Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

+48
Flippin' Bitch
Slakje
Carmen_
Printje
Aimee
Luce
Twellie
Theeleut
Supertalentje
Taeda
Parel
Happinaz
Snoes
Evalynn
Charles
Tania
Aletta
Rush
SuperGrover
madam
mzcharlotte
Spring
xxjojootjexx
Bolleke
Bazinga
Siamsa
Caroow
Exogenesis
Pompoen
Rouge
Merai
Susan
Sea of Trees
Stuiterbal
M@niek
Paper Crown
Coco
Star007
Lady4
girli
SDL
luisa
Alex
Poubelle
Roza
Minx
Highway
Mamsie
52 plaatsers

Pagina 7 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 7 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Snoes zo 3 feb 2013 - 5:58

Susan schreef:Ik vind juist dat er helemaal niet zo vaak commentaar wordt gegeven op het niet geven van borstvoeding, ik vind wel dat dat sfeertje heel erg om borstvoeding heen hangt, alsof vrouwen die dat geven zich allemaal maar superieur voelen.
Ik had dat idee ook, dat er vaak commentaar gegeven werd op het niet geven van borstvoeding. Waarom ik dat dacht, geen idee, want ik heb er eigenlijk helemaal geen 'last' van. Niemand die zomaar even komt melden dat flesvoeding echt not done is ofzo. Maar in het begin had ik dat dus wel, daarom ging ik ook altijd standaard mezelf al 'verantwoorden' dat ik geen borstvoeding geef omdat ik dat niet mag met mijn medicatie, terwijl ik het liever wel had gewild.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 7 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Evalynn zo 3 feb 2013 - 6:02

Snoes schreef:
Susan schreef:Ik vind juist dat er helemaal niet zo vaak commentaar wordt gegeven op het niet geven van borstvoeding, ik vind wel dat dat sfeertje heel erg om borstvoeding heen hangt, alsof vrouwen die dat geven zich allemaal maar superieur voelen.
Ik had dat idee ook, dat er vaak commentaar gegeven werd op het niet geven van borstvoeding. Waarom ik dat dacht, geen idee, want ik heb er eigenlijk helemaal geen 'last' van. Niemand die zomaar even komt melden dat flesvoeding echt not done is ofzo. Maar in het begin had ik dat dus wel, daarom ging ik ook altijd standaard mezelf al 'verantwoorden' dat ik geen borstvoeding geef omdat ik dat niet mag met mijn medicatie, terwijl ik het liever wel had gewild.
Het gebeurt ook zelden letterlijk, maar je merkt wel dat je 'fout' zit als je het niet doet. In ieder geval het sfeertje wat jij benoemt inderdaad.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 7 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 6:15

Lissa schreef:
Snoes schreef:
Susan schreef:Ik vind juist dat er helemaal niet zo vaak commentaar wordt gegeven op het niet geven van borstvoeding, ik vind wel dat dat sfeertje heel erg om borstvoeding heen hangt, alsof vrouwen die dat geven zich allemaal maar superieur voelen.
Ik had dat idee ook, dat er vaak commentaar gegeven werd op het niet geven van borstvoeding. Waarom ik dat dacht, geen idee, want ik heb er eigenlijk helemaal geen 'last' van. Niemand die zomaar even komt melden dat flesvoeding echt not done is ofzo. Maar in het begin had ik dat dus wel, daarom ging ik ook altijd standaard mezelf al 'verantwoorden' dat ik geen borstvoeding geef omdat ik dat niet mag met mijn medicatie, terwijl ik het liever wel had gewild.
Het gebeurt ook zelden letterlijk, maar je merkt wel dat je 'fout' zit als je het niet doet. In ieder geval het sfeertje wat jij benoemt inderdaad.

Datzelfde kun je omgekeerd zeggen. Ik om het wél geven van borstvoeding hangt ook zo'n sfeertje, zeker als je het onverhoopt waagt om het in het openbaar te doen. Alsof je dan meteen een rechstdraaiende biologisch verantwoorde moeder bent die haar kind tot zijn 15e aan d'r tiet wil hebben hangen en een hekel hebt aan iedereen die flesvoeding geeft. Kennelijk zit je meteen bij een maffia als je borstvoeding geeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 7 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Snoes zo 3 feb 2013 - 6:28

Lissa schreef:
Snoes schreef:
Susan schreef:Ik vind juist dat er helemaal niet zo vaak commentaar wordt gegeven op het niet geven van borstvoeding, ik vind wel dat dat sfeertje heel erg om borstvoeding heen hangt, alsof vrouwen die dat geven zich allemaal maar superieur voelen.
Ik had dat idee ook, dat er vaak commentaar gegeven werd op het niet geven van borstvoeding. Waarom ik dat dacht, geen idee, want ik heb er eigenlijk helemaal geen 'last' van. Niemand die zomaar even komt melden dat flesvoeding echt not done is ofzo. Maar in het begin had ik dat dus wel, daarom ging ik ook altijd standaard mezelf al 'verantwoorden' dat ik geen borstvoeding geef omdat ik dat niet mag met mijn medicatie, terwijl ik het liever wel had gewild.
Het gebeurt ook zelden letterlijk, maar je merkt wel dat je 'fout' zit als je het niet doet. In ieder geval het sfeertje wat jij benoemt inderdaad.
Oh nee, ik merk helemaal niet dat ik 'fout' zit omdat ik geen borstvoeding geef. Misschien druk ik me niet helemaal goed uit in bovenstaande post.

Vooraleer ik zwanger/bevallen was, had ik wel het idee dat er zo'n sfeertje hing. Maar nu ik er zelf ook écht mee bezig ben, heb ik dat dus helemaal niet meer. Ik vind het juist heel erg meevallen qua commentaar wat er gegeven wordt.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 7 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Happinaz zo 3 feb 2013 - 7:04

Zazou schreef:Hier krijgen ze ook chocomelk en fristi, ze krijgen dagelijks koek of snoep. De tv staat hier regelmatig aan en ze spelen vaak op een telefoon, computer of de ipad. Mas slaapt regelmatig tussen ons in omdat ik 's nachts ook wil slapen. Amé krijgt nog steeds een flesje melk mee naar bed. Oh en ze schijten allebei nog in een luier!

Jij loeder van een moeder! :cheering:
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 7 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Parel zo 3 feb 2013 - 7:13

Mijn kind is groot geworden op flesvoeding, loopt hele dagen met knuffel en speen, tv staat altijd aan, krijgt uitsluitend potjes of eet mee, eet (op nootjes en hele pittige dingen na) alles, paai ik met snoep en de hele dag staat de tv aan. Oh ja als ze vervelend is in bed of voor 8 uur wakker wordt laat ik haar gewoon mekkeren.

Verder ben ik ontzettend driftig en daardoor vaak agressief en heel gemeen tegen zowel man als kind, ik vreet meer dan ik eet.. Om over de financien maar niet te zwijgen! Zo kan ik wel even doorgaan!

Wat me trouwens is bijgebleven is dat er wel iemand was hier die haar baby in de wasbak liet plassen ipv haar luier, vroeg zindelijk heette dat of iets
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 7 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Mamsie zo 3 feb 2013 - 7:19

Eucalypta schreef:
Bazinga schreef:'t Verbaast mij idd ook hoe perfect mensen hier zijn. Niemand zal stelen, hun mond houden bij de kassa als ze teveel wisselgeld terugkrijgen, niemand zal 50 gevonden euro's houden etc, niemand zal vreemdgaan weet ik 't.

Als ik antwoorden zou geven, wat ik zou doen, met dat soort normen en waarden-kwesties, dan zou ik echt gezien worden als de offspring van Flodder X Tokkie volgens mij.

Ik ben meestal eerlijk, maar hé, dat levert me ook op dat ik commentaar krijg 'ga eerst maar eens aan je relatie werken, mevrouw huwelijkscrisis' smile Terwijl ik toch echt niet bizar of afwijkend ben ofzo, mijn leven is heel behoorlijk op orde, maar hé, ik modder ook maar wat aan, ik zit regelmatig met mezelf of de wereld in de knoop en dat lijkt me volkomen normaal. Over het algemeen ben ik gewDoon blij, stabiel en goed functionerend. smile

Hey troela, "ga eerst maar eens aan je relatie werken" heb ik nooit gezegd. In dat specifieke topic trok je enkel de boel behoorlijk uit z'n verband. That's it.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 7 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Happinaz zo 3 feb 2013 - 7:19

Ik plas trouwens in de douche.
Los van het feit dat een wasbak mij echt bizar ongemakkelijk en onlogisch lijkt en dat ding mijn gewicht vast niet kan houden, zie ik het verschil met de douche niet zo erg.
Er gaat water, liters zeep, tandpasta en andere dingen doorheen. Dus tja....

Tot zover mijn weinig zinvolle reactie.

Ik verbaas mij geloof ik niet echt ergens over hier. Of nou ja, de borstvoeding brigade vind ik vooral heel irritant. Maar nadat ik in het ziekenhuis na mijn bevalling geweigerd ben door een verpleegkundige om mij te behandelen omdat ik geen bv wilde geven is niks mij vreemd meer op dat gebied.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 7 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Taeda zo 3 feb 2013 - 7:20

Het lijkt me niet nodig om een lijstje te maken van je tekortkomingen, zoals Carrie al schreef. In een topic over een bepaald onderwerp zou het wel fijn zijn als er iets meer kanten worden benoemd. Al moet ik toegeven dat ik ook niet diep zal ingaan over bijvoorbeeld mijn seksuele voorkeuren of de ruzies met mijn man. Ik probeer te letten op wat ik schrijf, iedereen kan meelezen.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 7 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 7:24

Ik denk dat geen een leven perfect is. Iedereen heeft weleens ruzie met zijn geliefde of geen zin in het huishouden. Alleen worden dit soort dingen minder/ niet gepost. Ik probeer te letten op wat ik post, omdat iedereen mee kan lezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 7 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 7:27

Mamsie schreef:
Eucalypta schreef:
Bazinga schreef:'t Verbaast mij idd ook hoe perfect mensen hier zijn. Niemand zal stelen, hun mond houden bij de kassa als ze teveel wisselgeld terugkrijgen, niemand zal 50 gevonden euro's houden etc, niemand zal vreemdgaan weet ik 't.

Als ik antwoorden zou geven, wat ik zou doen, met dat soort normen en waarden-kwesties, dan zou ik echt gezien worden als de offspring van Flodder X Tokkie volgens mij.

Ik ben meestal eerlijk, maar hé, dat levert me ook op dat ik commentaar krijg 'ga eerst maar eens aan je relatie werken, mevrouw huwelijkscrisis' Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 7 561177 Terwijl ik toch echt niet bizar of afwijkend ben ofzo, mijn leven is heel behoorlijk op orde, maar hé, ik modder ook maar wat aan, ik zit regelmatig met mezelf of de wereld in de knoop en dat lijkt me volkomen normaal. Over het algemeen ben ik gewDoon blij, stabiel en goed functionerend. Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 7 561177

Hey troela, "ga eerst maar eens aan je relatie werken" heb ik nooit gezegd. In dat specifieke topic trok je enkel de boel behoorlijk uit z'n verband. That's it.

Hey troela, je bent niet de enige die dat soort dingen zegt hoor smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 7 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  girli zo 3 feb 2013 - 7:28

_Liv schreef:Ik denk dat geen een leven perfect is. Iedereen heeft weleens ruzie met zijn geliefde of geen zin in het huishouden. Alleen worden dit soort dingen minder/ niet gepost. Ik probeer te letten op wat ik post, omdat iedereen mee kan lezen.
Dat doe ik ook. Mijn leven is verre van perfect, maar dat soort dingen plaats ik niet. Ik heb/had meelezers en zij hoeven dat niet te weten. Dat ik bijvoorbeeld weinig post over ruzie maken, betekent niet dat mijn relatie perfect is.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 7 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Mamsie zo 3 feb 2013 - 7:38

Nou ja zeg! Heeft iemand mijn koosnaam voor jou gepikt.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 7 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Supertalentje zo 3 feb 2013 - 8:00

Ja, ik meld me! Schone was die uit de wasmachine valt gaat linea recta terug de wasmachine in. Ik kan het wel uitleggen, voor de wasmachine ligt ook de vuile was (vaak inclusief kattenharen), ik knoei vaak waspoeder wat dus voor de wasmachine ligt en ik ben ontzettend dwangmatig als het op wassen aankomt. Alles wordt hier 1 keer gebruikt/gedragen en gaat daarna de wasmachine in. Trots? Nee. Gek? Geen idee, maakt me ook niet uit.

De annonimiteit is hier weg, je weet dus vaak over wie het gaat als iemand over zn relatie 'klaagt', alles (foto, naam, wg) staat tenslotte ook op facebook. En alles is al een keer gezegd, ik weet hoe velen over dingen denken en het wordt soms een vervelend bandje dat steeds opnieuw afgespeeld wordt. Anderszijds, ik hou ook rekening met anderen, als iemand plaatst over zn pnd, relatietopic opent omdat het slecht gaat en ik lees op fb dat kindje al nachten niet slaapt, dan reageer ik niet als ik het vervolgens met een volgend topic niet eens ben.
Daarnaast; wat Susan wel zegt, dat als je bijv klaagt over je partner dat iemand dat dan niet kan relativeren of in perspectief kan plaatsen. Ik heb dat zelf niet zo, wel van dichtbij meegemaakt en erg vervelend, maar ik probeer het wel te voorkomen. Ik plaats niets over mijn fantastische relatie (en die heb ik echt) maar ook niet over een knallende ruzie (die we ook echt weleens hebben).

En als laatste; ik ben erg geschrokken van de rel toen Zusje wegging. Ik heb er het idee aan overgehouden dat sommigen er boekwerken op na houden over geplaatste info en er theekransjes zijn waar alles en iedereen over tafel gaat. Ik heb echt niet de illusie dat dat ook maar 5 sec over mij ging, maar 'de schijnveilige' is er hier wel af.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 7 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Merai zo 3 feb 2013 - 8:14

Ik vind het wel prachtig wat er nu gebeurt, iedereen gaat opeens even laten zien dat ze echt niet zo perfect zijn als ze overkomen. Goed vermaak op de zondagavond smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 7 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Theeleut zo 3 feb 2013 - 8:16

Dat vind ik nou ook Merai! Laughing
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 7 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Twellie zo 3 feb 2013 - 8:28

Het gebruikelijke wat hier al genoemd is: hoe goed iedereen alles voor elkaar schijnt te hebben. Men heeft elkaar natuurlijk ook steeds beter leren kennen door de jaren heen en daarom zal de vuile was wel niet zo snel meer buiten worden gehangen. Wel jammer, dat zou het forum leuker maken.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 7 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Roza zo 3 feb 2013 - 8:32

En wat mij ook vaak opvalt is dat mensen een post beginnen met 'Sorry dat ik het zeg, maar.....' of iets in de trant. Waarom moet dat erbij staan?!

En voor sommige mensen is het verschil in opleiding een heel issue. Erg vervelend.


Laatst aangepast door Roza op zo 3 feb 2013 - 8:36; in totaal 1 keer bewerkt

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 7 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  M@niek zo 3 feb 2013 - 8:33

Roza schreef:En wat mij ook vaak opvalt is dat mensen een post beginnen met 'Sorry dat ik het zeg, maar' of iets in de trant. Waarom moet dat erbij staan?!

En voor sommige mensen is het verschil in opleiding een heel issue. Erg vervelend.

Hoe bedoel je dat laatste?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 7 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Roza zo 3 feb 2013 - 8:35

M@niek schreef:
Roza schreef:En wat mij ook vaak opvalt is dat mensen een post beginnen met 'Sorry dat ik het zeg, maar' of iets in de trant. Waarom moet dat erbij staan?!

En voor sommige mensen is het verschil in opleiding een heel issue. Erg vervelend.

Hoe bedoel je dat laatste?

Sommige willen graag laten merken dat ze hoger opgeleid zijn dan anderen.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 7 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  M@niek zo 3 feb 2013 - 8:41

Roza schreef:
M@niek schreef:
Roza schreef:En wat mij ook vaak opvalt is dat mensen een post beginnen met 'Sorry dat ik het zeg, maar' of iets in de trant. Waarom moet dat erbij staan?!

En voor sommige mensen is het verschil in opleiding een heel issue. Erg vervelend.

Hoe bedoel je dat laatste?

Sommige willen graag laten merken dat ze hoger opgeleid zijn dan anderen.

Ok ik snap het heel goed :P
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 7 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Luce zo 3 feb 2013 - 8:55

Ik vind het juist heerlijk om te lezen dat vrijwel iedereen hier het ook niet 'goed' voor elkaar heeft. Dat we allemaal maar gewoon mensen zijn. Dat idee probeer ik altijd vast te houden als mijn perfecte stiefmoeder langs komt en kijkt naar wat voor zooitje het nu weer is in mijn huis. Die gaat daar openlijk commentaar op geven, terwijl ze niet ziet hoe hard ik mijn best doe om alles op orde te houden. Maar dat dat niet lukt, omdat ik druk ben, 2 kleine kinderen heb en een paar huisdieren.
IRL loop ik dan gewoon lekker even bij mijn schoonzusje binnen die een paar huizen verderop woont om te zien dat die rommel met kleine kinderen gewoon heel normaal is en dan voel ik me weer beter. Of ik lees in een topic als deze, dat het gewoon heel normaal is allemaal.

En dan besluit ik me maar gewoon geen loser meer te vinden smile
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 7 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 8:57

Luce schreef:Ik vind het juist heerlijk om te lezen dat vrijwel iedereen hier het ook niet 'goed' voor elkaar heeft. Dat we allemaal maar gewoon mensen zijn. Dat idee probeer ik altijd vast te houden als mijn perfecte stiefmoeder langs komt en kijkt naar wat voor zooitje het nu weer is in mijn huis. Die gaat daar openlijk commentaar op geven, terwijl ze niet ziet hoe hard ik mijn best doe om alles op orde te houden. Maar dat dat niet lukt, omdat ik druk ben, 2 kleine kinderen heb en een paar huisdieren.
IRL loop ik dan gewoon lekker even bij mijn schoonzusje binnen die een paar huizen verderop woont om te zien dat die rommel met kleine kinderen gewoon heel normaal is en dan voel ik me weer beter. Of ik lees in een topic als deze, dat het gewoon heel normaal is allemaal.

En dan besluit ik me maar gewoon geen loser meer te vinden smile

Ik vraag me ook regelmatig af waar mensen hun zooi laten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 7 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Alex zo 3 feb 2013 - 8:59

Ik heb nooit een geheim gemaakt van mijn 'tekortkomingen'. Er werd gedaan of iedereen zichzelf beter voordoet dan de werkelijkheid, maar ik heb dat nooit gedaan en wilde die uitspraak enkel ontkrachten met mijn post.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 7 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 9:02

Zazou schreef:
Ik vraag me ook regelmatig af waar mensen hun zooi laten!

Onder het bed? Lang vallende sprei en er is geen zooi meer? Hoort dat niet? O, of in de kast, deur dicht, weg zooi?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 7 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum