Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

+51
Parisienne
Susan
rianne287
Fiwen
silly-one
Paper Crown
Caramba
Marsy28
ekiaam87
Bacio
Aagje!
Winegum
Arwyn
Penny Blossom
Sun88
Sam
Mizz_S
Pommes
TukTuk
Sterre
Aziraphale
Caribbeanlover
Pruim
Atelier Madame
studiebol
Feline
M_as
rapa nui
Reeza
Lady4
Polly
Highway
luisa
Sarah1985
Blond
Linda
Bimbam
Theeleut
ChocoChip
Fortissimo
Rouxxxe
Petteflet
Zonnetje
Darius
Marin
Zora
Green_Pepper
Shisha
Mari
nina
Rush
55 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Theeleut ma 28 jan 2013 - 1:24

Amen Marsy :cheering:
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Caribbeanlover ma 28 jan 2013 - 2:02

Marsy28 schreef:Ik heb geen behoefte om te spuien over mijn schoonouders, over and over and over again CBL. Ze zijn zoals ze zijn en ik probeer ermee om te gaan en me niet te irriteren, ik kan mijn energie wel voor andere dingen gebruiken. En jouw mening of wat jij zou doen zit niet iedereen altijd op te wachten. Jij zit ook heel overduidelijk niet te wachten op wat IK zou doen tijdens al die 100.000 dingen die altijd jou lijken te overkomen of hoe ik om zou gaan met jouw schoonmoeder. Je schiet dan altijd meteen in de verdediging. Spaar andere mensen jouw mening, denk dat ze heel goed zonder kunnen, het is namelijk veelal negatief wat je zegt (en meestal lees je niet eens goed of heb je er de ballen verstand van). Laatste post van mij hierover, het gaat over vakanties en dat is een fijn onderwerp!!! Yay!




Ik vraag gewoon wat er is met jouw schoonouders, dat kan je best vertellen. Als men niet op mijn mening zit te wachten, dat is dat hun probleem, niet die van mij en dan lezen ze het toch lekker niet! Zolang ik een mening heb zal ik dat ook hier verkondigen ...........Yah!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Parisienne ma 28 jan 2013 - 2:19

Ik vind het heerlijk om met mijn ouders/stiefouders op vakantie te gaan! Afgelopen zomer zijn we 10 dagen naar Turkije met hen geweest. Ik zou het zo weer doen! Ik heb heerlijk rustig een boek kunnen lezen terwijl dochter vermaakt werd door opa en oma. Voor ons geldt: ik en vriend blij met onze vrije tijd op vakantie, dochter blij met de aandacht die ze krijgt, opa en oma blij met het feit dat ze de gezelligheid van hun kleindochter om zich heen hebben. We hebben het altijd gezellig met elkaar, dus waarom op vakantie niet?

Ik ben niet anders gewend eerlik gezegd. Wij gingen bijna altijd met grote groepen familie op vakantie. Mijn opa en oma, ooms en tantes, neefjes en nichtjes.. iedereen stond gezellig bij elkaar op de camping. Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken om zonder groep op vakantie te gaan, daarvoor houd ik teveel van de gezelligheid.

Dus Fiwen: groot gelijk! Wat heerlijk dat jullie met ze mee mogen! Ik ga a.s. meivakantie ook samen met N. met mijn moeder en stiefvader een weekje mee.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Marin ma 28 jan 2013 - 2:39

Parisienne: Dat klinkt echt heel gezellig!

Zo ervaar ik het ook altijd. Ik hoop ook heel erg dat ik later met m'n broer en zus en hun gezinnen op vakantie kan, in elk geval op wintersport. Dat vind ik echt een familie aangelegenheid.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Parisienne ma 28 jan 2013 - 3:39

Het is inderdaad gezellig. Bij jou zal het net zo zijn zo te horen smile

Het ligt er gewoon heel erg aan hoe de band met je familie is. Ik houd ervan om bij mijn familie te zijn. Hoe heerlijk is het dan om met elkaar een vakantie door te brengen? Om dit ook met elkaar te delen? Je hoeft niet 24/7 op elkaars lip te zitten, ieder kan zich terugtrekken naar zijn eigen kamer/plek wanneer hij/zij daar behoefte aan heeft. Uitstapjes en boodschappen doen doen we ook de ene keer met elkaar en de andere keer alleen als stel/gezin. Ideaal! Nee, ik zou voorlopig niet anders willen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Jeanette ma 28 jan 2013 - 4:56

Afgelopen zomer was ik voor alles (10 dagen Ibiza en alles wat ik er naast uitgegeven heb) 1200 euro kwijt.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Fiwen ma 28 jan 2013 - 5:06

Caribbeanlover schreef:
Fiwen schreef:Wij mogen dit jaar met mijn ouders in mei mee op vakantie. 2 weken all-in in een super mooi en luxe hotel in Turkije (zijn we al vaker geweest).
Ik kreeg gister ineens vanuit het niks een smsje of we zin hadden om mee te gaan want mijn moeder zou onze dochter niet zo lang kunnen missen. Dus de enige oplossing volgens mijn vader was dat we maar mee zouden gaan. Hahaha mij hoor je niet klagen Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 5 253468018

Kunnen ze haar geen eens 2 weken missen......................OMG!:shock: Hopelijk zijn zij niet zoals mijn schoonmoeder die mijn nichtjes continu oppakt, tegen ze praat kortom amper met rust laat.

Je moet het zelf weten,maar ik zou mezelf die rust gunnen en met je gezin gaan ipv met je ouders mee. Dan heb je iig geen bemoei van hun mochten ze zo zijn.

Wordt de 4e keer dat we met mijn ouders op vakantie gaan sinds J geboren is dus ik weet ondertussen wel waar ik aan begin. Daarvoor zijn we ook al heel vaak met ze op vakantie geweest en nog nooit spijt van gehad.
Wij hebben juist meer vakantie als mijn ouders mee zijn omdat ze dan J juist even van ons over nemen en wij ook eens een uur in de zon kunnen lezen i.p.v. continu achter onze dochter aan rennen. Ik vind samen op vakantie echt heerlijk, ik heb geweldige ouders en mijn man vind mijn ouders leuker dan zijn eigen ouders dus we hebben geen seconde twijfel of dat goed gaat.
En nee mijn moeder kan ECHT niet 2 weken J. missen (en mij ook niet), dan wordt ze gek. Ik ben enig kind, mijn dochter is enig kind en mijn ouders zijn gewoon helemaal gek op J. En daarnaast gunnen ze het ons ook gewoon om op vakantie te kunnen omdat ze weten dat het anders voor ons er dit jaar niet in zit.

Misschien moeilijk te begrijpen voor jou maar de band tussen mijn ouders en mij is zo sterk dat ik er zelf ook moeite mee heb om ze 2 weken te moeten missen. Normaal bellen wel dagelijks (meerdere keren) en we zien elkaar minimaal 3 keer per week (maar meestal vaker).
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Mamsie vr 1 feb 2013 - 4:58

Als het een beetje mee wil zitten gaan we 2 weken naar mallorca voor 1000 euro. Ik moet er wel bij zeggen dat mijn familie daar een huis heeft.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Coco vr 1 feb 2013 - 5:23

Wij waren afgelopen vakantie 450 euro kwijt aan het reizen. In Marokko voor ongeveer 150 euro aan speelgoed gekocht om daar in huis achter te laten en niet meer dan 50 euro uitgegeven aan eten buitenshuis, 20 euro aan het ziekenhuis (privekliniek) voor mijn ongelukje . Mijn schoonouders waren er ook en die hebben voor al het eten gezorgd verder dus onze vakantie voor 4 personen was spotgoedkoop.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Ragazza ma 11 feb 2013 - 21:33

Mijn vriend en ik hebben een vakantie op Kreta geboekt. Voor de vlucht zijn we in totaal € 250,00 kwijt (Ryanair, via Duitsland), het appartement kost in totaal voor een verblijf van 10 dagen € 340,00. Autohuur voor deze periode kost
€ 200,00. En we moeten ter plaatse natuurlijk nog eten en drinken. Vind ik altijd moeilijk in te schatten omdat we niet altijd uit eten gaan, maar ook in het appartement koken.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kost jullie zomer vakantie? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel kost jullie zomer vakantie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum