Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?
+48
Flippin' Bitch
Slakje
Carmen_
Printje
Aimee
Luce
Twellie
Theeleut
Supertalentje
Taeda
Parel
Happinaz
Snoes
Evalynn
Charles
Tania
Aletta
Rush
SuperGrover
madam
mzcharlotte
Spring
xxjojootjexx
Bolleke
Bazinga
Siamsa
Caroow
Exogenesis
Pompoen
Rouge
Merai
Susan
Sea of Trees
Stuiterbal
M@niek
Paper Crown
Coco
Star007
Lady4
girli
SDL
luisa
Alex
Poubelle
Roza
Minx
Highway
Mamsie
52 plaatsers
Pagina 10 van 10
Pagina 10 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?
Ik verbaas me er hier juist regelmatig over dat mensen zo pessimistisch kunnen zijn en anderen dus niet geloven als hier iets verteld wordt zoals over bv. huishouden. Waarom zou iemand het niet perfect voor elkaar kunnen hebben dan? Ik doe mezelf niet mooier voor dan dat het is, omdat ik gewoon ben wie ik be. Of gelijk denken dat een nieuw iemand een oude forummer in een nieuw jasje is, of noem het maar op. Zo achterdochtig, dat vind ik een beetje naar hier op het forum.
Gast- Gast
Harrison schreef:Oh, en sinds vandaag verbaas ik me er over dat er mensen zijn die bewust de wc-rol met het velletje tegen de muur aanhangen.
Nou inderdaad! Dat is toch niet fijn?
Gast- Gast
Dat denk ik ook altijd! Maar vaak hebben die mensen toch wel gelijk, helaas, haha!Pippa schreef:Ik verbaas me er hier juist regelmatig over dat mensen zo pessimistisch kunnen zijn en anderen dus niet geloven als hier iets verteld wordt zoals over bv. huishouden. Waarom zou iemand het niet perfect voor elkaar kunnen hebben dan? Ik doe mezelf niet mooier voor dan dat het is, omdat ik gewoon ben wie ik be. Of gelijk denken dat een nieuw iemand een oude forummer in een nieuw jasje is, of noem het maar op. Zo achterdochtig, dat vind ik een beetje naar hier op het forum.
Gast- Gast
Ik hang het juist bewust andersomPippa schreef:Harrison schreef:Oh, en sinds vandaag verbaas ik me er over dat er mensen zijn die bewust de wc-rol met het velletje tegen de muur aanhangen.
Nou inderdaad! Dat is toch niet fijn?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ja maar ik vraag me dan af waarom het zo belangrijk is omdat gelijk te vragen / te weten. En zo worden alle nieuwe mensen alleen maar afgeschrikt, je moet toch gewoon mee kunnen kletsen, wie je ook bent
Gast- Gast
Nouja, dat laatste is vrij logisch aangezien het forum pas sinds een paar weken iets meer vindbaar is voor buitenstaanders. Het is ook wel bekend dat negen van de tien nieuwe namen die verschijnen, oude forummers in een nieuw jasje zijn. Dat vind ik niet achterdochtig, maar gewoon gewenning. Nieuwe naam? Oh, vast naamswijziging.Pippa schreef:Ik verbaas me er hier juist regelmatig over dat mensen zo pessimistisch kunnen zijn en anderen dus niet geloven als hier iets verteld wordt zoals over bv. huishouden. Waarom zou iemand het niet perfect voor elkaar kunnen hebben dan? Ik doe mezelf niet mooier voor dan dat het is, omdat ik gewoon ben wie ik be. Of gelijk denken dat een nieuw iemand een oude forummer in een nieuw jasje is, of noem het maar op. Zo achterdochtig, dat vind ik een beetje naar hier op het forum.
Gast- Gast
Daar gaat het me ook niet om, het gaat me om de manier waarop.
Gast- Gast
Ik verbaas me nog regelmatig over afkortingen. Ik ontcijfer sommige dingen pas als ik het hele verhaal erbij gelezen heb.
Net las ik 'bs' en dan zal het zo zijn dat het basisschool is, omdat het daar over gaat, maar basisschool is toch niet te lang om te typen?
Oh en ik ben ook al meerdere keren gevraagd wie ik eerder was, heb me er niet aan gestoord eigenlijk.
Net las ik 'bs' en dan zal het zo zijn dat het basisschool is, omdat het daar over gaat, maar basisschool is toch niet te lang om te typen?
Oh en ik ben ook al meerdere keren gevraagd wie ik eerder was, heb me er niet aan gestoord eigenlijk.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Pagina 10 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» waarover heb jij je verbaasd vandaag?
» Heb jij wel eens iemand herkend hier?
» Kijk eens wie ik hier vind...
» Nooit gedacht hier ooit nog eens 'blij' mee te zijn
» Eehm, ik ben verbaasd..
» Heb jij wel eens iemand herkend hier?