Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij wel eens iemand herkend hier?

+26
Joli86
Eris
Toet
Goudlokje
Fearie
Bliss
Makamba
Jeanette
RioolSpook
PrietPraat
Suus
Cherique
Xanna
Phileine
Catwoman79
Blond
Liadan
Lindsya
Imperfect
tralala
ButterflyEffect
Snoopy
Carra
Qiara
Sarah1985
Zininzon
30 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Heb jij wel eens iemand herkend hier? Empty Heb jij wel eens iemand herkend hier?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 10:14

Dit topic zal hier vást al eens geweest zijn.

Hebben jullie wel eens een kennis/vriendin/collega herkend hier?

Ik heb net iemand herkend. Zo gek om iemand hier dan te zien!

Hebben jullie het trouwens gezegd tegen diegene?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iemand herkend hier? Empty Re: Heb jij wel eens iemand herkend hier?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 10:15

Ja! SoezieQ, we bleken elkaar al te kennen & hebben het er ook over gehad Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iemand herkend hier? Empty Re: Heb jij wel eens iemand herkend hier?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 10:18

Wat grappig Isabella!

Ik heb niks gezegd tegen degene die ik herken, vind dat moeilijk en gek en stom en durf het niet zo goed. En buiten dat kén ik haar verder ook niet zo goed. Ken haar via via. Maar ze weet wel wie ik ben zeg maar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iemand herkend hier? Empty Re: Heb jij wel eens iemand herkend hier?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 10:18

Dan zou ik het gewoon zeggen, grappig toch? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iemand herkend hier? Empty Re: Heb jij wel eens iemand herkend hier?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 10:21

Isabella schreef:Dan zou ik het gewoon zeggen, grappig toch? Very Happy
Ik weet het niet zo goed. Heb hier natuurlijk wel een aantal persoonlijke dingen geplaatst en wil niet dat zij dat allemaal te zien krijgt. Zo goed ken ik haar namelijk dus niet. Wel gek hoor...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iemand herkend hier? Empty Re: Heb jij wel eens iemand herkend hier?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 10:21

Sushi schreef:
Isabella schreef:Dan zou ik het gewoon zeggen, grappig toch? Very Happy
Ik weet het niet zo goed. Heb hier natuurlijk wel een aantal persoonlijke dingen geplaatst en wil niet dat zij dat allemaal te zien krijgt. Zo goed ken ik haar namelijk dus niet. Wel gek hoor...

Dan doe je alsof je het niet gezien hebt angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iemand herkend hier? Empty Re: Heb jij wel eens iemand herkend hier?

Bericht  Zininzon vr 14 jan 2011 - 10:25

In het nachtcafe waar alle foto's werden geplaatst? angel
Haha..

Ik heb nog nooit iemand herkend. Na even pm-en bleek ik wel iemand te kennen, maar die had ik niet herkend adhv topics
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iemand herkend hier? Empty Re: Heb jij wel eens iemand herkend hier?

Bericht  Sarah1985 vr 14 jan 2011 - 10:31

ja lady4 toen zij aan het werk was, en ik daar was omdat mijn vader in het ziekenhuis lag. Mijn hoofd stond er toen niet na om wat te zeggen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iemand herkend hier? Empty Re: Heb jij wel eens iemand herkend hier?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 10:37

Ja en toen heb ik het niet vertelt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iemand herkend hier? Empty Re: Heb jij wel eens iemand herkend hier?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 10:45

Zininzon schreef:In het nachtcafe waar alle foto's werden geplaatst? angel
Haha..

Ik heb nog nooit iemand herkend. Na even pm-en bleek ik wel iemand te kennen, maar die had ik niet herkend adhv topics
Haha nee niet in het nachtcafé. Ik heb haar herkend aan de hand van berichten die ze heeft geplaatst, niet aan de hand van foto's. Ik weet zéker dat zij het is, het kan niet anders, dus het is niet zo dat het wel iedereen kan zijn. 't Is echt iemand die ik ken. Vreemd/grappig dat je op zo'n manier weer iemand tegenkomt.
Maar goed, ik hou mijn mond verder smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iemand herkend hier? Empty Re: Heb jij wel eens iemand herkend hier?

Bericht  Qiara vr 14 jan 2011 - 10:46

Tot nu toe nog niet...
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iemand herkend hier? Empty Re: Heb jij wel eens iemand herkend hier?

Bericht  Carra vr 14 jan 2011 - 10:47

Haha, en iedereen vraagt zich nu af: Zal ik dat zijn...?

Ik heb nog nooit iemand herkend hier.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iemand herkend hier? Empty Re: Heb jij wel eens iemand herkend hier?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 10:47

Paris1985 schreef:ja lady4 toen zij aan het werk was, en ik daar was omdat mijn vader in het ziekenhuis lag. Mijn hoofd stond er toen niet na om wat te zeggen

Ik bedoel hier op het forum. Dat je iemand zag posten en dat je dacht: "Hé, die ken ik in het echte leven ook!"

Maar goed, over jouw situatie: kan me voorstellen dat je toen niets gezegd hebt, je had wel andere dingen aan je hoofd dan het begroeten van een andere Yesforumster natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iemand herkend hier? Empty Re: Heb jij wel eens iemand herkend hier?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 10:48

Ja, mijn schoonzus.
Zij had mij herkend aan foto's en ik herkende haar aan haar schrijfstijl en dingen die ze gezegd had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iemand herkend hier? Empty Re: Heb jij wel eens iemand herkend hier?

Bericht  Snoopy vr 14 jan 2011 - 10:53

ik heb weleens iemand herkend, adhv haar posts. Is al jaren geleden en ik heb toen niks gezegd. Dit omdat ik zelf graag anoniem wil zijn en dus niet wilde dat zij wist dat ik er ook was. Ze was niet heel actief en ik heb al jaren geen posts van haar gezien, dus ik denk dat ze hier nu niet meer is.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iemand herkend hier? Empty Re: Heb jij wel eens iemand herkend hier?

Bericht  Sarah1985 vr 14 jan 2011 - 10:59

Sushi schreef:
Paris1985 schreef:ja lady4 toen zij aan het werk was, en ik daar was omdat mijn vader in het ziekenhuis lag. Mijn hoofd stond er toen niet na om wat te zeggen

Ik bedoel hier op het forum. Dat je iemand zag posten en dat je dacht: "Hé, die ken ik in het echte leven ook!"

Maar goed, over jouw situatie: kan me voorstellen dat je toen niets gezegd hebt, je had wel andere dingen aan je hoofd dan het begroeten van een andere Yesforumster natuurlijk.

ohw zo haha, lees weer es niet goed. nerd

Maar euh een vriendin van me kwam op het oude forum, en toen zij een vriend had kwamen ze erachter dat ik daar ook kwam en hielden ze me in de gaten. Ze wisten alles
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iemand herkend hier? Empty Re: Heb jij wel eens iemand herkend hier?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 12:00

Ja, een meisje van de middelbare school en een voorheen goede vriendin en studiegenootje. Inmiddels komen ze hier allebei niet meer.

Oh en NoMad niet te vergeten, een faker van een paar jaar terug. Zij was tot een paar jaar geleden mijn buurmeisje en ik herkende haar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iemand herkend hier? Empty Re: Heb jij wel eens iemand herkend hier?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 12:13

_Leaf_ schreef:Ja, een meisje van de middelbare school en een voorheen goede vriendin en studiegenootje. Inmiddels komen ze hier allebei niet meer.

Oh en NoMad niet te vergeten, een faker van een paar jaar terug. Zij was tot een paar jaar geleden mijn buurmeisje en ik herkende haar.

Jij was toch ook een keer door PB gespot of niet? Op je Vespa cruisend door Scheveningen of zo... Of zeg ik nu gekke dingen? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iemand herkend hier? Empty Re: Heb jij wel eens iemand herkend hier?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 12:22

Klopt, maar het gaat erom wie je hier op het forum herkende als zijnde een bekende van je;) en dus niet welke forumster je in het wild gespot hebt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iemand herkend hier? Empty Re: Heb jij wel eens iemand herkend hier?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 12:25

_Leaf_ schreef:Klopt, maar het gaat erom wie je hier op het forum herkende als zijnde een bekende van je;) en dus niet welke forumster je in het wild gespot hebt...

Ooh... Duuus.. Welteruuuusten..... nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iemand herkend hier? Empty Re: Heb jij wel eens iemand herkend hier?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 13:05

Ja, zij komt hier niet meer geloof ik.. Best vreemd om van iemand waarvan je de vriend goed kent te lezen dat ze bezig zijn met kinderen, terwijl ze heel kinderachtig waren..

Anyway.. En toen ik een foto van youandi zag herkende ik haar ook wel, gewoon van het 'dorp' ..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iemand herkend hier? Empty Re: Heb jij wel eens iemand herkend hier?

Bericht  ButterflyEffect vr 14 jan 2011 - 13:08

Ik dacht net dus ook dat ik iemand had herkend! Gelukkig was het iemand anders.. lijkt me raar, denk dat ik het ook niet zou zeggen.
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iemand herkend hier? Empty Re: Heb jij wel eens iemand herkend hier?

Bericht  tralala vr 14 jan 2011 - 20:59

Nee, maar ben hier ook nog niet zo lang actief...

Ik weet niet of ik het wel zou zeggen eigenlijk.. is toch het anoniem zijn er van af..
tralala
tralala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 101
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iemand herkend hier? Empty Re: Heb jij wel eens iemand herkend hier?

Bericht  Imperfect vr 14 jan 2011 - 21:12

Ja, ik heb wel eens iemand hier "herkend" die op dat moment bij mij werkte. Dat was wel heel toevallig en grappig haha.
Imperfect
Imperfect
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 66
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iemand herkend hier? Empty Re: Heb jij wel eens iemand herkend hier?

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 21:20

Volgens mij was dit topic een klein tijdje terug idd ook al Wink Ik heb ooit iemand op een foto herkend, zij reed vroeger paard met een vriendin van mij en ik ging vaak mee. Was grappig! En Hazeltje en ik hebben op dezelfde basisschool gezeten, maar volgens mij niet in dezelfde periode (ik kwam daar pas in groep zes).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens iemand herkend hier? Empty Re: Heb jij wel eens iemand herkend hier?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum