Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

+48
Flippin' Bitch
Slakje
Carmen_
Printje
Aimee
Luce
Twellie
Theeleut
Supertalentje
Taeda
Parel
Happinaz
Snoes
Evalynn
Charles
Tania
Aletta
Rush
SuperGrover
madam
mzcharlotte
Spring
xxjojootjexx
Bolleke
Bazinga
Siamsa
Caroow
Exogenesis
Pompoen
Rouge
Merai
Susan
Sea of Trees
Stuiterbal
M@niek
Paper Crown
Coco
Star007
Lady4
girli
SDL
luisa
Alex
Poubelle
Roza
Minx
Highway
Mamsie
52 plaatsers

Pagina 4 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 4 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  xxjojootjexx zo 3 feb 2013 - 3:37

Ik ben helemaal niet zo braaf. Alleen op het forum wel. Dingen die ik soms doe, wil ik gewoon niet open en bloot op internet hebben.

******

En ik denk gewoon dat dit voor heel veel forummers geldt. Dat je veel dingen net iets mooier laat lijken dan dat ze zijn.
Niet quoten graag!


Laatst aangepast door xxjojootjexx op zo 3 feb 2013 - 4:15; in totaal 1 keer bewerkt

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 4 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Spring zo 3 feb 2013 - 3:38

Ik verbaas me er soms over welke discussies uit bepaalde voortkomen. En dan gaat het vervolgens alleen nog over die discussie en de topic opener kan zich dan beter stil houden.

Nu ook weer, Zazou heeft besloten haar kat te laten dekken en zoekt een kater.
Wat krijgt ze, een discussie over of ze dat wel of niet doen moet.
Dat topic loopt straks alleen nog over de discussie van of het wel of niet mag en of een bevalling wel of niet zwaar is voor een kat..
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 4 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 3:40

Spring schreef:Ik verbaas me er soms over welke discussies uit bepaalde voortkomen. En dan gaat het vervolgens alleen nog over die discussie en de topic opener kan zich dan beter stil houden.

Nu ook weer, Zazou heeft besloten haar kat te laten dekken en zoekt een kater.
Wat krijgt ze, een discussie over of ze dat wel of niet doen moet.
Dat topic loopt straks alleen nog over de discussie van of het wel of niet mag en of een bevalling wel of niet zwaar is voor een kat..

Dat soort, in mijn ogen, kansloze discussies ga ik ook niet eens op in. Want de helft wordt vaak niet eens gelezen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 4 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  mzcharlotte zo 3 feb 2013 - 3:41

Ik heb daar in het echte leven meer last van dan hier eigenlijk. Ik lees hier bergen onzekerheden, soms juist door de keuze om een topic te openen over een bepaald onderwerp en hier (dus) bevestiging zoeken.

Mijn tante daarentegen denkt altijd dat het bij ons altijd van een leien dakje gaat en denkt dat haar kinderen echt de zondebokjes van de familie zijn, omdat ze veel pech hebben op het gebied van gezondheid en financien. En haar frustratie daaromtrent reageert ze af op mijn moeder. Weet zij veel dat wij zo ook onze eigen problemen hebben. Maar goed dat is een verbazing die niks met het forum te maken heeft Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 4 394967
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 4 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Pompoen zo 3 feb 2013 - 3:42

Ik post vaak niet over mijn huishouden van Jan Steen omdat ik gemerkt heb dat je dan vaak enorm vervelende reacties krijgt. Ik vertel ook absoluut niet over de ruzies die ik heb met mijn man, want heb het idee soms dat niemand hier ooit ruzie heeft (en als je dat wel heb moet je gelijk uit elkaar).

Maar even om de zaak in balans te brengen: ik heb een huishouden van Jan Steen, het lijkt nergens naar, dat deed het nooit, maar nu helemaal niet. Mijn man en ik maken geregeld knallende ruzie, gewoon omdat we verschillende karakters zijn én omdat ik nogal fel kan zijn en als ik vermoeid ben lelijk ga doen. Oh en ik werk niet eens want ik heb een Wajong-uitkering, sterker nog, ik zit in therapie. Oh en om het even nog wat erger te maken, afgelopen maand heb ik soms écht gewenst dat mijn man terug was in het ziekenhuis!

Helpt dat Euc?

Edit, oh en wat héb ik een hekel aan die schaamsmiley: Embarassed


Laatst aangepast door Pompoen op zo 3 feb 2013 - 3:44; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 4 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 3:43

Rood schreef:
Coco schreef:Heb ik het daar weleens over gehad hier? Zou best kunnen hoor maar kan het mij zo niet herinneren. Vanwaar dat laatste stukje? Mijn vorige naam is geen geheim hier.
Yep! Yes O, nee, weet ik, maar ik denk dat niet iedereen het weet.
Is Coco het Nederlandse meisje dat met een Moslim is getrouwd en een tweeling heeft? Dan ben jij dat inderdaad Coco. Anders ben jij het niet die dat toen plaatste. Het was dat meisje en Preciouss die dat toen in hetzelfde topic schreven en iedereen viel over ze heen in dat topic. Rare Yesmeisjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 4 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  xxjojootjexx zo 3 feb 2013 - 3:44

Go pompoen!
Handje schudden? Qua huishouden en ruzies.. Haha.. :cheering:

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 4 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  madam zo 3 feb 2013 - 3:45

Coco schreef:Geen idee wat er wordt bedoeld met nummer 2, maar hier wordt de boel ook gewassen na een toilet bezoek en anders zodra we thuis zijn. We hebben ook een fles water in het toilet staan voor bezoek.

Ik was mijzelf ook na elk toiletbezoek, op het toilet staat hier ook een flesje voor.
Van huis uit meegekregen en altijd zo gedaan. Het is voor mij automatisme, als ik mij niet gewassen heb mis ik iets.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 4 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Pompoen zo 3 feb 2013 - 3:45

xxjojootjexx schreef:Go pompoen!
Handje schudden? Qua huishouden en ruzies.. Haha.. :cheering:

Haha lees nu jouw reactie net, haha! Ja laten we handen schudden, lijkt me gepast!

Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 4 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Bolleke zo 3 feb 2013 - 3:46

madam schreef:
Coco schreef:Geen idee wat er wordt bedoeld met nummer 2, maar hier wordt de boel ook gewassen na een toilet bezoek en anders zodra we thuis zijn. We hebben ook een fles water in het toilet staan voor bezoek.

Ik was mijzelf ook na elk toiletbezoek, op het toilet staat hier ook een flesje voor.
Van huis uit meegekregen en altijd zo gedaan. Het is voor mij automatisme, als ik mij niet gewassen heb mis ik iets.

Maar hoe doe je dat dan? Heb je een washandje dan, of maak je je handen nat met die fles en vegen maar? Lijkt mij een heel gedoe!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 4 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 3:47

Pompoen schreef:Ik post vaak niet over mijn huishouden van Jan Steen omdat ik gemerkt heb dat je dan vaak enorm vervelende reacties krijgt. Ik vertel ook absoluut niet over de ruzies die ik heb met mijn man, want heb het idee soms dat niemand hier ooit ruzie heeft (en als je dat wel heb moet je gelijk uit elkaar).

Maar even om de zaak in balans te brengen: ik heb een huishouden van Jan Steen, het lijkt nergens naar, dat deed het nooit, maar nu helemaal niet. Mijn man en ik maken geregeld knallende ruzie, gewoon omdat we verschillende karakters zijn én omdat ik nogal fel kan zijn en als ik vermoeid ben lelijk ga doen. Oh en ik werk niet eens want ik heb een Wajong-uitkering, sterker nog, ik zit in therapie. Oh en om het even nog wat erger te maken, afgelopen maand heb ik soms écht gewenst dat mijn man terug was in het ziekenhuis!

Helpt dat Euc?

Lol lol!

Ach joh, weet je, iedereen heeft zijn goede en zijn slechte kanten: ik kook vrijwel elke dag vers. Vind ik leuk, kost me geen moeite. Maar de was ligt hier rustig 3/4 weken in een wasmand nadat het gewassen is, en ik vis er elke dag uit wat ik nodig heb en ik kan het sowieso nauwelijks bijhouden, waardoor ik vaker twee verschillende sokken aanheb dan een paar wat bij elkaar past Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 4 561177 Als er bezoek komt trek ik gewoon de deur van die kamer dicht, en niemand die er last van heeft Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 4 561177

Ik hou mijn huis redelijk bij, maar loop de badkamer niet per ongeluk in: die doe ik bijna nooit en is soms gewoon echt vies. En dan hou ik het een tijdje weer wél bij en is het weer netjes, raakt het weer in het slop en is het een zooitje.

Oh, en ik ben niet zo heel goed met geld, dus dat is met enige regelmaat op, waardoor ik best weleens gehad heb dat ik maar moest afwachten of mijn tank vol genoeg was om op het werk te komen, of dat ik halverwege zou stranden.


Laatst aangepast door Eucalypta op zo 3 feb 2013 - 3:47; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 4 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  mzcharlotte zo 3 feb 2013 - 3:47

Over het huishouden: Ik kies er ook voor om maar helemaal niet in huishoud topics te reageren. Je moest het hier soms eens zien. Mijn man en ik overwegen serieus om voor de 50m2 die wij hier hebben, huishoudelijk hulp in te schakelen. Eigenlijk gewoon omdat wij onze vrije tijd niet aan het huishouden willen besteden.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 4 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  xxjojootjexx zo 3 feb 2013 - 3:47

Pompoen schreef:
xxjojootjexx schreef:Go pompoen!
Handje schudden? Qua huishouden en ruzies.. Haha.. :cheering:

Haha lees nu jouw reactie net, haha! Ja laten we handen schudden, lijkt me gepast!

thumbup

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 4 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  SuperGrover zo 3 feb 2013 - 3:48

Nou als jullie je er beter om gaan voelen: Schoonmaken doe ik zeer zelden. Afstoffen doe ik eens per 2 maanden, stofzuigen eens per 2/3 weken (als ik allemaal platgestampte hagelslagjes aan mijn sokken krijg), ik verschoon mijn bed eens in de 6 weken. Ik heb chronisch geldgebrek, wat deels komt omdat ik gewoon slechte prioriteiten heb (uitgaan). Ik drink soms met de intentie om dronken/aangeschoten te worden. Yes

Maar daar verbaas ik me zelden over eigenlijk. Ik verbaas me over hoeveel totaal onbelangrijke topics worden geopend, die dan ook nog minimaal 3 pagina's aan reacties krijgen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 4 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Susan zo 3 feb 2013 - 3:49

Het huishouden lukt me tegenwoordig wel steeds beter, maar een paar jaar geleden ging ik 's avonds gewoon met mijn rug naar de rommel zitten omdat ik echt geen zin had om dat nog te doen en zoiets had van: morgen ligt het er weer binnen een kwartier. En al vind ik het nu zelf best netjes, de lat van mijn moeder ligt een stuk hoger en zij vindt het nog lang niet netjes genoeg.

Koken doe ik soms vers, maar soms ook niet. Sommige niet-verse dingen vind ik gewoon lekker.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 4 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 3:49

Go pompoen! Ik kan je de hand schudden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 4 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Bolleke zo 3 feb 2013 - 3:49

Mijn badkamer is ook vies, zo erg dat mijn zoon laatst zei dat ik die wel eens moest poetsen. Maar ik haat het echt, het is ontzettend stoffig op de badkamer, en na een dag ligt weer overal stof op. Ik ben voor de rest redelijk schoon maar de badkamer is een ramp hier. Ach ja.. Niemand die het buiten ons ziet.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 4 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  madam zo 3 feb 2013 - 3:52

Bolleke schreef:
madam schreef:
Coco schreef:Geen idee wat er wordt bedoeld met nummer 2, maar hier wordt de boel ook gewassen na een toilet bezoek en anders zodra we thuis zijn. We hebben ook een fles water in het toilet staan voor bezoek.

Ik was mijzelf ook na elk toiletbezoek, op het toilet staat hier ook een flesje voor.
Van huis uit meegekregen en altijd zo gedaan. Het is voor mij automatisme, als ik mij niet gewassen heb mis ik iets.

Maar hoe doe je dat dan? Heb je een washandje dan, of maak je je handen nat met die fles en vegen maar? Lijkt mij een heel gedoe!

Het is heel simpel. Je zit op het toilet en je giet het water uit het flesje over je schaamdeel heen en van achter eroverheen en afdrogen met toiletpapier. Mijn moeder gebruikt thuis een klein gietertje, dat is ook handig. Vrienden van mij met een eigen huis hebben op het toilet aan een kraantje een slangetje met een mini douche kop zitten. Daarmee kan je je nog makkelijker van onder schoonspoelen als je op het toilet zit.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 4 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  SuperGrover zo 3 feb 2013 - 3:53

Eucalypta schreef:
Ach joh, weet je, iedereen heeft zijn goede en zijn slechte kanten: ik kook vrijwel elke dag vers. Vind ik leuk, kost me geen moeite. Maar de was ligt hier rustig 3/4 weken in een wasmand nadat het gewassen is, en ik vis er elke dag uit wat ik nodig heb en ik kan het sowieso nauwelijks bijhouden, waardoor ik vaker twee verschillende sokken aanheb dan een paar wat bij elkaar past Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 4 561177 Als er bezoek komt trek ik gewoon de deur van die kamer dicht, en niemand die er last van heeft Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 4 561177
.
Ik haal mijn was pas van de lijn als ik het nodig heb. Als ik geen ondergoed meer nodig heb, dan haal ik het van de waslijn. Ik haal het pas allemaal eraf als er een nieuwe was op moet, en het er niet allemaal bij past. En ik kook ook eigenlijk nooit vers laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 4 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  xxjojootjexx zo 3 feb 2013 - 3:53

Go supergrover! Drinken om het aangeschoten worden kan zo fijn zijn Yes
Zie je wel euq, zo perfect zijn wij niet met ons allen.. Haha.

Maar inderdaad sommige topics waar ik niet zo maatschappelijk verantwoord kan reageren als ik eerlijk ben, reageer ik ook gewoon niet.l

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 4 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 3:54

Oh, nog een verbazing van mij:

Dat zoveel mensen hier op zoek zijn naar een 'echte' vriendin. Met de nadruk op échte. Want dat is dan kennelijk iemand waarbij je áltijd terecht kunt, die aan alle (extreem hoge) verwachtingen voldoet, en dat niet alleen, maar dat ook nog vanaf het eerste moment van kennismaken, want tja, je bent toch op zoek naar een 'echte' vriendin.

Komt op mij altijd over alsof mensen iets ernstig tekort komen, dat zoeken bij een ander en torenhoge verwachtingen hebben. En zelf niet zo gek veel te geven in een vriendschap, maar vooral veel nodig hebben, veel verwachten en snel teleurgesteld zijn. Vaak is zo'n oproepje ook vergezeld van een opsomming van waar andere vriendinnen tekort geschoten zijn: er niet zijn op belangrijke momenten, niet op de juiste momenten bellen en niet alles perfect aanvoelen.

Ik vind dat altijd zo onrealistisch overkomen, alsof je mensen tegen kunt komen die vanaf het moment dat je ze ontmoet door dik en dun voor je klaar staan. Vriendschap moet groeien en volgens mij kun je pas na een hele tijd zeggen of iemand een vriendin is of niet. En dat predicaat 'echte' vind ik raar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 4 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 3:54

Euc als ik een trio met mannen zou willen of daar op zijn minst over zou fansateren zou ik dat écht wel zeggen. Maar het lijkt me helemaal niks 2 piemels, dat kan toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 4 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 3:56

Carrie schreef:Euc als ik een trio met mannen zou willen of daar op zijn minst over zou fansateren zou ik dat écht wel zeggen. Maar het lijkt me helemaal niks 2 piemels, dat kan toch?
Dat kan, niets mis mee. Maar ik vind het zo opvallend dat er zóveel mensen zijn hier, en er alleen maar mensen reageren die het niets vinden. En je maakt mij niet wijs dat er niet óók mensen zijn die het wél wat vinden of het zelfs gedaan hebben. Zou de eerste reactie zijn 'oh, dat lijkt me ook te gek' dan zouden er vanzelf meer reacties volgen die het ook wel wat zou lijken. Maar als de eerste reactie is 'lijkt me niets' dan blijven alle reacties daar een beetje in hangen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 4 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Bolleke zo 3 feb 2013 - 3:56

Madam, lijkt mij nog best lastig mt een flesje over je schaamdeel gieten terwijl je op het toilet zit, maar als je het gewend bent vast niet. Ik zou er geen zin in hebben, vind het sowieso een rot gevoel als er koud water tegenaan komt haha..

Over de was, ik haal pas alles eraf als er nieuwe op moet, en meestal leven wij ook van de kleren die we zo van de lijn plukken. Veel makkelijker dan eerst alles opvouwen en in de kast leggen, dat gebeurt ook hoor, maar dan wel pas omdat er nieuwe was op moet.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 4 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 4:03

madam schreef:
Bolleke schreef:
madam schreef:
Coco schreef:Geen idee wat er wordt bedoeld met nummer 2, maar hier wordt de boel ook gewassen na een toilet bezoek en anders zodra we thuis zijn. We hebben ook een fles water in het toilet staan voor bezoek.

Ik was mijzelf ook na elk toiletbezoek, op het toilet staat hier ook een flesje voor.
Van huis uit meegekregen en altijd zo gedaan. Het is voor mij automatisme, als ik mij niet gewassen heb mis ik iets.

Maar hoe doe je dat dan? Heb je een washandje dan, of maak je je handen nat met die fles en vegen maar? Lijkt mij een heel gedoe!

Het is heel simpel. Je zit op het toilet en je giet het water uit het flesje over je schaamdeel heen en van achter eroverheen en afdrogen met toiletpapier. Mijn moeder gebruikt thuis een klein gietertje, dat is ook handig. Vrienden van mij met een eigen huis hebben op het toilet aan een kraantje een slangetje met een mini douche kop zitten. Daarmee kan je je nog makkelijker van onder schoonspoelen als je op het toilet zit.

Ik wil ook zo'n fles introduceren op ons toilet Very Happy Maar van een beetje gieten over je kont word je toch nooit echt schoon?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 4 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum