Domme vraag
+35
Tamagotchi
Rush
Mamsie
Urban Naked
Happydobby
Star007
Wennes
Flower_L
Annemie
Ayla
koNijntje
Sterrin_
Kat1980
Lejow
Clapperdie
Liadan
SoGood
Paper Crown
Susan
Marin
Steep
slaatje
Fiwen
xxjojootjexx
kwak
Highway
Slakje
Julia
Viva
Novalee
PiP
Luce
Jits
strawberry
Printje
39 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Domme vraag
Happinaz schreef:Sunprincess schreef:Zo ging mijn man mijn familie beneden halen toen ik volledige ontsluiting had, zijn handen open en dicht klappend als een krokodillenbek, roepend; "Ze staat open!!!"
Hilarisch!
Hahaha
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Wat ik me nu ook afvraag he:
Op welk moment loop je een ruptuur op? Is dat op het laatste moment,als de baby eruit komt of als je volledige ontsluiting hebt en het hoofdje staat, zeg maar?
Op welk moment loop je een ruptuur op? Is dat op het laatste moment,als de baby eruit komt of als je volledige ontsluiting hebt en het hoofdje staat, zeg maar?
diddie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 188
Registratiedatum : 18-11-10
diddie schreef:Wat ik me nu ook afvraag he:
Over het algemeen op het moment tussen dat het hoofdje staat en dat het hoofd geboren word omdat dan de grootste omvang door de opening van de vagina gaat.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Fiwen schreef:diddie schreef:Wat ik me nu ook afvraag he:
Over het algemeen op het moment tussen dat het hoofdje staat en dat het hoofd geboren word omdat dan de grootste omvang door de opening van de vagina gaat.
Thx!
diddie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 188
Fiwen schreef:diddie schreef:Wat ik me nu ook afvraag he:
Ik dacht altijd dat je uitscheurde door het harde persen en als het kindje er dan al uit was en je door perst, je zeg maar in het luchtledige perst en uitscheurt.
Of is dit heel stom gedacht?! Haha.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Urban naked, ik krijg echt de rillingen van je verhaal! Wat heftig zeg!!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
_Lana_ schreef:Fiwen schreef:diddie schreef:Wat ik me nu ook afvraag he:
Ik dacht altijd dat je uitscheurde door het harde persen en als het kindje er dan al uit was en je door perst, je zeg maar in het luchtledige perst en uitscheurt.
Of is dit heel stom gedacht?! Haha.
Ik vind dat wel bijzonder gevonden ja, hahaha!
Gast- Gast
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Domme vraag over FV
» beetje domme vraag...
» Domme vraag..?
» hm, erg domme vraag...
» Even een domme BB-vraag...
» beetje domme vraag...
» Domme vraag..?
» hm, erg domme vraag...
» Even een domme BB-vraag...