Wat zou je graag anders zien op het forum?
+36
Shisha
Minx
tweeling
xxjojootjexx
Kiekeboe
Rush
Marin
Ibbeltje
JD
Atelier Madame
Vino
Elliot
Lejow
Alex
Guus
Green_Pepper
Burn
June
Gympie
luisa
Toet
Blond
Susan
Caro
Bazinga
Ilovethe90s
SoGood
Parel
Kowalski
Tamagotchi
Poubelle
Manderijn
Kexter
rapa nui
Exogenesis
Sea of Trees
40 plaatsers
Pagina 2 van 9
Pagina 2 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Wat zou je graag anders zien op het forum?
Tuurlijk is het makkelijker als al een keer iemand een voorzichtige twijfel heeft geuit, dat het voor de ander eenvoudiger is om het te bevestigen. Maar ik vind het nog altijd uitmaken hóe je iets zegt, ik heb niks verkeerds gezegd, ik heb voorzichtige twijfels geuit. En kom op, hoe lang loop ik al op dit forum en hoe vaak heb ik twijfels geuit of iets in die richting? Je kan het volgens mij op één hand tellen. En als ik die twijfels heb, uit ik ze voorzichtig.
En daar draait het toch om? Met respect met elkaar omgaan is soms ook gewoon voorzichtig iets opperen... Ik zou het bij een vriendin ook doen. Daar zou ik op dezelfde manier dingen rustig opperen.
Maar wat van mij écht écht mag veranderen? Er mag een verbod komen op al die naamswijzigingen!! Ik ben compleet in de war :-).
En daar draait het toch om? Met respect met elkaar omgaan is soms ook gewoon voorzichtig iets opperen... Ik zou het bij een vriendin ook doen. Daar zou ik op dezelfde manier dingen rustig opperen.
Maar wat van mij écht écht mag veranderen? Er mag een verbod komen op al die naamswijzigingen!! Ik ben compleet in de war :-).
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Misschien zijn die nieuwe mensen het overzicht ook wel snel kwijt door alle oude bekenden en verhalen die door elkaar heen lopen, is natuurlijk even doorbijten en investeren!
Ik zou idd graag nieuwe mensen willen, maar ik ga nou ook niet bepaald graag flyeren voor het forum, omdat het ook wel lekker ´geheim´ is zo.
EN, ik zie door de bomen soms het bos niet meer of iemand nieuw is of dat ze een naamsverandering hebben ondergaan..
Ik zou idd graag nieuwe mensen willen, maar ik ga nou ook niet bepaald graag flyeren voor het forum, omdat het ook wel lekker ´geheim´ is zo.
EN, ik zie door de bomen soms het bos niet meer of iemand nieuw is of dat ze een naamsverandering hebben ondergaan..
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Het zou hier wel eens actiever mogen zijn, steeds vaker kom ik dezelfde mensen `tegen`. Is niet erg natuurlijk, maar vaak weet je al wat die mensen gaan antwoorden of wat ze van iets vinden. Aan de andere kant denk ik dat die nieuwe mensen ook weer niet heel erg hartelijk ontvangen worden, iedereen is wel aardig maar er wordt minder op gereageerd dan op oude bekenden lijkt het wel..
Mee eens, zo voelt het als nieuwkomer inderdaad. Net alsof mensen er over heen lezen, en er maar niet op reageren. Dat reageer je dus al een stuk minder.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Manderijn schreef:Parel schreef:Het zou hier wel eens actiever mogen zijn, steeds vaker kom ik dezelfde mensen `tegen`. Is niet erg natuurlijk, maar vaak weet je al wat die mensen gaan antwoorden of wat ze van iets vinden. Aan de andere kant denk ik dat die nieuwe mensen ook weer niet heel erg hartelijk ontvangen worden, iedereen is wel aardig maar er wordt minder op gereageerd dan op oude bekenden lijkt het wel..
Mee eens, zo voelt het als nieuwkomer inderdaad. Net alsof mensen er over heen lezen, en er maar niet op reageren. Dat reageer je dus al een stuk minder.
Doorzetten
(sorry, ik dacht meteen aan zo'n lekker oranje bolletje, maar je bent iets anders )
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Manderijn schreef:Parel schreef:Het zou hier wel eens actiever mogen zijn, steeds vaker kom ik dezelfde mensen `tegen`. Is niet erg natuurlijk, maar vaak weet je al wat die mensen gaan antwoorden of wat ze van iets vinden. Aan de andere kant denk ik dat die nieuwe mensen ook weer niet heel erg hartelijk ontvangen worden, iedereen is wel aardig maar er wordt minder op gereageerd dan op oude bekenden lijkt het wel..
Volgens mij is Kowalski direct gaan meepraten in het dagcafe, denk dat dat ook een verschil maakt. Daar rol je er vanzelf in en leren anderen jou ook stukje bij beetje tussen de regels door kennen.
Gast- Gast
Gooo Manderijn!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Wat mij juist opvalt, ook in dat slokje troost-verhaal, maar eigenlijk overal: er is een discussie, partij A zegt dit, partij B heeft daar kritiek op en vervolgens komt partij C zich afvragen wat partij A nou verkeerd heeft gezegd en bestempelt de reactie van partij B als gemiep. Ik snap dat niet, meer pit op het forum betekent in mijn ogen in elk geval niet dat je het overal mee eens moet zijn of dat je nergens over mag vallen, in tegendeel. Je kunt niet aan de ene kant vinden dat er meer pit moet zijn en aan de andere kant discussies de kop indrukken en vinden dat mensen miepen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik wilde net zeggen, we zijn toch allemaal ooit zo begonnen? In den beginnen werd ik ook genegeerd... Hard to imagine, I know, maar 't gebeurde echt.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Kowalski schreef:Manderijn schreef:Parel schreef:Het zou hier wel eens actiever mogen zijn, steeds vaker kom ik dezelfde mensen `tegen`. Is niet erg natuurlijk, maar vaak weet je al wat die mensen gaan antwoorden of wat ze van iets vinden. Aan de andere kant denk ik dat die nieuwe mensen ook weer niet heel erg hartelijk ontvangen worden, iedereen is wel aardig maar er wordt minder op gereageerd dan op oude bekenden lijkt het wel..
DoorzettenMandarijnManderijn, you can do it!
(sorry, ik dacht meteen aan zo'n lekker oranje bolletje, maar je bent iets anders )
Haha, ja, net even anders he! Joh, ik tik bijna de 300 aan... gaat de goede kant op!
Manderijn- Kletskop
Die wijziging van namen, het verwijderen van een account en "geheim" terug komen zakt echt mijn broek van af.
Gast- Gast
Wat nieuw zijn betreft, iedereen is ooit wel eens nieuw geweest inderdaad. Als je weinig post val je niet op, als je meteen overal kritiek op hebt dan word je niet met open armen ontvangen, maar dat is overal zo, lijkt me, ook in het echt. Daar maak je ook geen vrienden als je in een hoekje blijft zitten en ook niet als je meteen op de eerste dag een grote scheur opentrekt.
Susan- Lady Post-a-lot
Van mij ook idd.Stofzuiger schreef:Die wijziging van namen, het verwijderen van een account en "geheim" terug komen zakt echt mijn broek van af.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Die wijziging van namen, het verwijderen van een account en "geheim" terug komen zakt echt mijn broek van af.
Ja, dat is ook irritant. Ik snap wel dat mensen dat willen, maar ga dan niet de hele tijd geheimzinnig doen en hints geven dat je een oude bekende bent. Ga dan gewoon meeposten, voorkom dat je herkenbare details neerzet en vertel het ook aan NIEMAND.
Echt, hoe geheimzinniger iemand doet over een vorig account, hoe meer ik mijn best ga doen om erachter te komen, ik kan er niks aan doen.
Susan- Lady Post-a-lot
Lennox schreef:Manderijn schreef:Parel schreef:Het zou hier wel eens actiever mogen zijn, steeds vaker kom ik dezelfde mensen `tegen`. Is niet erg natuurlijk, maar vaak weet je al wat die mensen gaan antwoorden of wat ze van iets vinden. Aan de andere kant denk ik dat die nieuwe mensen ook weer niet heel erg hartelijk ontvangen worden, iedereen is wel aardig maar er wordt minder op gereageerd dan op oude bekenden lijkt het wel..
Volgens mij is Kowalski direct gaan meepraten in het dagcafe, denk dat dat ook een verschil maakt. Daar rol je er vanzelf in en leren anderen jou ook stukje bij beetje tussen de regels door kennen.
Dagcafe? Waar?? Vertel!
Manderijn- Kletskop
Lennox schreef:Van mij ook idd.Stofzuiger schreef:Die wijziging van namen, het verwijderen van een account en "geheim" terug komen zakt echt mijn broek van af.
Jij hebt net je naam nog gewijzigd!
Het geheim terugkomen terwijl iedereen weet wie je was vind ik gewoon een beetje sneu, maar dat heb ik al eens eerder gezegd.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Nu KletstopicManderijn schreef:Lennox schreef:Manderijn schreef:Parel schreef:Het zou hier wel eens actiever mogen zijn, steeds vaker kom ik dezelfde mensen `tegen`. Is niet erg natuurlijk, maar vaak weet je al wat die mensen gaan antwoorden of wat ze van iets vinden. Aan de andere kant denk ik dat die nieuwe mensen ook weer niet heel erg hartelijk ontvangen worden, iedereen is wel aardig maar er wordt minder op gereageerd dan op oude bekenden lijkt het wel..
Dagcafe? Waar?? Vertel!
Gast- Gast
Ja, maar ik doe er niet geheim over. Van mij mag iedereen met naam en toenaam zeggen dat ik Maple wasPoubelle schreef:Lennox schreef:Van mij ook idd.Stofzuiger schreef:Die wijziging van namen, het verwijderen van een account en "geheim" terug komen zakt echt mijn broek van af.
Jij hebt net je naam nog gewijzigd!
Het geheim terugkomen terwijl iedereen weet wie je was vind ik gewoon een beetje sneu, maar dat heb ik al eens eerder gezegd.
Gast- Gast
Ja, die's er nu even niet meer... Maar je kan je ook gewoon aanmelden in de kletstopics. Klets gewoon gezellig mee! Koko deed 't ook idd.
En ik zal eerlijk toegeven; eerst dacht ik 'Wie the fuck is die kokonogwat nou weer...' En volgens mij heb ik zelfs iemand op FB aangesproken van 'Hee is die Koko nieuw of is ze iemand met een andere naam? :/' En op magische wijze is ze nieuw-af.
En ik zal eerlijk toegeven; eerst dacht ik 'Wie the fuck is die kokonogwat nou weer...' En volgens mij heb ik zelfs iemand op FB aangesproken van 'Hee is die Koko nieuw of is ze iemand met een andere naam? :/' En op magische wijze is ze nieuw-af.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Haha, ik ook, als je het niet mag weten wordt het een sportSusan schreef:Stofzuiger schreef:Die wijziging van namen, het verwijderen van een account en "geheim" terug komen zakt echt mijn broek van af.
Ja, dat is ook irritant. Ik snap wel dat mensen dat willen, maar ga dan niet de hele tijd geheimzinnig doen en hints geven dat je een oude bekende bent. Ga dan gewoon meeposten, voorkom dat je herkenbare details neerzet en vertel het ook aan NIEMAND.
Echt, hoe geheimzinniger iemand doet over een vorig account, hoe meer ik mijn best ga doen om erachter te komen, ik kan er niks aan doen.
Gast- Gast
Susan schreef:Stofzuiger schreef:Die wijziging van namen, het verwijderen van een account en "geheim" terug komen zakt echt mijn broek van af.
Ja dat heb ik ook, dan ga ik even teruglezen en vaak heb ik zo door wie iemand eerst was. Wat ik ook achterlijk vind, als je je opnieuw aanmeld en dan net gaat zitten doen alsof je helemaal nieuw bent, maar dat dus niet bent.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Bazinga schreef:Ja, die's er nu even niet meer... Maar je kan je ook gewoon aanmelden in de kletstopics. Klets gewoon gezellig mee! Koko deed 't ook idd.
Ik vind naamswijzigingen nog niet zo irritant, maar wel als we niet mogen weten wie het was!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Blond schreef:
Wat ik ook achterlijk vind, als je je opnieuw aanmeld en dan net gaat zitten doen alsof je helemaal nieuw bent, maar dat dus niet bent.
Juistem, zulke mensen kan ik gewoon niet meer serieus nemen. Ik vraag me oprecht af wat iemand drijft zoiets te doen en of het dan wel helemaal goed met je gaat.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Maar dittem maakt toch niks uit als je leest via 'Berichten sinds laatste bezoek bekijken'? Je moet niet via pijlers zoeken, dan is het probleem verholpen.rapa nui schreef:Ik vind het de laatste paar weken soms jammer dan een topic dat in Algemeen staat en waar vrij veel mensen op reageren en dat volgens mij ook wel onder Algemeen valt zo snel wordt verplaatst naar een andere pijler waar het meteen of al vrij snel dood bloed.
Gast- Gast
Van mij mag het hier ook wel wat 'opener' naar mensen die niet bij de 'harde kern' horen. Zelf kom ik echt al jaaaaaren op het forum en ik hoef niet zo bij de harde kern te horen. Vroeger ging dat prima, maar nu krijg ik toch wel steeds minder de neiging om (serieus) te reageren.
Gast- Gast
Telkens dezelfde terugkerende topics. Ik snap wel dat het ook is omdat er anders weinig topics lopen en saai wordt, maar wat is er leuk aan iedere keer dezelfde topics waarvan op voorhand al duidelijk wat de reacties zullen zijn.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Pagina 2 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Het yes cafe, wat zou je graag anders willen zien?
» Ik wil graag een foto zien van...
» Ik wil graag een foto zien van..
Pagina 2 van 9
Permissies van dit forum: