Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

+48
Flippin' Bitch
Slakje
Carmen_
Printje
Aimee
Luce
Twellie
Theeleut
Supertalentje
Taeda
Parel
Happinaz
Snoes
Evalynn
Charles
Tania
Aletta
Rush
SuperGrover
madam
mzcharlotte
Spring
xxjojootjexx
Bolleke
Bazinga
Siamsa
Caroow
Exogenesis
Pompoen
Rouge
Merai
Susan
Sea of Trees
Stuiterbal
M@niek
Paper Crown
Coco
Star007
Lady4
girli
SDL
luisa
Alex
Poubelle
Roza
Minx
Highway
Mamsie
52 plaatsers

Pagina 8 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 8 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Roza zo 3 feb 2013 - 9:02

Zazou schreef:
Luce schreef:Ik vind het juist heerlijk om te lezen dat vrijwel iedereen hier het ook niet 'goed' voor elkaar heeft. Dat we allemaal maar gewoon mensen zijn. Dat idee probeer ik altijd vast te houden als mijn perfecte stiefmoeder langs komt en kijkt naar wat voor zooitje het nu weer is in mijn huis. Die gaat daar openlijk commentaar op geven, terwijl ze niet ziet hoe hard ik mijn best doe om alles op orde te houden. Maar dat dat niet lukt, omdat ik druk ben, 2 kleine kinderen heb en een paar huisdieren.
IRL loop ik dan gewoon lekker even bij mijn schoonzusje binnen die een paar huizen verderop woont om te zien dat die rommel met kleine kinderen gewoon heel normaal is en dan voel ik me weer beter. Of ik lees in een topic als deze, dat het gewoon heel normaal is allemaal.

En dan besluit ik me maar gewoon geen loser meer te vinden smile

Ik vraag me ook regelmatig af waar mensen hun zooi laten!

Ik denk dat je bij veel mensen niet even een kast ofzo moeten open trekken Wink

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 8 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Aimee zo 3 feb 2013 - 9:03

Ik verbaas me om de discipline die een aantal forumleden hebben wbt gezond eten. Als ik de ontbijtjes zie van een beetje yoghurt met een kiwi en een lepel lijnzaad, schaam ik me wel eens voor mijn zondagse ontbijt met croissantjes en suikerbrood.

Ook verwonder ik me wel eens over hoeveel persoonlijke info sommige forumleden neerzetten op een openbaar forum. Ik heb hier inmiddels al 2 personen herkent die ik ook IRL 'ken', misschien hebben er ook al een aantal mij herkent en lezen ze mee. Ik zou het niet prettig vinden als zij hier kunnen lezen welke seksspeeltjes wij gebruiken, hoe mijn vruchtbaar slijm er uit ziet en dat ik voor de 100x ruzie had met mijn vriend.

Verder is de zusje rel erg blijven hangen. Vooral hoeveel er eigenlijk geroddeld wordt over forumleden en persoonlijke informatie/foto's ook gewoon opgeslagen...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 8 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Coco zo 3 feb 2013 - 9:06

Zazou schreef:

Ik vraag me ook regelmatig af waar mensen hun zooi laten!

Ik ook! Ik houd regelmatig een grote schoonmaak, maar na een uur of twee is daar echt al niks meer van te zien. Overal weer vieze handjes op, weer een dosis afwas op t aanrecht, koek-broodkruimels of rijst over de grond en al die andere bende. Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 8 394967
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 8 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Printje zo 3 feb 2013 - 9:10

Coco schreef:
Zazou schreef:

Ik vraag me ook regelmatig af waar mensen hun zooi laten!

Ik ook! Ik houd regelmatig een grote schoonmaak, maar na een uur of twee is daar echt al niks meer van te zien. Overal weer vieze handjes op, weer een dosis afwas op t aanrecht, koek-broodkruimels of rijst over de grond en al die andere bende. Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 8 394967


Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar, vandaag ook weer net alles gestofzuigd hoor ik R zeggen, ow jee mama kruimels op de bank (lees de hele bank bezaaid met kruimels die eerst netjes OP een bordje lagen....)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 8 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Coco zo 3 feb 2013 - 9:10

Roza schreef:

Ik denk dat je bij veel mensen niet even een kast ofzo moeten open trekken Wink

Oh, daar maak ik mij inderdaad schuldig aan. Schoonfam belt meestal pas een uur of max 2 uur van te voren als ze komen en dan moet ik eerst nog gauw boodschappen doen, omkleden etc dus dan veeg ik met de bezem alle kruimels en speelgoed, kleurplaten etc van de vloer de trappenkast in en als de afwas nog staat, zoals meestal, dan gaat dat ook de trappenkast in Laughing
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 8 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 9:11

Als ik hier de trapkast open trek dan flikkert alles er meteen uit. Overal troepjes, nu ook weer, potloden, een Donald Duck, telefoons, koptelefoon, 3 lege zakken chips, 3 lege glazen. En dat is alleen op mijn bureau en dan de rest nog trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 8 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Susan zo 3 feb 2013 - 9:13

Aimee schreef:Ik verbaas me om de discipline die een aantal forumleden hebben wbt gezond eten. Als ik de ontbijtjes zie van een beetje yoghurt met een kiwi en een lepel lijnzaad, schaam ik me wel eens voor mijn zondagse ontbijt met croissantjes en suikerbrood.

Ook verwonder ik me wel eens over hoeveel persoonlijke info sommige forumleden neerzetten op een openbaar forum. Ik heb hier inmiddels al 2 personen herkent die ik ook IRL 'ken', misschien hebben er ook al een aantal mij herkent en lezen ze mee. Ik zou het niet prettig vinden als zij hier kunnen lezen welke seksspeeltjes wij gebruiken, hoe mijn vruchtbaar slijm er uit ziet en dat ik voor de 100x ruzie had met mijn vriend.

Verder is de zusje rel erg blijven hangen. Vooral hoeveel er eigenlijk geroddeld wordt over forumleden en persoonlijke informatie/foto's ook gewoon opgeslagen...

Dat ziet er denk ik bij iedereen hetzelfde uit. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die die tip over dat vruchtbare slijm aan anderen geven zonder dat ooit bij zichzelf te hebben gezien of geprobeerd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 8 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Roza zo 3 feb 2013 - 9:13

Coco schreef:
Roza schreef:

Ik denk dat je bij veel mensen niet even een kast ofzo moeten open trekken Wink

Oh, daar maak ik mij inderdaad schuldig aan. Schoonfam belt meestal pas een uur of max 2 uur van te voren als ze komen en dan moet ik eerst nog gauw boodschappen doen, omkleden etc dus dan veeg ik met de bezem alle kruimels en speelgoed, kleurplaten etc van de vloer de trappenkast in en als de afwas nog staat, zoals meestal, dan gaat dat ook de trappenkast in Laughing


Hahaha de afwas cheers

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 8 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Aimee zo 3 feb 2013 - 9:21

Susan schreef:
Aimee schreef:Ik verbaas me om de discipline die een aantal forumleden hebben wbt gezond eten. Als ik de ontbijtjes zie van een beetje yoghurt met een kiwi en een lepel lijnzaad, schaam ik me wel eens voor mijn zondagse ontbijt met croissantjes en suikerbrood.

Ook verwonder ik me wel eens over hoeveel persoonlijke info sommige forumleden neerzetten op een openbaar forum. Ik heb hier inmiddels al 2 personen herkent die ik ook IRL 'ken', misschien hebben er ook al een aantal mij herkent en lezen ze mee. Ik zou het niet prettig vinden als zij hier kunnen lezen welke seksspeeltjes wij gebruiken, hoe mijn vruchtbaar slijm er uit ziet en dat ik voor de 100x ruzie had met mijn vriend.

Verder is de zusje rel erg blijven hangen. Vooral hoeveel er eigenlijk geroddeld wordt over forumleden en persoonlijke informatie/foto's ook gewoon opgeslagen...

Dat ziet er denk ik bij iedereen hetzelfde uit. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die die tip over dat vruchtbare slijm aan anderen geven zonder dat ooit bij zichzelf te hebben gezien of geprobeerd.

Ik bedoel meer bij wijze van spreken; even snel wat voorbeelden uit mijn mouw geschud. Ik zou gewoon niet gauw hele persoonlijke informatie wbt mijn seksleven, relatie en lichamelijke kwalen hier plaatsen.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 8 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Taeda zo 3 feb 2013 - 9:21

Over die zooi in kastjes, bij mijn zus en moeder zijn zelfs de kastjes en de rommelkamer netjes :nopompom:
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 8 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 9:22

Roza schreef:
Coco schreef:
Roza schreef:

Ik denk dat je bij veel mensen niet even een kast ofzo moeten open trekken Wink

Oh, daar maak ik mij inderdaad schuldig aan. Schoonfam belt meestal pas een uur of max 2 uur van te voren als ze komen en dan moet ik eerst nog gauw boodschappen doen, omkleden etc dus dan veeg ik met de bezem alle kruimels en speelgoed, kleurplaten etc van de vloer de trappenkast in en als de afwas nog staat, zoals meestal, dan gaat dat ook de trappenkast in Laughing


Hahaha de afwas cheers

Bwahahaha zo erg is het bij mij net niet Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 8 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Poubelle zo 3 feb 2013 - 9:23

Roza schreef:
Coco schreef:
Roza schreef:

Ik denk dat je bij veel mensen niet even een kast ofzo moeten open trekken Wink

Oh, daar maak ik mij inderdaad schuldig aan. Schoonfam belt meestal pas een uur of max 2 uur van te voren als ze komen en dan moet ik eerst nog gauw boodschappen doen, omkleden etc dus dan veeg ik met de bezem alle kruimels en speelgoed, kleurplaten etc van de vloer de trappenkast in en als de afwas nog staat, zoals meestal, dan gaat dat ook de trappenkast in Laughing


Hahaha de afwas cheers

Haha toen mijn moeder ging bevallen van mijn zus heeft m'n vader ook gauw de vaat in de keukenkastjes gezet voor de dokter kwam.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 8 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Susan zo 3 feb 2013 - 9:24

Mijn ex zette heel vaak zijn vuile afwas in het keukenkastje en als ik er dan in het weekend was dan besloot hij opeens dat de afwas moest worden gedaan en dan verwachtte hij van mij dat ik ging helpen. ZO irritant vond ik dat.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 8 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 9:31

Zazou schreef:
Luce schreef:Ik vind het juist heerlijk om te lezen dat vrijwel iedereen hier het ook niet 'goed' voor elkaar heeft. Dat we allemaal maar gewoon mensen zijn. Dat idee probeer ik altijd vast te houden als mijn perfecte stiefmoeder langs komt en kijkt naar wat voor zooitje het nu weer is in mijn huis. Die gaat daar openlijk commentaar op geven, terwijl ze niet ziet hoe hard ik mijn best doe om alles op orde te houden. Maar dat dat niet lukt, omdat ik druk ben, 2 kleine kinderen heb en een paar huisdieren.
IRL loop ik dan gewoon lekker even bij mijn schoonzusje binnen die een paar huizen verderop woont om te zien dat die rommel met kleine kinderen gewoon heel normaal is en dan voel ik me weer beter. Of ik lees in een topic als deze, dat het gewoon heel normaal is allemaal.

En dan besluit ik me maar gewoon geen loser meer te vinden smile

Ik vraag me ook regelmatig af waar mensen hun zooi laten!

In de voorraadkast en dan doen we gewoon de deur op slot.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 8 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Carmen_ zo 3 feb 2013 - 9:31

Ik flikker de vuile vaat in de oven. En dan heb ik zelfs een schoonmaakster 

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 8 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 9:31

Maar ik vind het eigenlijk helemaal niet zo storend als mensen iets van mij weten wat ik hier schrijf. Ik doe niemand kwaad, ik schaam me ook niet voor dingen en ik zou het hoogstens vervelend vinden als iemand meeleest zonder dat te zeggen, maar ik geloof ook niet het tot onoverkomelijke problemen leidt als ik hier schrijf dat ik 4x per dag bruut in elkaar geslagen wordt met een komkommer terwijl ik ondersteboven aan de kroonluchter hang. (wat overigens niet waar is, maar goed Very Happy)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 8 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 9:32

Ik bedoel: ik ben een mens, ik heb weleens seks, ik heb weleens ruzie, ik maak me weleens zorgen, ik doe weleens iets verkeerds. Wie wilde me daar precies irl mee om mijn oren gaan slaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 8 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Taeda zo 3 feb 2013 - 9:35

Eucalypta schreef:Ik bedoel: ik ben een mens, ik heb weleens seks, ik heb weleens ruzie, ik maak me weleens zorgen, ik doe weleens iets verkeerds. Wie wilde me daar precies irl mee om mijn oren gaan slaan?

Dat verwacht ik ook niet, maar er zijn in mijn ogen zaken die een buitenstaander of juist 'insider' niet hoeft te weten.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 8 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 9:37

Taeda schreef:
Eucalypta schreef:Ik bedoel: ik ben een mens, ik heb weleens seks, ik heb weleens ruzie, ik maak me weleens zorgen, ik doe weleens iets verkeerds. Wie wilde me daar precies irl mee om mijn oren gaan slaan?

Dat verwacht ik ook niet, maar er zijn in mijn ogen zaken die een buitenstaander of juist 'insider' niet hoeft te weten.

Nee ok, niet iedereen hoeft per se alles te weten, het is meer dat het me ook niet boeit als ze er per ongeluk wél achter komen. Hoogstens genant, maar daar kan ik mee leven. Ik heb hier iig nog nooit iets geschreven wat mijn man en beste vriendinnen niet mochten weten. En de kans dat mijn moeder meeleest acht ik verwaarloosbaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 8 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Taeda zo 3 feb 2013 - 9:43

Eucalypta schreef:Nee ok, niet iedereen hoeft per se alles te weten, het is meer dat het me ook niet boeit als ze er per ongeluk wél achter komen. Hoogstens genant, maar daar kan ik mee leven. Ik heb hier iig nog nooit iets geschreven wat mijn man en beste vriendinnen niet mochten weten. En de kans dat mijn moeder meeleest acht ik verwaarloosbaar.

Dan denk ik dat mijn vriendinnen iets minder 'openminded' zijn.


Laatst aangepast door Taeda op zo 3 feb 2013 - 19:23; in totaal 1 keer bewerkt
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 8 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Charles zo 3 feb 2013 - 9:45

Ik lees dat ik een van de weinige perfecte mensen hier ben. Deceptie, onder zulk volk begeef ik me eigenlijk niet. Naja.

Ik wil Marins wasbakkenplasserij even nuanceren. Marin woonde toendertijd in een heel groot studentenhuis. Het toilet was vele etages lager en heel erg goor. Wat ze dan 's nachts wel eens deed was haar plasje door de gootsteen spoelen en daarna natuurlijk opfrissen met zeep en water omdat ze geen zin had midden in de nacht al die trappen af naar nota bene een vieze wc.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 8 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 9:50

Heb je dat met haar besproken Charles omdat je je eerst af vroeg om wie het ging? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 8 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Taeda zo 3 feb 2013 - 9:50

Charles schreef:Ik lees dat ik een van de weinige perfecte mensen hier ben. Deceptie, onder zulk volk begeef ik me eigenlijk niet. Naja.


lol!
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 8 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Slakje zo 3 feb 2013 - 9:51

Vaak als ik hier war lees ivm huishouden/koken/kinderen voel ik mij schuldig. Mijn huishouden is één grote ramp, ik doe het niet graag en ik wil héél graag een schoonmaakster die hier even alles komt fiksen. Daarvoor zou ik graag terug fulltime gaan werken, want nu ik deeltijds werk lukt mijn huishouden nog niet.

Met mijn vriend heb ik af en toe ruzie en zeker na wat er al allemaal gebeurd is, zeg ik dat hier niet meer, want dan moet ik volgens iedereen uit elkaar. Ik vind eigenlijk dat alles wat er tussen ons gebeurd het nog wel spannend en leuk maakt, ondanks de ruzies en de teleurstelling en mijn ergernissen tegenover hem.

En wat betreft het kinderensubforum; soms denk ik echt dat ouders hun kind gewoon een pak voor hun broek moeten geven. Maar goed.

En verder vind ik het vreemd en vervelend dat sommigen reacties helemaal verdraaien of niet lezen.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 8 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 9:52

Eucalypta schreef:Ik bedoel: ik ben een mens, ik heb weleens seks, ik heb weleens ruzie, ik maak me weleens zorgen, ik doe weleens iets verkeerds. Wie wilde me daar precies irl mee om mijn oren gaan slaan?

Ik ben ong. 1,5 jaar geleden met mijn zoontje bij de dokter geweest. Hij ging nogal grof met mijn zoontje om. Dit had ik op hyves gezet dat ik vond dat hij te ruig was. Verder geen naam van de huisarts ofzo. Ging even later de telefoon van een familielid om mij commentaar te geven over mijn status. Diegene had het van iemand anders gehoord. Aangezien ze zelf geen hyves had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 8 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum