Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Domme vraag..?

+2
Annemie
Sazzle
6 plaatsers

Ga naar beneden

Domme vraag..? Empty Domme vraag..?

Bericht  Sazzle do 30 aug 2012 - 2:25

Ik vroeg me dus af..

Kan je in je 'minder' vruchtbare periode ook zwanger worden? Of kan dat echt alleen maar die paar dagen rondom je eisprong?
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme vraag..? Empty Re: Domme vraag..?

Bericht  Annemie do 30 aug 2012 - 2:26

Ik denk dat er wel een kans is, maar dat de kans wel kleiner is. Zaad kan 3 dagen leven in je baarmoeder.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme vraag..? Empty Re: Domme vraag..?

Bericht  Minx do 30 aug 2012 - 2:27

Je kan alleen maar zwanger raken rond je eisprong. Alleen kun je nooit zeker weten wanneer deze is tenzij jij je in het medische circuit zit.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme vraag..? Empty Re: Domme vraag..?

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 2:27

Aangezien de eisprong niet altijd op dezelfde dag plaats vindt bij vrouwen én sperma in uitzonderlijke gevallen tot wel een week in je baarmoeder kan overleven, kun je inderdaad ook zwanger raken als je buiten de dagen waarvan jij denkt (!) dat het je vruchtbare dagen waren seks hebt gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domme vraag..? Empty Re: Domme vraag..?

Bericht  Minx do 30 aug 2012 - 2:27

Annemie schreef:Ik denk dat er wel een kans is, maar dat de kans wel kleiner is. Zaad kan 3 dagen leven in je baarmoeder.

Maar dan zit je toch nog steeds rond je eisprong Wink
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme vraag..? Empty Re: Domme vraag..?

Bericht  Sazzle do 30 aug 2012 - 2:30

Oke, maar als ik bijvoorbeeld mijn eisprong op, laten we zeggen, de 8e heb, en ik heb de 2e of de 15e sex. Dan is er dus helemaal geen kans of gewoon heel wat minder kans?

De ene zegt je er is geen enkele kans dat je dan zwanger kan worden en de ander zegt van wel. Verwarrend!
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme vraag..? Empty Re: Domme vraag..?

Bericht  Annemie do 30 aug 2012 - 2:30

Minx schreef:
Annemie schreef:Ik denk dat er wel een kans is, maar dat de kans wel kleiner is. Zaad kan 3 dagen leven in je baarmoeder.

Maar dan zit je toch nog steeds rond je eisprong Wink

ja..haha dat bedacht ik me net ook...
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme vraag..? Empty Re: Domme vraag..?

Bericht  Femmem do 30 aug 2012 - 2:33

Sazzle schreef:Oke, maar als ik bijvoorbeeld mijn eisprong op, laten we zeggen, de 8e heb, en ik heb de 2e of de 15e sex. Dan is er dus helemaal geen kans of gewoon heel wat minder kans?

De ene zegt je er is geen enkele kans dat je dan zwanger kan worden en de ander zegt van wel. Verwarrend!

Alleen als je de 2e sex hebt en het sperma lang blijft leven kan het. Als je de 15e sex hebt kan het niet, zolang leeft jouw eitje niet.
Femmem
Femmem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 241
Registratiedatum : 24-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme vraag..? Empty Re: Domme vraag..?

Bericht  Juutjepetuutje do 30 aug 2012 - 2:35

Sazzle schreef:Oke, maar als ik bijvoorbeeld mijn eisprong op, laten we zeggen, de 8e heb, en ik heb de 2e of de 15e sex. Dan is er dus helemaal geen kans of gewoon heel wat minder kans?

De ene zegt je er is geen enkele kans dat je dan zwanger kan worden en de ander zegt van wel. Verwarrend!

Als jij zeker weet dat je de 8e je eisprong hebt is de kans wel heel klein, maar zaad kán een week overleven dus het zou wel kunnen. Als je dénkt dat je de 8e je eisprong hebt is de kans wel wat groter want je kunt hem dan net zo goed de 4e of de 11e hebben...
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme vraag..? Empty Re: Domme vraag..?

Bericht  Sazzle do 30 aug 2012 - 2:38

Oke, nou het is in ieder geval wat duidelijker nu Domme vraag..? 561177.
Ben pas net gestopt met de pil, dus voorlopig zal het waarschijnlijk niet 'raak' zijn..
Lees me suf over zwanger worden etc. op een gegeven moment zie je door de bomen het bos niet meer!
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme vraag..? Empty Re: Domme vraag..?

Bericht  slaatje do 30 aug 2012 - 2:44

Sazzle schreef:Oke, nou het is in ieder geval wat duidelijker nu Domme vraag..? 561177.
Ben pas net gestopt met de pil, dus voorlopig zal het waarschijnlijk niet 'raak' zijn..
Lees me suf over zwanger worden etc. op een gegeven moment zie je door de bomen het bos niet meer!

Daar moet je niet zomaar vanuit gaan, zijn zat meiden hier die in de 1e ronde zwanger raken. Heb je ovutestjes gedaan, of voel je je ei springen? En willen jullie er ook per direct voor gaan? (gefeliciteerd trouwens, leuke keuze :-))
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme vraag..? Empty Re: Domme vraag..?

Bericht  Sazzle do 30 aug 2012 - 3:40

slaatje schreef:
Sazzle schreef:Oke, nou het is in ieder geval wat duidelijker nu Domme vraag..? 561177.
Ben pas net gestopt met de pil, dus voorlopig zal het waarschijnlijk niet 'raak' zijn..
Lees me suf over zwanger worden etc. op een gegeven moment zie je door de bomen het bos niet meer!

Daar moet je niet zomaar vanuit gaan, zijn zat meiden hier die in de 1e ronde zwanger raken. Heb je ovutestjes gedaan, of voel je je ei springen? En willen jullie er ook per direct voor gaan? (gefeliciteerd trouwens, leuke keuze :-))

Dankje! Nou ik voel op dit moment nog helemaal niks. Ben echt net net gestopt en zit nu in mijn 1e menstruatie na het stoppen. Ik weet dat sommigen in de 1e ronde al zwanger raken maar toch heb ik dat gevoel hier niet. Ben 10 jaar aan de pil geweest.. zou dat nog uitmaken? Dat je lang moet 'ontpillen' ofzo?
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme vraag..? Empty Re: Domme vraag..?

Bericht  slaatje do 30 aug 2012 - 4:46

Sazzle schreef:
slaatje schreef:
Sazzle schreef:Oke, nou het is in ieder geval wat duidelijker nu Domme vraag..? 561177.
Ben pas net gestopt met de pil, dus voorlopig zal het waarschijnlijk niet 'raak' zijn..
Lees me suf over zwanger worden etc. op een gegeven moment zie je door de bomen het bos niet meer!

Daar moet je niet zomaar vanuit gaan, zijn zat meiden hier die in de 1e ronde zwanger raken. Heb je ovutestjes gedaan, of voel je je ei springen? En willen jullie er ook per direct voor gaan? (gefeliciteerd trouwens, leuke keuze :-))

Dankje! Nou ik voel op dit moment nog helemaal niks. Ben echt net net gestopt en zit nu in mijn 1e menstruatie na het stoppen. Ik weet dat sommigen in de 1e ronde al zwanger raken maar toch heb ik dat gevoel hier niet. Ben 10 jaar aan de pil geweest.. zou dat nog uitmaken? Dat je lang moet 'ontpillen' ofzo?

Ik ben ook jaren aan de pil geweest. Ik had het geluk dat mijn cylcus vrijwel stabiel is gebleven. Over het algemeen kan het ontpillen wel een half jaar tot een jaar duren, maar dat is bij iedereen weer verschillend. Advies: probeer niet gelijk met ovutesten te gaan werken als je dat al niet doet...Geef je lichaam wat tijd te wennen aan de hormonen en geniet van het vrijen...pas na een half jaar of langer zou ik er echt mee bezig gaan. Succes en ik hoop natuurlijk voor je dat je snel zwanger mag worden. En vragen kun je hier natuurlijk altijd stellen (er is een topic voor een kindje in 2012) ik heb hier ook heel veel opgepikt, wist bijvoorbeeld niet eens wat NOD betekende.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme vraag..? Empty Re: Domme vraag..?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum