Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

+48
Flippin' Bitch
Slakje
Carmen_
Printje
Aimee
Luce
Twellie
Theeleut
Supertalentje
Taeda
Parel
Happinaz
Snoes
Evalynn
Charles
Tania
Aletta
Rush
SuperGrover
madam
mzcharlotte
Spring
xxjojootjexx
Bolleke
Bazinga
Siamsa
Caroow
Exogenesis
Pompoen
Rouge
Merai
Susan
Sea of Trees
Stuiterbal
M@niek
Paper Crown
Coco
Star007
Lady4
girli
SDL
luisa
Alex
Poubelle
Roza
Minx
Highway
Mamsie
52 plaatsers

Pagina 5 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 5 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Rush zo 3 feb 2013 - 4:05

Caroow schreef:Ik verbaas mij altijd over de eetlijstjes.. Gebroken lijnzaad door je ontbijt, lunchen met een rijstwafel en een avocado.. In mijn omgeving eet iedereen tussen de middag 4 boterhammen met kaas of hagelslag en de meeste mensen eten in de auto onderweg naar het werk hun ontbijt; een ontbijtkoek of banaan ofzo.

Hahaha inderdaad. Ik vind het avondeten hier soms ook een soort van 'extreem' ofzo.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 5 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 4:07

Overigens: er zullen echt mensen zijn die wél alles voor elkaar hebben en daar is niets mis mee. Om nu allemaal onze slechtere kanten te gaan oplepelen onder het motto 'kijk ons eens eerlijk en normaal zijn'.... smile Niets mis mee, maar ook niets mis mee als je alles voor elkaar hebt. Maar in je achterhoofd houden dat het zomaar anders kan zijn en open zijn over je onzekerheden kan ook geen kwaad. Het moet ook geen wedstrijd worden wie er de grootste sloddervos/rijp voor opname/bijkans hysterisch en instabiel is.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 4:09

Rush schreef:
Caroow schreef:Ik verbaas mij altijd over de eetlijstjes.. Gebroken lijnzaad door je ontbijt, lunchen met een rijstwafel en een avocado.. In mijn omgeving eet iedereen tussen de middag 4 boterhammen met kaas of hagelslag en de meeste mensen eten in de auto onderweg naar het werk hun ontbijt; een ontbijtkoek of banaan ofzo.

Hahaha inderdaad. Ik vind het avondeten hier soms ook een soort van 'extreem' ofzo.

Hm, ik denk dat er echt wel mensen zijn die zo eten. Ik voor een deel ook, haverzemelen en dat soort dingen. En brood met beleg eet ik zelden, alleen op mijn werk als ik niet anders kan (omdat ik mee moet eten). En ontbijten doe ik toch echt elke ochtend, ook als ik om 6.00 weg moet, en dan sta ik inderdaad een shake van fruit en yoghurt te maken met de staafmixer.

Maar hé, de afgelopen week heb ik dan weer een avond pizza gegeten, de volgende dag kwam er iemand op visite en die nam patat mee, en vanavond eet ik wéér pizza (op mijn werk), dus ik moet verder wel vrij streng zijn en gezond eten om dit soort dingen te compenseren.

En ik verbaas me dan weer over eetlijstjes met elke avond aardappels met groente en vlees en een keer macaroni tussendoor.

Laatst aangepast door Eucalypta op zo 3 feb 2013 - 4:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  madam zo 3 feb 2013 - 4:09

Carrie schreef:
madam schreef:
Bolleke schreef:
madam schreef:
Coco schreef:Geen idee wat er wordt bedoeld met nummer 2, maar hier wordt de boel ook gewassen na een toilet bezoek en anders zodra we thuis zijn. We hebben ook een fles water in het toilet staan voor bezoek.

Ik was mijzelf ook na elk toiletbezoek, op het toilet staat hier ook een flesje voor.
Van huis uit meegekregen en altijd zo gedaan. Het is voor mij automatisme, als ik mij niet gewassen heb mis ik iets.

Maar hoe doe je dat dan? Heb je een washandje dan, of maak je je handen nat met die fles en vegen maar? Lijkt mij een heel gedoe!

Het is heel simpel. Je zit op het toilet en je giet het water uit het flesje over je schaamdeel heen en van achter eroverheen en afdrogen met toiletpapier. Mijn moeder gebruikt thuis een klein gietertje, dat is ook handig. Vrienden van mij met een eigen huis hebben op het toilet aan een kraantje een slangetje met een mini douche kop zitten. Daarmee kan je je nog makkelijker van onder schoonspoelen als je op het toilet zit.

Ik wil ook zo'n fles introduceren op ons toilet Very Happy Maar van een beetje gieten over je kont word je toch nooit echt schoon?

Hihi, nee. Ik was vergeten te melden dat je je eerst schoonveegt met toiletpapier. En daarna met water. Als ik mijn eigen huis heb wil ik ook een mini douchekop op het toilet, daar kan je je beter mee schoonspoelen.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  madam zo 3 feb 2013 - 4:13

Mijn lunch bestaat zelden uit een boterham. Ik probeer elke keer weer wat anders uit. Vind ik lekker.
En ik ontbijt met yoghurt met lijnzaad Laughing
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 4:16

Eucalypta schreef:
Carrie schreef:Euc als ik een trio met mannen zou willen of daar op zijn minst over zou fansateren zou ik dat écht wel zeggen. Maar het lijkt me helemaal niks 2 piemels, dat kan toch?
Dat kan, niets mis mee. Maar ik vind het zo opvallend dat er zóveel mensen zijn hier, en er alleen maar mensen reageren die het niets vinden. En je maakt mij niet wijs dat er niet óók mensen zijn die het wél wat vinden of het zelfs gedaan hebben. Zou de eerste reactie zijn 'oh, dat lijkt me ook te gek' dan zouden er vanzelf meer reacties volgen die het ook wel wat zou lijken. Maar als de eerste reactie is 'lijkt me niets' dan blijven alle reacties daar een beetje in hangen.

Dat vind ik wel raar, dat mensen dan niet meer 'durven' zeggen dat het ze wel wat lijkt. Ik heb daar helemaal geen last van. Ook vind ik het wel mee vallen met de braafheid hier, ik heb allang door dat niet iedereen perfect is op het forum, en dat hoeft ook helemaal niet. Ik zie ook mensen reageren die wel voor bepaalde dingen uitkomen.

Maar er is ook niks mis met mensen die wel 'braaf' zijn. Ik ben zeker niet perfect maar heb wel zo mijn normen en waarden waaraan ik mij probeer te houden. En in mijn ogen gaan echt niet alle mannen (en vrouwen) vreemd, daar waar het bij jou zo lijkt dat jij eerder denkt dat iedereen een keer die fout zal maken. Dat ben ik niet met je eens.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 4:16

- Waarschijnlijk heel logisch, maar de eenzijdigheid waarmee een probleem wordt belicht.
- Het meten met 2 maten (allerlei thema's)
- Pagina's "mogen" zeiken over hoe zwaar je het financieel wel niet hebt, maar struikelen over 1 post van iemand die financieel alles wel op orde heeft - zwart/wit denken.
- Je eindeloos lijken te moeten verantwoorden over je politieke voorkeur als dat afwijkt vd massa (rechtse stemmers zijn hier niet bepaald ' geaccepteerd' in dat opzicht).

Ik kan nog wel ff doorgaan.Wink Het lijkt wellicht meer op ergeren aan bepaalde forummers/topics dan verbazing, maar als ik iemand niet persoonlijk ken blijft het voor mij eerder verbazingwekkend dan een reden om me te ergeren aan diegene(n). De kortzichtigheid die ik soms lees, kan ik persoonlijk niets mee.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 4:17

madam schreef:
Carrie schreef:
madam schreef:
Bolleke schreef:
madam schreef:
Coco schreef:Geen idee wat er wordt bedoeld met nummer 2, maar hier wordt de boel ook gewassen na een toilet bezoek en anders zodra we thuis zijn. We hebben ook een fles water in het toilet staan voor bezoek.

Ik was mijzelf ook na elk toiletbezoek, op het toilet staat hier ook een flesje voor.
Van huis uit meegekregen en altijd zo gedaan. Het is voor mij automatisme, als ik mij niet gewassen heb mis ik iets.

Maar hoe doe je dat dan? Heb je een washandje dan, of maak je je handen nat met die fles en vegen maar? Lijkt mij een heel gedoe!

Het is heel simpel. Je zit op het toilet en je giet het water uit het flesje over je schaamdeel heen en van achter eroverheen en afdrogen met toiletpapier. Mijn moeder gebruikt thuis een klein gietertje, dat is ook handig. Vrienden van mij met een eigen huis hebben op het toilet aan een kraantje een slangetje met een mini douche kop zitten. Daarmee kan je je nog makkelijker van onder schoonspoelen als je op het toilet zit.

Ik wil ook zo'n fles introduceren op ons toilet Very Happy Maar van een beetje gieten over je kont word je toch nooit echt schoon?

Hihi, nee. Ik was vergeten te melden dat je je eerst schoonveegt met toiletpapier. En daarna met water. Als ik mijn eigen huis heb wil ik ook een mini douchekop op het toilet, daar kan je je beter mee schoonspoelen.
Ok, maar dan nog lijkt het mij niet heel erg schoon, het schoonst lijkt mij gewoon boenen met water en zeep. Daarom twijfel ik nog Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 4:18

Carrie schreef:
Eucalypta schreef:
Carrie schreef:Euc als ik een trio met mannen zou willen of daar op zijn minst over zou fansateren zou ik dat écht wel zeggen. Maar het lijkt me helemaal niks 2 piemels, dat kan toch?
Dat kan, niets mis mee. Maar ik vind het zo opvallend dat er zóveel mensen zijn hier, en er alleen maar mensen reageren die het niets vinden. En je maakt mij niet wijs dat er niet óók mensen zijn die het wél wat vinden of het zelfs gedaan hebben. Zou de eerste reactie zijn 'oh, dat lijkt me ook te gek' dan zouden er vanzelf meer reacties volgen die het ook wel wat zou lijken. Maar als de eerste reactie is 'lijkt me niets' dan blijven alle reacties daar een beetje in hangen.

Dat vind ik wel raar, dat mensen dan niet meer 'durven' zeggen dat het ze wel wat lijkt. Ik heb daar helemaal geen last van. Ook vind ik het wel mee vallen met de braafheid hier, ik heb allang door dat niet iedereen perfect is op het forum, en dat hoeft ook helemaal niet. Ik zie ook mensen reageren die wel voor bepaalde dingen uitkomen.

Maar er is ook niks mis met mensen die wel 'braaf' zijn. Ik ben zeker niet perfect maar heb wel zo mijn normen en waarden waaraan ik mij probeer te houden. En in mijn ogen gaan echt niet alle mannen (en vrouwen) vreemd, daar waar het bij jou zo lijkt dat jij eerder denkt dat iedereen een keer die fout zal maken. Dat ben ik niet met je eens.

Ik zeg nergens dat iedereen die fout gáát maken. Ik zeg alleen dat je nooit zo hard kunt zeggen dat het je nóóit zal gebeuren of dat je partner dat nooit zou doen. Dat je niet perfect bent zegt niet meteen dat je geen normen en waarden hebt, maar het lijkt me niet meer dan menselijk dat je ondanks die normen en waarden toch weleens iets doet waar je eigenlijk achteraf niet achter staat.

Gast
Gast

Bericht  Aletta zo 3 feb 2013 - 4:21

@ Eucalypta

Wat je zegt over dat mensen hun leven hier voorspiegelen alsof het allemaal op rolletjes loopt, dat is toch altijd zo? Op Facebook doen (de meeste) mensen ook altijd hun uiterste best om hun leven zo gezellig en fantastisch mogelijk te laten lijken. En als je iemand in real life vraagt hoe het gaat, krijg je bijna altijd "goed" te horen, of hoogstens "druk", maar nooit: "Nou, eigenlijk gaat het klote".

Daar doe ik zelf ook hard aan mee. Op het forum vind ik het wat minder erg om mijn twijfels, onzekerheden en shit op te schrijven omdat ik anoniem ben. Maar ik wil absoluut niet mensen die mij kennen de indruk geven dat het niet zo lekker loopt. Want ik wil vooral niet zielig, onzeker, labiel, of wat dan ook lijken.

Alleen als je mensen echt goed leert kennen ontdek je vaak dat het allemaal niet zo mooi is, en dat heel veel mensen tegen dezelfde problemen aanlopen als jij.

Aletta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11

Bericht  Pompoen zo 3 feb 2013 - 4:22

Ja ik dacht eigenlijk: hmm, mag het dan met een man en een vrouw zijn? Maar had geen tijd om te fantaseren met wie dan Laughing .
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 4:23

Waarom is dat zo eng dan? Ik heb eigelijk helemaal niet zo de behoefte om te doen alsof alles altijd fantastisch is. Tegen mensen die ik niet ken wel, maar zo in het algemeen ben ik vrij open denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen zo 3 feb 2013 - 4:32

Eucalypta schreef:Waarom is dat zo eng dan? Ik heb eigelijk helemaal niet zo de behoefte om te doen alsof alles altijd fantastisch is. Tegen mensen die ik niet ken wel, maar zo in het algemeen ben ik vrij open denk ik.

Hmm, ik wel. Niet altijd, maar ik denk dat het pure schaamte is. Ik heb zelf veel hogere verwachtingen van mezelf en hoe ik vind dat het zou moeten zijn dan ik kan waarmaken. Oo het forum kan ik nog wel doen alsof ik enigszins georganiseerd ben, bij mij thuis niet.
Overigens vind ik het ook echt vreselijk om mensen toe te laten in mijn bende, dus in het echte leven. Ik zou willen dat ik daar makkelijker in was.
Voor het in therapie zitten schaam ik me dan weer niet, dus daar heb ik het hier regelmatig over, maar het niet werken vind ik zelf vervelend, dus daar heb ik het dan weer nauwelijks over.
En wat betreft mijn relatie, ik vind het stomvervelend als anderen daar zo nodig een mening over moeten hebben en bovendien vind ik het iets van tussen mijn man en mij. Niet dat ik moet doen of het perfect is, maar het zijn vaak maar momentopnames.

Kortom, ik vertel dingen niet al naar gelang mijn eigen gevoelens daarover. Maar echt geheim houden zou ik het nooit doen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 4:40

Eucalypta schreef:
Ik zeg nergens dat iedereen die fout gáát maken. Ik zeg alleen dat je nooit zo hard kunt zeggen dat het je nóóit zal gebeuren of dat je partner dat nooit zou doen. Dat je niet perfect bent zegt niet meteen dat je geen normen en waarden hebt, maar het lijkt me niet meer dan menselijk dat je ondanks die normen en waarden toch weleens iets doet waar je eigenlijk achteraf niet achter staat.

Dat ben ik met je eens, ik steek mijn handen in het vuur voor niemand, je bent tenslotte een individu en geen twee-eenheid. Maar bij jou komt het soms zo over alsof je wel denkt dat iedereen (ooit) vreemd gaat.

Aan de andere kant, stel ik heb ook zo mijn fouten, gaat dat het forum geen ene reet aan. Dat bepreek ik dan wel met mijn echte vriendinnen, dat ga ik hier niet op het forum voor honderden meelezers opschrijven, en dat is mijn en anderen goed recht.

Maar tot nu toe doe ik ook niet veel gekke dingen. Heb vroeger weleens met drugs geëxperimenteerd, teveel alcohol gedronken. Maar ik word ook ouder. Ben blij met mijn leven, mijn vriend waarvan ik verwacht dat hij nooit zal vreemdgaan, mijn baan, mijn katten, mijn vriendinnen. Eens in de zoveel tijd ga ik met meiden op stap, flirt de hele avond met mannen, dans met ze, en verder dan dat gaat het niet. Geen behoefte aan. Ik kom op wolkjes thuis en kruip lekker naast mijn warme vriend. Dat kan óók gewoon. En die mensen bestaan ook echt, vinden dat genoeg smile

Gast
Gast

Bericht  Rush zo 3 feb 2013 - 4:42

Ik schrijf hier ook niet alles, want ooit wordt het een oude koe en krijg je het nog eeuwen te horen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Aletta zo 3 feb 2013 - 4:44

Pompoen schreef:
Eucalypta schreef:Waarom is dat zo eng dan? Ik heb eigelijk helemaal niet zo de behoefte om te doen alsof alles altijd fantastisch is. Tegen mensen die ik niet ken wel, maar zo in het algemeen ben ik vrij open denk ik.

Hmm, ik wel. Niet altijd, maar ik denk dat het pure schaamte is. Ik heb zelf veel hogere verwachtingen van mezelf en hoe ik vind dat het zou moeten zijn dan ik kan waarmaken. Oo het forum kan ik nog wel doen alsof ik enigszins georganiseerd ben, bij mij thuis niet.
Overigens vind ik het ook echt vreselijk om mensen toe te laten in mijn bende, dus in het echte leven. Ik zou willen dat ik daar makkelijker in was.
Voor het in therapie zitten schaam ik me dan weer niet, dus daar heb ik het hier regelmatig over, maar het niet werken vind ik zelf vervelend, dus daar heb ik het dan weer nauwelijks over.
Hierin herken ik me wel. Van mezelf weet ik ook heus wel dat het niet altijd goed is om de schone schijn op te houden en ik ben de laatste tijd ook hard bezig met wat opener te durven zijn over alle ellende. Maar ook ik stel hoge eisen aan mezelf en vind het moeilijk aan anderen te laten zien dat ik het niet zo gaat zoals ik het wil. Niet dat ik glashard ga liegen, maar ik vertel er uit mezelf ook niet snel over.

Heeft misschien gewoon met je persoonlijkheid te maken; de ene persoon is van nature opener dan de ander. Maar ik zie het bij vrij veel mensen om me heen dat ze niet altijd goed laten zien wat er werkelijk gaande is, of het nou op een forum is of ergens anders.

En wat betreft mijn relatie, ik vind het stomvervelend als anderen daar zo nodig een mening over moeten hebben en bovendien vind ik het iets van tussen mijn man en mij. Niet dat ik moet doen of het perfect is, maar het zijn vaak maar momentopnames.
Idd. Het punt is dat mensen op een forum ten eerste de context niet goed kennen, en dat ze ten tweede maar een kant van het verhaal horen. Ik vind dus ook dat mensen op dit forum soms te snel roepen dat de persoon in kwestie haar relatie moet uitmaken.

Aletta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11

Bericht  Susan zo 3 feb 2013 - 4:48

Ik denk dat sommige 'fouten' ook meer geaccepteerd zijn dan andere 'fouten', wat bijvoorbeeld wel wordt geaccepteerd is niet studeren terwijl je wel zou moeten studeren - wat je dan ook met je tijd doet-, wat niet wordt geaccepteerd is je ziek melden terwijl je wel zou kunnen werken, zelfs al voel je je echt rot, maar gewoon net (fysiek) niet rot genoeg. Ik noem maar wat. En het is ook maar net met wat voor mensen je op dat moment in een topic zit en hoe de sfeer is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Susan zo 3 feb 2013 - 4:51

En over de bemoeienis met de relatie, ik heb al heel vroeg geleerd nooit de vuile was van een relatie buiten te hangen, want natuurlijk is er overal wel eens ruzie, maar je schetst gewoon een bepaald beeld van je partner waar andere mensen nog steeds mee lopen als jij het allang vergeten bent. Als ik de topics hier en op Viva lees over relatieproblemen dan heb ik van 99% van die mannen het beeld van een stomvervelende vent, gewoon omdat dat gedrag uitgelicht wordt, ik die man verder niet ken en ook geen enkel gevoel van genegenheid voor die persoon heb om tegenover het gevoel van plaatsvervangende ergernis te zetten. Dus dan is het sowieso uit evenwicht.

Ik zeg niet snel dat iemand moet kappen met een relatie, tenzij die persoon het wel erg bont maakt. Maar dan denk ik ook: dat kun je verwachten als je dit op een forum vertelt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sea of Trees zo 3 feb 2013 - 4:57

Ik ben een ramp met huishouden, onze financiën zijn ook een tijd niet op orde geweest en ik voed mijn kind niet altijd op zoals ik zou willen. Vooral in de Z&M pijler merk ik soms dat er tegen elkaar opgeboden wordt: ik geef mijn kind alleen maar biologische tussendoortjes, diksap maar dan wel flink aangelengd, kinderen altijd op tijd naar bed..
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Susan zo 3 feb 2013 - 5:00

Sea of Trees schreef:Ik ben een ramp met huishouden, onze financiën zijn ook een tijd niet op orde geweest en ik voed mijn kind niet altijd op zoals ik zou willen. Vooral in de Z&M pijler merk ik soms dat er tegen elkaar opgeboden wordt: ik geef mijn kind alleen maar biologische tussendoortjes, diksap maar dan wel flink aangelengd, kinderen altijd op tijd naar bed..

Ja, dat vind ik ook inderdaad. Kinderen krijgen nooit snoep, kijken maximaal een kwartier per dag televisie, hebben alleen verantwoord houten speelgoed, slapen nooit bij de ouders in bed, enzovoort, enzovoort.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sea of Trees zo 3 feb 2013 - 5:02

Susan schreef:
Sea of Trees schreef:Ik ben een ramp met huishouden, onze financiën zijn ook een tijd niet op orde geweest en ik voed mijn kind niet altijd op zoals ik zou willen. Vooral in de Z&M pijler merk ik soms dat er tegen elkaar opgeboden wordt: ik geef mijn kind alleen maar biologische tussendoortjes, diksap maar dan wel flink aangelengd, kinderen altijd op tijd naar bed..

Ja, dat vind ik ook inderdaad. Kinderen krijgen nooit snoep, kijken maximaal een kwartier per dag televisie, hebben alleen verantwoord houten speelgoed, slapen nooit bij de ouders in bed, enzovoort, enzovoort.
Inderdaad ja, ik kan je vertellen dat het hier in de praktijk toch echt anders gaat.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Alex zo 3 feb 2013 - 5:05

Mijn kind gaat zelden op tijd naar bed, krijgt 's ochtends uit tijdnood wel eens een Dora-koekje in plaats van een bruine boterham met kaas en ze kijkt soms wel twee uur per dag tv. Lekker belangrijk, op andere momenten eet ze wel gewoon goed en gaan we naar de kinderboerderij of naar de speeltuin en ligt ze ook nog eens om zeven uur in bed. Ik hoef me ook niet te verantwoorden op dit forum, want het is mijn kind. Maar goed, zolang je geen foto van je kind op de klep van de vaatwasser plaatst is er geen haan die er naar kraait.

Oh ja en mijn relatie loopt ook niet altijd op rolletjes, dat is wel bekend hier. Dat we ons huis kwijt dreigen te raken is ook geen geheim en dat ik mezelf een walgelijk mens vind komt ook niet als een verrassing. Er zijn dus uitzonderingen, Euc Wink
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Coco zo 3 feb 2013 - 5:06

Ben idd getrouwd met een moslim en heb een tweeling.

Idd eerst toiletpapier en dan met water/douche.
Ik ga voornamelijk thuis, op de badkamer, naar het toilet en erna de douche erop omdat ik een hekel aan koud water heb, maar als het om no.2 gaat zoals dat hier zo mooi wordt verwoord Laughing douche ik vrijwel altijd direct helemaal.
Als ik wel beneden ga, dan vul ik eerst een flesje met warm water.

Ik ben zelden lang van huis weg, dus voor mij is dat makkelijk te realiseren. En bij een dagje uit oid heb ik vochtig toiletpapier en meestal ook wel een spa flesje bij me.

In Marokko hebben we op de toiletten en badkamers ook zo'n toiletdouche. Wil ik thuis ook als we ons definitieve huis gevonden hebben. Marin had er volgens mij ook 1 in haar badkamer in dr vorige huis. Very Happy

Euc, ik vind het niet iets dwangmatigs. Bij het gebed (bij moslims) moet je sowieso rein zijn en dan kun je je net zo makkelijk maar direct gewassen hebben dan dat je steeds bij moet houden of je wel of niet naar het toilet geweest bent na je vorige gebed. Kan mij overigens wel voorstellen dat dat voor de gemiddelde Nederlander wel zo overkomt omdat het voor hen een ver van hun bed show is.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Rush zo 3 feb 2013 - 5:08

Ik moet altijd lachen als het over diksap gaat Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx zo 3 feb 2013 - 5:09

Rush schreef:Ik moet altijd lachen als het over diksap gaat Laughing

hahaha jij hebt er gewoon vieze gedachten bij..... (en ik vanaf nu wss ook :S)
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: