Domme vraag
+35
Tamagotchi
Rush
Mamsie
Urban Naked
Happydobby
Star007
Wennes
Flower_L
Annemie
Ayla
koNijntje
Sterrin_
Kat1980
Lejow
Clapperdie
Liadan
SoGood
Paper Crown
Susan
Marin
Steep
slaatje
Fiwen
xxjojootjexx
kwak
Highway
Slakje
Julia
Viva
Novalee
PiP
Luce
Jits
strawberry
Printje
39 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Domme vraag
Sunprincess schreef:Ik vond wel er ergste dat ze "het randje" weg gingen drukken. Toen wilde ik echt beuken.
.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Fiwen schreef:Flower_L schreef:Binnen.hoeveel tijd moet eigenlijk de nageboorte eruit zijn?
Hier duurde het namelijk wel even...nog maar weer prik...nog niets...
Vk durfde niet te trekken en maar goed ook. De navelstreng zat heel losjes aan uiteinde vast...dan had het losgelaten.
Maar de vk werd wat nerveus en ik moest perse he hard persen...is dat gevaarlijk ofzo?
Ik had zoiets van "kom zo maar terug voor hechtwerk en de nageboorte...eerst van mn zoon genieten"
Als de placenta gedeeltelijk loslaat kun je hevig gaan vloeien dus vandaar dat de verloskundige de placenta zo snel mogelijk geboren wil laten worden. Zeker als ze het gevoel heeft dat ze de navelstreng niet kan gebruiken om enigszins aan te trekken om de placenta geboren te laten worden. Als hij niet spontaan komt halen ze hem er handmatig uit, geloof me dan kun je beter een paar keer flink persen ;-)
Handmatig???
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, onder narcose, dat is bij mijn nichtje gebeurd. Ik weet niet precies hoe ze het hebben gedaan, alleen dat ze onder narcose moest omdat de placenta niet naar buiten kwam.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik zag trouwens heel erg op tegen de nageboorte, ik vond dat zo frustrerend, heb je net een baby eruit geperst en dan moet je nog eens zo'n enorm ding eruit persen, maar het viel eigenlijk heel erg mee, ik voelde het amper. Ik voelde iets naar buiten flubberen en dat was het, het deed geen pijn of niks.
Susan- Lady Post-a-lot
Als de placenta gedeeltelijk los gaat laten kan je inderdaad hevig gaan bloeden ( kan zelfs levensbedreigend zijn!) Bij mij gebeurde dat helaas al voordat D. eruit was.
Als ze de placenta na de nagtuurlijke bevalling op de O.K er uit halen, gaat dat dan via je vagina of wordt je open gesneden zoals bij een ks? Beetje domme vraag misschien
Als ze de placenta na de nagtuurlijke bevalling op de O.K er uit halen, gaat dat dan via je vagina of wordt je open gesneden zoals bij een ks? Beetje domme vraag misschien
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Star007 schreef:Als de placenta gedeeltelijk los gaat laten kan je inderdaad hevig gaan bloeden ( kan zelfs levensbedreigend zijn!) Bij mij gebeurde dat helaas al voordat D. eruit was.
Via de vagina. Onder narcose en dan gaan ze met een hand naar binnen om de placenta en vliezen los en eruit te halen.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Susan schreef:Carrie schreef:Haha! Maar dat lijkt jou wel comfortabel dus? Of typefoutje?Susan schreef:Nou, ik zou het juist erg comfortabel vinden als de vagina zo ver open zou staan en dat soms urenlang. Moet je je voorstellen!
Er moet oncomfortabel staan inderdaad.
HAHAHAHAHA Ik bekeek je opeens met heel andere ogen.
Gast- Gast
Fiwen schreef:Star007 schreef:Als de placenta gedeeltelijk los gaat laten kan je inderdaad hevig gaan bloeden ( kan zelfs levensbedreigend zijn!) Bij mij gebeurde dat helaas al voordat D. eruit was.
Via de vagina. Onder narcose en dan gaan ze met een hand naar binnen om de placenta en vliezen los en eruit te halen.
auww..... maar goed dat je dan onder narcose bent!
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Wat een verhalen... Ga steeds hoopvoller mijn bevalling in hahaha.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Carrie schreef:Susan schreef:Carrie schreef:Haha! Maar dat lijkt jou wel comfortabel dus? Of typefoutje?Susan schreef:Nou, ik zou het juist erg comfortabel vinden als de vagina zo ver open zou staan en dat soms urenlang. Moet je je voorstellen!
Ja, dat kan ik me voorstellen, het is goed dat je het vroeg, want ik had niet eens gemerkt dat ik comfortabel had neergezet in plaats van oncomfortabel.
Overigens dacht ik het vroeger ook. Je hebt ook dat boekje van Kluun, daar staat ook zoiets in, iets van ' als u altijd in de veronderstelling was dat ontsluiting betekent dat de vagina van uw vrouw tijdelijk in een gapend gat verandert: u bent niet de enige'. Ik dacht dat dus ook tot ik dat boekje las (dat was ongeveer een jaar voor ik voor de eerste keer zwanger raakte).
Susan- Lady Post-a-lot
Fiwen schreef:Die vraag kan ik niet voor je beantwoorden. In principe toucheer ik altijd als iemand duidelijk persdrang heeft maar afhankelijk van volledige ontsluiting en hoever het kind is ingedaald start ik wel of niet met persen.
Te lang wachten met persen kan er idd voor zorgen dat de persweeen zwakker worden of zelfs weg gaan. Maar persen zonder volledige ontsluiting en/of als het hoofd nog erg hoog staat is ook niet goed. Je moet als vlk dus steeds een afweging maken tussen allerlei omstandigheden en iedere vlk is daar anders in.
Dat hebben ze mij dus laten doen, en daarbij werd er op het randje geduwd dat er nog was. En dat een uur lang, vreselijk pijnlijk was het, voor mij geen bevalling meer
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Nou inderdaad! Bij mij kwam dat besef pas weken na de bevalling, dat ze dus ná de tweedegraads ruptuur nog eens handmatig bezig zijn geweest daar.. ik werd er helemaal naar van toen ik dat bedacht (en visualiseerde). Ik had alleen de pech dat het niet genoeg was, en dat er daarna nog een soort van ballon ingebracht moest worden (daar probeer ik maar geen beelden bij op te roepen, wordt nogal een circusact) om het bloeden te stoppen. Die er daarna ook weer uit mocht omdat ook die niet hielp.Star007 schreef:Fiwen schreef:Star007 schreef:Als de placenta gedeeltelijk los gaat laten kan je inderdaad hevig gaan bloeden ( kan zelfs levensbedreigend zijn!) Bij mij gebeurde dat helaas al voordat D. eruit was.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Susan schreef:Carrie schreef:Susan schreef:Carrie schreef:Haha! Maar dat lijkt jou wel comfortabel dus? Of typefoutje?Susan schreef:Nou, ik zou het juist erg comfortabel vinden als de vagina zo ver open zou staan en dat soms urenlang. Moet je je voorstellen!
Ja, dat kan ik me voorstellen, het is goed dat je het vroeg, want ik had niet eens gemerkt dat ik comfortabel had neergezet in plaats van oncomfortabel.
Overigens dacht ik het vroeger ook. Je hebt ook dat boekje van Kluun, daar staat ook zoiets in, iets van ' als u altijd in de veronderstelling was dat ontsluiting betekent dat de vagina van uw vrouw tijdelijk in een gapend gat verandert: u bent niet de enige'. Ik dacht dat dus ook tot ik dat boekje las (dat was ongeveer een jaar voor ik voor de eerste keer zwanger raakte).
Ja precies zoals Kluun het schrijft dacht ik het ook! Dat je daar dus met een 'open doos' ligt de hele tijd, maar dat valt dan dus weer mee. Dan hoeft mijn vriend bij dezen niet steeds bij mijn hoofd te blijven staan
Gast- Gast
Zo ging mijn man mijn familie beneden halen toen ik volledige ontsluiting had, zijn handen open en dicht klappend als een krokodillenbek, roepend; "Ze staat open!!!"
Gast- Gast
Nou dat laatste randje hebben ze bij mij nooit weggemasseerd. Gelukkig, zo te lezen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Sunprincess schreef:Zo ging mijn man mijn familie beneden halen toen ik volledige ontsluiting had, zijn handen open en dicht klappend als een krokodillenbek, roepend; "Ze staat open!!!"
Whahhahaha wat erg!!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Hahahahaha ik vraag mn vriend net of hij weet hoe ze de nageboorte eruit halen als het gewoon niet lukt.
Nou zegtie; met zout water, een tuinslang en een trechter...
Ik bedoel bij mensen schat, niet bij paarden
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Sunprincess schreef:Zo ging mijn man mijn familie beneden halen toen ik volledige ontsluiting had, zijn handen open en dicht klappend als een krokodillenbek, roepend; "Ze staat open!!!"
Zullen vast de spanningen geweest zijn haha.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Urban Naked schreef:Nou inderdaad! Bij mij kwam dat besef pas weken na de bevalling, dat ze dus ná de tweedegraads ruptuur nog eens handmatig bezig zijn geweest daar.. ik werd er helemaal naar van toen ik dat bedacht (en visualiseerde). Ik had alleen de pech dat het niet genoeg was, en dat er daarna nog een soort van ballon ingebracht moest worden (daar probeer ik maar geen beelden bij op te roepen, wordt nogal een circusact) om het bloeden te stoppen. Die er daarna ook weer uit mocht omdat ook die niet hielp.Star007 schreef:Fiwen schreef:Star007 schreef:Als de placenta gedeeltelijk los gaat laten kan je inderdaad hevig gaan bloeden ( kan zelfs levensbedreigend zijn!) Bij mij gebeurde dat helaas al voordat D. eruit was.
Brr krijg er nog de kriebels van, heftig allemaal was dat hoor.
Gast- Gast
Oh, dat zou ik best wel een afknapper vinden, geloof ik.
Susan- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Hahahahaha ik vraag mn vriend net of hij weet hoe ze de nageboorte eruit halen als het gewoon niet lukt.
Hahahaha, ik visualiseer het.
Gast- Gast
Wat een heerlijk hilarisch maar toch informatief topic is dit geworden!
Tamagotchi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13
Rush schreef:Hahahahaha ik vraag mn vriend net of hij weet hoe ze de nageboorte eruit halen als het gewoon niet lukt.
Ik ga stuk
Gast- Gast
Susan schreef:Sunprincess schreef:Zo ging mijn man mijn familie beneden halen toen ik volledige ontsluiting had, zijn handen open en dicht klappend als een krokodillenbek, roepend; "Ze staat open!!!"
Oh, dat zou ik best wel een afknapper vinden, geloof ik.
Ach, het was zijn eerste bevalling. Hij had nog nooit zoiets meegemaakt en was op van de zenuwen en emoties.
Gast- Gast
Hilarisch!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Domme vraag over FV
» beetje domme vraag...
» Domme vraag..?
» hm, erg domme vraag...
» Even een domme BB-vraag...