Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

+51
Parisienne
Susan
rianne287
Fiwen
silly-one
Paper Crown
Caramba
Marsy28
ekiaam87
Bacio
Aagje!
Winegum
Arwyn
Penny Blossom
Sun88
Sam
Mizz_S
Pommes
TukTuk
Sterre
Aziraphale
Caribbeanlover
Pruim
Atelier Madame
studiebol
Feline
M_as
rapa nui
Reeza
Lady4
Polly
Highway
luisa
Sarah1985
Blond
Linda
Bimbam
Theeleut
ChocoChip
Fortissimo
Rouxxxe
Petteflet
Zonnetje
Darius
Marin
Zora
Green_Pepper
Shisha
Mari
nina
Rush
55 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Rush wo 23 jan 2013 - 3:31

Ja die werkt het liefst altijd, haha. Hij wil die hotel bon wel graag inwisselen, maar alleen omdat hij het anders zonde vindt.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Theeleut wo 23 jan 2013 - 3:34

Dan is het goed toch, hebben jullie elkaar wel gevonden zeg Laughing

Ik zou zeggen ga even kijken bij Bongo waar jullie binnenkort een nachtje gaan doorbrengen. Zonde om er geen gebruik van te maken.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Rush wo 23 jan 2013 - 3:37

Ja, helaas heeft de Bongo die ik heb gekregen niet zo heel veel hotels in leuke steden en omruilen kan alleen met het cellofaan erom. Maar dat heb ik er natuurlijk afgehaald om in het boekje te kijken. Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 2 394967

Maar goed, ik krijg het al benauwd bij het idee. Niets voor mij. Evil or Very Mad
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Linda wo 23 jan 2013 - 3:45

Max. €3000,- voor ons gezin. We gaan deze zomer niet op vakantie. Ik wil niet met een jonge baby weg. We zijn begin januari een week weggeweest en dan kostte ook €3000,-.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Blond wo 23 jan 2013 - 4:15

Wisselend! Vorig jaar ben ik 10 dagen naar Mallorca geweest voor 430 euro, en 12 dagen naar Curacao voor 1200 euro. Laatste vond ik eigenlijk ook wel veel te duur, zou ik nu niet meer doen voor een bestemming waar ik al geweest ben.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Sarah1985 wo 23 jan 2013 - 4:25

wij gaan eind april naar turkije word betaald door mijn ouders. En we zouden in de zomer naar frankrijk maar gaat niet door ivm operatie van mijn vader. En nu gaan we dan naar Londen we zouden met kerst al. en dat kost 540 euro voor 2 pers
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 4:42

Voor onze zomervakantie zijn we 1500 euro kwijt voor ons 4-en (incl. reizen en boodschappen, excl. uitjes die we daar doen)

Ski vakantie kost ons 1000 euro voor 2 personen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  luisa wo 23 jan 2013 - 4:53

Dat verschilt. Vorig jaar ben ik in mijn eentje 3 weken wezen reizen. Denk dat me iets van € 2000 heeft gekost. Deze zomer willen man en ik met auto naar Kroatie, montenegro, macedonie en misschien ook nog Albanie en/of Kosovo. De autorit zal het duurst zijn, overnachtingen verwachten we redelijk goedkoop te kunnen vinden. We gaan gewoon op bonnefooi en zien wel.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Highway wo 23 jan 2013 - 4:55

Dat kan twee heel verschillende kanten op gaan Very Happy We twijfelen tussen 10 dagen boston of een midweekje centerparcs/landal Very Happy Dus geval 1: +-1100 euro tickets en dan max 900 uit te geven daar (onderdak bij vrienden, auto kunnen we van hen lenen) totaal: 2000 euro of 350 euro midweekje centerparcs en laten we zeggen een euro of 250 aan extra's qua eten/drinken en leuke dingen doen totaal zo'n 600 euro.

Ik neig naar optie 2, man naar optie 1 smile
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Polly wo 23 jan 2013 - 5:08

Rush schreef:Nee ik hou er inderdaad niet van om op vakantie te gaan, maar ik vind €1500 p.p. ook gewoon echt heel veel geld om er aan uit te geven. Maar ik ben misschien ook een beetje Dagobert Duck wat dat betreft.

Ik heb gemiddeld 8 vakantiedagen per jaar over. Ik heb er 24. Ik neem wel eens een middag of een dag vrij. In 2012 had ik een week vrij, was best lekker hoor, maar ik doe het niet zo snel weer.

Dat vind ik dus weer een heel normaal bedrag voor een mooie reis. Ik ben iedere keer weer verbaasd als ik lees dat jij geen vakantie wil nemen, dat snap ik dus echt niet. Iedereen is anders! Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 2 561177
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Lady4 wo 23 jan 2013 - 5:08

295 euro, haha.

Wij gaan een weekje naar Terschelling met het zoontje van mijn vriend, in een stacaravan. Na een tijdje zoeken hebben we deze gevonden, in plaats van eentje van ongeveer 700 euro.

Wij gaan samen in mei nog 10 dagen naar Italië en we willen of in het najaar naar Curacao oid of op wintersport. Duur dus, vandaar dat we de zomervakantie niet te duur willen maken. Zoontje moet lekker kunnen spelen, dat is het belangrijkste.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Reeza wo 23 jan 2013 - 6:21

Wij willen 11 dagen naar Italie eind augustus en dat kost €630 pp voor vliegen, hotel + ontbijt. Dat vind ik zelf al duur genoeg, ik wil absoluut niet meer uitgeven dan mijn vakantiegeld.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  rapa nui wo 23 jan 2013 - 7:20

Dat wisselt een beetje per jaar en bestemming. Ik ga wel altijd 3 weken ben en ben dan tussen de 1.500 en ca. 4.500 euro kwijt inclusief alles. Die 1.500 maar kan ook maar 1.000 geweest zijn want weet ik niet eens meer precies was 3 weken Tsjechie/Polen vorig jaar per auto en met vrij goedkope overnachtingen icl. eten etc. Die 4.500 was een reis naar Bolvia, Chili inclusief Paaseiland (incl. 1-persoonskamertoeslag die toen misschien ook wel iets van 500 euro was) incl. alles.

Tjah en ik vind nog steeds elke reis die ik gemaakt heb elke cent waard geweest. Ik heb er zo veel ervaringen voor teruggekregen en mooie dingen en mensen gezien/ontmoet. Dingen die niemand meer van me kan afnemen. Het heeft me tot een veel ander persoon gemaakt dan ik zonder die reizen zou zijn.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  M_as wo 23 jan 2013 - 7:23

Mee eens Rapa Nui. Ik kreeg er in mijn omgeving veel commentaar op. Zonde van het geld en blabla. Nu we een huis hebben kan het echt niet meer. En ben zo blij dat ik het toen toch een aantal keer gedaan heb. Ik heb er erg veel van geleerd!

Voor 2 weken Egypte zijn we dit jaar 2000 euro kwijt in totaal. All inclusive.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Feline wo 23 jan 2013 - 8:30

Ik ben in 2012 voor ongeveer 500 euro denk ik een weekje naar Marokko geweest. In oktober voor 1000 euro 9 dagen naar Cuba en ik ga volgende week voor ongeveer 1200 euro 2 weken naar Thailand.

Dit vind ik leuke bedragen. Ik wil ooit nog wel een lange reis maken en daar heb ik dan wel iets van 7000 euro voor over. Maar dat is dan ook m'n grootste droom!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  studiebol do 24 jan 2013 - 8:22

Petra* schreef:Voor onze zomervakantie zijn we 1500 euro kwijt voor ons 4-en (incl. reizen en boodschappen, excl. uitjes die we daar doen)

Ski vakantie kost ons 1000 euro voor 2 personen.

Mooi bedrag maar waar gaan jullie dan heen? en hoe lang?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Atelier Madame do 24 jan 2013 - 8:26

250 euro op voor een week Spanje Inc 4 sterren hotel
500 euro voor 8 dagen all inn 5 sterren hotel Turkije

Dat zijn ongeveer gemiddelde bedragen. Deze zomer gaan we met de auto maar Frankrijk waarschijnlijk, zodat we voor 2weken zo weinig mogelijk kwijt zijn.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Pruim do 24 jan 2013 - 8:34

Rush schreef:€0,00

Wij gaan niet op vakantie.

Wij ook niet. Hopelijk wel verhuizen!

Pruim
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 160
Punten : 178
Registratiedatum : 14-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Gast do 24 jan 2013 - 9:05

studiebol schreef:
Petra* schreef:Voor onze zomervakantie zijn we 1500 euro kwijt voor ons 4-en (incl. reizen en boodschappen, excl. uitjes die we daar doen)

Ski vakantie kost ons 1000 euro voor 2 personen.

Mooi bedrag maar waar gaan jullie dan heen? en hoe lang?

We gaan naar Frankrijk (dicht bij het meer van geneve) Hier huren we 18 dagen een tent (met vaste bedden en kookstel ect.) We zijn dan inclusief de reis bijna 3 weken weg smile Het liefst gaan we met onze eigen tent op vakantie maar dit hebben we nog niet gedaan met 2 kids (vorig jaar ben ik alleen met de kids geweest en zaten we in een huisje, en dat jaar daarvoor is S.ander met ze geweest in een mobile home want ik was naar Peru en toen wilde hij ook niet met de tent) dus is dit een leuke middenweg Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 2 2474380249

We gaan met de auto en het is zo'n 1000 kilometer en aan tol ben je niet veel kwijt tot geneve. En koken veel zelf dus boodschappen die we anders thuis doen doen we nu daar (en nemen een krat mee van huis). Er zitten leuke dingen in de buurt zoals watervallen (al zijn die in de verre zomer iets minder indrukwekkend dan in de voorzomer) dinozoo voor de kids is erg leuk en leuke steden zoals geneve zelf!

Uhmm nou dat dus Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 2 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Caribbeanlover do 24 jan 2013 - 22:12

Mari schreef:€2450 euro met z'n tweeën voor 15 dagen Miami - Bahama's - Curacao, inclusief:

- vlucht Rotterdam - Miami retour
- vlucht Miami - Curacao retour
- 3 dagen Miami, incl. hotel.
- 5 dagen Cruiseschip Bahama's, incl. eten en drinken.
- 1 week Curacao, slapen bij familie.


€65 euro p.p. voor 1 week Griekenland... we hadden een reischeque van €1000 euro
Dus eigenlijk koste het 565 euro p.p. inclusief:
- Vlucht Brussel - Corfu
- Appartement Corfu
- Huurauto



Cheque gewoon bij Arke toevallig?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Aziraphale do 24 jan 2013 - 22:21

Wij zijn in de meivakantie €1400 kwijt voor 2 personen, 12 dagen naar Griekenland, Samos. Dat is inclusief reis en overnachtingen, exclusief eten en uitstapjes.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Caribbeanlover do 24 jan 2013 - 22:21

Zonnetje schreef:De zomervakantie kost met z'n tweeen meestal tussen de 2500 en 3000 euro met alles erop en eraan: vliegtickets, hotelovernachtingen voor 2 weken, eten en drinken (we logeren meestal in een hotel, dus gaan iedere dag uit eten), uitstapjes, entreeprijzen, autohuur, etc. We moeten altijd in het hoogseizoen gaan, omdat mijn vriend leraar is en ik ook voor het onderwijs werk, dus daarom kunnen we weinig gebruik maken van goede aanbiedingen.

Dit jaar zal het iets meer worden, omdat we 20 dagen op huwelijksreis naar Bali gaan.

Vaak gaan we ook nog op skivakantie of maken we een citytrip, bijvoorbeeld dit jaar naar New York. Dat kost vaak ook nog tussen de 2500 en 3000 euro voor twee personen inclusief alles.

Als je het zo bij elkaar ziet, geven we echt veel geld aan vakanties uit per jaar. :O Maar we genieten er wel volop van en vinden het beiden erg leuk om wat van de wereld te zien.

Dat klinkt leuk zeg, maar ook duur. Naar NYC en 20 dgn Bali.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Gast do 24 jan 2013 - 22:24

Polly schreef:
Rush schreef:Nee ik hou er inderdaad niet van om op vakantie te gaan, maar ik vind €1500 p.p. ook gewoon echt heel veel geld om er aan uit te geven. Maar ik ben misschien ook een beetje Dagobert Duck wat dat betreft.

Ik heb gemiddeld 8 vakantiedagen per jaar over. Ik heb er 24. Ik neem wel eens een middag of een dag vrij. In 2012 had ik een week vrij, was best lekker hoor, maar ik doe het niet zo snel weer.

Dat vind ik dus weer een heel normaal bedrag voor een mooie reis. Ik ben iedere keer weer verbaasd als ik lees dat jij geen vakantie wil nemen, dat snap ik dus echt niet. Iedereen is anders! Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 2 561177
Ik vind 1500 euro p.p. ook heel erg veel geld. Wij gaan meestal voor max. 500 euro p.p. op vakantie.

Dit jaar gaan we een weekje naar Oostenrijk. We zitten in een appartement voor 200 euro in totaal, we nemen sowieso een weekpas voor de skiliften zodat we elke dag de bergen in kunnen en verder zullen we de helft van de avonden uit eten gaan en de andere helft gewoon koken denk ik, een beetje zoals het uitkomt en waar we zin in hebben. Ik gok dat we voor 800 euro in totaal wel klaar zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Mari do 24 jan 2013 - 22:33

Caribbeanlover schreef:
Mari schreef:€2450 euro met z'n tweeën voor 15 dagen Miami - Bahama's - Curacao, inclusief:

- vlucht Rotterdam - Miami retour
- vlucht Miami - Curacao retour
- 3 dagen Miami, incl. hotel.
- 5 dagen Cruiseschip Bahama's, incl. eten en drinken.
- 1 week Curacao, slapen bij familie.


€65 euro p.p. voor 1 week Griekenland... we hadden een reischeque van €1000 euro
Dus eigenlijk koste het 565 euro p.p. inclusief:
- Vlucht Brussel - Corfu
- Appartement Corfu
- Huurauto



Cheque gewoon bij Arke toevallig?

Nee cheque was van vakantie experts, op zich wel fijn want wij wisten precies waar we heen wilde (waar we al 14 jaar heen gaan, bij familie en vrienden) en nu konden we uit haast alle touroperators kiezen. We hebben een deel Neckermann een deel Oad, en nog iets, hihi.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Sterre do 24 jan 2013 - 22:55

Aziraphale schreef:Wij zijn in de meivakantie €1400 kwijt voor 2 personen, 12 dagen naar Griekenland, Samos. Dat is inclusief reis en overnachtingen, exclusief eten en uitstapjes.

En inclusief trouwen toch? I love you romantisch vind ik dat zo samen op een mooi eiland!

Bij ons is het heel wisselend. In 2012 heb ik echt achterlijk veel geld aan vakanties uitgegeven, ik wil het niet eens berekenen. Maar dat kwam omdat er al een aantal dingen gepland stonden met vriendinnen en ik daarnaast ook nog weg wilde met mijn vriend smile. Wel vind ik op reis of op vakantie gaan heerlijk, het is voor mij echt één van de redenen om (40 uur pw) te werken en zo die vrijheid en nieuwe ervaringen te kunnen 'kopen'. Maar niet al onze vakanties zijn duur, het waren er vooral veel. Zo hebben we van de zomer 2 weken door Andalusie gereisd en waren we incl tickets, autohuur, parkeerkosten, benzine en hotelovernachtingen iets van 700 euro pp kwijt.

Drie weken Thailand (in het hoogseizoen rond de feestdagen) kostte ons 1900 euro per persoon ongeveer.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum