Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later
+6
Kalishi
Tania
loesje
Jezzie
Manderijn
Printje
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later
Misschien valt het wel mee maar wat zou ji eerder doen. Een week of wat eerder beginnen met opvolgmelk 2 of later. Dus bijv met vijf maanden en drie weken of met zes maanden en een week of twee.
Ik heb nog een aantal pakken melk 1 staan zeg maar en heb geteld dat ik er net voor de zes mnd mee uitkom. Zal ik dan gewoon nmr 2 pakken of nog wat langer doorgaan met 1. We doen namelijk met een pak langer dan een week omdat ze in de avond forte krijgt en nu meestal al zoveel groemte heeft dat ze daarna nog maar weinig melk drinkt.
Ik heb nog een aantal pakken melk 1 staan zeg maar en heb geteld dat ik er net voor de zes mnd mee uitkom. Zal ik dan gewoon nmr 2 pakken of nog wat langer doorgaan met 1. We doen namelijk met een pak langer dan een week omdat ze in de avond forte krijgt en nu meestal al zoveel groemte heeft dat ze daarna nog maar weinig melk drinkt.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later
Ik zou het doen zoals het uit komt en me er niet druk om maken
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Maak me er ook echt niet druk om, maar verveel me en wil natuurlijk wel weer eindigen in de top tien deze maand
Printje- Lady Post-a-lot
Volgens mij was hier het laatste pak 1 op een dag Nadat ze precies 6mnd was. Denk niet dat het heel veel uit zal maken als je het al iets eerder geeft.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Printje schreef:Maak me er ook echt niet druk om, maar verveel me en wil natuurlijk wel weer eindigen in de top tien deze maand
Ooooh... Op die fiets
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
ik ben bij f eerder overgestapt omdat ze al bijvoeding kreeg.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Ik kocht gewoon toen ze zes maanden waren nummer 2 toen ik een nieuw pak moest hebben. Dus in jouw geval zou ik met zes maanden en een beetje overstappen. Maar eigenlijk maakt het echt helemaal niks uit hoor.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
High five printje! Dit vroeg ik mij namelijk gister ook af
Kalishi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13
Hier heb ik eerst pak 1 opgemaakt en toen overgestapt naar pak nr. 2. Was iets later.
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
Ik zou later doen, die nummer 2 mogen ze toch minder van en er zitten meer suikers in.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Wij zijn iets eerder overgestapt, wij krijgen de voeding via de apotheek (Pep) en bestellen altijd 4 pakken, dat is voor hun 1 doos. Dus toen die op was hebben we nr 2 besteld, was denk ik met 5,5 maand. Toen hebben we even die nr. 2 gehad en was Friso pep ineens niet leverbaar, ook vanuit andere merken niet. Toen hebben we een tijd allergy care gehad, en die bestaat alleen in nr. 1, is van 0 tot 24 maanden. Maar ik zou pak opmaken en dan beginnen met 2. Bij 2 staat op het pak, niet geschikt als enige voedingsbron, dus als ze fruit en groente eet, misschien straks nog met iets van aardappel erbij, dan is het echt voldoende. Anders laat ze het vast wel weten
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Daar zat ik ook over na te denken. Ik kijk even hoe we eind van de week uit komen. Als ik het weekend nog red dan maak het me die 1 of 2 dagen niet uit en begin ik eerder met de volgende.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Hahaha nou zo gek ben ik dus toch nog niet als meerdere er ook over nagedacht hebben. Al denk ik dat het echt niet komt op een week eerder of later.
Printje- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Van 5 naar 4 flessen; hoe, wat en wanneer?
» Eerder bevallen ook eerder werken?
» Wanneer van 3 naar 2 flessen?
» Wanneer naar groter bed?
» Eerder bevallen ook eerder werken?
» Wanneer naar groter bed?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: