Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou je graag anders zien op het forum?

+36
Shisha
Minx
tweeling
xxjojootjexx
Kiekeboe
Rush
Marin
Ibbeltje
JD
Atelier Madame
Vino
Elliot
Lejow
Alex
Guus
Green_Pepper
Burn
June
Gympie
luisa
Toet
Blond
Susan
Caro
Bazinga
Ilovethe90s
SoGood
Parel
Kowalski
Tamagotchi
Poubelle
Manderijn
Kexter
rapa nui
Exogenesis
Sea of Trees
40 plaatsers

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou je graag anders zien op het forum? - Pagina 5 Empty Re: Wat zou je graag anders zien op het forum?

Bericht  Elliot zo 6 jan 2013 - 21:58

Ik heb het al eens eerder gezegd volgens mij, maar ik vind het andersom juist altijd irritant. Ik heb het idee dat heel veel meiden er een beetje in blijven hangen dat ze 'nergens bij horen'. Het wordt zo vaak benoemd, terwijl ik dat juist niet zo herken. Ik hoor niet bij een zogenaamd kliekje, ik klets met iedereen wel eens en ik voel me echt niet onbekend, terwijl ik nog geen jaar actief meepost.
Kom uit die slachtofferrol meiden!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je graag anders zien op het forum? - Pagina 5 Empty Re: Wat zou je graag anders zien op het forum?

Bericht  Gast zo 6 jan 2013 - 22:07

Elliot schreef:Ik heb nog niet alle reacties gelezen dus misschien is het al gezegd, maar wat ik irritant vind en wat van mij wel anders mag zijn o.a. de reacties waarin alleen +1 wordt gezegd. Wat voegt dat nou toe? Fijn dat je het met een bepaalde reactie eens bent hoor, maar geef dan even aan waarom ofzo.

Ook de eeuwige oude koeien die uit de sloot gehaald worden ben ik zat. En de politiek correcte reacties. Zeg gewoon lekker wat je vindt! Als er in een post al staat aangegeven: Dit is geen aanval hoor, ik bedoel dit absoluut niet lullig maar... (waarop vaak een lullige sneer volgt), dan ben ik er alweer klaar mee.

+1

Gast
Gast

Bericht  Toet zo 6 jan 2013 - 22:07

Elliot schreef:Ik heb het al eens eerder gezegd volgens mij, maar ik vind het andersom juist altijd irritant. Ik heb het idee dat heel veel meiden er een beetje in blijven hangen dat ze 'nergens bij horen'. Het wordt zo vaak benoemd, terwijl ik dat juist niet zo herken. Ik hoor niet bij een zogenaamd kliekje, ik klets met iedereen wel eens en ik voel me echt niet onbekend, terwijl ik nog geen jaar actief meepost.
Kom uit die slachtofferrol meiden!

+1 Wink haha.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast zo 6 jan 2013 - 22:13

Ik denk inderdaad dat het meer te maken heeft met het feit dat er dus meiden zijn die elkaar ook buiten het forum om kennen dus de reactie anders lezen dan dat anderen 'er niet bij horen'. Zo zie ik het in ieder geval niet. Maar misschien heb ik geen recht van spreken want ik hoor blijkbaar ook in een groepje haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 jan 2013 - 22:15

Dat maak ik vaak niet echt op uit gewone topics, wie elkaar kent en wie niet. Volgens mij maken de meiden die niemand kennen in het echte leven zich daar te druk om.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje zo 6 jan 2013 - 22:16

Vervelend dat er meiden zijn die zo denken over dat groepjes vormen. Maar ja ik kan het enigszins wel snappen. In mijn geval hoor ik bij de Eindhovengroep en zie en spreek ik de meiden dus buiten het forum ook en dan reageer je denk ik wel sneller op elkaar. Maar ik probeer wel ook op anderen te reageren en juist niet alleen op dit groepje.

Verder hoeft er van mij niks te veranderen op het forum geloof ik.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Marin zo 6 jan 2013 - 22:22

Voor mijn gevoel zijn er behoorlijk veel meiden die zichzelf relatief onbekend vinden, maar dat dat gewoon helemaal niet zo is. Natuurlijk kán je niet elke forummer even goed kennen en het is logisch dat forummers die je op meetings hebt ontmoet en op Facebook actief zijn, beter kent en dus ook herkent, maar dat betekent niet dat de rest niet mee telt. Ik denk dat veel mensen zich onzichtbaarder voelen dan dat ze zijn.
Ik zie wel een soort van 'hechte kern', maar zie dat totaal niet als één homogene groep. Ik ben intussen toch wel een ouwe rot, Lejow ook, maar wij zijn allebei niet naar die meeting van 't weekend geweest, Vino is nieuw maar ging naar O&N meeting, en Elliot is relatief nieuw, maar gaat komend weekend ook naar een meeting (en kan ik haar ontmoeten :cheering: ) Het gaat er toch met name om hoe je je profileert.

En dat topics vaak terugkomen..tja dat vind ik ook wel, het is niet zo vernieuwend meer. Maar ik vind dat ook niet zo gek. Ik kom bijna tien jaar (!) op dit forum, en vele met mij. Dan is het toch natuurlijk logisch dat je op een gegeven moment in de herhaling valt. Sommige topics blijven terugkomen omdat ze leuk zijn (één keer in de zoveel tijd een vragenlijstje etc), omdat er nieuwe mensen in die fase komen (denk aan nieuwe huizenkopers, bruiloften, zwangerschappen etc) en voor een groot deel omdat we gewoon deze interesses hebben. Ik heb dat ook met vriendinnen die ik al tien jaar ken. Goh, tuurlijk is het elke keer weer gezellig, maar we gaan als we elkaar weer zien niet ineens over bijenhouden of vogelspotten praten omdat het vernieuwend is. Dan gaat het gewoon wederom wéér over 'vroeger toen we nog kleine gnorkjes waren' en 'de toekomst en wie zou eerst trouwen en babies krijgen'.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Atelier Madame zo 6 jan 2013 - 22:28

Minneke schreef:Ik snap jullie wel, maar aan de andere kant is het een natuurlijk proces dat er groepjes ontstaan denk ik. als je iemand hebt ontmoet lees je reacties soms toch wat anders, of vallen ze je meer op. Dat is geen opzet, maar een natuurlijk proces denk ik.

AM, jij woont toch in de buurt van Utrecht? Waarom borrel je niet een keer mee? Tis best heul gezellig!

Jij verwoord het idd wel goed. Het is ook gewoon een gevoel maar ben blijkbaar niet de enige die het opvalt.

En ik wil best is meeborrelen maar kon tot op heden die data nooit Sad
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast zo 6 jan 2013 - 22:49

Stofzuiger schreef:
Caro schreef:Maar ik snap nooit zo goed wie nu de vaste kern is en wie niet..
Ik ook niet, ben nog nooit op een massale meeting geweest. Alleen een kleine meeting, maar die meiden spreek ik dagelijks buiten het forum om.

Ik vind acht niet klein!

Gast
Gast

Bericht  Blond zo 6 jan 2013 - 22:49

Elliot schreef:Ik heb nog niet alle reacties gelezen dus misschien is het al gezegd, maar wat ik irritant vind en wat van mij wel anders mag zijn o.a. de reacties waarin alleen +1 wordt gezegd. Wat voegt dat nou toe? Fijn dat je het met een bepaalde reactie eens bent hoor, maar geef dan even aan waarom ofzo.

Ook de eeuwige oude koeien die uit de sloot gehaald worden ben ik zat. En de politiek correcte reacties. Zeg gewoon lekker wat je vindt! Als er in een post al staat aangegeven: Dit is geen aanval hoor, ik bedoel dit absoluut niet lullig maar... (waarop vaak een lullige sneer volgt), dan ben ik er alweer klaar mee.

Hier ben ik het wel mee eens, maar ik vind het zelf ook wel eens lastig om hier direct te zijn. Je komt op 'papier' toch harder over dan je het misschien bedoeld. En de opmerking 'dit is geen aanval hoor' is er mijns inziens dan om het te nuanceren. Zoals je dat wel mondeling kan doen, maar niet schriftelijk Wat zou je graag anders zien op het forum? - Pagina 5 561177
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ibbeltje zo 6 jan 2013 - 22:51

Atelier Madame schreef:
Minneke schreef:Ik snap jullie wel, maar aan de andere kant is het een natuurlijk proces dat er groepjes ontstaan denk ik. als je iemand hebt ontmoet lees je reacties soms toch wat anders, of vallen ze je meer op. Dat is geen opzet, maar een natuurlijk proces denk ik.

AM, jij woont toch in de buurt van Utrecht? Waarom borrel je niet een keer mee? Tis best heul gezellig!

Jij verwoord het idd wel goed. Het is ook gewoon een gevoel maar ben blijkbaar niet de enige die het opvalt.

En ik wil best is meeborrelen maar kon tot op heden die data nooit Wat zou je graag anders zien op het forum? - Pagina 5 1371890812

Dan open je een topic om te borrelen en dan met data dat jij kan Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast zo 6 jan 2013 - 22:53

Reva schreef:
Stofzuiger schreef:
Ik ook niet, ben nog nooit op een massale meeting geweest. Alleen een kleine meeting, maar die meiden spreek ik dagelijks buiten het forum om.

Ik vind acht niet klein!
Ik wel Yes

Gast
Gast

Bericht  Rush zo 6 jan 2013 - 23:09

Stofzuiger schreef:
Reva schreef:
Stofzuiger schreef:

Ik vind acht niet klein!
Ik wel Wat zou je graag anders zien op het forum? - Pagina 5 3079029344
Een midden meeting. Wat zou je graag anders zien op het forum? - Pagina 5 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast zo 6 jan 2013 - 23:11

Rush schreef:
Stofzuiger schreef:
Reva schreef:
Stofzuiger schreef:

Ik vind acht niet klein!
Een midden meeting. Wat zou je graag anders zien op het forum? - Pagina 5 3079029344
Grote meeting durf ik niet, dan gaan er volgens mij standaard opa's of oma's dood, en ik ben wel een beetje aan ze gehecht laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 jan 2013 - 23:11

Rush schreef:
Stofzuiger schreef:
Reva schreef:
Stofzuiger schreef:

Ik vind acht niet klein!

En nul afhakers, lintjewaardig! :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 1:10

Carrie schreef:
+1
Gotta love Carrie.

Gast
Gast

Bericht  Caro ma 7 jan 2013 - 2:02

Rood schreef:
Carrie schreef:
+1
Gotta love Carrie.
+1
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Elliot ma 7 jan 2013 - 2:06

Ok en dat vind ik ook irritant.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 2:07

Elliot schreef:Ok en dat vind ik ook irritant.

Wat? Dat iemand een grapje maakt smile?

Gast
Gast

Bericht  SoGood ma 7 jan 2013 - 2:11

Nou idd, +1.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Exogenesis ma 7 jan 2013 - 2:13

Je bedoelt dat vriendinnetjes-hielen-gelik? No offence, maar dat valt me de laatste tijd wel ernstig op.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Caro ma 7 jan 2013 - 2:16

Harrison schreef:

Wat? Dat iemand een grapje maakt Wat zou je graag anders zien op het forum? - Pagina 5 561177?

haha idd: een grapje moet toch kunnen? Very Happy
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 2:17

Exogenesis schreef:Je bedoelt dat vriendinnetjes-hielen-gelik? No offence, maar dat valt me de laatste tijd wel ernstig op.

Huh? Vind jij dat? Jammer smile Ik zal erop letten!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 2:20

Hé hallo, ik lig al dagen ziek in bed. Het enige wat ik nog kán doen, is hielen likken.

Gast
Gast

Bericht  Exogenesis ma 7 jan 2013 - 2:24

Jullie hoeven je niet persé aangesproken te voelen hoor. Ik doel ook op anderen. Het valt op dat iemand reageert en er vervolgens nog 3 anderen achteraan reageren. Standaard.

Om eerlijk te bekennen vind ik jullie (Rood en Carrie) altijd heel lief en grappig hielenlikken. Niet heel irritant.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: