Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?
+48
Flippin' Bitch
Slakje
Carmen_
Printje
Aimee
Luce
Twellie
Theeleut
Supertalentje
Taeda
Parel
Happinaz
Snoes
Evalynn
Charles
Tania
Aletta
Rush
SuperGrover
madam
mzcharlotte
Spring
xxjojootjexx
Bolleke
Bazinga
Siamsa
Caroow
Exogenesis
Pompoen
Rouge
Merai
Susan
Sea of Trees
Stuiterbal
M@niek
Paper Crown
Coco
Star007
Lady4
girli
SDL
luisa
Alex
Poubelle
Roza
Minx
Highway
Mamsie
52 plaatsers
Pagina 9 van 10
Pagina 9 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?
Carrie schreef:Heb je dat met haar besproken Charles omdat je je eerst af vroeg om wie het ging?
Ja ze maken mij de pis niet snel lauw maar dit was toch wel de druppel die de wasbak liet overlopen.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Charles schreef:Carrie schreef:Heb je dat met haar besproken Charles omdat je je eerst af vroeg om wie het ging?
Ja ze maken mij de pis niet snel lauw maar dit was toch wel de druppel die de wasbak liet overlopen.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Charles schreef:Carrie schreef:Heb je dat met haar besproken Charles omdat je je eerst af vroeg om wie het ging?
Haha
Gast- Gast
Ik vind trouwens niks mis met je bips wassen en je was opnieuw wassen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Dat van die was opnieuw wassen was Coco toen ook in een topic, jaren geleden. Zou ik zelf niet zo snel doen. Bibs wassen niks mis meeMamsie schreef:Ik vind trouwens niks mis met je bips wassen en je was opnieuw wassen.
Gast- Gast
Lig ik dan in bed met een schaaltje cheese union chips, terwijl ik m'n tanden al heb gepoetst en bovendien al een uur geleden ging slapen
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Carrie schreef:Dat van die was opnieuw wassen was Coco toen ook in een topic, jaren geleden. Zou ik zelf niet zo snel doen. Bibs wassen niks mis meeMamsie schreef:Ik vind trouwens niks mis met je bips wassen en je was opnieuw wassen.
Hahaha no way dat ik dat was. Zo netjesu ben ik niet hoor
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Hahahah, ik moet lachen om de volgepropte kasten als er visite komt!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Hahahah, ik moet lachen om de volgepropte kasten als er visite komt!
Het bracht mij eigenlijk vooral op een idee. Ik krijg morgenavond visite die mijn hele huis nog willen bekijken. En ik heb zaterdag gewoon superlui gewoon niets gedaan dus heb in gedachten al bedacht in welke kast ik wat ga gooien en dat moet dan vanavond maar even gebeuren (en ik ben vanavond tot ca. 20.30 uur niet thuis had het anders wel op de gewone manier kunnen doen).
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Maar wat heb je dan aan troep in huis wat je kwijt moet?
Behalve een verdwaald tijdschrift of zoiets hebben wij helemaal geen troep in huis.
Behalve een verdwaald tijdschrift of zoiets hebben wij helemaal geen troep in huis.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Maar wat heb je dan aan troep in huis wat je kwijt moet?
Wacht maar tot je ooit kinderen hebt
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Rush schreef:Maar wat heb je dan aan troep in huis wat je kwijt moet?
Een stapel kleren die ik even uit zicht wil, ligt normaal op een stoel want is deels al een keer gedragen maar kan nog weer. Ik heb een buro boven waar allerlei kleine troepjes en papieren op liggen die ik nog moet uitzoeken, is ook wel even handig dat dat in een kastje terugkomt, oogt even wat netter. MIjn voorrraadkast ligt iets te veel van bepaalde dingen die ik even uit beeld wil hebben om mijn imago wat in stand te houden.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Luce schreef:Rush schreef:Maar wat heb je dan aan troep in huis wat je kwijt moet?
Gast- Gast
Haha, dat belooft nog wat, het is bij mij nu al een troep in huisLuce schreef:Rush schreef:Maar wat heb je dan aan troep in huis wat je kwijt moet?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ach, dan valt het je misschien niet eens op?Suus schreef:Haha, dat belooft nog wat, het is bij mij nu al een troep in huisLuce schreef:Rush schreef:Maar wat heb je dan aan troep in huis wat je kwijt moet?
Gast- Gast
I know, en daar kan ik me al echt druk om maken. Het lijkt me verschrikkelijk al die rotzooi.Luce schreef:Rush schreef:Maar wat heb je dan aan troep in huis wat je kwijt moet?
Maar ook daarin zie ik wel verschillen. Bijvoorbeeld bij m`n broer staan 2 grote kisten met speelgoed. Als de kinderen ermee spelen is het wel een grote bende, maar zodra zij op bed zijn is het weer netjes en opgeruimd.
Maar zaterdag bij All You Need is Love waren ze ook bij een gezin thuis waar het speelgoed laat in de avond nog midden in de kamer lag. Ik kreeg spontaan kriebels.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik probeer er nu alvast aan te wennenStofzuiger schreef:Ach, dan valt het je misschien niet eens op?Suus schreef:Haha, dat belooft nog wat, het is bij mij nu al een troep in huisLuce schreef:Rush schreef:Maar wat heb je dan aan troep in huis wat je kwijt moet?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Rush schreef:I know, en daar kan ik me al echt druk om maken. Het lijkt me verschrikkelijk al die rotzooi.Luce schreef:Rush schreef:Maar wat heb je dan aan troep in huis wat je kwijt moet?
Maar ook daarin zie ik wel verschillen. Bijvoorbeeld bij m`n broer staan 2 grote kisten met speelgoed. Als de kinderen ermee spelen is het wel een grote bende, maar zodra zij op bed zijn is het weer netjes en opgeruimd.
Maar zaterdag bij All You Need is Love waren ze ook bij een gezin thuis waar het speelgoed laat in de avond nog midden in de kamer lag. Ik kreeg spontaan kriebels.
Hier gaat ook alles 's avonds weer in de kist. Maar evengoed kom ik dan vaak nog overal Duplo tegen. Net alles onder de bank vandaan gehaald, is ook net een verzamelplaats van de kinderen, maar ook van de kat :S
Gast- Gast
Hahaha het scheelt dat je die spullen onder de bank niet in een oogopslag ziet liggen Zazou. En verdwaalde blokjes en dingetjes kan ik ook echt niet wakker van liggen, maar echt troep in huis vind ik verschrikkelijk.
Rush- Lady Post-a-lot
Persoonlijk word ik echt onrustig van chaos in m'n huis en heb nu besloten een huishoudelijke hulp te nemen zodra ik weer een baan heb. Dat ijkt me zo fijn. Vind het sowieso zonde om een dagdeel kwijt te zijn (ongeveer) in het weekend met alles schoonmaken en op orde krijgen, dus dan betaal ik liever een paar tientjes per maand aan iemand die dit sneller en beter doet dan ik. Wellicht een optie voor degenen die ook moeite hebben met het huis netjes houden of tijd vrijmaken voor de huishouding. Als je het voor 2-3 uurtjes per 1/2 wk doet, vallen de kosten nog heel erg mee.
Gast- Gast
*Mensen die hobby's hebben als 'dingetjes regelen' en 'dingetjes ordenen'.
*Dat mensen super open zijn op het forum, ook over, voor mij, dingen die ik nooit op internet zou durven zetten.
*Dat mensen een nieuw account aanmaken om anoniem te zijn en meteen weer een foto plaatsen.
*Dat mensen elkaar willen meeten en dan achteraf heel open op het forum gaan bespreken hoe ze elkaar vonden. Dus ook dat iemand zegt 'zo, jij was wel heel stil he?'. En dat de ander zich dan gaat verontschuldigen voor het gedrag. Dat zeg je toch ook niet als je de eerste keer met een vriendin afspreekt die je bijv. van school kent.
*Dat mensen super open zijn op het forum, ook over, voor mij, dingen die ik nooit op internet zou durven zetten.
*Dat mensen een nieuw account aanmaken om anoniem te zijn en meteen weer een foto plaatsen.
*Dat mensen elkaar willen meeten en dan achteraf heel open op het forum gaan bespreken hoe ze elkaar vonden. Dus ook dat iemand zegt 'zo, jij was wel heel stil he?'. En dat de ander zich dan gaat verontschuldigen voor het gedrag. Dat zeg je toch ook niet als je de eerste keer met een vriendin afspreekt die je bijv. van school kent.
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Ik ben benieuwd of ik ook mijn huishouden ooit zo ga doen. Binnenkort ga ik als het goed is op mezelf en heb nu natuurlijk voor ogen dat ik dat perfect ga doen
Gast- Gast
Dat heb ik nou echt nog nooit gezien.Lot schreef:
Gast- Gast
Haha ik wel hoor! Tenminste niet zo van "zo jij was wel heel stil he?" Maar wel dat mensen over iemand zeiden dat diegene rustiger/drukker/dunner/dikker/langer/korter/etc. was dan verwacht.Lennox schreef:Dat heb ik nou echt nog nooit gezien.Lot schreef:
Gast- Gast
Oh, en sinds vandaag verbaas ik me er over dat er mensen zijn die bewust de wc-rol met het velletje tegen de muur aanhangen.
Gast- Gast
Pagina 9 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» waarover heb jij je verbaasd vandaag?
» Heb jij wel eens iemand herkend hier?
» Kijk eens wie ik hier vind...
» Nooit gedacht hier ooit nog eens 'blij' mee te zijn
» Eehm, ik ben verbaasd..
» Heb jij wel eens iemand herkend hier?
» Kijk eens wie ik hier vind...
» Nooit gedacht hier ooit nog eens 'blij' mee te zijn
» Eehm, ik ben verbaasd..