Domme vraag
+35
Tamagotchi
Rush
Mamsie
Urban Naked
Happydobby
Star007
Wennes
Flower_L
Annemie
Ayla
koNijntje
Sterrin_
Kat1980
Lejow
Clapperdie
Liadan
SoGood
Paper Crown
Susan
Marin
Steep
slaatje
Fiwen
xxjojootjexx
kwak
Highway
Slakje
Julia
Viva
Novalee
PiP
Luce
Jits
strawberry
Printje
39 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Domme vraag
Ja ok hier komt ie!
Als je gaat bevallen krijg je ween om de ontsluiting op gang te brengen. Die ontsluiting, dat is toch je baarmoeder die dus open gaat staan tot de 10 centimeter? Of is dat je vagina? Of beiden? Want als het alleen je baarmoeder is, lijk me dat niet goed voor je vagina.
En hoe weten ze nou dat je 4 centimeter hebt, of 8? En hoe weten ze dat je 8 cm hebt en nog geen 10? Meten ze dat op? Hoe?
Als je gaat bevallen krijg je ween om de ontsluiting op gang te brengen. Die ontsluiting, dat is toch je baarmoeder die dus open gaat staan tot de 10 centimeter? Of is dat je vagina? Of beiden? Want als het alleen je baarmoeder is, lijk me dat niet goed voor je vagina.
En hoe weten ze nou dat je 4 centimeter hebt, of 8? En hoe weten ze dat je 8 cm hebt en nog geen 10? Meten ze dat op? Hoe?
Gast- Gast
Re: Domme vraag
Je baarmoedermond gaat open, met die cm weet ik ook niet precies, volgens mij is het deels ook een gok, ze voelen volgens mij hoever dus je baarmoedermond wl open is.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens mij je baarmoedermond, en ze meten het op met hun vingers.
1 vingertopje is 1cm en zo verder.. Raar eigenlijk als ik er zo over nadenk
1 vingertopje is 1cm en zo verder.. Raar eigenlijk als ik er zo over nadenk
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
Ze voelen. Bij de opleiding hebben ze een soort gatenvergelijkding waarmee je kunt kijken hoeveel cm je ongeveer tussen je vingers hebt zeg maar.
Gast- Gast
De baarmoedermond.
En ze meten volgens mij hoeveel ze nog kunnen voelen aan weerskanten van de opening, niet alleen de grootte van 'het gat'.
En ze meten volgens mij hoeveel ze nog kunnen voelen aan weerskanten van de opening, niet alleen de grootte van 'het gat'.
Jits- Fluisteraar
- Aantal berichten : 87
Punten : 96
Registratiedatum : 29-09-12
Haha, dat vroeg ik me ook af toen ik zwanger was van de oudste . Maar het is dus je baarmoedermond inderdaad die open staat, niet je vagina .
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Heb alleen een antwoord op je laatste vraag, dat doen ze op gevoel, net als dat de kaasboer een stuk kaas van bijvoorbeeld een pond kan afsnijden en een slager een ons gehakt kan pakken
Over je eerste vraag, lijkt me dat de vagina gewoon meegaat, anders gaat het niet passen!
Over je eerste vraag, lijkt me dat de vagina gewoon meegaat, anders gaat het niet passen!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Met die vagina komt t overigens wel weer helemaal goed hoor, het blijft gelukkig geen ontplofte egel
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
Het gaat idd om de baarmoedermond. De opening van je vagina is een spier (bekkenbodemspier) die meerekt (en eventueel scheurt) als het kindje erdoor gaat.
Ze meten de ontsluiting met de vingers, maar dat is deels natte vinger werk
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
strawberry schreef:Met die vagina komt t overigens wel weer helemaal goed hoor, het blijft gelukkig geen ontplofte egel
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
En volgens mij gaat het er niet eens om dat het 10 cm precies is, maar meer dat het op maximaal zit oid:suspect:
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Novalee schreef:Het gaat idd om de baarmoedermond. De opening van je vagina is een spier (bekkenbodemspier) die meerekt (en eventueel scheurt) als het kindje erdoor gaat.
Hahahah
Oei, dus je vagina 'ontsluit' eigenlijk niet mee? Auw! Ik dacht altijd van wel namelijk.
Gast- Gast
Dan loop je wel een gigagat rond :'')
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Het is inderdaad helemaal geen 10 cm maar het hoofdje is dan tot net boven de oortjes door de baarmoedermond, dat is dan volledig. dus eigenlijk hadden ze het beter in bijv % kunnen uitdrukken, In ieder geval: zo legden ze het uit tijdens de bevalcursus
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Novalee schreef:Het gaat idd om de baarmoedermond. De opening van je vagina is een spier (bekkenbodemspier) die meerekt (en eventueel scheurt) als het kindje erdoor gaat.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Wat ik me net bedenk, je mag niet persen als je nog geen ontsluiting hebt omdat je anders uit kunt scheuren, toch? Maar wat scheurt dan uit als je niet genoeg ontlsuiting hebt? En rekt de vagina echt niet van te voren een beetje uit?
Gast- Gast
Nee je vagina niet, die rekt gewoon op. Daar heeft je vagina geen weeën voor nodig..Carrie schreef:Novalee schreef:Het gaat idd om de baarmoedermond. De opening van je vagina is een spier (bekkenbodemspier) die meerekt (en eventueel scheurt) als het kindje erdoor gaat.
Hahahah
Oei, dus je vagina 'ontsluit' eigenlijk niet mee? Auw! Ik dacht altijd van wel namelijk.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Carrie schreef:Novalee schreef:Het gaat idd om de baarmoedermond. De opening van je vagina is een spier (bekkenbodemspier) die meerekt (en eventueel scheurt) als het kindje erdoor gaat.
Hahahah
Die rekt mee (hopelijk , volgens mij kun je het wel wat masseren van te voren/insmeren (stukje huid tussen vagina en anus) dat het wat zachter wordt maar knappe vrouw die daar bij komt, ik in ieder geval niet
Dit is btw een mooi plaatje ( als hij linkt)
https://www.google.nl/search?q=ontsluiting&hl=nl&client=safari&tbo=d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=hpHtUPGQJO2S0QW6h4CwAw&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=768&bih=928#biv=i|0;d|6Z7CJHMvrHP15M:
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Carrie schreef:Wat ik me net bedenk, je mag niet persen als je nog geen ontsluiting hebt omdat je anders uit kunt scheuren, toch? Maar wat scheurt dan uit als je niet genoeg ontlsuiting hebt? En rekt de vagina echt niet van te voren een beetje uit?
Je mag niet persen als je nog geen volledige ontsluiting hebt omdat er dan in de overgebleven rand van de baarmoedermond vocht ophoopt waardoor die rand opzwelt het alleen maar langer duurt om volledige ontsluiting te krijgen. Daarnaast kan door te hard persen op een niet geheel geopende baarmoedermond de baarmoedermond scheuren maar dat is zeldzaam hoor.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Ze meten met hun vingers. 10 vingers is ongeveer 10 cm ontsluiting.
Laatst aangepast door Sunprincess op wo 9 jan 2013 - 4:59; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Volgens mij mag je niet meepersen omdat je baby dan in moeilijkheden gaat komen en omdat het gewoon niet gaat, denk ik zo.
Ik had persweeën bij 6 cm en toen gilde iedereen dat ik niet mocht. Ze waren allemaal in paniek omdat ik het niet meer kon houden :p Bij mij wilde de laatste cm niet vorderen, maar het ging niet goed met Louise. Er hebben 4 mensen staan friemelen om 'het randje opzij te duwen', maar dat lukte niet. Toen werd ze met de zuignap gehaald, maar mocht dat niet werken, was het een keizersnee.
Ik had persweeën bij 6 cm en toen gilde iedereen dat ik niet mocht. Ze waren allemaal in paniek omdat ik het niet meer kon houden :p Bij mij wilde de laatste cm niet vorderen, maar het ging niet goed met Louise. Er hebben 4 mensen staan friemelen om 'het randje opzij te duwen', maar dat lukte niet. Toen werd ze met de zuignap gehaald, maar mocht dat niet werken, was het een keizersnee.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Geen domme vraag Carrie, absoluut een goede. De antwoorden ook trouwens. Al moet ik weg zeggen dat ik blij ben net mijn middagslaapje te hebben gedaan
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
kwak schreef:Novalee schreef:Het gaat idd om de baarmoedermond. De opening van je vagina is een spier (bekkenbodemspier) die meerekt (en eventueel scheurt) als het kindje erdoor gaat.
Hahaha! Er kwan cola uit mijn neus!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Dat is echt mijn grootste nachtmerrie.. Dat wordt tegen die tijd dus masseren tussen vagina en anus haha. Ik ben er echt als de dood voor om uit te scheuren.
Ineens vraag ik mij af.. Vrouwen met vaginisme, scheuren die vaker uit dan? Want bij deze vrouwen is alles toch heel strak? (of gaat dat om de spier? en niet om de huid?).. Ik neem aan dat uitscheuren om de huid gaat toch?
Gast- Gast
Carrie schreef:Novalee schreef:Het gaat idd om de baarmoedermond. De opening van je vagina is een spier (bekkenbodemspier) die meerekt (en eventueel scheurt) als het kindje erdoor gaat.
Hahahah
Je vagina is gewoon flexibel. Er kan toch ook makkelijk een penis in en een tampon? Ik bedoel, het ene gaat als het goed is niet moeilijker dan het andere. Ik zou het vreemder vinden als je gewoon met een gat rond loopt bij wijze van.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Domme vraag..?
» hm, erg domme vraag...
» Heb een domme vraag
» beetje domme vraag...
» Domme vraag over FV
» hm, erg domme vraag...