Wat zou je graag anders zien op het forum?
+36
Shisha
Minx
tweeling
xxjojootjexx
Kiekeboe
Rush
Marin
Ibbeltje
JD
Atelier Madame
Vino
Elliot
Lejow
Alex
Guus
Green_Pepper
Burn
June
Gympie
luisa
Toet
Blond
Susan
Caro
Bazinga
Ilovethe90s
SoGood
Parel
Kowalski
Tamagotchi
Poubelle
Manderijn
Kexter
rapa nui
Exogenesis
Sea of Trees
40 plaatsers
Pagina 1 van 9
Pagina 1 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Wat zou je graag anders zien op het forum?
Nav een ander topic waarin het wel lijkt of alleen politiek correcte reacties welkom zijn, reageer je even anders moet je bijna in de verdediging. Dat mag van mij wel anders, een beetje pit mag er zo nu en dan wel in.
Roept u maar... Wat zou jij graag anders willen zien?
Roept u maar... Wat zou jij graag anders willen zien?
Gast- Gast
Re: Wat zou je graag anders zien op het forum?
Oh, met dat beetje meer pit ben ik het wel eens hoor, maar dan doel ik meer op het slokje troost-topic, ik zie nog steeds niet wat dáár nou verkeerd gezegd is...
Gast- Gast
Eens met Lennox. Snap dat gebeuren in 'slokje troost' écht niet.
Verder mag het forum inderdaad wat meer pit hebben, maar dan niet als het over iemand anders zijn/haar gevoelens gaat. Ik probeer me altijd te verplaatsen in de ander: hoe zou ík me voelen als ik zo aangesproken zou worden? Ik erger me omdat er naar mijn idee best snel getwijfeld wordt over of iemand de waarheid spreekt.
Verder mag het forum inderdaad wat meer pit hebben, maar dan niet als het over iemand anders zijn/haar gevoelens gaat. Ik probeer me altijd te verplaatsen in de ander: hoe zou ík me voelen als ik zo aangesproken zou worden? Ik erger me omdat er naar mijn idee best snel getwijfeld wordt over of iemand de waarheid spreekt.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Dat kleine gezeur, dat gemiep om alles. Dat zou ik anders willen zien. Maar wie ben ik?
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Sea of Trees schreef: Verder mag het forum inderdaad wat meer pit hebben, maar dan niet als het over iemand anders zijn/haar gevoelens gaat. Ik probeer me altijd te verplaatsen in de ander: hoe zou ík me voelen als ik zo aangesproken zou worden? Ik erger me omdat er naar mijn idee best snel getwijfeld wordt over of iemand de waarheid spreekt.
Maar dan beperk je anderen weer in het uiten van hun mening. Wie weet hoe lang diegene die twijfelt over iemands waarheid er al over nagedacht heeft. En dat toch wil uiten ook al zou het dan kwetsend zijn. Meestal krijg je daarna ook weer reactie dat anderen het zelfde gevoel hadden maar dat niet meteen wilden noemen. Ik heb zelf soms ook wel eens twijfels, ga dat alleen vaak niet noemen omdat ik er geen gedoe over wil maken. Maar als iedereen zo denkt wordt er nooit iets uitgesproken.
Over dat slokje troost heb ik me ook erg verbaasd, er werd volgens mij echt niets verkeerd gezegd en dan krijg je toch van die reacties van mensen die zich aangesproken voelen.
Misschien omdat we hier inmiddels allemaal "vriendjes" van elkaar moeten zijn omdat we elkaar al zo lang kennen en dat je dan geen afwijkende mening mag hebben omdat je dan geen "echt vriendje" of niet aardig meer bent. Ik vind de reacties op het viva-forum soms iets te, daar branden ze iemand echt af maar aan de andere kant vind ik het ook wel prettig dat dingen zo recht voor zijn raap gezegd worden, dat mis ik hier wel wat.
Laatst aangepast door rapa nui op zo 6 jan 2013 - 7:38; in totaal 2 keer bewerkt
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Verder mogen er van mij weer wat nieuwe mensen bij komen, nieuwe mensen, nieuwe meningen. Ik heb te idee dat we een beetje in een spiraaltje blijven hangen.
Gast- Gast
Minder pijlers, ik ben daardoor helemaal het overzicht kwijt geraakt. Staat het ene moment een topic in algemeen, paar uur later is ie weer verplaatst naar een andere pijler. Ik raak de weg kwijt...
Kexter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 122
Punten : 155
Registratiedatum : 18-11-10
Lennox schreef:Verder mogen er van mij weer wat nieuwe mensen bij komen, nieuwe mensen, nieuwe meningen. Ik heb te idee dat we een beetje in een spiraaltje blijven hangen.
Er is best een ritje nieuwe mensen bij gekomen toch? Ik meng me er alleen soms bij voorbaat al niet in, omdat je snel genoeg ziet soms welke kant het op gaat.
Ik mis ellenlange topics die je lekker door kunt lezen. Op een uitzondering na, houd het vaak na een pagina 2 of 3 al op.. Wie weet dus iets boeiendere onderwerpen?
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Ik ben het helemaal eens met Rapa Nui.
Zeker wat betreft het bovenste gedeelte, ik heb al vanaf het begin m'n twijfels over dat verhaal en als iemand anders datzelfde heeft is de drempel lager om dat neer te zetten.
Zeker wat betreft het bovenste gedeelte, ik heb al vanaf het begin m'n twijfels over dat verhaal en als iemand anders datzelfde heeft is de drempel lager om dat neer te zetten.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
ik forum niet eens meer via de pijlers, alleen nog maar via 'berichten sinds laatste bezoek'. Geen last van de pijlersKexter schreef:Minder pijlers, ik ben daardoor helemaal het overzicht kwijt geraakt. Staat het ene moment een topic in algemeen, paar uur later is ie weer verplaatst naar een andere pijler. Ik raak de weg kwijt...
Gast- Gast
Ik vind er teveel 'schaapjes' bij zitten. Als in; als er één schaap over de dam is volgen er meer om vervolgens massaal over iemand heen te vallen die een andere mening heeft. Teveel vriendinnetjes misschien, te weinig nieuwe aanwas. Hangt allemaal een beetje samen...
Tamagotchi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13
Exogenesis schreef:Dat kleine gezeur, dat gemiep om alles. Dat zou ik anders willen zien. Maar wie ben ik?
Dit dus. Het lijkt af en toe wel een voetbalwedstrijd met een scheidsrechter die voor iedere kleine overtreding op zijn fluitje blaast.
Gast- Gast
Oh, en misschien klinkt dat raar uit mijn mond, maar ik vind een gezellig forum waar iedereen oprecht geïnteresseerd in elkaar is, het leukst. Gewoon lekker kletsen, kletstopic/dagcafe weer actief terug. Een paar discussietopics en op zijn tijd een relletje. Van mij hoeft het echt niet continu een forum vol pit te zijn, dan vind ik ook niet leuk.
Gast- Gast
Ja, een heerlijk laagdrempelig dagcafe mag van mij terug. Heerlijk neuzelen over vanalles zonder dat het ergens over moet gaan. Gewoon beetje slap in de ruimte kletsen is af en toe zo lekker.
Gast- Gast
Ik vind het de laatste paar weken soms jammer dan een topic dat in Algemeen staat en waar vrij veel mensen op reageren en dat volgens mij ook wel onder Algemeen valt zo snel wordt verplaatst naar een andere pijler waar het meteen of al vrij snel dood bloed. Ik weet dat er nieuwe regels zijn waar wat hoort en ik denk er zelf ook over na voordat ik een topic open maar als ik dan bewust iets heb neergezet in Algemeen omdat ik het daar het beste bij vind passen dan is het jammer dat het verplaatst wordt naar bv Hobby en vrije tijd waar veel minder mensen reageren. Je wilt dan juist een topic openen om het forum wat levendiger te houden en een discussie te krijgen (en wat ook wel onder Algemeen zou passen) maar dat lukt dan niet.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ja, dat idd. Het wordt geregeld geprobeerd met kletstopics, maar die houden het vaak een nachtje vol en dan is het ook alweer voorbij...Stofzuiger schreef:Ja, een heerlijk laagdrempelig dagcafe mag van mij terug. Heerlijk neuzelen over vanalles zonder dat het ergens over moet gaan. Gewoon beetje slap in de ruimte kletsen is af en toe zo lekker.
Het zou gewoon leuk zijn als iedereen die zich verveelt, zich verzameld in een kletstopic
Gast- Gast
Eens met Rapa Nui, ik ben een topic de laatste tijd zo snel kwijt en ben minder gemotiveerd om het bij te houden als het naar een andere pijler dan algemeen wordt verplaatst. Zal ook wel aan mij liggen hoor, maar het zal wel een reden zijn waardoor het dan zo snel doodbloedt en dat is jammer, want het zijn vaak interessante topics!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Het zou hier wel eens actiever mogen zijn, steeds vaker kom ik dezelfde mensen `tegen`. Is niet erg natuurlijk, maar vaak weet je al wat die mensen gaan antwoorden of wat ze van iets vinden. Aan de andere kant denk ik dat die nieuwe mensen ook weer niet heel erg hartelijk ontvangen worden, iedereen is wel aardig maar er wordt minder op gereageerd dan op oude bekenden lijkt het wel..
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Van mij mag het ook allemaal wel wat pikanter/pittiger! Ik wil juicy details!
Laatst aangepast door Sogood op zo 6 jan 2013 - 7:34; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Parel schreef:Het zou hier wel eens actiever mogen zijn, steeds vaker kom ik dezelfde mensen `tegen`. Is niet erg natuurlijk, maar vaak weet je al wat die mensen gaan antwoorden of wat ze van iets vinden. Aan de andere kant denk ik dat die nieuwe mensen ook weer niet heel erg hartelijk ontvangen worden, iedereen is wel aardig maar er wordt minder op gereageerd dan op oude bekenden lijkt het wel..
Dat zeggen die nieuwe mensen ook, dat het zo moeilijk is om ertussen te komen.
Maar we zijn toch allemaal als nieuweling begonnen?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Kexter schreef:Minder pijlers, ik ben daardoor helemaal het overzicht kwijt geraakt. Staat het ene moment een topic in algemeen, paar uur later is ie weer verplaatst naar een andere pijler. Ik raak de weg kwijt...
Qua pijlers is er toch niks veranderd? Er zijn er nog steeds dezelfde pijlers, sommige met een andere naam.
Vaak worden er dingen in algemeen geplaatst, waarschijnlijk om meer reacties te krijgen maar het zijn naar mijn mening wel dingen die in een andere pijler thuis horen.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Sogood schreef:Van mij mag het ook allemaal wel wat pikanter/pittiger! Ik wil juicy details!
Begin jij er mee?
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Gewoon volhouden en actief meepraten, af en toe wat interesse tonen. De nieuwe mensen zijn me echt wel (positief) opgevallen namelijkPoubelle schreef:Parel schreef:Het zou hier wel eens actiever mogen zijn, steeds vaker kom ik dezelfde mensen `tegen`. Is niet erg natuurlijk, maar vaak weet je al wat die mensen gaan antwoorden of wat ze van iets vinden. Aan de andere kant denk ik dat die nieuwe mensen ook weer niet heel erg hartelijk ontvangen worden, iedereen is wel aardig maar er wordt minder op gereageerd dan op oude bekenden lijkt het wel..
Gast- Gast
Poubelle schreef:Parel schreef:Het zou hier wel eens actiever mogen zijn, steeds vaker kom ik dezelfde mensen `tegen`. Is niet erg natuurlijk, maar vaak weet je al wat die mensen gaan antwoorden of wat ze van iets vinden. Aan de andere kant denk ik dat die nieuwe mensen ook weer niet heel erg hartelijk ontvangen worden, iedereen is wel aardig maar er wordt minder op gereageerd dan op oude bekenden lijkt het wel..
Ik weet niet, misschien ligt het aan de periode op het forum, maar ik vond het niet lastig om er tussen te komen (of het moet zijn dat ik er nog steeds niet tussen zit ). Gewoon meekletsen, op een forum kan (bijna) alles!
Wel jammer dat toen in dat 'kom-uit-de-kast-topic' veel goede voornemens zijn gedaan, maar voor mijn gevoel maar weinig die echt fanatieker zijn gaan posten.
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Iedereen moet z'n Inner-Bazinga loslaten.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Pagina 1 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Het yes cafe, wat zou je graag anders willen zien?
» Ik wil graag een foto zien van...
» Ik wil graag een foto zien van..
Pagina 1 van 9
Permissies van dit forum: