Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Domme vraag

+35
Tamagotchi
Rush
Mamsie
Urban Naked
Happydobby
Star007
Wennes
Flower_L
Annemie
Ayla
koNijntje
Sterrin_
Kat1980
Lejow
Clapperdie
Liadan
SoGood
Paper Crown
Susan
Marin
Steep
slaatje
Fiwen
xxjojootjexx
kwak
Highway
Slakje
Julia
Viva
Novalee
PiP
Luce
Jits
strawberry
Printje
39 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Domme vraag - Pagina 2 Empty Re: Domme vraag

Bericht  Fiwen wo 9 jan 2013 - 5:10

Punk'd schreef:
Dat is echt mijn grootste nachtmerrie.. Dat wordt tegen die tijd dus masseren tussen vagina en anus haha. Ik ben er echt als de dood voor om uit te scheuren.

Ineens vraag ik mij af.. Vrouwen met vaginisme, scheuren die vaker uit dan? Want bij deze vrouwen is alles toch heel strak? (of gaat dat om de spier? en niet om de huid?).. Ik neem aan dat uitscheuren om de huid gaat toch?

Het kan dat alleen de huid scheurt maar de spieren en vaginawand kunnen ook scheuren. Maar het wordt na de bevalling ook weer netjes verdoofd en gehecht. Hou er rekening mee dat 90% van de vrouwen bij hun eerste bevalling gehecht moeten worden.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Luce wo 9 jan 2013 - 5:11

Punk'd schreef:
Novalee schreef:Het gaat idd om de baarmoedermond. De opening van je vagina is een spier (bekkenbodemspier) die meerekt (en eventueel scheurt) als het kindje erdoor gaat.

Ze meten de ontsluiting met de vingers, maar dat is deels natte vinger werk Wink

Dat is echt mijn grootste nachtmerrie.. Dat wordt tegen die tijd dus masseren tussen vagina en anus haha. Ik ben er echt als de dood voor om uit te scheuren.

Ineens vraag ik mij af.. Vrouwen met vaginisme, scheuren die vaker uit dan? Want bij deze vrouwen is alles toch heel strak? (of gaat dat om de spier? en niet om de huid?).. Ik neem aan dat uitscheuren om de huid gaat toch?

Het gaat om de spier. Niet om de huid. En het is ook niet zozeer dat het te strak is. Maar als je pijn verwacht omdat er iets naar binnen moet, span je die spier aan. Ik had er in ieder geval geen moeite mee dat er iets naar buiten moest (ik heb een vaginisme verleden)
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 5:16

Ahaa, okee! Is dat ook weer opgehelderd.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 9 jan 2013 - 5:17

Haha goede vraag Carrie! Want ik dacht ook altijd dat het niet alleen de baarmoedermond maar ook de vagina was! Daarom vond ik het altijd zo raar dat vrouwen niet precies wisten met hoeveel cm ontsluiting ze rondliepen. Ik zou dan echt direct vragen aan m'n vriend of ie even wil meten met z'n vingers. Maar dan moet ie dus wel heel diep.. Dan snap ik dat je dat liever over laat aan een professionele verloskundige/gynaecoloog Wink

Maar uiteindelijk moet je vagina ook oprekken natuurlijk. Wanneer gebeurt dat dan?!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Fiwen wo 9 jan 2013 - 5:19

En ontsluiting 'meten' doet de verloskundige/arts/gyneacoloog door wijs en middelvinger in de vagina te brengen, te voelen naar de baarmoeder mond en de vingers te spreiden in de opening van de baarmoedermond. Als de ontsluiting 5 cm of minder is kun je de ruimte in de opening meten door de vingers te spreiden. Is de ontsluiting verder dan voel je naar hoe veel 'rand' er nog over is en dat haal je van 10 af. Dus een rand van 2 cm aan alle kanten geeft een ontsluiting van 6 cm (links 2, rechts 2, dan blijft er 6 over).
Als ze trouwens een inwendig onderzoek doen voelen ze naar meer dingen dan alleen ontsluiting. Ze voelen ook o.a. naar hoe soepel de baarmoedermond is, hoe het kindje ligt en hoe ver het is ingedaald.

Het oprekken van de vagina gebeurt tijdens het persen als het hoofdje er doorheen komt. Gemiddeld duurt dat bij een eerste kindje een uur dus dat oprekken gaat heel langzaam.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 5:21

Marin schreef:Haha goede vraag Carrie! Want ik dacht ook altijd dat het niet alleen de baarmoedermond maar ook de vagina was! Daarom vond ik het altijd zo raar dat vrouwen niet precies wisten met hoeveel cm ontsluiting ze rondliepen. Ik zou dan echt direct vragen aan m'n vriend of ie even wil meten met z'n vingers. Maar dan moet ie dus wel heel diep.. Dan snap ik dat je dat liever over laat aan een professionele verloskundige/gynaecoloog Wink

Maar uiteindelijk moet je vagina ook oprekken natuurlijk. Wanneer gebeurt dat dan?!

op het moment dat het kind erdoor komt. Duw maar eens een flinke knikker door het tuitje van een ballon, dat idee.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 5:32

Brrr. Jeetje er gaat een wereld voor me open!

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 9 jan 2013 - 5:47

Nou, ik zou het juist erg comfortabel vinden als de vagina zo ver open zou staan en dat soms urenlang. Moet je je voorstellen!
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Luce wo 9 jan 2013 - 5:53

Susan schreef:Nou, ik zou het juist erg comfortabel vinden als de vagina zo ver open zou staan en dat soms urenlang. Moet je je voorstellen!

Lekker doorwaaien! laughcry
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 7:25

Susan schreef:Nou, ik zou het juist erg comfortabel vinden als de vagina zo ver open zou staan en dat soms urenlang. Moet je je voorstellen!
Haha! Maar dat lijkt jou wel comfortabel dus? Of typefoutje?

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown wo 9 jan 2013 - 7:30

Ik kreeg dus maar 2cm ontsluiting maar ze meten het inderdaad met hun vingers. En volgens mij voelt je vagina wel minder strak na een bevalling maar dat gaat keurig weer terug in shape. Best jammer, dat ik dat niet heb gevoeld, dat de baby uit je vagina wordt geboren.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  SoGood wo 9 jan 2013 - 7:34

Ik moet dit gewoon niet lezen, barbaars gedoe.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  PiP wo 9 jan 2013 - 7:36

Fiwen schreef:

Het oprekken van de vagina gebeurt tijdens het persen als het hoofdje er doorheen komt. Gemiddeld duurt dat bij een eerste kindje een uur dus dat oprekken gaat heel langzaam.
[center]

Ahh, nu herinner ik me ook weer dat de vk eens flink door mijn vagina ging tijdens of net voor het persen. Dat deed volgens mij nog het meeste pijn. Toen ik schreeuwde wat ze deed, zei ze dat ze het aan het oprekken was...

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  SoGood wo 9 jan 2013 - 7:38

En toch doe ik het. Domme vraag - Pagina 2 394967
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  kwak wo 9 jan 2013 - 7:39

PiP schreef:
Fiwen schreef:

[center]

Ahh, nu herinner ik me ook weer dat de vk eens flink door mijn vagina ging tijdens of net voor het persen. Dat deed volgens mij nog het meeste pijn. Toen ik schreeuwde wat ze deed, zei ze dat ze het aan het oprekken was...

ja, dat deed mijn VK ook toen! Beetje rondjes roeren met haar vinger.
Man.. dat deed nog meer pijn als weeen en persen. Ik heb ook echt tegen d'r gezegd dat ze me pijn deed met d'r vinger!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Liadan wo 9 jan 2013 - 7:45

PiP schreef:
Fiwen schreef:

[center]

Oooh dat is echt flink pijnlijk ja, dat deed de vk bij de bevalling van mijn zoon heel vaak.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Susan wo 9 jan 2013 - 7:45

Carrie schreef:
Haha! Maar dat lijkt jou wel comfortabel dus? Of typefoutje?

Er moet oncomfortabel staan inderdaad.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Clapperdie wo 9 jan 2013 - 8:10

Liadan schreef:
PiP schreef:
Fiwen schreef:

[center]

Oooh dat is echt flink pijnlijk ja, dat deed de vk bij de bevalling van mijn zoon heel vaak.

Dat vond ik het meest gemeen van de hele bevalling!

Voor de meiden die nog moeten:
En tja het rekt mee maar een kind van 9 pond daar was het niet tegen bestand. Ben heerlijk doorgescheurd, totaal ruptuurtje, en niets van gevoeld. Kan je nagaan hoeveel pijn een bevalling doet Twisted Evil is wel helemaal weer goed gekomen hoor angel alleen de tampons zijn vervangen door verfrollers Laughing
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 8:13

Clapperdie schreef: alleen de tampons zijn vervangen door verfrollers Laughing

lol!

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 9 jan 2013 - 8:13

Hier werd er ook geroerd.. Ik was in staat de gyn voor zijn kop te trappen laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Kat1980 wo 9 jan 2013 - 8:24

PiP schreef:
Fiwen schreef:

[center]

Dat deed ze bij mij dus ook, dat was nog het pijnlijkste. Had je toevallig ook M.i Wink

Laatst aangepast door Kat1980 op wo 9 jan 2013 - 8:34; in totaal 1 keer bewerkt
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sterrin_ wo 9 jan 2013 - 8:24

Rejoy. schreef:

lol!

En kijk vooral de 1e dagen niet met een spiegel hoe het er daar uitziet! Over uitwaaien gesproken....:O Ik wilde de hechtingen wel eens zien, dat heb ik geweten, haha!

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  koNijntje wo 9 jan 2013 - 8:26

Sterrin_ schreef:En kijk vooral de 1e dagen niet met een spiegel hoe het er daar uitziet! Over uitwaaien gesproken....:O Ik wilde de hechtingen wel eens zien, dat heb ik geweten, haha!
haha, ik snapte ook niet hoe de anatomie nou eigenlijk in elkaar zat, toen ik het zag.. vroeg me echt af of het weer goed zou komen, maar toch.. Very Happy

Laatst aangepast door koNijntje op wo 9 jan 2013 - 8:28; in totaal 2 keer bewerkt
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Clapperdie wo 9 jan 2013 - 8:27

Sterrin_ schreef:
Rejoy. schreef:

lol!

En kijk vooral de 1e dagen niet met een spiegel hoe het er daar uitziet! Over uitwaaien gesproken....:O Ik wilde de hechtingen wel eens zien, dat heb ik geweten, haha!

:shock:
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Sterrin_ wo 9 jan 2013 - 8:29

Clapperdie schreef:
Sterrin_ schreef:
Rejoy. schreef:

lol!

:shock:

Wees gerust, 't is goedgekomen! Very Happy

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud