Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou je graag anders zien op het forum?

+36
Shisha
Minx
tweeling
xxjojootjexx
Kiekeboe
Rush
Marin
Ibbeltje
JD
Atelier Madame
Vino
Elliot
Lejow
Alex
Guus
Green_Pepper
Burn
June
Gympie
luisa
Toet
Blond
Susan
Caro
Bazinga
Ilovethe90s
SoGood
Parel
Kowalski
Tamagotchi
Poubelle
Manderijn
Kexter
rapa nui
Exogenesis
Sea of Trees
40 plaatsers

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou je graag anders zien op het forum? - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je graag anders zien op het forum?

Bericht  Gast zo 6 jan 2013 - 10:28

Maar dat is het nou net; ik zou het raar vinden om mij na weet ik het hoeveel jaar voor te gaan stellen in het voorsteltopic, ik heb geen behoefte om te gaan posten in het kletstopic, ik vind het fijn om redelijk anoniem te zijn etc. Ik heb dus ook helemaal niet de behoefte om tot de harde kern te horen. En voor mij hoeft het ook helemaal niet perse te veranderen hoor, ik lig er niet wakker van. Maar er zijn genoeg mensen die zich afvragen waarom het hier steeds saaier wordt, hoe er nieuwe aanwas kan worden aangetrokken etc.. Nou in mijn ogen dus door wat meer open te staan voor onbekenden.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je graag anders zien op het forum? - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je graag anders zien op het forum?

Bericht  June zo 6 jan 2013 - 10:29

Toet schreef:
Kowalski schreef:
Tamagotchi schreef:Interesse tonen vind ik niet erg, maar ik wil me niet hoeven te bewijzen of grappiger doen dan ik werkelijk ben. Het is wel een reden dat ik me niet eerder weer aanmeldde. Als ik het even op mezelf betrek nu.

Maar dat hoeft toch ook helemaal niet? Het komt nu een beetje op me over alsof "wij" (degenen die zich wel prettig voelen) ons grappiger voor doen dan we werkelijk zijn.

Ik ben IRL zelfs grappiger vind ik, moet regelmatig om mezelf lachen. Dat maakt het leven trouwens een stuk leuker, als je om jezelf kan lachen.

Ik vind mezelf in het echt ook echt veeeel grappiger.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Gast zo 6 jan 2013 - 10:31

Lennox schreef:
Kowalski schreef:
Tamagotchi schreef:Interesse tonen vind ik niet erg, maar ik wil me niet hoeven te bewijzen of grappiger doen dan ik werkelijk ben. Het is wel een reden dat ik me niet eerder weer aanmeldde. Als ik het even op mezelf betrek nu.

Maar dat hoeft toch ook helemaal niet? Het komt nu een beetje op me over alsof "wij" (degenen die zich wel prettig voelen) ons grappiger voor doen dan we werkelijk zijn.
Eens. Het draait gewoon om interesse tonen en af en toe, voor zover je dat zelf wilt, eens iets over jezelf los laten. Je hoeft niet leuker te zijn, je hoeft je niet anders voor te doen, wees gewoon jezelf. Ik krijg wel een beetje een nare bijsmaak bij je reacties hier, alsof hier een forum vol boevrouwen zit, waar je never nooit niet tussen komt. Maar da's niet waar. Kowalski was er vrij snel tussen, Elliot is hier nog maar een paar maanden en die zijn al meer ingeburgerd dan sommige anderen die hier al 8 jaar komen. Gewoon door zichzelf te zijn.

Natuurlijk kan je hier inburgeren, maar is het perse nodig om in te burgeren? Ik vond het vroeger gezelliger voor onbekenden en dat zou ik nu anders willen zien (en dat is immers waar dit topic over gaat)

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 jan 2013 - 10:32

Ik zie jou trouwens niet als onbekende, Nyah. Ik zie je naam geregeld voorbij komen. En als je aan dat alles geen behoefte hebt, dan is dat toch goed? Misschien dat het voor een ander wel werkt en een fijne manier is smile

Overigens sta ik meer dan open voor onbekenden, dus daarin voel ik me verder niet aangesproken.

Gast
Gast

Bericht  Alex zo 6 jan 2013 - 10:34

June schreef: Eens met Toet, maar dat is eigenlijk alleen omdat ik haar ken.
Droogkloot! lol!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Tamagotchi zo 6 jan 2013 - 10:43

Kowalski schreef:

Nee joh, zo bedoel ik dat niet. Ik bedoel meer om daadwerkelijk op te vallen tussen de massa.
Tamagotchi
Tamagotchi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13

Bericht  Tamagotchi zo 6 jan 2013 - 10:46

Lennox schreef:
Eens. Het draait gewoon om interesse tonen en af en toe, voor zover je dat zelf wilt, eens iets over jezelf los laten. Je hoeft niet leuker te zijn, je hoeft je niet anders voor te doen, wees gewoon jezelf. Ik krijg wel een beetje een nare bijsmaak bij je reacties hier, alsof hier een forum vol boevrouwen zit, waar je never nooit niet tussen komt. Maar da's niet waar. Kowalski was er vrij snel tussen, Elliot is hier nog maar een paar maanden en die zijn al meer ingeburgerd dan sommige anderen die hier al 8 jaar komen. Gewoon door zichzelf te zijn.

Nou dat is echt de bedoeling niet, ik ben niet iemand die zichzelf ergens snel tussen praat IRL, zelfs hier heb ik er moeite mee.
Tamagotchi
Tamagotchi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13

Bericht  Lejow zo 6 jan 2013 - 10:48

June schreef:
Toet schreef:
Kowalski schreef:

Ik ben IRL zelfs grappiger vind ik, moet regelmatig om mezelf lachen. Dat maakt het leven trouwens een stuk leuker, als je om jezelf kan lachen.

Ik vind mezelf in het echt ook echt veeeel grappiger.

Ik moet ook vaak om mezelf lachen, dat is maar goed ook, want dan lacht er in sommige gevallen tenminste nog Ă©Ă©n iemand laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  luisa zo 6 jan 2013 - 10:53

Maar ik merk het ook in informatieve topics. Dat iemand een vraag heeft en (om het bij mezelf te houden) antwoordde hoe het zit. Vervolgens een hele reeks andere forummers met reacties dat ze het niet weten maar zus en zo denken en onderling een kleine discussie. Als ik dan inmiddels 2 keer heb uitgelegd hoe het in elkaar zit zonder dat daar op gereageerd wordt, tja dan vind ik dat opmerkelijl en vraag ik me af waarom.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  June zo 6 jan 2013 - 11:13

luisa schreef:Maar ik merk het ook in informatieve topics. Dat iemand een vraag heeft en (om het bij mezelf te houden) antwoordde hoe het zit. Vervolgens een hele reeks andere forummers met reacties dat ze het niet weten maar zus en zo denken en onderling een kleine discussie. Als ik dan inmiddels 2 keer heb uitgelegd hoe het in elkaar zit zonder dat daar op gereageerd wordt, tja dan vind ik dat opmerkelijl en vraag ik me af waarom.

Dat overkomt mij ook regelmatig, maar 'bekende' forummers denk ik net zo goed. Ik neem jouw antwoorden trouwens altijd erg serieus. Ze zijn vaak inhoudelijk goed.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  rapa nui zo 6 jan 2013 - 11:18

Tamagotchi schreef:
Kowalski schreef:

Nee joh, zo bedoel ik dat niet. Ik bedoel meer om daadwerkelijk op te vallen tussen de massa.

Maar jij (Tamagotchi) bent me eigenlijk al meteen opgevallen door je reacties. Ik zat me de hele tijd af te vragen onder welke oude naam jij hier kwam. Je komt voor mij nu eigenlijk al wel over als iemand met een behoorlijk eigen mening en soms wat dwarser (maar heb natuurlijk niet al je posts gelezen) en vond dat al wel leuk. Dus lijkt me dat je gewoon kunt doorgaan zoals je nu al doet.

En ik vind bv Green Pepper ook iemand die vrij nieuw is maar volgens mij al wel behoorlijk bekend is en denk ik ook door gewoon zich zelf te zijn.

Dus zal wel aan beide kanten liggen, ik heb volgens mij niet echt dat ik niet reageer op nieuwkomers maar kijk meer of ik wel een zinnige aanvulling/reactie heb op wie dan ook. En die heb ik vaak genoeg niet dus dan reageer ik ook niet.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  rapa nui zo 6 jan 2013 - 11:21

luisa schreef:Maar ik merk het ook in informatieve topics. Dat iemand een vraag heeft en (om het bij mezelf te houden) antwoordde hoe het zit. Vervolgens een hele reeks andere forummers met reacties dat ze het niet weten maar zus en zo denken en onderling een kleine discussie. Als ik dan inmiddels 2 keer heb uitgelegd hoe het in elkaar zit zonder dat daar op gereageerd wordt, tja dan vind ik dat opmerkelijl en vraag ik me af waarom.

Dat vind ik in het algemeen ook wel jammer dat een TO regelmatig later niet meer reageert. Dan heb je voor jouw gevoel best wel een goede toevoeging gedaan maar dat is dan einde topic en dan wordt er niet meer op gereageerd. En dat kan ik misschien begrijpen bij een topic van heel veel pagina's wat al tijden duurt maar niet als je het pas die dag of de dag ervoor geopend hebt.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Bericht  Green_Pepper zo 6 jan 2013 - 11:25

rapa nui schreef:

En ik vind bv Green Pepper ook iemand die vrij nieuw is maar volgens mij al wel behoorlijk bekend is en denk ik ook door gewoon zich zelf te zijn.

:cheering:
Ik wist ook niet zo goed wat ik doen moest om 'er tussen' te komen, dus ik blijf maar dapper posten.

Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  rapa nui zo 6 jan 2013 - 11:28

Green_Pepper schreef:
rapa nui schreef:

Wat zou je graag anders zien op het forum? - Pagina 4 281626781
Ik wist ook niet zo goed wat ik doen moest om 'er tussen' te komen, dus ik blijf maar dapper posten.

Misschien is dat wel het middel, ik zat zo straks ook even te kijken en was ook al wat verbaasd dat je al zo veel had gepost (al tegen de 300). Voor mijn gevoel stelde je je net nog maar net voor in het topic van Euc. Dus gewoon zo blijven doorgaan dan haal je iedereen in.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Bericht  Green_Pepper zo 6 jan 2013 - 11:32

Ja joh, ik schrok er zelf ook van nerd
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775

Bericht  Elliot zo 6 jan 2013 - 11:38

Ik heb nog niet alle reacties gelezen dus misschien is het al gezegd, maar wat ik irritant vind en wat van mij wel anders mag zijn o.a. de reacties waarin alleen +1 wordt gezegd. Wat voegt dat nou toe? Fijn dat je het met een bepaalde reactie eens bent hoor, maar geef dan even aan waarom ofzo.

Ook de eeuwige oude koeien die uit de sloot gehaald worden ben ik zat. En de politiek correcte reacties. Zeg gewoon lekker wat je vindt! Als er in een post al staat aangegeven: Dit is geen aanval hoor, ik bedoel dit absoluut niet lullig maar... (waarop vaak een lullige sneer volgt), dan ben ik er alweer klaar mee.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Vino zo 6 jan 2013 - 12:01

Green_Pepper schreef:
rapa nui schreef:

:cheering:

Ik wist dat ook niet zo goed. Ik schrijf nog niet echt mee met alle onderwerpen. Al wel een paar vaste. Ik blijf ook maar gewoon meeschrijven. En ik ben zelfs al naar een meeting geweest...
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445

Bericht  Atelier Madame zo 6 jan 2013 - 12:23

Dat de meiden uit zwangerschap peiler wat meer posten in algemene gedeelte.

Wat minder strakke handhaving mbt peilers

Minder gezeur over dat een topic al geweest is, de zoekfunctie van dit forim is niet fijn.

Meer persoonlijke verhalen die "lekker" weglezen. Ik vind het datetopic bijv gewoon heel leuk om te lezen. Maar bijv ook een topic die nu in persoonlijk staat over je oud voelen. Dat leest gewoon lekker.

En ik hoop toch wat minder groepsvorming, soms is dat als niet meetinggaande forumster best lastig. Alsof niemand je kent. Want ik weet dus nog steeds nooit zo goed hoe je ergens tussen of bij kan komen. Ben wel bekend en probeer ook wel info te delen maar voorn gevoel ken ik ook weer niemand :p.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  JD zo 6 jan 2013 - 13:57

Atelier Madame schreef:

En ik hoop toch wat minder groepsvorming, soms is dat als niet meetinggaande forumster best lastig. Alsof niemand je kent. Want ik weet dus nog steeds nooit zo goed hoe je ergens tussen of bij kan komen. Ben wel bekend en probeer ook wel info te delen maar voorn gevoel ken ik ook weer niemand :p.

Dat heb ik precies hetzelfde. (ik wilde +1 neerzetten, maar doe dat dus maar niet meer haha)
Voor mijn gevoel is er hier best een vaste groep, en zijn dat vooral meiden die elkaar in meetings ook echt ontmoet hebben. Ik schrijf ook actief mee, al een aardige tijd, maar ook het gevoel alsof ik er net niet helemaal tussenkom...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Caro zo 6 jan 2013 - 21:01

Maar ik snap nooit zo goed wie nu de vaste kern is en wie niet..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 6 jan 2013 - 21:06

Caro schreef:Maar ik snap nooit zo goed wie nu de vaste kern is en wie niet..
Ik ook niet! Ik ga wel eens naar meetings maar lang niet naar allemaal dus ik heb ook geen idee wie elkaar nog meer kent irl en wie er "bij elkaar horen".

Als ik kijk naar wat voor mij bekende/aanwezige forumers zijn dan horen jullie, atelier madame en janedoe, daar gewoon bij.

Gast
Gast

Bericht  Shisha zo 6 jan 2013 - 21:14

Het mag van mij wel weer wat drukker worden! Er wordt soms zo weinig gepost en daardoor is het soms een beetje saai.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Atelier Madame zo 6 jan 2013 - 21:27

Poeh even denken.
-een hoop meiden uit den haag volgens mij bliss confusion etc?
-Eindhoven groepje
-Harrison Guus en punkd en nog iemand?
-en veel moeders voor m'n gevoel.

@janedoe zullen we het groepsloze groepje oprichten? :p
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast zo 6 jan 2013 - 21:30

Ik snap jullie wel, maar aan de andere kant is het een natuurlijk proces dat er groepjes ontstaan denk ik. als je iemand hebt ontmoet lees je reacties soms toch wat anders, of vallen ze je meer op. Dat is geen opzet, maar een natuurlijk proces denk ik.

AM, jij woont toch in de buurt van Utrecht? Waarom borrel je niet een keer mee? Tis best heul gezellig!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 jan 2013 - 21:31

Ik ook niet, ben nog nooit op een massale meeting geweest. Alleen een kleine meeting, maar die meiden spreek ik dagelijks buiten het forum om.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: