Het yes cafe, wat zou je graag anders willen zien?
+23
Tsjip
luenca
Pien
_Femme
Flippin' Bitch
SoGood
Melis_je
Roxi3
TwistedAngel
Kaboutertje
girli
Sweety
Caresses
Lynn_
Burgemeester Nicky
Lavendel
Gizmo
Lejow
mzcharlotte
Supertalentje
Tania
Susan
Spring
27 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Het yes cafe, wat zou je graag anders willen zien?
Ik ben wel benieuwd, ben jij tevreden met hoe het hier gaat en loopt op het forum, of zou je graag dingen anders zien? Zo ja, vertel. Graag op een nette manier, om misschien tips te kunnen geven aan de mensen van dit forum, zodat het voor ons allemaal nog leuker wordt om te komen.
Ik zou de lay out wel iets stoerder willen zien qua kleurgebruik en lettertype (dik zwart), en ik vind die yes cafe letters echt lelijk qua kleur Verder vind ik het een fijn forum, waar goed te forummen is en wat duidelijk is qua gebruik.
Ik zou de lay out wel iets stoerder willen zien qua kleurgebruik en lettertype (dik zwart), en ik vind die yes cafe letters echt lelijk qua kleur Verder vind ik het een fijn forum, waar goed te forummen is en wat duidelijk is qua gebruik.
Gast- Gast
Re: Het yes cafe, wat zou je graag anders willen zien?
Ik ben ook tevreden maar vind nog steeds, (kom ik weer aan met mijn gezeur) dat er te veel dezelfde topics worden geopend, niet wordt gekeken of er al een topic over een bepaald onderwerp is waarop verder gegaan kan worden..
Zo heb ik laatst gezocht op speelkleed en kreeg iets van vier of vijf verschillende topics met de titel: welk speelkleed
Zo heb ik laatst gezocht op speelkleed en kreeg iets van vier of vijf verschillende topics met de titel: welk speelkleed
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
En wat denk je dat daar aan te doen is, strenger als angels erop toezien, en ze verwijderen.. of?
Gast- Gast
Eigenlijk niks, want ik ben hier gewoon aan gewend.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Niks, ik vind het prima zoals het nu is.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:53; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Pippa schreef:En wat denk je dat daar aan te doen is, strenger als angels erop toezien, en ze verwijderen.. of?
Op andere fora worden nieuw geopende topics met hetzelfde onderwerp ondergebracht bij een oudere topic over dat onderwerp, zodat deze eigenlijk wordt 'geupt'. Het lijkt me alleen een onvoorstelbaar werk bij een forum zo groot als deze.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Maar dan krijg je denk ik dagcafe ideeën en dat mocht niet omdat het te groot en onoverzichtelijk was
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik ben tevreden alleen het design mag wel iets anders. Donkerder roze op de achtergrond ofzo. Het lijkt teveel op het wit in het tekstvlak. En een andere banner zou ook wel leuk zijn !
Gast- Gast
Ik vind het ook prima. En de kortere topics in vergelijking tot bijvoorbeeld Viva vind ik ook fijn, dat scheelt namelijk weer bijlezen.
Gast- Gast
Het lieflijke, het roze, vind ik toe aan verandering. Voor de rest gaat het hier gewoon goed en ziet het er goed uit.
Gast- Gast
Lejow schreef:Maar dan krijg je denk ik dagcafe ideeën en dat mocht niet omdat het te groot en onoverzichtelijk was
Ik denk ook dat er dan weinig mensen nog in het topic kijken, als het ge-upt wordt.
Ik heb zelf niet echt op - en aanmerkingen. Het mag van mij wel iets minder roze haha. Wat meer nieuwe mensen aantrekken is misschien ook wel leuk.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Ik denk dat het samenvoegen van topics hier gewoon onbegonnen werk is, naast dat het misschien niet meer of minder wordt gelezen dan een nieuw topic. Dat laatste lijkt me trouwens niet, want een onderwerp interesseert je of het interesseert je niet, waarop je een beslissing maakt of je het gaat lezen of niet. Zoals bij alle topics eigenlijk.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
De layout mag wel iets minder opvallend zodat niet iedereen gelijk ziet op wat voor een site je zit..
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Het ligt er wel aan wat voor topic het is..
Maar bijv. het wat eten we vandaag topic, blijft ook gewoon 1 topic. Daar wordt niet elke dag een ander topic voor geopend..
Een 'wat voor speelkleed heb jij' topic kan ook prima 1 topic blijven.
Het goedemorgen topic net zo.
Als er een regel zou zijn dat je eerst even moet kijken of er al een topic over is, dan ga je dat als forummer doen (als het goed is), en up je dus een bestaand topic.
Mensen die het interessant genoeg vinden openen het topic.
Maar bijv. het wat eten we vandaag topic, blijft ook gewoon 1 topic. Daar wordt niet elke dag een ander topic voor geopend..
Een 'wat voor speelkleed heb jij' topic kan ook prima 1 topic blijven.
Het goedemorgen topic net zo.
Als er een regel zou zijn dat je eerst even moet kijken of er al een topic over is, dan ga je dat als forummer doen (als het goed is), en up je dus een bestaand topic.
Mensen die het interessant genoeg vinden openen het topic.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Lavendel schreef:De layout mag wel iets minder opvallend zodat niet iedereen gelijk ziet op wat voor een site je zit..
Haha, ja dat is een goede!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lavendel schreef:De layout mag wel iets minder opvallend zodat niet iedereen gelijk ziet op wat voor een site je zit..
schaam je je dan???
Gast- Gast
Leuk dat jullie met nieuwe ideeën komen. Deze zijn uiteraard altijd welkom! Wellicht dat wij er iets mee kunnen en er leuke ideeën uit opdoen.
Wat betreft het samenvoegen van topics. Dit doen wij wel regelmatig, maar helaas is dat niet (altijd) bij te houden. Wij lezen veel op het forum, maar ook niet alles om te onthouden waar al eens een topic over is geopend. Daarom gebeurd het zeer regelmatig dat er diverse topics over hetzelfde onderwerp worden geopend.
Wat betreft het samenvoegen van topics. Dit doen wij wel regelmatig, maar helaas is dat niet (altijd) bij te houden. Wij lezen veel op het forum, maar ook niet alles om te onthouden waar al eens een topic over is geopend. Daarom gebeurd het zeer regelmatig dat er diverse topics over hetzelfde onderwerp worden geopend.
Burgemeester Nicky- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind de kleinere topics juist prettig. En elke morgen een goede morgen topic vind ik ook leuk!
De letters van 'Yes Cafe' vind ik ook niet zo...
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Lynn_ schreef:Ik vind de kleinere topics juist prettig. En elke morgen een goede morgen topic vind ik ook leuk!
Met beide eens.
Verder vind ik de lichtroze achtergrond wel fijn .
En de banner mag inderdaad wel iets kleiner zodat het iets minder opvallend is. Als ik bijvoorbeeld zit te forummen terwijl er vrienden van mijn vriend over de vloer zijn, dan vind ik het irritant dat ze van veraf al kunnen zien dat ik op deze site zit.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:54; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
De banner mag van mij wel wat kleiner. Wat Caresses aangeeft mensen kunnen gelijk zien op welk forum je zit
Misschien leuk om een spel te doen op het forum? Dan bedoel ik niet pimpampetten ofzo maar een rollenspel. Mijn nicht speelt het weerwolven spel op het forum waar zij zit. Verder vind ik het wel fijn dat er ook kleine topics zijn want die zijn makkelijker bij te houden. Misschien een idee om verhaal te schrijven met z'n allen? Iedereen mag steeds een stukje schrijven. Ipv dat er dan steeds na elkaar wordt geschreven mag je er een paar ( 3 ofzo ) dagen over doen om het in te leveren. Je kan je dan aanmelden en er wordt dus eigenlijk een lijstje afgegaan. Misschien ook leuk om weer zoiets als Bungel terug te brengen op het forum?
Edit: een foto wedstrijd? En als weggeef prijs een boek, dvd, verzorgingsproduct(en).
Misschien leuk om een spel te doen op het forum? Dan bedoel ik niet pimpampetten ofzo maar een rollenspel. Mijn nicht speelt het weerwolven spel op het forum waar zij zit. Verder vind ik het wel fijn dat er ook kleine topics zijn want die zijn makkelijker bij te houden. Misschien een idee om verhaal te schrijven met z'n allen? Iedereen mag steeds een stukje schrijven. Ipv dat er dan steeds na elkaar wordt geschreven mag je er een paar ( 3 ofzo ) dagen over doen om het in te leveren. Je kan je dan aanmelden en er wordt dus eigenlijk een lijstje afgegaan. Misschien ook leuk om weer zoiets als Bungel terug te brengen op het forum?
Edit: een foto wedstrijd? En als weggeef prijs een boek, dvd, verzorgingsproduct(en).
Laatst aangepast door Sweety op zo 14 aug 2011 - 10:28; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Toevoegingen)
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Een verhaal is inderdaad wel leuk.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Dat verhaal was er toch pas?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zou je graag anders zien op het forum?
» Ik zou graag een foto willen zien van ....
» Ik wil graag een foto zien van..
» Hoe zou je jezelf graag zien?
» Ik zou graag een foto willen zien van ....
» Hoe zou je jezelf graag zien?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: