Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+30
Jelin
Printje
Juutjepetuutje
NoName88
superwoman
Dikkie Dik
Coco
Ella
kwak
Flip Fluitketel
Lejow
Mama Titty
bolus26
Bimbam
Shopaholic
Jezzie
Steep
tweeling
Susan
Muppetje
Paper Crown
koNijntje
Pien
Creabea_28
Highway
Roos
Travelgurly
Pinkel
Snoes
pippeloentje
34 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Mama Titty zo 9 dec 2012 - 20:12

Flip dat is idd eenmalig 300 euro. Maar als je het niet verwacht en je al 700 bij de notaris extra moest betalen is het wel even zuur,vooral met de keuken die af moet, gelukkig heb ik een lieve mama die dan even bijspringt.

No name GEFELICITEERD!!!!!! Leuke naam ook.

Hier erg moe, maar goed.
om 11.30 uur naar de vk en dan even naar mijn werk.
Dan bij mijn ma koken en dan is de dag weer voorbij.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Jelin zo 9 dec 2012 - 21:06

Goedemorgen

Zo hier 2 dagen vrij. Heb inmiddels 4 dagen gewerkt en ging redelijk als ik thuis maar niet te veel doe. Anders voel ik het gelijk. Zaterdag een nieuwe kunst kerstboom gehaald samen met mijn man en hij wilde perse een zwarte haha. Dus nu een zwarte boom met paars en zilvere ballen. Moet wel bling bling en vrouwelijk zijn haha. En mijn dochter vind dat ook.

Verder nog goed uitgesproken waarom mijn man die vervelende opmerkingen maakt. Maar hij is bang dat ik niet genoeg geld verdien om alles te kunnen betalen. Dus dat is nu ook de wereld uit gelukkig.

Verder weer moeilijkheden met mijn ouders mbt de kerstdagen. Dus dat is ook weer fijn.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Bimbam zo 9 dec 2012 - 21:24

Dames, ik doorbreek de trend. Ik ben vandaag 38 weken en nog niet bevallen! winter 2012/2013 mama's! 1578173417
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  kwak zo 9 dec 2012 - 21:41

Printje, doe je hier ook wat energie heen dan?
vannacht ook weer zo slecht geslapen, lag om half 10 al in bed omdat ik zo moe was, geslapen tot mijn man naar bed ging om een uur of 1 en daarna niet meer geslapen.

Bimbam, haha... gelukkig maar Wink! Ik ga de trend ook verbreken hoor, ik ga voor de 41 week Wink!

Jelin, fijn dat het met je man is uitgesproken. Mijn man vind dat stiekem ook erg hoor dat ik in de ziektewet zat en hij was ook bang dat ik minder ging verdienen, maar dat viel allemaal nog wel mee.

Gister was D. bij mijn ouders aan het logeren, we hadden zaterdag daar sinterklaas en hadden haar daar in bed gelegd en lekker laten liggen. We werden pas om 11 uur wakker, had ook heel goed geslapen gelukkig!Dus met die slechte nacht vannacht kan ik er wel even een dagje tegen aan. Morgen gaat D. de hele dag naar de oppas dus kan ik weer een dagje bijtanken Wink!

heb in de avond veel last van mijn buik, beetje voorweeen achtig lijkt het wel. Het "fijne" is dat ik ze op de zelfde manier kan weg "wiebelen" als bij D. dus ik hoop dat ik de echt weeen ook zo weer kan "weg wiebelen" want dat beviel me toen wel goed!

morgen naar de VK, ben benieuwd of ons meneertje nu vast ligt, ik denk het wel een beetje.

zo.. nu even boodschappen doen want het is nu droog en mijn ruitewissers doen het niet dus het moet tussen de buien door haha!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 22:42

Ik gooi het op mijn fb als ik bevallen ben en 1 van de 2009 mama's zal het vast wel hier plaatsen, heb niet een specifiek iemand die het hier komt melden.

Nou moeten er niet heel veel meiden te vroeg bevallen, statistisch gezien betekent dat alleen maar meer dat ik die 40 weken ga halen en dat wil ik eigenlijk niet haha. Ik ben dat dieet echt zo spuugzat. Er liggen nog 4 chocoladeletters in de kast en ze blijven me maar roepen de hele dag haha.

Ben overigens wel vanmorgen de slijmprop verloren, maar ja dat zegt natuurlijk helemaal niks.

NoName: wat een leuke naam!

Jelin: goed dat je het even aangekaart hebt bij je man. Zou vervelend zijn als het je dwars gaat zitten.

Jeej Bimbam... Maar wil je ook nog doorlopen of ben je er wel klaar voor?

Kwak: spannend voorweeen... Wel fijn dat je het op dezelfde manier kan handelen als de vorige keer tot nu toe...

Om 2 uur moet ik weer bloed prikken en om 3 uur heb ik weer controle in het zkh. J breng ik naar mijn schoonmoeder dus als heet weer meezit kan ik ook nog even de stad in...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Flower_L zo 9 dec 2012 - 23:02

Zooo....ik kom net uit bed gerold smile om half zeven man en kind op weg geholpen, en om half acht uitgezwaaid. Daarna nog drie uurtjes in bed doorgebracht.

Zo even flink strijken en wat klungelen in huis. Gister de gordijnen op de babykamer opgehangen...wat een knus gevoel ineens...zo'n dom stuk stof smile bedje is opgemaakt, ons bed staat op klossen, tassen staan klaar, camera's opgeladen....we zijn er volgens mij klaar voor. Kan alleen boekje van ons ger. Partnerschap niet meer vinden ivm aangifte baby straks...waar dat ding toch ligtn confused

Hier nog steeds volop voorweeen, maar daar blijft het bij. Morgenochtend komt mn moeder nog even wat in huis helpen en in middag moet l weer naar het cb.

Noname, leuke en originele naam zeg! Is dat zn volledige roepnaam? Lekker genieten met zn 3tjes!

Jetje, ondanks dat het niets zegt, toch weer een teken dat het niet heeeeel lang meer duurt. Het wordt wel concreet nu he smile succes vanmiddag met prikken en zkh afspraak!

Kwak, jij ook aan de voorweeen dus! Hopelijk ligt jullie mannetje mooi vast.

Bimbam, :cheering: wil je idd niet stiekem bevallen nu?

Jelin, fijn dat jullie erover gesproken hebben. Anders blijft het je toch achtervolgen...je kunt de pijn niet uitschakelen. Hippe kerstboom zo te horen! Hier een gewone groene met witte en paarse versiering.

Mama titty, succes bij de vk vanochtend!

Printje, druk programma jij. Hier was het ook 'mooooi' vooral gezien we lampjes hebben die met een druk op de knop gaan flitsen of zachtjes aan en uit gaan....niet handig dat mn vriend dat heeft laten zien aan l. Nu zit ik om de haverklap met een discoboom.

Pinkel, heb je zelf lakentjes gemaakt, of bestaande lakentjes 'gepimped' met lint o.i.d.? Wel Leuk hoor!





Ik zal vanmiddag even snel wat foto's posten van onze babykamer. Nu de gordijnen hangen ziet het er een stukje gezelliger uit.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  kwak ma 10 dec 2012 - 0:49

jetje, spannend eigenlijk zn slijmprop verliezen en dat terwijl baby nog wel een week of 4 kan blijven zitten Wink

flower, heerlijk toch zo lang in bed liggen! Ga ik morgen ook doen! D. even aankleden en dan samen met mijn man de deur uitwerken en ik ga weer lekker slapen!heerlijk!

ik ben niet zo blij met die voorweeen hoor, gelukkig duurt het meestal niet zo lang maar ik nog "maar" 35 week.
Maar bij D. had ik het ook, ook vanaf een week of 34, wel vervelend hoor dan die avonden en helemaal omdat ik eigenlijk gewoon weet dat de baby toch tot half januari blijft zitten en dan ik dan nog heel veel avonden daar last van heb.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Flower_L ma 10 dec 2012 - 1:03

Haal ze straks weer weg. Bedoeling is om straks of mint..of.roze accessoires toe te voegen....afhankelijk van geslacht.

Bedje is verstoptonder een plaid maar dat is ivm stof smile
Ben alleen andere kant kamer vergeten . Daar staat nog een ikea kastje en hangen twee fotoplankjes met rieten hartjes en fotolijstjes erop.

*weg*


Laatst aangepast door Flower_L op ma 10 dec 2012 - 4:18; in totaal 1 keer bewerkt

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Bimbam ma 10 dec 2012 - 1:43

Mooi Flower! Ik hoop wel dat de bevalling niet zo lang meer op zich laat wachten, ben er wel aardig klaar mee. Maar kan nu nog niet, ik moet eerst de kerstboom nog verder versieren. winter 2012/2013 mama's! 2474380249 Ik hoop woensdag te bevallen, maar tot nu toe nog niet echt tekenen van een naderende bevalling, op af en toe wat harde buiken na. Ik hoop maar dat ik qua bevallen niet op mijn moeder lijk, want dan wordt het pas half januari winter 2012/2013 mama's! 394967 (ik kwam zelf 3 weken te laat. Mijn moeder zei altijd, "als ze jou niet gehaald hadden zat je er nu nog!" Laughing).

Jetje, je wordt bedankt, nu heb ik ook weer zin in chocola. winter 2012/2013 mama's! 1270000679
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella ma 10 dec 2012 - 2:04

BimBam: Spannend, vlgs het lijstje ben jij nu de eerst volgende

NoName: jeetje wat een vlotte bevalling zeg, lekker hoor.

Jelin: fijn dat het met je man is uitgesproken! Ben je zelfstandige?

Jetje: ben je bij de vorige zwangerschap kort of langer van te voren de slijmprop verloren? zal waarschijnlijk toch niets zeggen maar was even benieuwd. Succes vanmiddag.

Flower: mooie baby kamer zeg!

Ik denk dat ik het ook zelf een berichtje plaats als ik bevallen ben. Internet op de mobiel is zoooo handig Wink

Hier een mindere dag, lopen wordt steeds lastiger door bekken/lies klachten. Nog even de laatste loodjes doorzetten.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Limburg85 ma 10 dec 2012 - 2:12

Flower wat een ontzettend leuke babykamer!! Waar heb je die kleine schommelstoel vandaan?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 2:28

Kwak de baby blijft in mijn geval max 3 weken zitten nog aangezien ik met 40 weken ingeleid wordt.

Super leuk kamertje flower!!!!

Ella de vorige x was het binnen een paar dagen maar toen was ik al over de 40 weken...

Net bloed geprikt en ze maken er spoed van zodat ik de uitslag zo met de gynaecoloog kan bespreken...

Net een deken gekocht voor de baby. Heb al helemaal zin om het bedje op te maken nu...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  pippeloentje ma 10 dec 2012 - 2:32

@ Flower L: Wat een ontzettend gaaf kamertje zeg!Mag ik vragen waar je die bomen,om de commode vandaan hebt?
pippeloentje
pippeloentje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 83
Punten : 95
Registratiedatum : 01-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Flower_L ma 10 dec 2012 - 2:42

Bedabkt!

Bomen zelf uit mdf gezaagd en geverfd. Blaadjes idem...en met behang beplakt (van die proefpapiertjes van karwei smile ).
Het is niet heel moeilijk, maar gaat wel even werk inzitten.

Schommelstoeltje is van leenbakker.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  kwak ma 10 dec 2012 - 2:56

mooi Flower! erg leuk!

Ik heb net een kerstboom geknutseld met D.
met lichtjes een kerstboom op het raam geplakt en met haar kerstballen geknutseld.
zal eens kijken of ik het goed op de foto kan krijgen, ziet er best wel grappig uit.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 4:13

Net weer controle gehad. Ze waren vergeten van mijn suikertest een spoedaanvraag te maken, dus morgen hoor ik of die nog goed is.

Door alle commotie met de suiker zijn ze vergeten me in te plannen bij de verpleegkundige voor het praatje 'wat als de bevalling begint.' Dus morgen zit ik bij de verpleegkundige. En dan woensdag over een week weer controle met suikertest. Gek idee, want dan ben ik al weer ruim 38 weken. Aan de ene kant lijkt het echt voorbij te kruipen, maar aan de andere kant gaat het zo bizar hard ineens...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Bimbam ma 10 dec 2012 - 4:25

Jetje schreef:Aan de ene kant lijkt het echt voorbij te kruipen, maar aan de andere kant gaat het zo bizar hard ineens...

Ja hè, dat heb ik ook. Aan de ene kant heb ik het gevoel dat het vreselijk lang duurt, maar aan de andere kant, ik ben al 38 weken dus ik zou elk moment kunnen bevallen :O

Ik heb vanmiddag de kerstboom versierd, dus dat is nu klaar gelukkig. Ik dacht nog, het is een wonder dat ik nog niks uit de boom gegooid heb met die enorme buik. Had ik beter niet kunnen denken, want toen ik bijna klaar was viel er een sterretje uit, kapot. winter 2012/2013 mama's! 1270000679

Kwak, ik ben benieuwd naar je geknutselde boom!
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  kwak ma 10 dec 2012 - 4:32

winter 2012/2013 mama's! 14490_441094749288890_37742960_n
winter 2012/2013 mama's! 251189_441119139286451_1082995998_n

dit is onze boom! Nu hoop ik stiekem dat mijn man van zijn "ik wil een echte boom" idee afstapt haha!


Laatst aangepast door kwak op ma 10 dec 2012 - 5:02; in totaal 2 keer bewerkt
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Flip Fluitketel ma 10 dec 2012 - 4:40

Flower Zag de foto's vanmiddag. Leuk kamertje is het geworden zeg!

Bimbam Wij doen dit jaar de 'grote' kerstboom niet opzetten. Heb vanmorgen een kleine boom gekocht voor op het dressoir. Eens kijken wanneer ik zin heb om alles in kerstsfeer te brengen. En bij mij valt er altijd wel wat kapot uit de boom met of zonder dikke buik.

Jetje Balen dat je nu morgen weer naar het zkh moet. Ach heb je wat te doen.....

Kwak Zag jullie 'boom' voorbij komen op FB. Leuk idee zeg! Balen van de voorweeen gelukkig kan je ze nog weg 'happen'.

Ella Balen van je klachten!

Jelin Altjid al moeilijk contact gehad met je ouders? Fijn dat het nu 'uitgepraat' is met je man.

Mamatitty Gelukkig krijg je altijd nog iets terug van de belastingdienst w.b. notariskosten e.d.. Succes bij de VK!

Pinkel Ik had het bij de 1e ook juist nadat ze ingedaald was en begonnen de klachten echt rond de 35e week. Hopelijk word het gauw beter!

Zonet de vluchttas maar eens klaargemaakt. Moet nog enkele dingen kopen dus we gaan morgen maar eens op pad. Verder mag mijn man van de week nog een aantal dingen ophangen en wiegje in elkaar zetten. Dan is onderhand alles klaar en kan de baby komen.

Verder geen bijzonderheden s'avonds wel een iets onrustige buik en de baby is s'avonds en s'nachts echt onrustig aanwezig. Pfff kan soms amper normaal zitten of liggen van al het gespartel en getrap. Ook wel weer fijn dat ik hem/haar zo goed voel hoor, maar soms.....
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Snoes ma 10 dec 2012 - 5:52

Wow NoName, dat doe je snel zeg, en zo onverwacht! Gefeliciteerd met jullie zoon!

Dat is al de 3de uit dit topic die voor 38 weken bevalt, toch? Eerst Bolus, dan Limburg en nu NoName.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Pinkel ma 10 dec 2012 - 6:12

Hallo meiden,

Ik heb maar even een 2de schermpje erbij geopend, want anders reageer ik weer maar op de helft! Embarassed

@ Jelin: Fijn dat het is uitgepraat met je man! Wel jammer dat je nu narigheid met je ouders heb. Mijn pa belde ook om ons uit te nodigen voor 2de kerstdag. Dus ik zeg tegen hem, ik ben dan wel al 38 weken zwanger en misschien wel aan het bevallen. Zegt hij doodleuk: Ah joh kan je toch wel ff ophouden dan nog!! winter 2012/2013 mama's! 253468018 Waarop ik doodleuk antwoordde met: Denk je dat een duct-tapeje zal houden?? Laughing Moest hij wel om lachen. Inmiddels waren we afgelopen zaterdag langs geweest en toen me pa zag dat ik best wel last van mijn bekken had, vond hij dat wel minder.

@ Bimbam: Jeej 38 weken alweer. Volgens mij krijgen jullie gewoon een kerstkindje!!

@ Kwak: Hier ook last van voorweeën. Hoe doe je dat, dat weg wiebelen?? Leuk geworden die kerstboom op het raam!!

@ Jetje: Ben je de gehele slijmprop verloren? Ik vanmorgen een klein beetje. Balen dat je morgen pas de uitslag krijgt van je suikertest. Ik mag woensdag weer op controle komen.

@ Flower: Ook al last van voorweeën. Hier heb ik ze ook af en toe. Ja de lakentjes en de dekentjes heb ik zelf gemaakt. Is opzich niet heel moeilijk, alleen zijn de dekentjes van fleecestof en dat rekt alle kanten op, dus is lastig om netjes te naaien. Maar ben wel tevreden met het resultaat. Ah jammer heb je foto's van het kamertje gemist, wil je ze nog een keertje plaatsen?? Wink

@ Ella: Pijnlijk is dat hé die verweekte bekken?? Ik waggel hier echt als een eend door het huis heen. Als ik een tijdje gezeten heb, en sta dan op, doet het verschrikkelijk zeer met lopen (waggelen).

@ Flip: Hier ook een nachtelijke druktemaker in de buik! Kon vanmorgen ook amper weer in slaap komen nandat mijn man naar zijn werk was vertrokken.

@ all:
Vanmorgen het laatste babywasje in de kast gelegd en opgehangen. Ook heb ik het lakentje en dekentje alvast in de kinderwagen gelegd, en ziet er echt leuk uit. winter 2012/2013 mama's! 561177 Ook het wiegje is inmiddels helemaal opgemaakt. Helaas ook weer veel pijn aan mijn bekken gehad vandaag, en nog steeds eigenlijk als ik loop.
Vanmorgen dacht ik even dat ik vruchtwater verloor, en vanmiddag kreeg ik weer harde buiken. Dus ben weer even gechecked in het ziekenhuis. Gelukkig loos alarm, maar de vk daar denkt niet dat ik de 40 weken ga halen...!! We zijn benieuwd. Woensdag weer controle bij de gynaecoloog en een groei-echo. Ook zal ze wel weer kijken of mijn baarmoederhals nog steeds goed op lengte is.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Snoes ma 10 dec 2012 - 6:20

Ik heb mijn bevallingsverhaal inclusief 2 foto's geplaatst in een nieuw topic. Van zodra ik hier wat meer ritme krijg, ga ik hier weer actiever meelezen en meeposten.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella ma 10 dec 2012 - 8:05

Jetje: morgen dus weer naar het ziekenhuis. Gaat hard nu he.

Kwak: leuk die foto's!

Pinkel: ik waggel ook Neutral ik heb als ik een tijdje gezeten heb en dan opsta de meeste klachten, als ik dan even loop gaat het wel weer. Gelukkig was het loos alarm bij je.



Het lijkt me zo raar als dalijk inees plotseling de weeen beginnen. Zo onverwachts. Kan me er echt nog even niets bij voorstellen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Snoes ma 10 dec 2012 - 9:30

Ella, dat leek mij ook erg raar, het idee dat de weeën elk moment kunnen beginnen. Maar het ging echt heel geleidelijk aan, 't is niet dat je gelijk in een weeënstorm terecht komt en niets meer kan (bij een 'normale' bevalling toch niet haha). Komt goed meis!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Ella ma 10 dec 2012 - 9:50

Snoes schreef:Ella, dat leek mij ook erg raar, het idee dat de weeën elk moment kunnen beginnen. Maar het ging echt heel geleidelijk aan, 't is niet dat je gelijk in een weeënstorm terecht komt en niets meer kan (bij een 'normale' bevalling toch niet haha). Komt goed meis!
ik denk inderdaad wel dat het geleidelijk aan begint maar het lijkt me gewoon raar. Ik ga het meemaken ;-)
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum