd. nu komt ook een beetje het besef hoe heftig het was en hoe ziek hij was. vandaag had de nachtzuster van dinsdag dienst en die vertelde dat hij écht heel ziek was en dat ze zich heel veel zorgen maakte toen ze die ochtend naar huis ging. de kinderarts zei gister hetzelfde en dat hij echt bijna beademd had moeten worden in een academisch ziekenhuis. ongelooflijk dan hoe snel zo'n kleintje ook weer op kan knappen!
T.hijs is nog even een nachtje bij opa en oma, zodat we even een beetje op adem kunnen komen.
ik heb net al een paar uur liggen slapen want het hakt er aardig in, zo'n weekje logeren op de kinderafdeling en alle zorgen daarbij om je eigen kindje straks weer lekker naar bed en hopelijk slapen we vannacht allemaal lekker.
fijne avond!
Roos, wat balen dat je niet gestript kon worden, hopelijk begint de bevalling snel spontaan
dikkie dik, ook bij jou dus nog geen gerommel, succes met de laatste loodjes!
highway, wat spannend bij jou, misschien heb je nu jullie kleintje wel al in je armen
all: wij zijn thuis!! vanmorgen kwam de kinderarts en ze was erg tevreden. N.iels heeft vanaf gisterochtend zelf gedronken en ook de zuurstof was sinds gisterochtend er uit. hij bleef het netjes doen, al zakte zijn saturatie wel iets, maar bleef voldoende. vanaf woensdagavond zagen ze een stijgende lijn en wat hun betreft was dat de richtlijn om naar huis te mogen! ze vroeg of wij het ook aan durfden. we vinden het wel heel spannend maar moeten er ook vertrouwen in hebben dat ze ons niet zo maar laten gaan. dus we mochten lekker naar huis!
Wat gek om ineens weer thuis te zijn, wat een rust! we hebben de afgelopen week zo'n heftige week gehad en werden echt geleefd. nu komt ook een beetje het besef hoe heftig het was en hoe ziek hij was. vandaag had de nachtzuster van dinsdag dienst en die vertelde dat hij écht heel ziek was en dat ze zich heel veel zorgen maakte toen ze die ochtend naar huis ging. de kinderarts zei gister hetzelfde en dat hij echt bijna beademd had moeten worden in een academisch ziekenhuis. ongelooflijk dan hoe snel zo'n kleintje ook weer op kan knappen!
T.hijs is nog even een nachtje bij opa en oma, zodat we even een beetje op adem kunnen komen.
ik heb net al een paar uur liggen slapen want het hakt er aardig in, zo'n weekje logeren op de kinderafdeling en alle zorgen daarbij om je eigen kindje straks weer lekker naar bed en hopelijk slapen we vannacht allemaal lekker.
fijne avond!
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Highway spannend!!
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
@ Juutje:
Gefeliciteerd meid!! Geniet lekker van je mannetjes!!
Gefeliciteerd meid!! Geniet lekker van je mannetjes!!
Pinkel- Prater
Juutje Fijn dat N. weer thuis is!
Pinkel Je man gaat het vast mooi vinden als ze het eenmaal aan heeft
Pinkel Je man gaat het vast mooi vinden als ze het eenmaal aan heeft
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Wat fijn juutje!!! Sterk mannetje hebben jullie.
Hier een mannetje dat om 22.15 voeding heeft gehad...en om 07.00 weer
werd alleen om 03u wakker toen zn broer huilend aan ons bed stond.
Hier een mannetje dat om 22.15 voeding heeft gehad...en om 07.00 weer
werd alleen om 03u wakker toen zn broer huilend aan ons bed stond.
Flower_L- Ratel
Zo vandaag is de dag.
We dachten vannacht dat het was begonnen. Had mega pijnlijke krampen die kwamen en gingen. Elke keermoest ik dan naar de wc voor de grote boodschap, maar ik durfde niet echt omdat ik bang was dat de baby eruit kwam. Maar hoe snel en heftig de krampen kwamen, waren ze ook weer weg.
Pfffff dit was qua pijn al om te janken. Hoe zijn echte weeën wel niet.
We dachten vannacht dat het was begonnen. Had mega pijnlijke krampen die kwamen en gingen. Elke keermoest ik dan naar de wc voor de grote boodschap, maar ik durfde niet echt omdat ik bang was dat de baby eruit kwam. Maar hoe snel en heftig de krampen kwamen, waren ze ook weer weg.
Pfffff dit was qua pijn al om te janken. Hoe zijn echte weeën wel niet.
Dikkie Dik- Prater
Hoop toch voor je dat het vandaag door gaat zetten Dikkie Dik. Hoe is het nu met de krampen?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Hoop echt voor je dat het doorzet dikkie dik! In dat geval...heel.veel succes!!
Flower_L- Ratel
Juutjepetuutje: wat fijn dat jullie weer thuis zijn! Hopelijk is N gauw weer de oude en kan je eindelijk echt lekker genieten.
Dikkie Dik: spannend meid. Hopelijk zet het door.
Hier weer een goede nacht gehad. Zo stipt als meneer overdag is, zo'n verrassing is het elke nacht weer. Twee dagen geleden had hij 180+6 bijna weggedronken, maar kwam hij gewoon netjes normale tijd. En gisteren dronk hij nog geen 100 weg en kwam hij pas om half 5. De logica ontgaat mij volledig haha.
Dikkie Dik: spannend meid. Hopelijk zet het door.
Hier weer een goede nacht gehad. Zo stipt als meneer overdag is, zo'n verrassing is het elke nacht weer. Twee dagen geleden had hij 180+6 bijna weggedronken, maar kwam hij gewoon netjes normale tijd. En gisteren dronk hij nog geen 100 weg en kwam hij pas om half 5. De logica ontgaat mij volledig haha.
Gast- Gast
slaatje schreef:Hoop toch voor je dat het vandaag door gaat zetten Dikkie Dik. Hoe is het nu met de krampen?
Niks meer. Het waren weer eens flinke oefenweeen. Het zal nog wel vaker voorkomen helaas.
Dikkie Dik- Prater
Wat goed zeg de goede nachten van onze baby's. Mijne kan daarbij ook aansluiten. Hij kwam pas om half 7 en toen kwart voor 10! Helemaal bij en trots.
Dikkie dik: jammer dat het nu weer rustig is.
Pinkel: lekker geshopt dus. Jammer dat je man het niks vond. Zullen wij hier even oordelen?? Foto??
Gister is er niks van het shoppen gekomen. De kleine was pas laat wakker. We gaan dus vandaag.
Dikkie dik: jammer dat het nu weer rustig is.
Pinkel: lekker geshopt dus. Jammer dat je man het niks vond. Zullen wij hier even oordelen?? Foto??
Gister is er niks van het shoppen gekomen. De kleine was pas laat wakker. We gaan dus vandaag.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Juutje, wat fijn dat N weer thuis is! Hoe is het nu met hem?
DikkieDik, hopelijk zet het snel door voor je!!
Enne, weer een zwangere minder hier!
Hier gaat het steeds weer een beetje verschillend met slapen. De laatste dagen heeft hij 's avonds wel steeds netjes in bed geslapen, dat deed hij voorheen telkens niet. Vrijdag en zaterdag heeft hij overdag slecht/bijna niet geslapen en vandaag wel weer netjes van 11.30 tot 15.30. De afgelopen nachten waren ook wat minder. Vrij op zadag pas op 00.30 wakker gemaakt, toen kwam hij om 5.30 alweer, afgelopen nacht om 23.30 gehad en begon rond 3 uur alweer te huilen, terwijl wij pas rond kw voor 2 op bed lagen . Bij ons in bed toen geslapen tot 6.30. Wij zijn heel benieuwd hoe het vannacht en morgen weer gaat. Het is elke keer weer een verrassing
DikkieDik, hopelijk zet het snel door voor je!!
Enne, weer een zwangere minder hier!
Hier gaat het steeds weer een beetje verschillend met slapen. De laatste dagen heeft hij 's avonds wel steeds netjes in bed geslapen, dat deed hij voorheen telkens niet. Vrijdag en zaterdag heeft hij overdag slecht/bijna niet geslapen en vandaag wel weer netjes van 11.30 tot 15.30. De afgelopen nachten waren ook wat minder. Vrij op zadag pas op 00.30 wakker gemaakt, toen kwam hij om 5.30 alweer, afgelopen nacht om 23.30 gehad en begon rond 3 uur alweer te huilen, terwijl wij pas rond kw voor 2 op bed lagen . Bij ons in bed toen geslapen tot 6.30. Wij zijn heel benieuwd hoe het vannacht en morgen weer gaat. Het is elke keer weer een verrassing
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» winter 2012/2013 mama's!
» Meeting Mama's Winter 2012/2013 topic
» Winter 2013 / 2014 moeders