Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

+48
Flippin' Bitch
Slakje
Carmen_
Printje
Aimee
Luce
Twellie
Theeleut
Supertalentje
Taeda
Parel
Happinaz
Snoes
Evalynn
Charles
Tania
Aletta
Rush
SuperGrover
madam
mzcharlotte
Spring
xxjojootjexx
Bolleke
Bazinga
Siamsa
Caroow
Exogenesis
Pompoen
Rouge
Merai
Susan
Sea of Trees
Stuiterbal
M@niek
Paper Crown
Coco
Star007
Lady4
girli
SDL
luisa
Alex
Poubelle
Roza
Minx
Highway
Mamsie
52 plaatsers

Pagina 2 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 2 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  SDL za 2 feb 2013 - 21:33

Coco schreef:We hebben ook een fles water in het toilet staan voor bezoek.

Weet jouw bezoek dat ook, niet dat ze denken dat het is om op te drinken Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 2 561177
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 2 Empty Re: Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?

Bericht  Coco za 2 feb 2013 - 21:40

Oh Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 2 827601 natuurlijk. Ik heb buiten de deur idd meestal wel vochtig toiletpapier in mijn tas, maar thuis gebruik ik liever water.
Bezoek met hetzelfde ritueel weet het wel en als men een slok wilt nemen, de fles is gewoon schoon hoor. Very Happy
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Paper Crown za 2 feb 2013 - 21:44

Eh, ik doe dat ook hoor. Ik spring even de douch onder na een nummer 2. Maar ik ga niet eens dagelijks, stek je moet 4x op een dag, ja dan zou ik ook denken: gekke henkie zeker.

Sterker nog, dit heb ik van huis uit meegekregen. In Turkije heb je bijna altijd toiletten bij mensen thuis met een kraantje eraan en daar komt water uit om je te wassen terwijl je zit. Niet met je handen hoor, maar gewoon water er tegen aan en dan afvegen met toiletpapier.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  M@niek za 2 feb 2013 - 21:45

Sunprincess schreef:
Lady4 schreef:
Highway schreef:Dat er hier zo snel wordt geroepen de HAP te bellen in avonden en weekenden

Dat ja.

Maar zou het echt de kosten drukken als mensen niet meer bellen? Degene wie de telefoon opneemt, moet alsnog daar zitten en betaald worden voor haar dienst, toch?

Ook zie ik dat regelmatig voorbij komen maar dan met de seh. Mensen vergeten dat als je op beweging naar de seh komt je dat heel veel geld kost!

Ik denk niet dat het zozeer met de kosten te maken heeft maar meer met dat het het heus wel even een dagje kan wachten tot de huisarts weer open is.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Stuiterbal za 2 feb 2013 - 21:49

M@niek schreef:
Sunprincess schreef:
Lady4 schreef:
Highway schreef:Dat er hier zo snel wordt geroepen de HAP te bellen in avonden en weekenden

Dat ja.

Maar zou het echt de kosten drukken als mensen niet meer bellen? Degene wie de telefoon opneemt, moet alsnog daar zitten en betaald worden voor haar dienst, toch?

Ook zie ik dat regelmatig voorbij komen maar dan met de seh. Mensen vergeten dat als je op beweging naar de seh komt je dat heel veel geld kost!

Ik denk niet dat het zozeer met de kosten te maken heeft maar meer met dat het het heus wel even een dagje kan wachten tot de huisarts weer open is.

Mee eens idd. Ik zou altijd het advies geven alleen te bellen als je echt twijfelt en het niet vertrouwd. En dan alleen bellen om evt advies te vragen maar niet meteen een afspraak om langs te komen.
Zo doe ik dat indien nodig. Nou moet ik wel zeggen dat ze hier geen risico nemen met kinderen en meestal zeggen dat ik langs moet komen. Maar dan is hij wel echt ziek of is er wat gebeurt zoals zijn pieletje laatst
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Lady4 za 2 feb 2013 - 21:57

M@niek schreef:
Sunprincess schreef:
Lady4 schreef:

Dat ja.

Breek me daarover de bek helemaal niet open. Je wilt niet weten waarmee mensen op eigen gelegenheid naar de SEH komen. Dat maakt de zorg zeker duur. En bezoekje seh kost zo'n 1100 euro geloof ik. Dure pleister.. Gelukkig kost het je ook meteen je eigen risico van 350 euro.

En uiteraard kost het geld wanneer men te pas en te onpas naar de HAP komt. Wanneer men zich wat meer aan het doel van de HAP zou houden: Acute huisartsenzorg buiten de reguliere uren, dan zou er veel minder bezetting nodig zijn. En daarbij is het ook gewoon een principekwestie. Mensen maken er gebruik van, zodat ze doordeweek niet hoevenvte gaan.

Echt, je wilt niet weten hoe stampvol de gezamenlijke wachtkamer bij ons elk weekend en veel avonden zit. Wachttijden van 2-3 uur zijn dan doodnormaal. Heel sneu voor de mensen die zich echt ziek voelen of pijn hebben.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 2 feb 2013 - 22:05

Maar als je eenmaal een afspraak bij de HAP hebt gekregen, vond de assistente het toch ook noodzakelijk genoeg om langs te komen?
Ik zeg altijd: bij twijfel, bel voor overleg, dan hoor je gauw genoeg of langskomen nodig is of dat het tot maandag kan wachten.

Gast
Gast

Bericht  Sea of Trees za 2 feb 2013 - 22:09

Iemand die zei dat ze niemand in haar vriendenkring wilde die wel eens een pilletje gebruikte ofzo.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Roza za 2 feb 2013 - 22:34

Carrie schreef:
luisa schreef:
Roza schreef:
Mamsie schreef:Ik weet nog dat een lange tijd terug hier iemand was die na elk wc bezoek van nummer 2 haar benedenboel ging wassen.

Dat ben ik ook nooit vergeten. Ik weet zelfs nog wie het zei Waarover heb je je hier wel eens verbaasd?  - Pagina 2 827601

Ach, is hygiënisch toch. Ik doe het niet, maar ik zou eigenlijk wel een bidet in mijn badkamer willen.
Dat was Preciouss. Leuke meid. Ik vind het heel netjes en hygiënisch van haar. Helemaal niks mis mee.

Bij mijn weten was het iemand anders. Maar dan heb ik het vast verkeerd.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Lady4 za 2 feb 2013 - 22:46

Lennox schreef:Maar als je eenmaal een afspraak bij de HAP hebt gekregen, vond de assistente het toch ook noodzakelijk genoeg om langs te komen?
Ik zeg altijd: bij twijfel, bel voor overleg, dan hoor je gauw genoeg of langskomen nodig is of dat het tot maandag kan wachten.

Tja.. Daar heb je wel een punt. Maar door de telefoon blijft het natuurlijk ook lastig te beoordelen. Maar iemand die al de hele week buikpijn heeft en daar niks mee doet om zich vervolgens in het weekend te bedenken dat het nu maar eens klaar moet zijn, daar kan ik niet achterstaan. Dan wacht je maar gewoon tot maandag, tenzij je ineens kromligt van de pijn.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 2 feb 2013 - 22:53

Lady4 schreef:
Lennox schreef:Maar als je eenmaal een afspraak bij de HAP hebt gekregen, vond de assistente het toch ook noodzakelijk genoeg om langs te komen?

Tja.. Daar heb je wel een punt. Maar door de telefoon blijft het natuurlijk ook lastig te beoordelen. Maar iemand die al de hele week buikpijn heeft en daar niks mee doet om zich vervolgens in het weekend te bedenken dat het nu maar eens klaar moet zijn, daar kan ik niet achterstaan. Dan wacht je maar gewoon tot maandag, tenzij je ineens kromligt van de pijn.
Haha, hierdoor moet ik aan mijn eigen ervaring denken, ik heb ooit een week lang enorme buikpijn gehad (oké, dan wel een week lang krom gelegen), en daar werd steeds een verkeerde diagnose voor gesteld. Uiteindelijk de weekendarts laten komen. Als m'n ouders tot maandag gewacht zouden hebben dan had ik hier niet meer rondgelopen smile

Gast
Gast

Bericht  Lady4 za 2 feb 2013 - 23:04

Dat is anders. Want je hebt er wel degelijk iets mee gedaan. Als dan niks helpt en er is al meerdere keren naar gekeken, dan is het logisch dat je de HAP belt vind ik.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 2 feb 2013 - 23:06

Weet ik dat dat anders is, maar moest er ineens aan denken.

Gast
Gast

Bericht  Susan za 2 feb 2013 - 23:08

Ik bel bij twijfel wel de huisartsenpost, in elk geval als het om mijn kinderen gaat.

Als je al een week met buikpijn loopt en in het weekend wordt het erger, vind ik het ook normaal om te bellen. Als je dagen eerder naar de huisarts gaat dan zeggen mensen weer dat je meteen met het eerste pijntje naar de huisarts rent. Wat dat betreft doe je het toch nooit goed.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  girli za 2 feb 2013 - 23:14

Susan schreef:Ik bel bij twijfel wel de huisartsenpost, in elk geval als het om mijn kinderen gaat.

Als je al een week met buikpijn loopt en in het weekend wordt het erger, vind ik het ook normaal om te bellen. Als je dagen eerder naar de huisarts gaat dan zeggen mensen weer dat je meteen met het eerste pijntje naar de huisarts rent. Wat dat betreft doe je het toch nooit goed.
Dat gevoel heb ik ook altijd. Niet te snel bellen en niet te laat bellen is een hele lastige grens en vooral grijs gebied. Daarom bel ik zelf redelijk snel om erger te voorkomen en dan is er idd een assistent (zowel huisarts als HAP) die kan beoordelen hoe erg het is en wat voor actie er moet worden ondernomen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Merai zo 3 feb 2013 - 1:15

Dat verhaal over plassen in de wasbak inderdaad, bah!
En ook lang geleden de topics waarin meerdere (vaste) forummers foto's van hun borsten en billen gingen plaatsen.
Wat me de laatste tijd opvalt is hoe braaf het allemaal is, als je iemand ergens op aanspreekt of iets zegt dat niet helemaal politiek correct overkomt ben je meteen een onruststoker. Daar verbaas ik me over maar ach, het waait vast binnenkort wel weer over.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Rouge zo 3 feb 2013 - 1:21

Mamsie schreef:Ik weet nog dat een lange tijd terug hier iemand was die na elk wc bezoek van nummer 2 haar benedenboel ging wassen.

Oohja en iemand die een kledingstuk, wat vanuit de schone was op de grond viel, meteen weer in de was deed.

Haha die onderste inderdaad, denk ik nog weleens aan als ik de schone was op de grond pleur om te gaan strijken, dat ik me bijna schuldig ga voelen omdat zij de kledingstukken zonder pardon weer in de was zou gooien, ik denk dat ik dan geen leven meer zou hebben en elke dag bezig ben met de was die ik al zo haat.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Rouge zo 3 feb 2013 - 1:26

En ik verbaas me ook over reacties over ' als hij dat bij mij zou doen, dan...schopte ik hem de deur uit' etc. Ik zeg dan ook tegen mijn man soms 'als ze het op het yes forum wisten dan hadden ze je er allemaal al uit geschopt' ( meer als grapje trouwens )

Laatst aangepast door Rouge op zo 3 feb 2013 - 1:53; in totaal 1 keer bewerkt
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 1:46

Rouge schreef:En ik verbaas me ook over reacties over ' als hij dat bij mij zou doen, dan...schopte ik hem de deur uit' etc. Ik zeg dan ook tegen mijn man soms 'als ze het op het yes forum wisten dan hadden ze je er allemaal al uit geschopt'
Beter nog, dat soort reacties brengen mij soms erg aan het twijfelen. Vind ik dan teveel goed, of liggen sommige mannen hier echt zo aan de lijn...

Gast
Gast

Bericht  Pompoen zo 3 feb 2013 - 1:53

Ja precies! En ik zie bijna nooit iemand schrijven dat je naar de SEH moet, het gaat altijd over béllen met de HAP. Soms vind ik dat ook wel onzinnig, als iemand op zondag vraagt of ie met een jeukende bult naar de dokter moet acuut ofzo. Maar vaak vind ik het heel verstandig wat mensen hier erover zeggen. Want wij kunnen het niet beoordelen!

Zelfstand naar de SEH gaan is wel even wat bruggen verder. Overigens heb ik het idee dat dat vroeger héél normaal was! Mijn ouders hebben mij meerdere malen gewoon naar de SEH gebracht, daar kwam geen huisarts aan te pas. Ik zelf heb inmiddels wel geleerd dat het de bedoeling is dat je eerst de HAP belt...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Exogenesis zo 3 feb 2013 - 1:55

Merai schreef:Dat verhaal over plassen in de wasbak inderdaad, bah!
En ook lang geleden de topics waarin meerdere (vaste) forummers foto's van hun borsten en billen gingen plaatsen.
Wat me de laatste tijd opvalt is hoe braaf het allemaal is, als je iemand ergens op aanspreekt of iets zegt dat niet helemaal politiek correct overkomt ben je meteen een onruststoker. Daar verbaas ik me over maar ach, het waait vast binnenkort wel weer over.

Komt dat brave misschien ook doordat we met zijn allen inmiddels 10 jaar ouder zijn en dat een heel groot gedeelte van de forumsters moeder is geworden? Ik denk dat de gemiddeldes toch wat anders liggen dan eerder en dat dat van invloed is op de algemene reacties. 'Vroeger' was het wat ongedwongener.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Rouge zo 3 feb 2013 - 1:55

Lennox schreef:
Rouge schreef:En ik verbaas me ook over reacties over ' als hij dat bij mij zou doen, dan...schopte ik hem de deur uit' etc. Ik zeg dan ook tegen mijn man soms 'als ze het op het yes forum wisten dan hadden ze je er allemaal al uit geschopt'
Beter nog, dat soort reacties brengen mij soms erg aan het twijfelen. Vind ik dan teveel goed, of liggen sommige mannen hier echt zo aan de lijn...

Ja over iemand anders is het altijd wel makkelijk te zeggen dat ze met hun relatie moeten kappen. Bij de ene is een keer elkaar uitschelden al ver over de grens en bij de ander is de grens pas bereikt nadat partner 10 x is vreemdgegaan.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Bericht  Rouge zo 3 feb 2013 - 1:59

Ik denk dat dat brave echt niet altijd klopt met de werkelijkheid. Ik heb weleens iets van iemand gelezen wat echt niet klopt met de werkelijkheid, en dat weet ik zeker. Ik denk dat we graag onszelf zo goed mogelijk willen voordoen. En trouwens ik ga al mijn gebreken ook niet op het forum zetten, dus het is ook maar net wat je zelf allemaal op internet wil hebben.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 2:01

Coco schreef:Geen idee wat er wordt bedoeld met nummer 2, maar hier wordt de boel ook gewassen na een toilet bezoek en anders zodra we thuis zijn. We hebben ook een fles water in het toilet staan voor bezoek.
Ik weet wel dat jij het was die dat zei en op wie de meiden nu doelen. Zonder dat ze het weten, hehe. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Rouge zo 3 feb 2013 - 2:02

En trouwens plassen in een wasbak is ranzig, maar slijmdraden trekken van je afscheiding niet? lol!
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: