opdruk op kleding van cars/dora etc.
+65
Snoes
Zenna
Pommes
Fiwen
Pien
studiebol
Charles
Lejow
xxjojootjexx
iloverose
nillis
*Lookie*
Luce
mickey
Marin
Fortissimo
Phileine
Aimee
Toedels
Alex
Jade
SuperGrover
Bolleke
Susan
Liadan
Parisienne
Tania
Sophiee
Coco
Sun88
Mamsie
Elodie
Shopaholic
Rush
Toet
M@niek
Thunder
SarahKey
Coccinelle
Filoria
hellowkitty
diddie
Bruintje Beer
PapillonRose
Takkie
Highway
Linda
Pruim
Sea of Trees
Flower_L
Annemie
tweeling
mauwmauw
Limburg85
Floor
teletascha
Sterrin_
sabje
SDL
kwak
Twellie
Sylvana
Sam
Manderijn
Viva
69 plaatsers
Pagina 7 van 17
Pagina 7 van 17 • 1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 17
Re: opdruk op kleding van cars/dora etc.
Takkie schreef:Ik begrijp niet zo goed wat er mis is met kleding met opdruk. Mijn dochter heeft shirts van Dora, Hello Kitty etc. en die staan haar hartstikke leuk. Alsof het mij wat kan verrotten dat die plaatjes erop staan. Als het haar leuk staat en zij het leuk vindt vind ik het prima.
Helemaal mee eens!!
Toedels- Fluisteraar
- Aantal berichten : 64
Punten : 71
Registratiedatum : 18-08-12
Ik vind ook het ene figuur leuker dan het andere. De shirts met barbapapa die mijn dochter had toen ze 1 jaar was vond ik heel leuk, maar een shirt met cars vind ik zelf niet mooi. Ik vind alleen de ene opdruk er niet goedkoper uitzien dan de andere. Maar ik ben het met je eens dat het wel heel subjectief is, iedereen heeft een andere smaak.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Misschien is schreeuwerig een beter woord dan goedkoop.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Bolleke, nu zeg je het al heel anders dan je eerder deed. Ik denk er hetzelfde over als jij bij je laatste reactie.
Liadan- Ratel
Susan schreef:Misschien is schreeuwerig een beter woord dan goedkoop.
Ik geloof niet dat je het er beter op maakt
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:Susan schreef:Misschien is schreeuwerig een beter woord dan goedkoop.
Oh, dat was ook niet mijn bedoeling, hoor.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Alex schreef:Susan schreef:Misschien is schreeuwerig een beter woord dan goedkoop.
Oh, dat was ook niet mijn bedoeling, hoor.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Ik hou ook niet van shirts met een disney opdruk. Waarom kan ik niet zo goed uitleggen, ik vind het gewoon niet mooi. Net als dat ik een boxpakje in maat 80 niet mooi vind, en witte leggings bij volwassenen.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Mijn dochter heeft shirtjes van name it van smurfin. Ik vind het juist schattig staan, niet goedkoop.
Zie hier.
Niet quoten aub.
Zie hier.
Niet quoten aub.
Laatst aangepast door Linda op do 17 jan 2013 - 4:33; in totaal 1 keer bewerkt
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Hartstikke leuk Linda!
Toedels- Fluisteraar
- Aantal berichten : 64
Punten : 71
Registratiedatum : 18-08-12
Ik vind dat het vooral uitmaakt wat voor kledingstuk je hebt:
Dit vind ik bijv. niet mooi:
Maar dit vind ik dan wel weer grappig:
En dan zie ik dan weel liever hello kitty dan angry birds.
@ Linda: ik vind het shirtje niet goedkoop of aso lijken, zo'n shirtje lijkt me prima voor doordeweekse dagen.
Dit vind ik bijv. niet mooi:
Maar dit vind ik dan wel weer grappig:
En dan zie ik dan weel liever hello kitty dan angry birds.
@ Linda: ik vind het shirtje niet goedkoop of aso lijken, zo'n shirtje lijkt me prima voor doordeweekse dagen.
Gast- Gast
Oh, ik vind die bovenste eigenlijk juist wel grappig, lekker retro.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik vind die bovenste eigenlijk ook wel leuk, die zou ik eerder kopen dan de onderste juist.
Liadan- Ratel
Ik vind het juist jammer aan Hello Kitty dat je het tegenwoordig overal ziet, bij de H&M, in de speelgoedwinkel, enzovoort, en dat het daardoor zo 'gewoon' geworden is. Het is echt iets uit mijn jeugd en toen ik studeerde kon je het haast niet krijgen, toen ging ik met mijn vriendin die ook fan is speciaal naar Amsterdam, waar ze er een winkel van hadden. Of we kochten het in Engeland of Amerika. We zijn ook nog samen naar de tentoonstelling geweest in het Sieboldhuis in Leiden, dat was heel leuk.
Dat bovenste shirtje vind ik daarom juist weer lekker apart, dat vind ik meer zoals het in de jaren '80 was. Dat zou ik ook zo kopen.
Dat bovenste shirtje vind ik daarom juist weer lekker apart, dat vind ik meer zoals het in de jaren '80 was. Dat zou ik ook zo kopen.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Oh, ik vind die bovenste eigenlijk juist wel grappig, lekker retro.
nouja, kleding is ook vooral een kwestie van smaak. Zo vindt mijn man de lichtgevende schoenen voor de oudste supergaaf, terwijl ik ze afzichtelijk en cheapass vind.
Gast- Gast
Ik vind shirtjes met een print van The Beatles voor jongetjes heel leuk. Maar daaronder dan wel een leuk stoer broekje en een simpel vestje eroverheen. Voor meisjes vind ik een Jip en Janneke shirtje leuk.
Maar wat ik echt vreselijk vind zijn broeken met bijvoorbeeld een Winnie de Pooh print en dan ook nog een shirt met bijvoorbeeld een Pooh print erboven.
Maar wat ik echt vreselijk vind zijn broeken met bijvoorbeeld een Winnie de Pooh print en dan ook nog een shirt met bijvoorbeeld een Pooh print erboven.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
En wat nu als je kind dat zelf wil? En echt geen andere kleding wil passen? Zo ben ik een keer wezen winkelen met mijn nichtje van toen nog 5-6 jaar. Mevrouw wilde alleen maar Hello Kitty shirtjes, terwijl er zo veel meer leuks hing! Gelukkig zit ze nu in de pré-puberfase (7) ofzo, want nu moet alles zonder plaatjes zijn want dat is kinderachtig.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Fortissimo schreef:En wat nu als je kind dat zelf wil? En echt geen andere kleding wil passen? Zo ben ik een keer wezen winkelen met mijn nichtje van toen nog 5-6 jaar. Mevrouw wilde alleen maar Hello Kitty shirtjes, terwijl er zo veel meer leuks hing! Gelukkig zit ze nu in de pré-puberfase (7) ofzo, want nu moet alles zonder plaatjes zijn want dat is kinderachtig.
Nou ja soms hebben kinderen niks te willen natuurlijk. Als mijn zoontje alleen maar Mickey Mouse kleding wil heeft hij pech. Hij mag best zo'n truitje maar ook normale kleding. Als hij dat weigert koop ik kleding zonder dat hij erbij is en krijgt hij het gewoon aan.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Ik heb geen kinderen, maar sta er eigenlijk hetzelfde in als Bolleke en Susan. Ik vind het er wél cheap uit zien, omdat je het vaak ook in goedkopere winkels kan kopen, bijvoorbeeld op de markt, Zeeman en H&M. Nou is er absoluut niets mis met kleren daar kopen en daar worden ook genoeg leuke dingen verkocht, maar ik associeer kleding met van die poppetjes opdruk (Angry Birds, K3, Mega Mindy, Smurfen, Kabouter Plop, Bob de Bouwer what have you), wél direct met die winkels, omdat dat gewoon de plekken zijn waar het verkocht wordt. Nou is dat op zich niet zo erg, want mensen moeten lekker kleding kopen waar ze willen, maar ik vind het gewoon lelijk. En ik zou mijn kinderen niet laten lopen in kleding die ik zelf lelijk vind. Is dat argument genoeg?
Edit: En als een kind dan toch aangeeft dat heel graag te willen, dan zou ik als compromis kunnen zeggen dat het dan als pyjama mag. Of gym shirtje, dat zei Mamsie, en vond ik ook echt een hele goeie.
Edit: En als een kind dan toch aangeeft dat heel graag te willen, dan zou ik als compromis kunnen zeggen dat het dan als pyjama mag. Of gym shirtje, dat zei Mamsie, en vond ik ook echt een hele goeie.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Tania schreef:Fortissimo schreef:En wat nu als je kind dat zelf wil? En echt geen andere kleding wil passen? Zo ben ik een keer wezen winkelen met mijn nichtje van toen nog 5-6 jaar. Mevrouw wilde alleen maar Hello Kitty shirtjes, terwijl er zo veel meer leuks hing! Gelukkig zit ze nu in de pré-puberfase (7) ofzo, want nu moet alles zonder plaatjes zijn want dat is kinderachtig.
Nou ja soms hebben kinderen niks te willen natuurlijk. Als mijn zoontje alleen maar Mickey Mouse kleding wil heeft hij pech. Hij mag best zo'n truitje maar ook normale kleding. Als hij dat weigert koop ik kleding zonder dat hij erbij is en krijgt hij het gewoon aan.
Mijn nichtje weigert het dan aan te trekken, dan gaat ze wel in haar pyjama of te kleine kleding naar school. Die krijg je dat echt niet aan. Lukt het je wel? Dan doet ze er wel iets aan dat ze het niet meer aan kan.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Fortissimo schreef:Tania schreef:Fortissimo schreef:En wat nu als je kind dat zelf wil? En echt geen andere kleding wil passen? Zo ben ik een keer wezen winkelen met mijn nichtje van toen nog 5-6 jaar. Mevrouw wilde alleen maar Hello Kitty shirtjes, terwijl er zo veel meer leuks hing! Gelukkig zit ze nu in de pré-puberfase (7) ofzo, want nu moet alles zonder plaatjes zijn want dat is kinderachtig.
Mijn nichtje weigert het dan aan te trekken, dan gaat ze wel in haar pyjama of te kleine kleding naar school. Die krijg je dat echt niet aan. Lukt het je wel? Dan doet ze er wel iets aan dat ze het niet meer aan kan.
Dan gaat ze lekker in haar pyjama dat is na twee keer vast niet meer leuk. En ja sorry maar ik denk dat je het er zelf niet beter opmaakt door haar elke keer haar zin te geven. Als het zo extreem zou zijn dan zouden die truitjes er gewoon helemaal niet meer inkomen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Nou, dat is wel heel extreem gedrag, daarbij kun je die vraag dan overal stellen. Er zullen ook wel kinderen zijn die alleen patat en frikadellen blieven en al het andere eten systematisch weigeren, maar dat is voor andere ouders dan nog geen argument om dan alleen nog maar patat en frikadellen te serveren.
Onder normale omstandigheden heb je er natuurlijk wel gewoon iets over te zeggen.
Onder normale omstandigheden heb je er natuurlijk wel gewoon iets over te zeggen.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik hou niet van shirtjes met opdrukken. Mijn zoon vind ze geweldig. Cars,Spiderman,dino's.. Het is me een hele tijd gelukt om hem andere kleding aan te trekken maar sinds hij soms met opa en oma naar de stad gaat, heeft hij regelmatig zo'n shirt aan. Hij vindt het geweldig om spiderman of een dino op z'n shirt te hebben. Wie ben ik dan om hem dat pleziertje niet te gunnen.
Gast- Gast
Het ligt heeeeeel erg aan het soort opdruk. Cars hou ik überhaupt niet van, maar sommige Mickey Mouse shirts vind ik wel leuk.
Dit vind ik bijvoorbeeld een leuke print: (NIET QUOTEN)
*weg*
Dit heeft mijn zoon met kerst gekregen. Ik zou het zelf niet snel kopen, maar het staat hem wel leuk. Hij heeft het laatst aan gehad toen we naar de verjaardag gingen van degene die hem dit had gekocht. Momenteel denk ik er hard over om dit als reserve kleding mee te geven naar de gastouder. Liever dat hij het daar aan krijgt, dan dat ik het hem aan moet doen als we ergens heen gaan. Sowieso geef ik naar gastouder (of KDV, waar hij eerst heen ging) kleding mee die ik zelf niet zo leuk vind. Dan heb ik de leuke kleren voor thuis
Dit vind ik bijvoorbeeld een leuke print: (NIET QUOTEN)
*weg*
Dit heeft mijn zoon met kerst gekregen. Ik zou het zelf niet snel kopen, maar het staat hem wel leuk. Hij heeft het laatst aan gehad toen we naar de verjaardag gingen van degene die hem dit had gekocht. Momenteel denk ik er hard over om dit als reserve kleding mee te geven naar de gastouder. Liever dat hij het daar aan krijgt, dan dat ik het hem aan moet doen als we ergens heen gaan. Sowieso geef ik naar gastouder (of KDV, waar hij eerst heen ging) kleding mee die ik zelf niet zo leuk vind. Dan heb ik de leuke kleren voor thuis
Laatst aangepast door mickey op do 17 jan 2013 - 6:41; in totaal 1 keer bewerkt
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Helemaal eens met Susan,Bolleke en Marin. Mijn kinderen dragen ook geen kleding met poppetjes als disney,dora etc. Gewoonweg omdat ik het echt echt niet mooi vind, en ik vind het er vaak zo goedkoop uitzien. Ik moet zeggen dat ze er allebei ook niet om vragen.
Gast- Gast
Pagina 7 van 17 • 1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» Cars onderbroekjes.
» Shirt met opdruk
» Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige?
» Kleding van Bla bla bla
» UV-kleding
» Shirt met opdruk
» Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige?
» Kleding van Bla bla bla
» UV-kleding
Pagina 7 van 17
Permissies van dit forum: