Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Overspannen

4 plaatsers

Ga naar beneden

Overspannen Empty Overspannen

Bericht  Lot wo 22 mei 2013 - 6:26

Ik heb net al de term 'overspannen' door de zoekmachine gehaald, en de topics die komen bovendrijven geven veel herkenning qua symptomen.

Maar wat helpt om er boven op te komen mis ik nog....dus ik ben benieuwd. Hoe ben jij er over heen gekomen? Tips?

Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Overspannen Empty Re: Overspannen

Bericht  Fortissimo wo 22 mei 2013 - 6:28

Vooral voor jezelf kiezen momenteel. En dat kan bij sommigen heel egoïstisch over komen, maar jij bent nu het belangrijkste.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Overspannen Empty Re: Overspannen

Bericht  Minx wo 22 mei 2013 - 6:39

door alles op dat moment af te stoten, ben tijdelijk gestopt met school, ben helemaal gestopt met mijn teamsport inclusief alle commissies waar ik in zat. Als enige werkte ik een paar uurtjes per weer bij mijn bijbaantje om toch nog een beetje geld binnen te krijgen en wel iets van ritme te houden. Dit was nog net te doen want dit kon ik op de automatische piloot doen en legde niet te veel druk op mezelf.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overspannen Empty Re: Overspannen

Bericht  Lot do 23 mei 2013 - 0:10

Dat vind ik dus moeilijk (dat zal vast ook het probleem zijn). Werk bied me nog enige afleiding, al kom ik daar dus wel elke avond helemaal hoteldebotel van terug, op het werk is er niets aan de hand, thuis ben ik er helemaal overprikkeld van.

Als ik een aantal dagen geen werk heb maak ik me daar weer heel druk om en ga ik nog meer zitten stressen. Pff ik weet het echt niet meer. Ik krijg wel hulp van een psycholoog binnenkort. Hebben jullie dat ook gehad?
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Overspannen Empty Re: Overspannen

Bericht  Fortissimo do 23 mei 2013 - 0:15

**


Laatst aangepast door Fortissimo op vr 24 mei 2013 - 5:44; in totaal 1 keer bewerkt
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Overspannen Empty Re: Overspannen

Bericht  Minx do 23 mei 2013 - 0:20

Ja ik heb hulp van een psych gehad anders had ik denk ik nog geen diploma gehad. Heb daar heel veel aan gehad. Vond het ook heel moeilijk om overal even mee te stoppen. Heb nu voor het eerst weer een groot regelding aan gepakt. En dan ben ik nu al anderhalf jaar verder.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overspannen Empty Re: Overspannen

Bericht  Stuiterbal do 23 mei 2013 - 3:08

Professionele hulp heb ik gehad waar ik onwijs veel baad bij heb gehad.
Daarnaast echt mezelf op nr 1 proberen te zetten en tijd voor mezelf te nemen. Ik had steeds de neiging thuis te vluchten waardoor ik niet aan mezelf hoefde te denken en te werken.
Op het werk stond ik 100% ziek gemeld zodat die druk ook van me af was.
En verder vooral naar de aansturing van de psycholoog geluisterd en er actief wat mee gedaan.
Het heeft ervoor gezorgd dat ik `maar` 4 maandag ziek ben geweest en echt er helemaal boven op ben gekomen.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Overspannen Empty Re: Overspannen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum