Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

+48
Flippin' Bitch
Slakje
Carmen_
Printje
Aimee
Luce
Twellie
Theeleut
Supertalentje
Taeda
Parel
Happinaz
Snoes
Evalynn
Charles
Tania
Aletta
Rush
SuperGrover
madam
mzcharlotte
Spring
xxjojootjexx
Bolleke
Bazinga
Siamsa
Caroow
Exogenesis
Pompoen
Rouge
Merai
Susan
Sea of Trees
Stuiterbal
M@niek
Paper Crown
Coco
Star007
Lady4
girli
SDL
luisa
Alex
Poubelle
Roza
Minx
Highway
Mamsie
52 plaatsers

Pagina 10 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 10 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 8:01

Ik verbaas me er hier juist regelmatig over dat mensen zo pessimistisch kunnen zijn en anderen dus niet geloven als hier iets verteld wordt zoals over bv. huishouden. Waarom zou iemand het niet perfect voor elkaar kunnen hebben dan? Ik doe mezelf niet mooier voor dan dat het is, omdat ik gewoon ben wie ik be. Of gelijk denken dat een nieuw iemand een oude forummer in een nieuw jasje is, of noem het maar op. Zo achterdochtig, dat vind ik een beetje naar hier op het forum.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 10 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 8:02

Harrison schreef:Oh, en sinds vandaag verbaas ik me er over dat er mensen zijn die bewust de wc-rol met het velletje tegen de muur aanhangen. :P

Nou inderdaad! Dat is toch niet fijn? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 10 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 8:03

Pippa schreef:Ik verbaas me er hier juist regelmatig over dat mensen zo pessimistisch kunnen zijn en anderen dus niet geloven als hier iets verteld wordt zoals over bv. huishouden. Waarom zou iemand het niet perfect voor elkaar kunnen hebben dan? Ik doe mezelf niet mooier voor dan dat het is, omdat ik gewoon ben wie ik be. Of gelijk denken dat een nieuw iemand een oude forummer in een nieuw jasje is, of noem het maar op. Zo achterdochtig, dat vind ik een beetje naar hier op het forum.
Dat denk ik ook altijd! Maar vaak hebben die mensen toch wel gelijk, helaas, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 10 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Snoes ma 4 feb 2013 - 8:04

Pippa schreef:
Harrison schreef:Oh, en sinds vandaag verbaas ik me er over dat er mensen zijn die bewust de wc-rol met het velletje tegen de muur aanhangen. :P

Nou inderdaad! Dat is toch niet fijn? Laughing
Ik hang het juist bewust andersom Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 10 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 8:05

Ja maar ik vraag me dan af waarom het zo belangrijk is omdat gelijk te vragen / te weten. En zo worden alle nieuwe mensen alleen maar afgeschrikt, je moet toch gewoon mee kunnen kletsen, wie je ook bent smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 10 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 8:05

Pippa schreef:Ik verbaas me er hier juist regelmatig over dat mensen zo pessimistisch kunnen zijn en anderen dus niet geloven als hier iets verteld wordt zoals over bv. huishouden. Waarom zou iemand het niet perfect voor elkaar kunnen hebben dan? Ik doe mezelf niet mooier voor dan dat het is, omdat ik gewoon ben wie ik be. Of gelijk denken dat een nieuw iemand een oude forummer in een nieuw jasje is, of noem het maar op. Zo achterdochtig, dat vind ik een beetje naar hier op het forum.
Nouja, dat laatste is vrij logisch aangezien het forum pas sinds een paar weken iets meer vindbaar is voor buitenstaanders. Het is ook wel bekend dat negen van de tien nieuwe namen die verschijnen, oude forummers in een nieuw jasje zijn. Dat vind ik niet achterdochtig, maar gewoon gewenning. Nieuwe naam? Oh, vast naamswijziging.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 10 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 8:07

Daar gaat het me ook niet om, het gaat me om de manier waarop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 10 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Manderijn ma 4 feb 2013 - 8:46

Ik verbaas me nog regelmatig over afkortingen. Ik ontcijfer sommige dingen pas als ik het hele verhaal erbij gelezen heb.
Net las ik 'bs' en dan zal het zo zijn dat het basisschool is, omdat het daar over gaat, maar basisschool is toch niet te lang om te typen?

Oh en ik ben ook al meerdere keren gevraagd wie ik eerder was, heb me er niet aan gestoord eigenlijk.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 10 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum