Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later

+6
Kalishi
Tania
loesje
Jezzie
Manderijn
Printje
10 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later Empty Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later

Bericht  Printje zo 30 jun 2013 - 9:09

Misschien valt het wel mee maar wat zou ji eerder doen. Een week of wat eerder beginnen met opvolgmelk 2 of later. Dus bijv met vijf maanden en drie weken of met zes maanden en een week of twee.

Ik heb nog een aantal pakken melk 1 staan zeg maar en heb geteld dat ik er net voor de zes mnd mee uitkom. Zal ik dan gewoon nmr 2 pakken of nog wat langer doorgaan met 1. We doen namelijk met een pak langer dan een week omdat ze in de avond forte krijgt en nu meestal al zoveel groemte heeft dat ze daarna nog maar weinig melk drinkt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later Empty Re: Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later

Bericht  Manderijn zo 30 jun 2013 - 9:11

Ik zou het doen zoals het uit komt en me er niet druk om maken smile

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later Empty Re: Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later

Bericht  Printje zo 30 jun 2013 - 9:12

Maak me er ook echt niet druk om, maar verveel me en wil natuurlijk wel weer eindigen in de top tien deze maand Razz 

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later Empty Re: Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later

Bericht  Jezzie zo 30 jun 2013 - 9:14

Volgens mij was hier het laatste pak 1 op een dag Nadat ze precies 6mnd was. Denk niet dat het heel veel uit zal maken als je het al iets eerder geeft.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later Empty Re: Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later

Bericht  Manderijn zo 30 jun 2013 - 9:16

Printje schreef:Maak me er ook echt niet druk om, maar verveel me en wil natuurlijk wel weer eindigen in de top tien deze maand Razz 


 Ooooh... Op die fiets smile

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later Empty Re: Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later

Bericht  loesje zo 30 jun 2013 - 20:13

ik ben bij f eerder overgestapt omdat ze al bijvoeding kreeg.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later Empty Re: Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later

Bericht  Tania zo 30 jun 2013 - 20:55

Ik kocht gewoon toen ze zes maanden waren nummer 2 toen ik een nieuw pak moest hebben. Dus in jouw geval zou ik met zes maanden en een beetje overstappen. Maar eigenlijk maakt het echt helemaal niks uit hoor.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later Empty Re: Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later

Bericht  Kalishi zo 30 jun 2013 - 23:35

High five printje! Dit vroeg ik mij namelijk gister ook af Yes
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later Empty Re: Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later

Bericht  Zonneschijn zo 30 jun 2013 - 23:39

Hier heb ik eerst pak 1 opgemaakt en toen overgestapt naar pak nr. 2. Was iets later.
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later Empty Re: Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later

Bericht  Happydobby ma 1 jul 2013 - 0:47

Ik zou later doen, die nummer 2 mogen ze toch minder van en er zitten meer suikers in.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later Empty Re: Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later

Bericht  Sun88 ma 1 jul 2013 - 1:13

Wij zijn iets eerder overgestapt, wij krijgen de voeding via de apotheek (Pep) en bestellen altijd 4 pakken, dat is voor hun 1 doos. Dus toen die op was hebben we nr 2 besteld, was denk ik met 5,5 maand. Toen hebben we even die nr. 2 gehad en was Friso pep ineens niet leverbaar, ook vanuit andere merken niet. Toen hebben we een tijd allergy care gehad, en die bestaat alleen in nr. 1, is van 0 tot 24 maanden. Maar ik zou pak opmaken en dan beginnen met 2. Bij 2 staat op het pak, niet geschikt als enige voedingsbron, dus als ze fruit en groente eet, misschien straks nog met iets van aardappel erbij, dan is het echt voldoende. Anders laat ze het vast wel weten Wink
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later Empty Re: Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later

Bericht  Ella ma 1 jul 2013 - 7:00

Daar zat ik ook over na te denken. Ik kijk even hoe we eind van de week uit komen. Als ik het weekend nog red dan maak het me die 1 of 2 dagen niet uit en begin ik eerder met de volgende.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later Empty Re: Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later

Bericht  Printje ma 1 jul 2013 - 7:22

Hahaha nou zo gek ben ik dus toch nog niet als meerdere er ook over nagedacht hebben. Al denk ik dat het echt niet komt op een week eerder of later.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later Empty Re: Wanneer naar opvolgmelk 2, eerder of later

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum