Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Misschien ben ik een beetje overspannen.

+18
Kabouter
MissBlunt
Merai
Rapunzel
Jeanette
luenca
Bolleke
Alias
Susan
Arcade
mzcharlotte
TNMN
Primrose
BJA
Zora
widko
Caro
RYW
22 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Misschien ben ik een beetje overspannen. - Pagina 4 Empty Re: Misschien ben ik een beetje overspannen.

Bericht  RYW do 17 feb 2011 - 9:59

Raar wijf smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Misschien ben ik een beetje overspannen. - Pagina 4 Empty Re: Misschien ben ik een beetje overspannen.

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 10:20

RYW schreef:Raar wijf smile

Misschien ben ik een beetje overspannen. - Pagina 4 408cc84902b21ef3_heart-broken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Misschien ben ik een beetje overspannen. - Pagina 4 Empty Re: Misschien ben ik een beetje overspannen.

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 10:27

Ik heb niet echt iets toe te voegen aan de reacties hiervoor, maar ik wil je wel heel veel sterkte en voorlopig ook veel rust toewensen! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Misschien ben ik een beetje overspannen. - Pagina 4 Empty Re: Misschien ben ik een beetje overspannen.

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 0:21

Ook ik ben het eens met bovenstaande reacties en vind het erg knap van je dat je dit zolang volgehouden hebt!
Hoe gaat het nu met je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Misschien ben ik een beetje overspannen. - Pagina 4 Empty Re: Misschien ben ik een beetje overspannen.

Bericht  RYW zo 20 feb 2011 - 0:29

Mja gaat wel, dank je. Nog steeds last van ziekzijn, en ik kan maar moeilijk keuzes maken. Telkens als ik met mensen praat over wat ik zou kunnen laten vallen (studie bijvoorbeeld) dan zeggen ze; nee joh, zonde! Je hoeft nog maar heel even!

En dat helpt niet, want op zo'n manier kan ik nergens in minderen. Alle dingen die ik doe zijn het waard om gedaan te worden, zeg maar. Dus ik denk nog even rustig door...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Misschien ben ik een beetje overspannen. - Pagina 4 Empty Re: Misschien ben ik een beetje overspannen.

Bericht  Caro zo 20 feb 2011 - 20:43

RYW schreef:Mja gaat wel, dank je. Nog steeds last van ziekzijn, en ik kan maar moeilijk keuzes maken. Telkens als ik met mensen praat over wat ik zou kunnen laten vallen (studie bijvoorbeeld) dan zeggen ze; nee joh, zonde! Je hoeft nog maar heel even!

En dat helpt niet, want op zo'n manier kan ik nergens in minderen. Alle dingen die ik doe zijn het waard om gedaan te worden, zeg maar. Dus ik denk nog even rustig door...

Dus: eigenlijk niet zoveel naar anderen luisteren, maar ruimte laten voor je éigen gevoel in dit geheel. Ik snap dat als je je rot voelt, je juist even de mening van een ander wil maar het verwart je ook. Dus probeer voor jezelf nu eens de keuzes te maken die je gelukkig maken en niet wat een ander denkt, doet, zonde vindt of van je verlangt.

En ooh: ik kan dit zo mooi vertellen maar ik doe het zelf ook niet hoor :-)! Dus dat het moeilijk is begrijp ik, maar jij bent de enige die die studie doet, die je baan heeft, die twee kids heeft etc etc: oftwel: anderen kunnen het heel mooi verwoorden maar zij hoeven het niet te doen.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Misschien ben ik een beetje overspannen. - Pagina 4 Empty Re: Misschien ben ik een beetje overspannen.

Bericht  Chocolate Cookie zo 20 feb 2011 - 22:05

freakielief schreef:Ik heb niet echt iets toe te voegen aan de reacties hiervoor, maar ik wil je wel heel veel sterkte en voorlopig ook veel rust toewensen! hug
+1
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Misschien ben ik een beetje overspannen. - Pagina 4 Empty Re: Misschien ben ik een beetje overspannen.

Bericht  Roze Roos ma 21 feb 2011 - 4:41

Chocolate Cookie schreef:
freakielief schreef:Ik heb niet echt iets toe te voegen aan de reacties hiervoor, maar ik wil je wel heel veel sterkte en voorlopig ook veel rust toewensen! hug
+1

+1, volg je gevoel zou ik zeggen, je eigen gevoel en wellicht is het goed om niet teveel met anderen te praten als je het voor jezelf zeker hebt!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Misschien ben ik een beetje overspannen. - Pagina 4 Empty Re: Misschien ben ik een beetje overspannen.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum