Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij weleens gepest? Of was jij de pester?

+41
strawberry
Bacio
Jasmine
SDL
Catwoman79
M-G
Ilovethe90s
Parel
*Lookie*
Blond
Viva
mo-lola
Phileine
Pruim
Toet
Katrien
Fortissimo
Mari
Rouxxxe
Carra
RioolSpook
Caramba
Zwerver
Lot
SuperGrover
M_as
Lady Starstruck
TukTuk
June
Mermaid
Pommes
Carmen_
Elliot
Alex
_Lacey_
Minx
Sarah1985
Aagje!
Lenthe
Kowalski
Steep
45 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Ben jij weleens gepest? Of was jij de pester? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij weleens gepest? Of was jij de pester?

Bericht  strawberry vr 18 jan 2013 - 23:16

Ik kan echt verdrietig worden om sommige verhalen.
Zelf ben ik nooit gepest, zelf iemand doelbewust pesten heb ik ook niet gedaan.
Ik zal vast weleens een rot opmerking hebben gemaakt maar echt doel bewust iemand t leven zuur maken heb ik nooit gedaan.

strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij weleens gepest? Of was jij de pester? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij weleens gepest? Of was jij de pester?

Bericht  Gast vr 18 jan 2013 - 23:26

Ik ben nooit echt gepest, wel wat plagerijtjes af en toe. Andersom plaagde ik soms wel mee, maar nooit structureel pesten, dat vond ik verschrikkelijk. Een klasgenootje van mij is wel gepest en ik ben een keer heel boos voor d'r opgekomen, toen bedankte ze me de dag erna en kreeg ik een hele mooie rozekwarts van d'r. Ik denk dat we toen 9-10 waren.

Gast
Gast

Bericht  Highway vr 18 jan 2013 - 23:52

Ik ben gepest maar ik heb ook wel wat gepest denk ik. Zelf pesten meer op de basisschool en op de middelbare werd ik gepest omdat ik qua kleding/muziekstijl buiten de boot viel. Daar zaten enkele pesters bij die wel erg ver zijn gegaan, heb daar later ook nog wel last van gehad. Zo werd er altijd een nummer gezongen als ik over de gang liep, toen datzelfde nr op mijn bruiloft werd gedraaid heb ik het wel uit laten zetten, dat steekt nog wel. Al denk ik dar de pesters zelf niet door hadden wat ze deden, ik negeerde ze ook volkomen.

Ik zou een pester trouwens nooit zelf opzoeken en confronteren. Paar jaar terug kwam een pester wel naar mij toe tijdens uitgaan. Hele verhalen over dat ik er goed uitzag en hoe het ging etc. Ik raakte daar best van in de war en was heel kortaf. Toen hij vroeg waarom en ik zei dat zijn gepest wel een deuk heeft achtergelaten, kon hij het zich niet eens herinneren. Dus ik geloof niet echt in er op terug komen, heeft geen zin en we waren toen kinderen/pubers.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Bazinga za 19 jan 2013 - 4:22

Echt gepest ben ik niet, geplaagd, tuurlijk, maar echt getreiterd zoals je in 'Gepest' ziet, nog nooit. Ik denk dat ik wel gepest heb, ik wéét dat ik dingen heb gezegd, die niet helemaal okay zijn en nú denk ik, dat de impact daarvan, groter is, dan ik me toen had kunnen voorstellen.

Ik kan me niet herinneren dat ik echt een rotzak ben geweest, ik heb 't nooit traumatiserend bedoeld, of zo... Maar doordat ik een aantal aflv van 'Gepest' heb gezien, zou 't me niet echt verbazen, dat er oudklasgenootjes van mij zijn, die dat héél anders zien. Daar voel ik me wel rot over, 't idee dat ik iemand zo erg gekwetst zou kunnen hebben, moet ik zeggen en ik zou er ook echt voor open staan, om met die mensen te praten, als zij er behoefte aan hebben! (En als ik daadwerkelijk iemand zo erg heb gepest, maar nogmaals; kan me echt niet voorstellen iemands schooltijd te hebben verpest, zó erg was ik niet, denk ik...)
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  iloverose za 19 jan 2013 - 9:15

Niet gepest maar zal vast wel us een dome opmerking gemaakt hebben tegen een klasgenoot .Als ik der nu weer aan denk er waren op school best wel veel kinderen die gepest werden toener tijd deden ze der ook nog niet zoveel aan (bij ons op school dan )
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Bericht  Gast za 19 jan 2013 - 9:37

Ik werd gepest op de basisschool. Maar omdat ik deed alsof het me niks deed ging het nooit heel ver (het bleef bij uitschelden en geen aansluiting vinden). Dat heeft me wel beinvloed. Ik werd er erg onzeker door, en dat heeft ook wel een tijd geduurd. Ook heeft het meegespeeld toen ik depressief werd (negatief zelfbeeld). Maar nu heb ik er gelukkig geen last meer van. Sommige pesters ben ik later tegengekomen en gewoon mee omgegaan. Behoefte aan een excuus ofzo had en heb ik niet. Ik was allang blij dat het normale verstandig volwassen mensen waren geworden, haha.

Van wat ik me kan herinneren heb ik ook een ander meisje gepest, ik deed mee met de meute die haar naam belachelijk maakte en verdraaide (ze had nogal een opvallende achternaam) en lachte haar uit. In mijn beleving was het niet zo erg en duurde het maar even, die periode dat zij gepest werd, maar ik weet van de andere kant dat het veel impact kan hebben op iemand. Ben er ook niet trots op.

Gast
Gast

Bericht  Exogenesis za 19 jan 2013 - 10:26

Ik ben vaak getreiterd op zowel de basisschool als de middelbare. Destijds voelde ik me gepest. Nu zie ik het meer als plagen. Ik sta absoluut boven de treiteraars en ik zie hén nu als zielig.

Het ging er om dat ik klein en mager was. Ik werd altijd als laatste gekozen en werd vaak uitgescholden voor dwerg of spinnenpoot. Ik ben ook wel eens achterna gezeten op de fiets. Ze hebben me eens om geprobeerd te duwen met de kano. Met zwemmen dreigden ze dat ze me onder water gingen duwen. Ik werd vaak uitgelachen en er werd veel over me gefluisterd in de klas. Ik kon niks verkeerd zeggen, want dat was direct reden tot kleineren.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: