Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

+51
Parisienne
Susan
rianne287
Fiwen
silly-one
Paper Crown
Caramba
Marsy28
ekiaam87
Bacio
Aagje!
Winegum
Arwyn
Penny Blossom
Sun88
Sam
Mizz_S
Pommes
TukTuk
Sterre
Aziraphale
Caribbeanlover
Pruim
Atelier Madame
studiebol
Feline
M_as
rapa nui
Reeza
Lady4
Polly
Highway
luisa
Sarah1985
Blond
Linda
Bimbam
Theeleut
ChocoChip
Fortissimo
Rouxxxe
Petteflet
Zonnetje
Darius
Marin
Zora
Green_Pepper
Shisha
Mari
nina
Rush
55 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? Empty Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 21:31

Ik ben benieuwd wat een beetje het gemiddelde is wat mensen uitgeven aan een vakantie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 21:32

De mijne 700 euro voor een week in een huisje in Oostenrijk + een midweek erachteraan op een andere plek in Oostenrijk. (samen iets meer dan 1,5 week)
+ dan natuurlijk de benzine kosten wat ik schat op 350 euro + het vertier, eten daar.

Wij zijn met 2 personen en zullen in totaal rond de 1500 euro kwijt zijn voor bijna 2 weken.


Laatst aangepast door rituals op di 22 jan 2013 - 21:36; in totaal 3 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Rush di 22 jan 2013 - 21:34

€0,00

Wij gaan niet op vakantie.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Gast di 22 jan 2013 - 21:34

Rush schreef:€0,00

Wij gaan niet op vakantie.

Dat kan natuurlijk ook ga je wel extra leuke dingen doen in je vakantie dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  nina di 22 jan 2013 - 21:38

Ik heb geen idee nog. We weten nog niet waar we heen gaan en als we dat wel weten dan boeken we vaak alleen vliegtickets of we rijden er in de auto gewoon naar toe.

Ik kan dus altijd pas achter zeggen wat het gekost heeft.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Rush di 22 jan 2013 - 21:41

rituals schreef:
Rush schreef:€0,00

Wij gaan niet op vakantie.

Dat kan natuurlijk ook ga je wel extra leuke dingen doen in je vakantie dan?
Nee dat denk ik niet. Ik neem meestal geen vakantie op en m`n vriend werkt in de bouwvak doorgaans voor een loonbedrijf.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Mari di 22 jan 2013 - 21:43

€2450 euro met z'n tweeën voor 15 dagen Miami - Bahama's - Curacao, inclusief:

- vlucht Rotterdam - Miami retour
- vlucht Miami - Curacao retour
- 3 dagen Miami, incl. hotel.
- 5 dagen Cruiseschip Bahama's, incl. eten en drinken.
- 1 week Curacao, slapen bij familie.


€65 euro p.p. voor 1 week Griekenland... we hadden een reischeque van €1000 euro
Dus eigenlijk koste het 565 euro p.p. inclusief:
- Vlucht Brussel - Corfu
- Appartement Corfu
- Huurauto
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Shisha di 22 jan 2013 - 21:49

Dat is bij ons ieder jaar wel rond de 400,- euro per persoon.

We zijn een keer 2 weken naar Egypte geweest voor ongeveer 375,- euro per persoon. We hadden losse vliegtickets en zaten in een hostel.
Een keer 1 week Egype voor ongeveer 350,- euro per persoon.
2 weken Zwitserland. Mijn tante woont daar dus we waren alleen benzinegeld kwijt. Denk zo'n 200,- euro.
Vorig jaar zijn we 2 weken naar Portugal geweest en waren we ongeveer 450,- euro per persoon kwijt.

Dit is allemaal trouwens zonder eventuele uitstapjes en geld wat we daar hebben uitgegeven.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Green_Pepper di 22 jan 2013 - 21:57

Afgelopen zomer hebben mijn vriend en ik 600 euro per persoon betaald. Dit was voor 11dagen vakantie, kamperen in Frankrijk. Van dit bedrag was dus alles betaald: diesel, overnachting, uitjes, eten, drank, etc. Ik vond het een prima deal smile

Komende zomer gaan we weer kamperen, dit keer iets langer (bijna 3 weken hopelijk). Ik hoop dan maximaal 750 euro kwijt te zijn.

Afgelopen zomer hebben we wel nog een nieuwe tent gekocht en een skottelbraai en nog wat andere kampeerartikelen. Dit was ongeveer 150 euro per persoon maar gaat natuurlijk jaren mee!
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Zora di 22 jan 2013 - 22:00

Wij gaan altijd lang kamperen. Ik denk dat we de laatste jaren gemiddeld (inclusief tol, benzine, boodschappen, campings, bootreizen) tussen de 1500 en de 3000 kwijt waren.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Marin di 22 jan 2013 - 22:10

Bij ons is 't beetje raar..
De safari die we binnenkort gaan maken is onbetaalbaar voor ons, maar wordt volledig betaald door schoonouders Very Happy
De zomervakantie die we nog niet eens weten of we gaan doen, is een week naar Frankrijk, maar de hele familie huurt dan een huis wat ook al betaalt is, dus we hoeven dan alleen benzine te betalen. En naar Hamburg voor de bruiloft van vriendin dus dat zal zo'n 200 euro kosten aan hotel overnachtingen denk ik?
En dan de grote reis naar Azie eind 2013 zal zo'n 2000 euro per persoon kosten denk ik. Misschien nog wel meer. Daar moeten we dus nog even voor sparen.
Dus aan de ene kant heel goedkoop, andere kant heel duur.


Laatst aangepast door Marin op wo 23 jan 2013 - 6:26; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Darius di 22 jan 2013 - 22:19

wij hebben 1200 euro voor een heel jaar gereserveerd, inclusief uitstapjes, de zomervakantie en een weekendje weg.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Zonnetje di 22 jan 2013 - 22:47

De zomervakantie kost met z'n tweeen meestal tussen de 2500 en 3000 euro met alles erop en eraan: vliegtickets, hotelovernachtingen voor 2 weken, eten en drinken (we logeren meestal in een hotel, dus gaan iedere dag uit eten), uitstapjes, entreeprijzen, autohuur, etc. We moeten altijd in het hoogseizoen gaan, omdat mijn vriend leraar is en ik ook voor het onderwijs werk, dus daarom kunnen we weinig gebruik maken van goede aanbiedingen.

Dit jaar zal het iets meer worden, omdat we 20 dagen op huwelijksreis naar Bali gaan.

Vaak gaan we ook nog op skivakantie of maken we een citytrip, bijvoorbeeld dit jaar naar New York. Dat kost vaak ook nog tussen de 2500 en 3000 euro voor twee personen inclusief alles.

Als je het zo bij elkaar ziet, geven we echt veel geld aan vakanties uit per jaar. :O Maar we genieten er wel volop van en vinden het beiden erg leuk om wat van de wereld te zien.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Petteflet wo 23 jan 2013 - 0:49

Wij hebben 2 weken een standplaats op camping in Kroatië voor 650 euro. Daarnaast benzingeld en overnachtingen op heen- en terugweg. Denk dat we voor dat alles zo rond de 700 euro kwijt zijn en dan nog ons leefgeld daar. Uiteindelijk zullen we zo rond de 2500 euro uitkomen. Zoals eigenlijk ieder jaar.
Daar gaan we dan 3 volledige weken van op vakantie.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Rouxxxe wo 23 jan 2013 - 1:21

Onze vakantie kost deze zomer ongeveer 3000 euro per persoon. We gaan drie weken rondreizen in Amerika met een huurauto en slapen in hotels. We vliegen premium comfort class. Dit is exclusief wat we daar zullen uitgeven.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Fortissimo wo 23 jan 2013 - 1:25

Maximaal 750 euro p.p.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  ChocoChip wo 23 jan 2013 - 1:25

Afgelopen usa vakantie een maand van deur tot deur excl shoppen was €7700 totaal.
Tickets,hotels,autohuur,eten drinken,excursie,benzine etc.

Nu aankomende vakantie zal neerkomen op €12.000 Nieuw-zeeland & frans polynesie. Zijn we een maand weg.


Laatst aangepast door ChocoChip op wo 23 jan 2013 - 1:26; in totaal 1 keer bewerkt
ChocoChip
ChocoChip
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 158
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Theeleut wo 23 jan 2013 - 1:26

2 weken Hongarije €1250 hier komt benzinegeld, eventuele tol en eten voor 2 weken bij. Ik ga uit van €2500 totaal.

In mei gaan mijn man en ik een week naar Zakynthos, de reis, hotel incl. ontbijt en auto voor een week kost €1400 en dan moet er nog gegeten worden. Ik denk dat het totaal op zo'n €2000 neer zal komen.

Schoonouders blijven een week bij ons thuis met de kinderen en gaan die week uitstapjes maken daar geven we €500 aan om dat te kunnen doen.

Dit zijn onze plannen tot nu toe.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 2:54

Wij gaan bijna ieder jaar een rondreis maken of we nemen een zonvakantie. Voor de rondreis zijn we al gauw €1500,- pp kwijt en voor een zonvakantie meestal rond de €500,- pp. Zonvakanties boeken we eigenlijk nooit in de zomervakantie, omdat wij het dan te duur vinden. Voor €500,- in het laagseizoen zit je op een prachtig resort.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Rush wo 23 jan 2013 - 2:56

Ik schrik echt van sommige bedragen hier. Dat je zoveel geld over hebt voor vakantie. Geen haar op m`n hoofd die daar ook maar een moment over na wil denken haha. :O
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Bimbam wo 23 jan 2013 - 3:11

Rush schreef:Ik schrik echt van sommige bedragen hier. Dat je zoveel geld over hebt voor vakantie. Geen haar op m`n hoofd die daar ook maar een moment over na wil denken haha. :O

Jij houdt toch ook niet van op vakantie gaan? Want dan snap ik wel dat je daar niet zoveel geld voor over hebt. Neem je trouwens helemaal geen vakantie op in een jaar? En hou je dan niet heel veel vrije dagen over?

Ik denk dat wij met z'n tweeen zo'n 1500 tot 2000 euro kwijt zijn voor de zomervakantie.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Rush wo 23 jan 2013 - 3:17

Nee ik hou er inderdaad niet van om op vakantie te gaan, maar ik vind €1500 p.p. ook gewoon echt heel veel geld om er aan uit te geven. Maar ik ben misschien ook een beetje Dagobert Duck wat dat betreft.

Ik heb gemiddeld 8 vakantiedagen per jaar over. Ik heb er 24. Ik neem wel eens een middag of een dag vrij. In 2012 had ik een week vrij, was best lekker hoor, maar ik doe het niet zo snel weer.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Theeleut wo 23 jan 2013 - 3:18

Het is ook belachelijk veel geld Rush, ben ik helemaal met je eens.

Ik zou best zonder vakantie kunnen denk ik, maar mijn man houd er erg van dus we gaan elk jaar weg.
Ik vind zelf het geld niet eens het ergste, maar het inpakken/uitpakken, reizen enz.
Dan denk ik: waarom?? Maarja, thuis heb je het lekkere weer niet(altijd) en ben je toch weer veel bezig met huishoudelijke taken enz. Ver weg van huis ben ik daar even van verlost en dat vind ik dan weer heerlijk. Zolang we het kunnen betalen gaan we lekker weg!
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Rush wo 23 jan 2013 - 3:26

Ik ben zelfs zo erg dat ik liever niet eens 1 nachtje weg wil. Ik heb nog een Bongo voor een nachtje in een hotel incl. ontbijt, maar ik heb er totaal geen behoefte aan om die in te wisselen. Hoeveel kost jullie zomer vakantie? 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Theeleut wo 23 jan 2013 - 3:29

Helemaal prima toch. Jouw vriend denkt er het zelfde over?
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum