winter 2012/2013 mama's!
+30
Maudy
tweeling
Snoes
Flip Fluitketel
Happydobby
Jelin
NoName88
Juutjepetuutje
Ella
Highway
Flower_L
Pinkel
kwak
Paper Crown
Bimbam
Puggle
Filoria
Caroow
Dora
Lejow
joyce0606
LDJ
Amber-
slaatje
Roos
Dikkie Dik
bolus26
Mama Titty
Printje
Limburg85
34 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: winter 2012/2013 mama's!
NoName88 schreef:Hmmm om kwart over 4 begon meneer, dat zijn we niet meer gewend. Bij ons in bed onrustig gebleven tot nu toe. Hij krijgt nu een fles. Vraag me af of hij ergens last van had, meestal vind hij het bij ons in bed wel prima. Of toch een beetje honger. Vanavond de laatste maar eens een grotere aanbieden denk ik.
Hier een onrustige baby vanaf 04.30 uur, zijn we ook moet gewend, om 6 uur 2 Kids wakker pffff haha
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Pfff en die oudste gaat ook niet meer slapen zeker? Deze wel hoop ik...Limburg85 schreef:NoName88 schreef:Hmmm om kwart over 4 begon meneer, dat zijn we niet meer gewend. Bij ons in bed onrustig gebleven tot nu toe. Hij krijgt nu een fles. Vraag me af of hij ergens last van had, meestal vind hij het bij ons in bed wel prima. Of toch een beetje honger. Vanavond de laatste maar eens een grotere aanbieden denk ik.
Hier een onrustige baby vanaf 04.30 uur, zijn we ook moet gewend, om 6 uur 2 Kids wakker pffff haha
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Nee vanavond 18.30 pas weer. De jongste als het goed is wel als hij de fles eens op heeft.
Limburg85- Ratel
Lieve Highway.. even snel. Heel veel succes, sterkte en toitoitoi vandaag.
Je kan het. Jij verlaat het ziekenhuis niet meer zonder kindje.
Je kan het. Jij verlaat het ziekenhuis niet meer zonder kindje.
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Limburg85 schreef:NoName88 schreef:Hmmm om kwart over 4 begon meneer, dat zijn we niet meer gewend. Bij ons in bed onrustig gebleven tot nu toe. Hij krijgt nu een fles. Vraag me af of hij ergens last van had, meestal vind hij het bij ons in bed wel prima. Of toch een beetje honger. Vanavond de laatste maar eens een grotere aanbieden denk ik.
en hier om 03 u.....maar hij slaapt nu nog op mijn arm bij obs in bed
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Hier begon meneer ook om half 3 al... En daarna om half 5 weer. Beetje jammer....
Straks naar het cb voor zijn eerste prikjes.
FF: ja gaat hard he... Leuk al die brabbeltjes!
Veel succes vandaag Highway!
Pinkel: wat fijn dat het zo goed met je gaat. Maar wat sneu een verkouden meisje!
Juutjepetuutje: wat fijn dat wat beter gaat met N, maar balen dat hij nog zo lang moet blijven. Wat een liefie is je oudste toch! Lekker even een taartje eten daar.
Straks naar het cb voor zijn eerste prikjes.
FF: ja gaat hard he... Leuk al die brabbeltjes!
Veel succes vandaag Highway!
Pinkel: wat fijn dat het zo goed met je gaat. Maar wat sneu een verkouden meisje!
Juutjepetuutje: wat fijn dat wat beter gaat met N, maar balen dat hij nog zo lang moet blijven. Wat een liefie is je oudste toch! Lekker even een taartje eten daar.
Gast- Gast
Heel veel succes Highway, je kunt het!!
Jetje succes straks bij het cb, wij mogen donderdag weer, vraag me alleen af of hij dan weer prikjes krijg, ben ook wel erg benieuwd wat hij nu weeg.
Flower jullie dus ook al een onrustige. Hier is die trouwens wel in z'n bed blijven liggen en om 6 uur eruit. Zijn we niet meer gewend, werd al een week niet voor 7 uur wakker en maakte vanaf 19 uur geen geluid meer behalve als we hem wakker maken voor de fles van 22.30 uur.
Jetje succes straks bij het cb, wij mogen donderdag weer, vraag me alleen af of hij dan weer prikjes krijg, ben ook wel erg benieuwd wat hij nu weeg.
Flower jullie dus ook al een onrustige. Hier is die trouwens wel in z'n bed blijven liggen en om 6 uur eruit. Zijn we niet meer gewend, werd al een week niet voor 7 uur wakker en maakte vanaf 19 uur geen geluid meer behalve als we hem wakker maken voor de fles van 22.30 uur.
Limburg85- Ratel
Heel veel succes vandaag Highway!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Jammer dat vele weer een onrustige nacht hebben gehad!.Wij hebben nu alweer 2 redelijke nachten gehad met beide dames. Van de week was het bagger en kwam de oudste al om 4.30 en niet meer willen slapen en M. was ook onrustig. Vandaag hebben ze uitgeslapen....
Jetje Succes bij CB!
Highway Nogmaals succes vandaag en dat het maar gauw zo ver mag zijn...
Juutje Fijn dat het iets beter lijkt te gaan met N.. Hopelijk mag hij na het weekend naar huis! Wat vind de oudste ervan? Mag hij gewoon op bezoek komen?
Pinkel Fijn dat de uitslagen er goed uitzagen! Hopelijk ben je snel van alles af!
Jetje Succes bij CB!
Highway Nogmaals succes vandaag en dat het maar gauw zo ver mag zijn...
Juutje Fijn dat het iets beter lijkt te gaan met N.. Hopelijk mag hij na het weekend naar huis! Wat vind de oudste ervan? Mag hij gewoon op bezoek komen?
Pinkel Fijn dat de uitslagen er goed uitzagen! Hopelijk ben je snel van alles af!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Dankjullie voor de lieve succeswensen!! Ben nu in het zkh en had nog helemaal geen ontsluiting. Ik heb ben ingeloot voor de catheter en die is net ingebracht, viel me 100% mee en nu weer even een uurtje aan de ctg en mag daarna gewoon lekker rondlopen. Heb al wel wat krampen echt, dus er is al wat reactie! Ik kan straks mooi even bij mijn vriendin (met te vroeggeboren baby) langs want haar baby is sinds een week terug in dit zkh, 1 verdieping hoger dus dat is superleuk!
Heb mijn man ook gewoon naar werk gestuurd (5 min weg) ben benieuwd hoe lang alles gaat duren!
Heb mijn man ook gewoon naar werk gestuurd (5 min weg) ben benieuwd hoe lang alles gaat duren!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
FF: Ik ga ook eens voor dat boek kijken, lijkt me handig.
Pinkel: Jee wat fijn dat je zaterdag niet hoeft. Balen dat je toch nieuwe hechtingen moet.
Juutje: fijn dat het wat beter gaat met N. Super dat hij ook al weer 1x de borst heeft gepakt. Leuk van het gebakje.
Jetje: he jammer zeg dat hij om half 3 en half 5 alweer kwam.
Highway: jammer dat je nog geen ontsluiting had. Heb je vanacht nog lekker kunnen slapen? Fijn dat je nu al wat krampen hebt. Wie weet gaat het vandaag allemaal al gebeuren. Succes!
Hier begon de nacht goed. Meneer kwam nu pas om 5.30 (weer een half uur later dan de vorige nachten) Alleen toen om 7.15 weer en 8.45. Toch een regeldagje. Hij ligt nu op bed maar slaapt heel rommelig. Vanmiddag hoop ik nog even naar de winkels te kunnen.
Pinkel: Jee wat fijn dat je zaterdag niet hoeft. Balen dat je toch nieuwe hechtingen moet.
Juutje: fijn dat het wat beter gaat met N. Super dat hij ook al weer 1x de borst heeft gepakt. Leuk van het gebakje.
Jetje: he jammer zeg dat hij om half 3 en half 5 alweer kwam.
Highway: jammer dat je nog geen ontsluiting had. Heb je vanacht nog lekker kunnen slapen? Fijn dat je nu al wat krampen hebt. Wie weet gaat het vandaag allemaal al gebeuren. Succes!
Hier begon de nacht goed. Meneer kwam nu pas om 5.30 (weer een half uur later dan de vorige nachten) Alleen toen om 7.15 weer en 8.45. Toch een regeldagje. Hij ligt nu op bed maar slaapt heel rommelig. Vanmiddag hoop ik nog even naar de winkels te kunnen.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Highway: ik ben ook ingeleid dmv die catheter. Viel mij 100% mee. Ik hoop dat het bij jou ook voorspoedig gaat verlopen!
FF: heerlijk dat ze zo uitgeslapen hebben.
Ella: wat een heerlijke nacht!!
Nou de prikjes zitten er in. Ik dacht dat ik bij een tweede wel flinker zou zijn.... NOT!!! Maar hij heeft het geweldig gedaan. twee kleine huiltjes maar dat was meteen weer over. Hij weegt 5455 gram en was 58,5 cm. Heel netjes gegroeid weer! En nu ligt hij lekker te slapen in de wagen. Zo maar wakker maken voor een flesje.
FF: heerlijk dat ze zo uitgeslapen hebben.
Ella: wat een heerlijke nacht!!
Nou de prikjes zitten er in. Ik dacht dat ik bij een tweede wel flinker zou zijn.... NOT!!! Maar hij heeft het geweldig gedaan. twee kleine huiltjes maar dat was meteen weer over. Hij weegt 5455 gram en was 58,5 cm. Heel netjes gegroeid weer! En nu ligt hij lekker te slapen in de wagen. Zo maar wakker maken voor een flesje.
Gast- Gast
Jetje ik had juist meer moeite bij de 2e met de prikjes ipv bij de 1e. En wat groeit hij goed!
Hopelijk krijgt hij geen last van de prikjes.
Highway fijn dat er al activiteit te zien is, ook al te zien op de ctg?
Hopelijk krijgt hij geen last van de prikjes.
Highway fijn dat er al activiteit te zien is, ook al te zien op de ctg?
Limburg85- Ratel
Ella, hier sneeuwde het gisteren ook heel veel inderdaad. Gelukkig is het nu allemaal aan het dooien. Vervelend dat je nu weer meer aan het vloeien bent.
NoName, misschien kan je idd proberen om de laatste fles (of eerste fles gezien hij tussen zijn 1e en 2de geen 4u laat) wat meer te geven.
Mama Titty, klopt ja, die film bedoel ik! Ik heb gisteren ook vlees gekocht bij de C1000, 5 bakjes voor 10 euro
Bolus, jullie meisje groeit goed!
Flip, wat gaat het snel he! Alweer een maand oud!
Pinkel, nu wel een betere nacht gehad? Fijn dat de resultaten goed waren. Hopelijk slaan de medicijnen aan zodat je niet meer naar de dialyse moet.
Juutje, fijn dat het met N wat beter gaat, hopelijk mag hij na het weekend mee naar huis.
Highway, fijn dat het inbrengen van de catheter is meegevallen. Heel erg veel succes!
Jetje, hij is weer lekker gegroeid zeg!
Wat een hoop meiden weer met een onrustige baby vannacht. Hier gelukkig 's nachts wel een redelijk rustige baby, maar overdag heel onrustig. Ik probeer hem nu sinds deze week overdag op zijn eigen kamertje in zijn wiegje te leggen, maar het lijkt wel alsof hij daar niet wil slapen. Nochtans is dat gewoon hetzelfde wiegje als waar hij bij ons op de kamer in slaapt. Nu heb ik hem in zijn wiegje bij ons op de kamer liggen (en ik lig op bed te laptoppen) en nu slaapt hij wel. Zou hij echt merken dat hij in een andere kamer ligt of zou dat puur toeval zijn?
Gisteren kwam mijn vriend thuis met een mooie bos bloemen, zo lief! Hij doet nooit aan Valentijn maar hij vond dat ik toch wel echt een bloemetje verdiend had, de schat! Ik had in de namiddag nog snel een foto afgedrukt van onze zoon en in een kadertje gedaan en dat als cadeau gegeven, erg mooi!
NoName, misschien kan je idd proberen om de laatste fles (of eerste fles gezien hij tussen zijn 1e en 2de geen 4u laat) wat meer te geven.
Mama Titty, klopt ja, die film bedoel ik! Ik heb gisteren ook vlees gekocht bij de C1000, 5 bakjes voor 10 euro
Bolus, jullie meisje groeit goed!
Flip, wat gaat het snel he! Alweer een maand oud!
Pinkel, nu wel een betere nacht gehad? Fijn dat de resultaten goed waren. Hopelijk slaan de medicijnen aan zodat je niet meer naar de dialyse moet.
Juutje, fijn dat het met N wat beter gaat, hopelijk mag hij na het weekend mee naar huis.
Highway, fijn dat het inbrengen van de catheter is meegevallen. Heel erg veel succes!
Jetje, hij is weer lekker gegroeid zeg!
Wat een hoop meiden weer met een onrustige baby vannacht. Hier gelukkig 's nachts wel een redelijk rustige baby, maar overdag heel onrustig. Ik probeer hem nu sinds deze week overdag op zijn eigen kamertje in zijn wiegje te leggen, maar het lijkt wel alsof hij daar niet wil slapen. Nochtans is dat gewoon hetzelfde wiegje als waar hij bij ons op de kamer in slaapt. Nu heb ik hem in zijn wiegje bij ons op de kamer liggen (en ik lig op bed te laptoppen) en nu slaapt hij wel. Zou hij echt merken dat hij in een andere kamer ligt of zou dat puur toeval zijn?
Gisteren kwam mijn vriend thuis met een mooie bos bloemen, zo lief! Hij doet nooit aan Valentijn maar hij vond dat ik toch wel echt een bloemetje verdiend had, de schat! Ik had in de namiddag nog snel een foto afgedrukt van onze zoon en in een kadertje gedaan en dat als cadeau gegeven, erg mooi!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Jetje: oh die prikjes zijn niet leuk nee. Ben benieuwd hoe het gaat als mijn mannetje moet.
Snoes: ahhh wat een lieve man zeg. Mijn man doet ook nooit aan valentijn maar had nu een kaartje geregeld. Ook omdat hij vond dat ik dat verdiend had. Ik denk wel dat een kindje het merkt als hij in een ander bedje ligt. (wat bij jouw dus niet het geval is) een ander kamertje denk ik persoonlijk niet dat hij/zij daar iets van merkt. Of het moet ineens een lawaaierige ruimte zijn.
Snoes: ahhh wat een lieve man zeg. Mijn man doet ook nooit aan valentijn maar had nu een kaartje geregeld. Ook omdat hij vond dat ik dat verdiend had. Ik denk wel dat een kindje het merkt als hij in een ander bedje ligt. (wat bij jouw dus niet het geval is) een ander kamertje denk ik persoonlijk niet dat hij/zij daar iets van merkt. Of het moet ineens een lawaaierige ruimte zijn.
Ella- Ratel
Ik dacht ook dat hij dat niet zou merken. We wilden namelijk proberen om hem dus overdag in zijn wiegje op zijn kamer te laten slapen om zo stilletjes de overgang te maken om hem binnenkort ook 's nachts op zijn eigen kamertje te laten slapen. Ik sta elke ochtend doodmoe op omdat ik hem heel vaak hoor 's nachts, terwijl hij dus niet weent en gewoon doorslaapt. Maar hij maakt zoveel geluidjes in zijn slaap. In zijn eigen kamertje is er niet meer lawaai ofzo, dus misschien is het wel puur toeval?
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik denk dat het dan toeval is. Ik werd ook echt wakker van alle geluidjes. Maar ben er nu of aan gewend of hij maakt minder geluidjes want ik slaap beter nu. En zou hij het merken dat jij in de buurt bent? anders nog eens een keer op zijn kamertje proberen en er even bij blijven zitten. Misschien dat dat het is?
Ella- Ratel
Dat zou inderdaad ook nog kunnen. Alhoewel ik er ook nooit bijbleef als ik hem in zijn wiegje op onze kamer legde. Straks nog maar een poging .
Snoes- Lady Post-a-lot
Succes! Ik hoor wel hoe het gaat
Ella- Ratel
Haha ja hoor, vast wel!
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes: ik heb het idee dat jij wel een heel gevoelig mannetje hebt. Dus het zou mij echt niks verbazen als hij jouw aanwezigheid aanvoelt. Mijn oudste had dat ook heel erg. Zodra ik niet in de buurt was (of mijn man) was hij veel onrustiger. Ik kan me wel voorstellen dat je dat het liefst zou willen doorzetten ook voor je eigen rust...
Gast- Gast
Maar hij is ook vaak onrustig als hij bijv beneden is bij ons. Hij wil vaak niet in zijn box liggen, ook al zit ik ernaast. De helft van de tijd zit hij ook nog vrolijk door te wenen als hij bij mij op schoot zit, terwijl ik me dan echt geen raad weet. Ging het bij jullie wel goed dan om hem op zijn eigen kamertje te laten slapen?
Snoes- Lady Post-a-lot
En oh, ik wil idd proberen door te zetten, maar ook niet ten koste van hem. Ik laat hem niet te lang huilen, dat vind ik gewoon zielig en dat kan ik niet. Uiteindelijk 'wint' hij toch altijd hoor haha
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik blijf vaak nog beetje rommelen boven...dan weet hij dat ik in de buurt ben. Hij kijkt mij namelijk altijd na wanneer ik de deur uitloop...dan zie ik dat kopje naar achteren en grote ogen...en als ik dan blijf praten of zingen , valt hij in slaap.
Anders moet ik tig keer terug voor de speen...omdat hij dan onrustig gaat wroelen.
Anders moet ik tig keer terug voor de speen...omdat hij dan onrustig gaat wroelen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Snoes schreef:En oh, ik wil idd proberen door te zetten, maar ook niet ten koste van hem. Ik laat hem niet te lang huilen, dat vind ik gewoon zielig en dat kan ik niet. Uiteindelijk 'wint' hij toch altijd hoor haha
ik snap je hoor ik ben precies zo. Mijn mannetje ging iedere x overdag zooo huilen als hij in zijn wiegje moest slapen. Ik had hem in het begin denk ik teveel in de box laten slapen. Heb er even voor door moeten zetten maar nu gaat het prima
Ella- Ratel
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» winter 2012/2013 mama's!
» Meeting Mama's Winter 2012/2013 topic
» Winter 2013 / 2014 moeders