Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

+51
Parisienne
Susan
rianne287
Fiwen
silly-one
Paper Crown
Caramba
Marsy28
ekiaam87
Bacio
Aagje!
Winegum
Arwyn
Penny Blossom
Sun88
Sam
Mizz_S
Pommes
TukTuk
Sterre
Aziraphale
Caribbeanlover
Pruim
Atelier Madame
studiebol
Feline
M_as
rapa nui
Reeza
Lady4
Polly
Highway
luisa
Sarah1985
Blond
Linda
Bimbam
Theeleut
ChocoChip
Fortissimo
Rouxxxe
Petteflet
Zonnetje
Darius
Marin
Zora
Green_Pepper
Shisha
Mari
nina
Rush
55 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  TukTuk do 24 jan 2013 - 23:07

Niks, zoals het er nu uit zien zullen we wederom niet op vakantie gaan, en ga ik proberen weer de volledige vakantie fulltime te werken. Als alles mee zit kan ik volgend jaar januari op stage in Thailand, dus moet flink sparen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Pommes do 24 jan 2013 - 23:14

Wij gaan niet op zomervakantie. Veel te druk en te duur. Wij gaan in maart een midweek weg (gaan dan naar een huisje hier in NL en boeken last minute om zo goedkoop mogelijk uit te zijn)
En als het financieel mogelijk is doen we dit in het najaar nog eens.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Aziraphale do 24 jan 2013 - 23:15

Sterre schreef:
Aziraphale schreef:Wij zijn in de meivakantie €1400 kwijt voor 2 personen, 12 dagen naar Griekenland, Samos. Dat is inclusief reis en overnachtingen, exclusief eten en uitstapjes.

En inclusief trouwen toch? I love you romantisch vind ik dat zo samen op een mooi eiland!


Ja <3
Alleen zit dat helaas niet bij de prijs in. Het trouwgedeelte kost helaas nog vrij veel geld, meer dan de 12 dagen vakantie, i.v.m. alle officiële documenten, weddingplanner, etc. Maar het is straks wel precies hoe wij het graag willen!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Gast do 24 jan 2013 - 23:31

Dit jaar gaan we met heel de familie (12) op vakantie, omdat mijn ouders 35 jaar getrouwd zijn. Zij betalen dus de accommodatie (stacaravans). Het enige wat het ons kost is de autoreis er heen (Zuid-Frankrijk), maar die kosten delen we nog met broertje en schoonzusje want die rijden met ons mee.

Vorig jaar waren we twee weken naar Griekenland en waren we ongeveer 2000 euro kwijt (half pension, maar door overboeking kregen we uiteindelijk twee weken al inclusief)
Als we gaan kamperen in bv. Frankrijk dan zijn we denk ik voor drie weken ongeveer 750 -1000 euro kwijt samen (incl autoreis)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Zonnetje do 24 jan 2013 - 23:47

Sterre schreef:
Aziraphale schreef:Wij zijn in de meivakantie €1400 kwijt voor 2 personen, 12 dagen naar Griekenland, Samos. Dat is inclusief reis en overnachtingen, exclusief eten en uitstapjes.

En inclusief trouwen toch? I love you romantisch vind ik dat zo samen op een mooi eiland!

Bij ons is het heel wisselend. In 2012 heb ik echt achterlijk veel geld aan vakanties uitgegeven, ik wil het niet eens berekenen. Maar dat kwam omdat er al een aantal dingen gepland stonden met vriendinnen en ik daarnaast ook nog weg wilde met mijn vriend Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 561177. Wel vind ik op reis of op vakantie gaan heerlijk, het is voor mij echt één van de redenen om (40 uur pw) te werken en zo die vrijheid en nieuwe ervaringen te kunnen 'kopen'. Maar niet al onze vakanties zijn duur, het waren er vooral veel. Zo hebben we van de zomer 2 weken door Andalusie gereisd en waren we incl tickets, autohuur, parkeerkosten, benzine en hotelovernachtingen iets van 700 euro pp kwijt.

Drie weken Thailand (in het hoogseizoen rond de feestdagen) kostte ons 1900 euro per persoon ongeveer.

Het dikgedrukte heb ik inderdaad ook. Ik vind op vakantie gaan heerlijk. Ik werk fulltime en heb een drukke baan en vind het dan ook super om weg te gaan om nieuwe dingen te zien en te doen en helemaal tot rust te komen. Dat lukt me op vakantie veel beter dan thuis, waar je toch weer het huishouden, klusjes en je dagelijkse dingen hebt.

@Caribbeanlover: heel leuk inderdaad, maar wel duur, al is het voor ons het geld helemaal waard.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Pommes do 24 jan 2013 - 23:56

Daarom ga ik het liefst ook all inclusive ergens naar waar het warm is. Je hoeft niks te doen, lekker weer en dan kan je echt bijtanken. Helaas financieel nu niet meer mogelijk. En ik vind het sonde om een heel jaar te sparen en dan al ons spaargeld op te maken aan zo`n vakantie.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Mizz_S vr 25 jan 2013 - 0:05

Pfoe, ik ben zo slecht in bedragen/getallen onthouden, ook omdat wij altijd alles los boeken, dan onthoud ik het gewoon niet. Maar ik schat dat wij gemiddeld elk jaar ongeveer 800 euro pp kwijt zijn voor vakantie. Dit jaar hebben we nog niets geboekt overigens, dus of dat dit jaar weer zo zal zijn weet ik niet.
Afgelopen jaar hebben we voor ongeveer dat bedrag een rondreis door Macedonie/Servie/Roemenie/Hongarije van ongeveer 2,5 week gemaakt (dus inclusief vliegticket heen, treinticket terug, trein- en bus tickets voor het rondreizen daar, elke dag uit eten, overnachtingen en alle uitstapjes als musea etc).
Het jaar ervoor hebben we een rondreis gemaakt door Polen maar wel op dezelfde manier (alleen dan geen vliegticket) en ik schat dat dat nog zeker 100 euro goedkoper was, en we waren toen ietsje langer weg.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Gast vr 25 jan 2013 - 0:34

We hebben gisteravond geboekt! We gaan naar Malta, in hetzelfde hotel als waar we eerder al eens geweest zijn Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 561177 800 euro p.p. voor 8 dagen. Inclusief hotel en vliegticket, half pension. (Maar we dineren niet elke avond in het hotel) Het hotel heeft 4 sterren en is superdeluxe, heerlijk eten, een SPA, 5 buitenzwembaden waarvan 1 met lounchemuziek en een cocktailbar, kamer met uitzicht op zee. Heb er nu al zin in, maar duurt nog even tot het augustus is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Sam vr 25 jan 2013 - 0:50

Dit jaar zijn we, voor ons doen, goedkoop uit.
1650 euro, 12 dgn all inclusive naar Egypte.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  studiebol vr 25 jan 2013 - 1:06

Petra* schreef:
studiebol schreef:
Petra* schreef:Voor onze zomervakantie zijn we 1500 euro kwijt voor ons 4-en (incl. reizen en boodschappen, excl. uitjes die we daar doen)

Ski vakantie kost ons 1000 euro voor 2 personen.

Mooi bedrag maar waar gaan jullie dan heen? en hoe lang?

We gaan naar Frankrijk (dicht bij het meer van geneve) Hier huren we 18 dagen een tent (met vaste bedden en kookstel ect.) We zijn dan inclusief de reis bijna 3 weken weg Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 561177 Het liefst gaan we met onze eigen tent op vakantie maar dit hebben we nog niet gedaan met 2 kids (vorig jaar ben ik alleen met de kids geweest en zaten we in een huisje, en dat jaar daarvoor is S.ander met ze geweest in een mobile home want ik was naar Peru en toen wilde hij ook niet met de tent) dus is dit een leuke middenweg Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 2474380249

We gaan met de auto en het is zo'n 1000 kilometer en aan tol ben je niet veel kwijt tot geneve. En koken veel zelf dus boodschappen die we anders thuis doen doen we nu daar (en nemen een krat mee van huis). Er zitten leuke dingen in de buurt zoals watervallen (al zijn die in de verre zomer iets minder indrukwekkend dan in de voorzomer) dinozoo voor de kids is erg leuk en leuke steden zoals geneve zelf!

Uhmm nou dat dus Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 827601

Vind ik echt knap dat je dat red voor 1500 euro, wij waren vorig jaar ook naar frankrijk, wel helemaal naar het zuiden maar we hebben alleen al ontzettende veel geld aan tol betaald erg zonde vind ik dat. Ik dacht dus eigenlijk dat jullie voor dat geld in nederland zou blijven Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Gast vr 25 jan 2013 - 1:33

We hebben voor de wintersport een vignet dus zijn echt maar een paar euro tol kwijt in frankrijk zelf! En de tent is ruim 700 euro voor die periode!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Sun88 vr 25 jan 2013 - 2:09

Normaal rond de 2600 euro voor twee personen twee weken turkije, dit is voor appartement, 2x per dag uit eten en alle excursies. Dit jaar willen we naar mallorca, 8 tot 10 dagen voor 600 p.p voor reis en verblijf. Eten komt daar nog bij. We gaan in april midweek center parcs met vrienden de kosten voor het huisje delen we en krijgen 50 procent korting. Betalen nu 160 euro, denk dat er nog 300 wordt uitgegeven.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Penny Blossom vr 25 jan 2013 - 2:13

We gaan dan wel niet in de zomer maar onze vakantie kost voor twee personen ruim 4000 euro, exclusief eten, benzine en excursies.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Arwyn vr 25 jan 2013 - 4:04

Wij gaan meestal een weel of 2 kamperen in de zomer. Reizen dan met de auto en eigen tent.
Volgens mij zijn we dan vaak in totaal (campings, benzine, boodschappen) zo'n €1000,- kwijt.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Gast vr 25 jan 2013 - 4:05

Het boeit mij nooit zo heel erg hoe een hotel of appartement eruit ziet. Zolang het schoon en netjes is, vind ik het prima, we zijn er toch bijna niet te vinden! Wij gaan dus ook naar simpele accomodaties, en betalen dus niet zo heel veel geld voor een vakantie! Het geld dat we daarmee besparen geven we uit op vakantie aan uit eten gaan, dingen kopen, uitjes & alles wat je doet op vakantie :cheering: O, ik heb zo'n zin om op vakantie te gaan! Misschien in april of mei.

We zijn 2 jaar geleden voor het laatst geweest, en ik denk dat we in totaal €800 kwijt waren voor 10 dagen, 2 personen inclusief alle kosten die we daar gemaakt hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Winegum vr 25 jan 2013 - 6:41

Wij zijn altijd wel veel geld kwijt eigenlijk. Maar dat komt denk ik meer door de diversiteit die we hebben. Afgelopen jaar zijn we met het vliegtuig naar Spanje gevlogen en hebben we daar in 2 weken tijd 3 verschillende plaatsen/accommodaties aangedaan. Huurauto gehuurd en redelijk vaak uit wezen eten. Dit kosten ons toch wel 1500 per persoon denk ik. Jaar daarvoor zijn we met de auto naar de Toscane geweest. Daar hebben we een aantal steden aangedaan. Wij willen wel altijd in een hotel zitten. Het hoeft geen luxe hotel te zijn, maar in Italie waren we toch wel bijna elke nacht tussen de 80 a 100 euro kwijt voor 2 personen. Dan tikt het natuurlijk ook wel snel aan. We waren toen ook rond de 1500 euro kwijt.

Ik vind het heerlijk om op vakantie te gaan. Wij gaan dan ook vrij vaak weg. Zomervakantie maar daarnaast nog wat weekendjes weg/stedentrips korte vakanties etc. Wij vinden het niet erg om daar geld aan uit te geven, maar ik kan me voorstellen dat veel mensen dit niet zo zien en het geld liever ergens anders aan uit geven of er uberhaupt geen geld voor hebben.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Aagje! za 26 jan 2013 - 22:55

We gaan dit jaar alleen op wintersport, en dat kost dan alleen de boodschappen. huisje en benzine word door mijn schoonouders betaald.

verder gaan we niet op vakantie.



vorig jaar zijn we 2 weken naar camping in spanje geweest. een mobile home met eigen toilet en douche. die was 550 euro totaal. met het vliegtuig dat kosste 300 euro voor 3 personen, en denk dat we daar nog 250-300 hebben uitgeven aan booschappen. Verder hebben we daar niet veel gedaan of gekocht, gewoon lekker zwembad en strand met de kleine.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Bacio za 26 jan 2013 - 22:58

Wij zijn net terug uit Australie en dat was buitensporig duur. Durf het hier niet eens neer te zetten.

Volgende vakantie in mei gaan we wat rustiger aan doen qua geld. We boeken een los ticket en zien daar verder. Wat het uiteindelijk kost weten we dus pas na afloop.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Caribbeanlover zo 27 jan 2013 - 1:55

Sterre, was dat € 1900,00 3 wkn Thailand incl. eten ed?

Mari, ik bedoelde gewonnen ipv gewoon. Ik krijg dagelijks een code van Arke waarmee je een cheque van € 1000,00 kan winnen. Die win ik toch niet, maar mocht er een wonder gebeuren dan boek ik direct de vakantie en wel naar de Malediven..............lekker luxe!



Wij gaan altijd in september dus hebben nog een hele poos te gaan. Ik houd de sites in de gaten, maar tot nu toe nog geen leuke aanbiedingen. Vorig jaar pas 6 wkn van te voren geboekt en ik denk dat we het dit jaar ook vrij kort dag gaan boeken. Tenzij er iets leuk komt in de aanbieding, dan boeken we nu al alhoewel die kans klein is.

Ik had een mooi all in adult only hotel in Egypte gezien. Ons budget is elk jaar € 2500,00 voor ons samen. Dat hotel was ruim onder ons budget en dan zijn we er ook nog eens 16 nachten ipv 14 nachten. Nu met dat gedoe in Egypte vind ik het toch wel een eng idee ondanks dat je in het hotel er geen last van zult hebben.

Voor dit jaar staat op nr 1 staan de Malediven, maar da's te duur dus gaat toch niet door. Op 2 Jamaica, eigenlijk hetzelfde verhaal, maar kan wel voor ons budget alleen zit je dan in een redelijk eenvoudig all in hotel (wij willen minstens 4 sterren en eigenlijk het liefst 5 omdat je er voor buitenlandse begrippen er sowieso 1 af moet halen).

Tenzij er voor Jamaica er een leuke aanbieding komt voor een luxe hotel, dan hoef ik daar niet lang over na te denken. Die kans acht ik klein en dus staat Mexico op 3. Ik wil daar nog 1x heen en dan kunnen we in 2014 eens wat dichterbij gaan Egypte, Cyprus waar ik ooit nog eens heen wil.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Sterre zo 27 jan 2013 - 2:11

Caribbeanlover schreef:Sterre, was dat € 1900,00 3 wkn Thailand incl. eten ed?

Ja, inclusief alles. Wel per persoon. In het laagseizoen zou het nog wel 200 à 300 euro goedkoper kunnen denk ik.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  ekiaam87 zo 27 jan 2013 - 3:33

Wij betalen deze zomer ruim 1800 euro, 3 personen, 5 sterren, all inclusive, Turkije smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Caribbeanlover zo 27 jan 2013 - 4:22

Sterre schreef:
Caribbeanlover schreef:Sterre, was dat € 1900,00 3 wkn Thailand incl. eten ed?

Ja, inclusief alles. Wel per persoon. In het laagseizoen zou het nog wel 200 à 300 euro goedkoper kunnen denk ik.

PP dat stondt er ook Wink en da's niet duur zeg.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Mari zo 27 jan 2013 - 9:26

@cbl, mijn vader had die bon gekregen en mijn moeder en ik mochten hem gebruiken. cheers Maar mams mocht kiezen.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Marsy28 zo 27 jan 2013 - 15:44

Ik heb ook wat plannen dit jaar, moet alleen mijn vriend nog overtuigen :P (we zijn namelijk veel geld kwijt aan mijn visum, dat zit voornamelijk in zijn hoofd en we willen zo graag een televisie en een goedkope auto kopen)

* in april midweekje samen weg. We zouden over 2 weken als we officieel 2 jaar samen zijn, maar helaas zit ik door mijn nieuwe werk aan schoolvakanties vast. Dus wilde dat graag opschuiven naar april. Weet niet waarheen, dat is verrassing maar kost ongeveer 450 euro p.p.

* in juli 2 weken naar Nieuw Zeeland, skieen. Lijkt me helemaal geweldig, paar dagen skieen en de rest met een auto het land bekijken. Kost ook rond de 650 euro p.p.

* in oktober 2 weken Nederland. Ik heb al een retourticket maar moet dan weer een ticket terug betalen, rond de 1200 euro.

* en dan is het zomervakantie, heb ik 6 weken vrij. Wil ik ook wat gaan doen, nog geen idee wat. Maar dan zal het geld wel even op zijn Very Happy Misschien neem ik wel een zomerbaantje dan..
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Caramba zo 27 jan 2013 - 20:29

Zoals het nu staat €0,00. Ik kijk er altijd erg naar uit om op vakantie te gaan, maar ik denk dat het er dit jaar niet in zal zitten.
Wij gaan denk ik ons huisje van buiten opknappen en hier en daar binnen nog een klusje en dan proberen te verkopen.
Misschien gaan we nog welk een weekend weg, naar 1 van de eilanden, waarvan 1 zeer hoog staat. Als dat gaat gebeuren en we gaan naar dat eiland, zou ik mijn grootste wens in vervulling willen laten gaan: parachute springen smile
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum