Heb een domme vraag
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Heb een domme vraag
Vraag me nl af of Mexico aan de andere kant van de wereld ligt. Heb mensen wel eens horen zeggen ''ja ik ga helemaal naar de andere kant van de wereld op vakantie, naar Mexico''.
Dus ik dacht dan dat dat niet zo was, maar nu twijfel ik een beetje.
Bij deze me domme vraag!
Dus ik dacht dan dat dat niet zo was, maar nu twijfel ik een beetje.
Bij deze me domme vraag!
Gast- Gast
Re: Heb een domme vraag
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&tab=wl
Als je hier Nederland / Mexico invult zie je hoever het van elkaar ligt ten opzichte van elkaar.
Als je hier Nederland / Mexico invult zie je hoever het van elkaar ligt ten opzichte van elkaar.
Gast- Gast
Zo dom is je vraag niet. "De andere kant van de wereld" is meestal onder de evenaar, of een ander continent. Je moet het niet te letterlijk nemen denk ik.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Zo dom is je vraag niet. "De andere kant van de wereld" is meestal onder de evenaar, of een ander continent. Je moet het niet te letterlijk nemen denk ik.
Weet wel dat het tegen de evenaar aan zit vandaar dat het al zo vroeg s'avonds donker is.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Krijg iets van de ambassade te zien, heb er niks aan sorry
Huh? Je krijgt Google maps en dan bij routebeschrijving kun je "Nederland" en "Mexico" invullen.
Gast- Gast
Ik heb op google maps gekeken en ik denk dat Mexico op 1/3 vd wereld van NL ligt. Dus niet helemaal aan de andere kant. Maar snap wel dat mensen het zeggen, zoveel scheelt het denk ik niet.
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10
Bij de 'andere kant van de wereld' denk ik aan landen die heel ver weg liggen. China, Australie en ook zeker Mexico vallen daar voor mij onder!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pippa schreef:Caribbeanlover schreef:Krijg iets van de ambassade te zien, heb er niks aan sorry
Huh? Je krijgt Google maps en dan bij routebeschrijving kun je "Nederland" en "Mexico" invullen.
Er staat dat het niet kan worden berekend en denk ook niet dat ik dmv daarvan kan weten of het aan de andere kant van de wereld ligt.
Gast- Gast
Dan niet. Ik heb het juist voor je opgezocht omdat je het daar WEL op kan zien.
Gast- Gast
Pak een globe, wijs Nederland aan, draai hem 180 graden rond, en welk land vind je daar?
Dat is letterlijk de andere kant van de wereld.
Dat is letterlijk de andere kant van de wereld.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
tsja ander kan van de wereld... niet letterlijk maar komt een heel eind in de buurt. Het ligt in Zuid-Amerika en is wel ff 9-13 uur vliegen (wind mee of tegen) en +/- 8 uur tijdsverschil
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
http://www.antipodr.com/?addr=Amsterdam&x=0&y=0
Tegenover Amsterdam ligt Nieuw Zeeland ongeveer
Tegenover Amsterdam ligt Nieuw Zeeland ongeveer
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
pitbullgup schreef:tsja ander kan van de wereld... niet letterlijk maar komt een heel eind in de buurt. Het ligt in Zuid-Amerika en is wel ff 9-13 uur vliegen (wind mee of tegen) en +/- 8 uur tijdsverschil
Het ligt officieel in midden- amerika
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Had je nou serieus verwacht dat ze enige moeite zou doen of dat ze je zou bedanken voor je tip?Pippa schreef:Caribbeanlover schreef:Krijg iets van de ambassade te zien, heb er niks aan sorry
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Domme vraag: What's app
» Domme vraag over FV
» Domme vraag van mij over Ebay.
» Domme vraag..?
» Even een domme BB-vraag...
» Domme vraag over FV
» Domme vraag van mij over Ebay.
» Domme vraag..?
» Even een domme BB-vraag...
Pagina 1 van 1