Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eerder stoppen met verlof.

+32
Steep
blondje1313
Slakje
Mamsie
tweeling
Lejow
Charles
Aggi
Stuiterbal
Bolleke
xxjojootjexx
Parisienne
Vancity_girl
Sea of Trees
Linda
bolus26
Aimee
Sylvana
Sophiee
Pink!
Luce
Paper Crown
Susan
SarahKey
M-G
Twellie
Manderijn
PapillonRose
Annie24
kwak
Tania
Printje
36 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Eerder stoppen met verlof. - Pagina 4 Empty Re: Eerder stoppen met verlof.

Bericht  tweeling di 12 feb 2013 - 1:54

Tania schreef:
Bolleke schreef:Iedereen heeft het recht om te klagen, maar ik lees bij Printje nooit een leuke vrolijke post over hoe blij ze is met haar kinderen.

Ik zag van de week nog een heel trots topic met foto's van haar kinderen.

Ze schrijft ook regelmatig positieve dingen over haar kindjes. Misschien niet zo snel oordelen bolleke.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder stoppen met verlof. - Pagina 4 Empty Re: Eerder stoppen met verlof.

Bericht  Printje di 12 feb 2013 - 3:29

Tania schreef:
Bolleke schreef:Iedereen heeft het recht om te klagen, maar ik lees bij Printje nooit een leuke vrolijke post over hoe blij ze is met haar kinderen.

Ik zag van de week nog een heel trots topic met foto's van haar kinderen.

Dan Leers je idd niet goed bolleke. Dit heeft ook niets met de kinderen op zich te maken maar met het thuis moeten zitten. Ik ben juist enorm trots op ze en dat staat hier voor mij ook helemaal buiten. Het gaat mij om het zoals.ik het voel saai thuis zitten.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder stoppen met verlof. - Pagina 4 Empty Re: Eerder stoppen met verlof.

Bericht  Parisienne di 12 feb 2013 - 3:35

Zullen we je allemaal even komen 'verblijden' met een bezoekje?! Very Happy Dan ben je wel even bezig. We verwachten natuurlijk dan wel zelfgemaakte taart en cake!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder stoppen met verlof. - Pagina 4 Empty Re: Eerder stoppen met verlof.

Bericht  Printje di 12 feb 2013 - 3:37

[quote="Parisienne"]Zullen we je allemaal even komen 'verblijden' met een bezoekje?! Very Happy Dan ben je wel even bezig. We verwachten natuurlijk dan wel zelfgemaakte taart en cake! [/quote


Haha je bent welkom hoor, en r is dol op kindjes.



Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder stoppen met verlof. - Pagina 4 Empty Re: Eerder stoppen met verlof.

Bericht  Parisienne di 12 feb 2013 - 3:42

Oehh, leuk! N. is ook gek op kindjes!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder stoppen met verlof. - Pagina 4 Empty Re: Eerder stoppen met verlof.

Bericht  Printje di 12 feb 2013 - 4:04

Haha nou dan zou ik zeggen wanneer kunnen jullie Wink
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder stoppen met verlof. - Pagina 4 Empty Re: Eerder stoppen met verlof.

Bericht  Mamsie di 12 feb 2013 - 4:11

Ik snap bolleke wel een beetje. Ik denk dat het komt door de topics die printje de laatste tijd heeft geopend. Die waren nu niet allemaal even positief. De andere reacties in "mama's van Bladiebla" topics vallen minder op en worden minder gelezen.

Zelf vind ik het ook vreemd maar hè ieder z'n ding.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder stoppen met verlof. - Pagina 4 Empty Re: Eerder stoppen met verlof.

Bericht  Slakje di 12 feb 2013 - 8:57

Ik ben na 8 weken weer gaan werken, maar wij hebben gefoefeld. Wij konden het financieel niet aan dat ik thuiszat.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder stoppen met verlof. - Pagina 4 Empty Re: Eerder stoppen met verlof.

Bericht  blondje1313 di 12 feb 2013 - 21:50

Ik vind het wel apart dat als een moeder ervoor kiest om dag en nacht heel dicht bij haar kinderen wil zijn daar eigenlijk niks over gezegd wordt/mag worden en als iemand aangeeft een leukere moeder te zijn als ze ook kan gaan werken dat zo vreemd gevonden wordt. Ik had de eerste paar weken ook liever gaan werken dan thuis zitten moet ik zeggen. Straks heb ik 6 maanden zwangerschaps en bevallingsverlof en zie daar best wel tegenop, maar thuis zitten levert wel veel meer op dan werken....

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder stoppen met verlof. - Pagina 4 Empty Re: Eerder stoppen met verlof.

Bericht  bolus26 di 12 feb 2013 - 22:09

@blondje volgens mij valt er niemand over t feit dat ze blijft werken maar over t feit dat ze nu al, na een maandje wil gaan werken. 6 maanden is overgens wel heel lang! ik heb straks ook 41/2 maand thuis gezeten en krijg wel zin om weer te beginnen.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder stoppen met verlof. - Pagina 4 Empty Re: Eerder stoppen met verlof.

Bericht  Steep di 12 feb 2013 - 22:14

Ik ging na 5 weken weer naar school.. Ik vond het wel fijn eigenlijk! Al zou ik bij de 2e toch langer rust nemen.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder stoppen met verlof. - Pagina 4 Empty Re: Eerder stoppen met verlof.

Bericht  Fortissimo di 12 feb 2013 - 22:18

Printje moet doen waar zij zich lekker bij voelt smile Ze vroeg immers niet om veroordeeld te worden voor haar keuzes, maar om informatie of en hoe dit geregeld kon worden.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder stoppen met verlof. - Pagina 4 Empty Re: Eerder stoppen met verlof.

Bericht  Sea of Trees di 12 feb 2013 - 22:28

blondje1313 schreef:Ik vind het wel apart dat als een moeder ervoor kiest om dag en nacht heel dicht bij haar kinderen wil zijn daar eigenlijk niks over gezegd wordt/mag worden en als iemand aangeeft een leukere moeder te zijn als ze ook kan gaan werken dat zo vreemd gevonden wordt. Ik had de eerste paar weken ook liever gaan werken dan thuis zitten moet ik zeggen. Straks heb ik 6 maanden zwangerschaps en bevallingsverlof en zie daar best wel tegenop, maar thuis zitten levert wel veel meer op dan werken....
Heb jij de hele discussie wel goed gelezen? Het gaat er niet om of iemand een leukere moeder is als ze werkt, dat is niet het punt.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder stoppen met verlof. - Pagina 4 Empty Re: Eerder stoppen met verlof.

Bericht  Printje di 12 feb 2013 - 22:39

Fortissimo schreef:Printje moet doen waar zij zich lekker bij voelt smile Ze vroeg immers niet om veroordeeld te worden voor haar keuzes, maar om informatie of en hoe dit geregeld kon worden.

Dank je, ik heb ook niet gezegd dat ik het ging doen maar ik weet dat er hier mensen zijn die het idd gedaan hebben en ik vroeg me af, aangezien het vakantie is en ik op school niet kan informeren, wat de stappen dan zijn.

Het heeft ook niets met mijn band/gevoel wel/geen tweede te maken want daar is helemaal niets mis mee. Ik vind verlof gewoon vreselijk saai, in zijn algemeenheid dus, natuurlijk ga ik weg etc etc. Maar dat neemt niet weg dat ik het gewone leven mis, het echt onder de mensen zijn en niet de hele dag over baby's praten.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder stoppen met verlof. - Pagina 4 Empty Re: Eerder stoppen met verlof.

Bericht  LMCurious di 12 feb 2013 - 23:54

ik snap je heel goed. Ik vind mijn kindjes ook superlief en leuk, maar geniet ook zoveel van mijn werk. Ik miste dat ook gewoon echt heel erg. Bij Joris had ik langer doorgewerkt, en was ik zelf met een nieuwe behandeling als kuur bezig tijdens mijn verlof om bij ons mam te testen. Dus ik was af en toe toch even bezig. En dat was toen voldoende voor me. Bij Milou kon ik met 32 weken niet meer werken, en daarna ging het ook wat moeizamer. Maar ohw wat miste ik het zeg. Was zelfs bang dat ik niet meer zo weten hoe het moest, haha. Ben bij Milou begonnen toen ze 9 wkn was, maar dat was dus ook 2 weken eerder dan wanneer mn verlof officieel ophield.

En zeker met dit weer snap ik je heel goed. Veel mensen zijn al wat meer down, dus snap best dat het nu wat erger is nog. Hoop ook dat de zon snel gaat schijnen. En kijk inderdaad wat je thuis al kunt doen aan voorbereidingen. Scheelt misschien toch een hoop voor je gevoel.

En anders dat bakkie thee van een half jaar terug maar eens opnieuw inplannen, haha!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder stoppen met verlof. - Pagina 4 Empty Re: Eerder stoppen met verlof.

Bericht  Printje di 12 feb 2013 - 23:56

LMC; hahaha ja idd en het ergste is dat we zo wat bij elkaar om de hoek wonen hahahha.

Heb je volgende week tijd/zin om langs te komen? Dan ben ik ook een mooi speelhuisje rijker (zie mijn andere topic) kunnen de kinderen lekker spelen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder stoppen met verlof. - Pagina 4 Empty Re: Eerder stoppen met verlof.

Bericht  LMCurious wo 13 feb 2013 - 0:04

ja erg he, hahaha!
Ik kan ma middag wel langskomen nadat ik Joris uit school haal om 14.45?
of vrijdagochtend kan ik ook met alleen Milou komen.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder stoppen met verlof. - Pagina 4 Empty Re: Eerder stoppen met verlof.

Bericht  Printje wo 13 feb 2013 - 0:05

Kan allebei! Wat jij fijner vindt, J is ook welkom maar als je liever vrijdag komt geen probleem!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder stoppen met verlof. - Pagina 4 Empty Re: Eerder stoppen met verlof.

Bericht  LMCurious wo 13 feb 2013 - 0:10

Dan kom ik wel vrijdagochtend langs.
Denk dat Milou het ook wel leuk zal vinden, en die is ma naar de opvang.
heb je een voorkeur qua tijd? weet niet of je dametje al een beetje ritme heeft...haha...
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder stoppen met verlof. - Pagina 4 Empty Re: Eerder stoppen met verlof.

Bericht  Printje wo 13 feb 2013 - 0:16

Nee maakt niets uit. ze heeft al een redelijk ritme moet ik zeggen. Maar dat maakt eigenlijk niets uit hoor, is rond half 11 een idee?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder stoppen met verlof. - Pagina 4 Empty Re: Eerder stoppen met verlof.

Bericht  blondje1313 wo 13 feb 2013 - 0:40

Sea of Trees schreef:
blondje1313 schreef:Ik vind het wel apart dat als een moeder ervoor kiest om dag en nacht heel dicht bij haar kinderen wil zijn daar eigenlijk niks over gezegd wordt/mag worden en als iemand aangeeft een leukere moeder te zijn als ze ook kan gaan werken dat zo vreemd gevonden wordt. Ik had de eerste paar weken ook liever gaan werken dan thuis zitten moet ik zeggen. Straks heb ik 6 maanden zwangerschaps en bevallingsverlof en zie daar best wel tegenop, maar thuis zitten levert wel veel meer op dan werken....
Heb jij de hele discussie wel goed gelezen? Het gaat er niet om of iemand een leukere moeder is als ze werkt, dat is niet het punt.

Wat is dan het punt? Als je het lichamelijk aankan, waarom zou je dan niet eerder gaan werken. En het gaat volgens mij ook niet over morgen beginnen met werken, maar over een tijdje.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder stoppen met verlof. - Pagina 4 Empty Re: Eerder stoppen met verlof.

Bericht  Luce wo 13 feb 2013 - 1:26

blondje1313 schreef:
Sea of Trees schreef:
blondje1313 schreef:Ik vind het wel apart dat als een moeder ervoor kiest om dag en nacht heel dicht bij haar kinderen wil zijn daar eigenlijk niks over gezegd wordt/mag worden en als iemand aangeeft een leukere moeder te zijn als ze ook kan gaan werken dat zo vreemd gevonden wordt. Ik had de eerste paar weken ook liever gaan werken dan thuis zitten moet ik zeggen. Straks heb ik 6 maanden zwangerschaps en bevallingsverlof en zie daar best wel tegenop, maar thuis zitten levert wel veel meer op dan werken....
Heb jij de hele discussie wel goed gelezen? Het gaat er niet om of iemand een leukere moeder is als ze werkt, dat is niet het punt.

Wat is dan het punt? Als je het lichamelijk aankan, waarom zou je dan niet eerder gaan werken. En het gaat volgens mij ook niet over morgen beginnen met werken, maar over een tijdje.

Omdat je baby net op de wereld is?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder stoppen met verlof. - Pagina 4 Empty Re: Eerder stoppen met verlof.

Bericht  Printje wo 13 feb 2013 - 1:30

Luce; maar stel ik zou eerder willen gaan werken dan is ze alleen maar 2 dagen bij oma. Daar lijdt ze toch helemaal niet onder? Of ze nu in bed ligt en ik ben thuis of oma is er, dat maakt toch eigenlijk helemaal niets uit?

En over een betere band daar geloof ik geen fluit van, de start met R was verre van ideaal en mijn band met hem is sterker dan wat dan ook.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder stoppen met verlof. - Pagina 4 Empty Re: Eerder stoppen met verlof.

Bericht  Gast wo 13 feb 2013 - 1:31

Bolleke schreef:Dat weet ik niet, een geboorte is toch een blije gebeurtenis, met als alles goed gaat allemaal mooie momenten. Om dan te klagen dat je liever gaat werken, ja goed, ik vind dat raar. Maar blijkbaar is dat niet raar, en heb ik iets verkeerds gezegd. Ik bemoei me er dan verder ook niet meer mee.

Een geboorte is een blijde gebeurtenis ja, maar wel een blijde gebeurtenis met een heleboel zware en lastige kanten, veel zorgen en heel veel veranderingen. Dat hele roze wolk gebeuren snap ik niet, ik heb het nooit als iets heel fantastisch leuks ervaren. Natuurlijk is het soms heel erg leuk, soms ook heel erg niet leuk en meestal is het gewoon prima zoals het is. Net als alle andere dingen in het leven. Een kind krijgen is echt geen wereldwonder en het is niet iets waar je alleen maar blij over bent over het algemeen, want je gewone leven gaat ook gewoon door en daarnaast heb je een hoop extra zorgen en problemen, moet je je relatie weer opnieuw inrichten en gaat je hele ritme naar de filistijnen. Naast een hoop leuke dingen ook hoor, maar het afdoen met 'een geboorte is een blijde gebeurtenis' vind ik echt niet kloppen. Ik vond zeker het eerste halfjaar helemal niet zo geweldig en blij, maar vooral erg wennen en anders en ingewikkeld. Nu geniet ik enorm van mijn kinderen, maar echt ook niet elk moment van de dag.

Van mij leest niemand hier blije en leuke en 'ik geniet zo' berichten over mijn kinderen, gewoon omdat ik die hier niet deel, dat wil dan niet zeggen dat ik niet geniet, maar dat wil ook niet zeggen als je een keer klaagt dat het dan dus een en al ellende is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder stoppen met verlof. - Pagina 4 Empty Re: Eerder stoppen met verlof.

Bericht  Gast wo 13 feb 2013 - 1:33

Printje schreef:Luce; maar stel ik zou eerder willen gaan werken dan is ze alleen maar 2 dagen bij oma. Daar lijdt ze toch helemaal niet onder? Of ze nu in bed ligt en ik ben thuis of oma is er, dat maakt toch eigenlijk helemaal niets uit?

En over een betere band daar geloof ik geen fluit van, de start met R was verre van ideaal en mijn band met hem is sterker dan wat dan ook.

Dat vind ik dan weer niet helemaal kloppen. Ik denk dat het wel degelijk invloed heeft op de hechting of ze bij oma in bed ligt of thuis, op deze leeftijd. Een baby heeft 9 maanden in je buik gezeten, bij oma in bed liggen is dan wel degelijk anders dan bij mama in de buurt zijn. Een baby is totaal afgestemd op de moeder, kent alle geluiden en geuren, de hartslag en heeft nog niet eens het besef dat mama en baby twee verschillende mensen zijn, dus als je er dan vaak niet bent heeft dat wel degelijk invloed. Dus hier ga je wel wat kort door de bocht, je bent haar moeder, niet de oppas, dus het maakt verschil of je er wel of niet bent. Natuurlijk kun je gewoon weer gaan werken straks, maar 3 weken na de geboorte zou ik zelf niet aandurven vanwege bovenstaande, hoezeer ik je ook snap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerder stoppen met verlof. - Pagina 4 Empty Re: Eerder stoppen met verlof.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum