Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou je graag anders zien op het forum?

+36
Shisha
Minx
tweeling
xxjojootjexx
Kiekeboe
Rush
Marin
Ibbeltje
JD
Atelier Madame
Vino
Elliot
Lejow
Alex
Guus
Green_Pepper
Burn
June
Gympie
luisa
Toet
Blond
Susan
Caro
Bazinga
Ilovethe90s
SoGood
Parel
Kowalski
Tamagotchi
Poubelle
Manderijn
Kexter
rapa nui
Exogenesis
Sea of Trees
40 plaatsers

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou je graag anders zien op het forum? - Pagina 6 Empty Re: Wat zou je graag anders zien op het forum?

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 2:30

Exogenesis schreef:Jullie hoeven je niet persé aangesproken te voelen hoor. Ik doel ook op anderen. Het valt op dat iemand reageert en er vervolgens nog 3 anderen achteraan reageren. Standaard.

Om eerlijk te bekennen vind ik jullie (Rood en Carrie) altijd heel lief en grappig hielenlikken. Niet heel irritant.

Pfieuw! Very Happy Ja ik voelde me wel aangesproken, omdat Rood en ik hadden gereageerd. Maar kan me best voorstellen dat het irritant kan zijn hoor, vind ik bij anderen soms ook weleens!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je graag anders zien op het forum? - Pagina 6 Empty Re: Wat zou je graag anders zien op het forum?

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 2:35

Nou voel ik me aangesproken, haha. Zal er op letten!

Gast
Gast

Bericht  Elliot ma 7 jan 2013 - 2:38

Tuurlijk moet een grapje kunnen, en ik vind jullie ook altijd heel grappig, maar de laatste tijd lijkt het wel alsof het jullie doel is om zo grappig mogelijk te zijn (en zoveel mogelijk spelfouten te verbeteren) en dat vind ik een beetje irritant worden.

Edit, ik bedoel dus Carrie en Rood

Laatst aangepast door Elliot op ma 7 jan 2013 - 2:39; in totaal 1 keer bewerkt
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Exogenesis ma 7 jan 2013 - 2:38

Oei, heb ik wat losgemaakt? Misschien doe ik het zelf ook wel Wat zou je graag anders zien op het forum? - Pagina 6 253468018 Iedereen heeft voorkeuren natuurlijk. Alleen voor sommige mensen lijken alleen bepaalde forumsters te bestaan en that's the point waarop het irritant wordt.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 2:44

Vind je, in jouw optiek, dat dat voor mij ook geldt dat er alleen bepaalde forummers voor mij bestaan? Want dan hoor ik het graag, zo bedoel ik het namelijk helemaal niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 2:48

Elliot schreef:Tuurlijk moet een grapje kunnen, en ik vind jullie ook altijd heel grappig, maar de laatste tijd lijkt het wel alsof het jullie doel is om zo grappig mogelijk te zijn (en zoveel mogelijk spelfouten te verbeteren) en dat vind ik een beetje irritant worden.

Ah ok. Can't help it dat ik soms gewoon verrekte hilarisch ben, dat kan ik niet uitzetten!

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte ma 7 jan 2013 - 2:50

Hoe wil je je pit dan hebben? Normaal is er een topic waar een forumster over iets valt dat dan niet kan, men gaat er eindeloos op door, dan komt er een politiek-correct-discussie of wat-wil-je-anders-zien/hebben-topic, vallen we massaal over de clubjes, +1'tjes, naamsveranderingen en weet ik wat, waarop alle pit na een tijdje weer een stille dood sterft totdat er weer ergens een topic is waar een forumster iets doet of zegt dat niet kan en we vervolgens weer van voor af aan beginnen...

Ik heb het nog steeds naar mijn zin hoor Very Happy
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Elliot ma 7 jan 2013 - 2:52

Carrie schreef:
Elliot schreef:Tuurlijk moet een grapje kunnen, en ik vind jullie ook altijd heel grappig, maar de laatste tijd lijkt het wel alsof het jullie doel is om zo grappig mogelijk te zijn (en zoveel mogelijk spelfouten te verbeteren) en dat vind ik een beetje irritant worden.

Ah ok. Can't help it dat ik soms gewoon verrekte hilarisch ben, dat kan ik niet uitzetten!

Dat is ook zo! Ik vind je ook hartstikke leuk hoor, grapjas!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 2:52

Elliot schreef:
Carrie schreef:

Dat is ook zo! Ik vind je ook hartstikke leuk hoor, grapjas!

Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Exogenesis ma 7 jan 2013 - 2:56

Harrison schreef:Vind je, in jouw optiek, dat dat voor mij ook geldt dat er alleen bepaalde forummers voor mij bestaan? Want dan hoor ik het graag, zo bedoel ik het namelijk helemaal niet.

In mijn optiek niet. Ik vind dat jij heel 'gespreid' reageert. Je neigt wel wat naar Guus en Punk'd (logisch, je ziet ze met enige regelmaat), maar niet in de mate dat het zal irriteren.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gympie ma 7 jan 2013 - 5:08

Elliot schreef:Ik heb het al eens eerder gezegd volgens mij, maar ik vind het andersom juist altijd irritant. Ik heb het idee dat heel veel meiden er een beetje in blijven hangen dat ze 'nergens bij horen'. Het wordt zo vaak benoemd, terwijl ik dat juist niet zo herken. Ik hoor niet bij een zogenaamd kliekje, ik klets met iedereen wel eens en ik voel me echt niet onbekend, terwijl ik nog geen jaar actief meepost.
Kom uit die slachtofferrol meiden!

Ja, sorry hoor, maar dit vind ik een beetje lullig. Het is gewoon een gevoel en dat gevoel mag er zijn. Niks een slachtofferrol. Die mensen die dat voelen (waaronder ik soms ook) doen toch niet zielig ofzo. Het wordt gewoon gezegd.

Edit: ik ga er ook niet om janken ofzo, ben je gek. Het is geen ramp. Alleen als er wordt gevraagd; wat wil je anders zien, dan is dat wat erover gezegd is een antwoord op die vraag.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 5:21

Carrie schreef:

Hoi, ik ben net pas weer wakker, dus nog even een (late) reactie hierop: humor is voor mij wel een way of life geworden ja, en dat meen ik serieus. (oooo dont you love this sentence) Het is niet mijn doel om grappig te zijn, dus dat ik overal een grapje van wil maken. Maar ik ben de hele dag bezig met schrijven, het is mijn vak, en dan ontwikkel je op een gegeven moment een soort stijl, denk ik. Plus, als ik hier kom, is het laatste waar ik zin in heb serieus zijn. Ja, en als Carrie dan inkoppertjes gaat zitten doen, da's toch alleen maar heerlijk?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 5:23

mzcharlotte schreef:Hoe wil je je pit dan hebben? Normaal is er een topic waar een forumster over iets valt dat dan niet kan, men gaat er eindeloos op door, dan komt er een politiek-correct-discussie of wat-wil-je-anders-zien/hebben-topic, vallen we massaal over de clubjes, +1'tjes, naamsveranderingen en weet ik wat, waarop alle pit na een tijdje weer een stille dood sterft totdat er weer ergens een topic is waar een forumster iets doet of zegt dat niet kan en we vervolgens weer van voor af aan beginnen...
Nou, Missy, ik vind dit wel redelijk briljant geschreven. Je gooit even alle frustratiepuntjes op een berg en managet het ook nog om de ware gang van zaken te schetsen. Superknap! (klinkt sarcastisch, maar ik meen het)

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 5:25

O en hey Gymp, ik vind jou toevallig heel leuk reageren. Jouw posts lees ik altijd wel, voor mij hoor jij er gewoon bij. Heb niet echt een beeld bij je, maar verder gewoon een intelligente, relaxte meid wiens reacties iets toevoegen.

Gast
Gast

Bericht  Gympie ma 7 jan 2013 - 5:44

Rood schreef:O en hey Gymp, ik vind jou toevallig heel leuk reageren. Jouw posts lees ik altijd wel, voor mij hoor jij er gewoon bij. Heb niet echt een beeld bij je, maar verder gewoon een intelligente, relaxte meid wiens reacties iets toevoegen.

Ah, dat vind ik echt leuk om te lezen, thanks!

Ik vind het ook zo stom staan, ik hoef er niet bij te horen ofzo, maar ik herkende me wel in wat Nyah schreef. Iets meer samenhorigheid ofzo zou ik wel leuk vinden.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caro ma 7 jan 2013 - 6:23

Ik herken jou zeker wel Gympie!

Maar zal ik jullie eens een geheimpje vertellen? Ik kom hier al tig miljoen jaar, al sinds het eerste Yesforum, en ook ík heb niet het idee dat ik ergens bij hoor ofzo hoor. Sterker nog, er zullen mensen zijn die mij ook niet kennen. In lijstjes word ik nooit genoemd...niet dat ik ermee zit..maar wil alleen maar illustreren dat het dus idd écht een gevoel kan zijn en niks te maken heeft met 'nieuw' of 'oud' zijn..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Elliot ma 7 jan 2013 - 6:26

Gympie schreef:
Elliot schreef:Ik heb het al eens eerder gezegd volgens mij, maar ik vind het andersom juist altijd irritant. Ik heb het idee dat heel veel meiden er een beetje in blijven hangen dat ze 'nergens bij horen'. Het wordt zo vaak benoemd, terwijl ik dat juist niet zo herken. Ik hoor niet bij een zogenaamd kliekje, ik klets met iedereen wel eens en ik voel me echt niet onbekend, terwijl ik nog geen jaar actief meepost.

Ja, sorry hoor, maar dit vind ik een beetje lullig. Het is gewoon een gevoel en dat gevoel mag er zijn. Niks een slachtofferrol. Die mensen die dat voelen (waaronder ik soms ook) doen toch niet zielig ofzo. Het wordt gewoon gezegd.

Edit: ik ga er ook niet om janken ofzo, ben je gek. Het is geen ramp. Alleen als er wordt gevraagd; wat wil je anders zien, dan is dat wat erover gezegd is een antwoord op die vraag.

Ik bedoel het niet lullig hoor, het was meer een 'kom op en doe gezellig mee'-opzweep zinnetje. Als in: Je kunt wel de hele tijd benoemen dat het vervelend is dat je het idee hebt er niet bij te horen, maar je kunt ook lekker actief mee blijven posten en daar schijt aan hebben.

Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Elliot ma 7 jan 2013 - 6:27

Rood schreef:
mzcharlotte schreef:Hoe wil je je pit dan hebben? Normaal is er een topic waar een forumster over iets valt dat dan niet kan, men gaat er eindeloos op door, dan komt er een politiek-correct-discussie of wat-wil-je-anders-zien/hebben-topic, vallen we massaal over de clubjes, +1'tjes, naamsveranderingen en weet ik wat, waarop alle pit na een tijdje weer een stille dood sterft totdat er weer ergens een topic is waar een forumster iets doet of zegt dat niet kan en we vervolgens weer van voor af aan beginnen...
Nou, Missy, ik vind dit wel redelijk briljant geschreven. Je gooit even alle frustratiepuntjes op een berg en managet het ook nog om de ware gang van zaken te schetsen. Superknap! (klinkt sarcastisch, maar ik meen het)
Zal ik dan zelf ook maar even? +1! Ik gaf net nog aan dat ik de + 1tjes totaal niet waardeer, maar ik heb hier gewoon echt helemaal niets aan toe te voegen. Mzcharlotte, je slaat de spijker op z'n kop!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Gympie ma 7 jan 2013 - 6:31

Elliot schreef:
Gympie schreef:

Ik bedoel het niet lullig hoor, het was meer een 'kom op en doe gezellig mee'-opzweep zinnetje. Als in: Je kunt wel de hele tijd benoemen dat het vervelend is dat je het idee hebt er niet bij te horen, maar je kunt ook lekker actief mee blijven posten en daar schijt aan hebben.

Ja, daar kom ik weer, haha. Ik val een beetje over je woorden. Ik heb het idee dat jij het erger maakt dan het is. Het is een gevoel, dat is gezegd en daarmee klaar. Het is niet iets dat de hele tijd wordt benoemd. Alleen nu in dit topic en vast in het verleden ook wel, maar goed dat was toen.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Elliot ma 7 jan 2013 - 6:36

Sorry Gympie, maar jij doet nu precies één van de dingen die ik ook vrij irritant vind op dit forum. Alles wordt hier zo letterlijk opgevat. Je kunt toch wel een beetje nuanceren? Ik bedoel natuurlijk niet letterlijk dat het DE HELE TIJD benoemd wordt, maar ik zie het gewoon wel vaker terugkomen in verschillende topics, en dat vind ik jammer. Niet voor mezelf omdat ik het irritant vind om te lezen, maar voor de meiden die het zo voelen. Het is zonde, want het geeft een beetje een negatieve sfeer af en toe.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Kiekeboe ma 7 jan 2013 - 6:44

Ik hou van +1. Lekker makkelijk, ik ben graag lui angel
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Bericht  Gympie ma 7 jan 2013 - 6:48

Nou, dat is bij dezen dan mijn irritatie: zeg gewoon waar het op staat. Ik ben een persoon die waarschijnlijk heel letterlijk leest en ik val er dus over dat er dingen op een bepaalde manier worden gezegd (in jouw geval overdrijven) en dat het toch niet zo wordt bedoeld. Ik hou niet zo van eerst zeggen en vervolgens nuanceren.

Overigens begrijp ik nu wel dat je wilt zeggen dat je het dus niet zo bedoelt als je schrijft, dus dat is oké en ook uit de wereld geholpen.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Burn ma 7 jan 2013 - 6:52

Kiekeboe schreef:Ik hou van +1. Lekker makkelijk, ik ben graag lui angel
+1! :P

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  luisa ma 7 jan 2013 - 8:10

June schreef:
luisa schreef:Maar ik merk het ook in informatieve topics. Dat iemand een vraag heeft en (om het bij mezelf te houden) antwoordde hoe het zit. Vervolgens een hele reeks andere forummers met reacties dat ze het niet weten maar zus en zo denken en onderling een kleine discussie. Als ik dan inmiddels 2 keer heb uitgelegd hoe het in elkaar zit zonder dat daar op gereageerd wordt, tja dan vind ik dat opmerkelijl en vraag ik me af waarom.

Dat overkomt mij ook regelmatig, maar 'bekende' forummers denk ik net zo goed. Ik neem jouw antwoorden trouwens altijd erg serieus. Ze zijn vaak inhoudelijk goed.

ik vind het aardig dat je dit zegt June, maar denk ook idd dat dit bij veel forummers gebeurd. Heb mijzelf maar als voorbeeld genomen omdat ik niet voor anderen kan spreken. Maar ik snap het serieus niet, dat er wel op 'niet inhoudelijke' reacties gereageerd wordt terwijl aan de inhoudelijke voorbij wordt gegaan.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 8:16

luisa schreef:
June schreef:
luisa schreef:Maar ik merk het ook in informatieve topics. Dat iemand een vraag heeft en (om het bij mezelf te houden) antwoordde hoe het zit. Vervolgens een hele reeks andere forummers met reacties dat ze het niet weten maar zus en zo denken en onderling een kleine discussie. Als ik dan inmiddels 2 keer heb uitgelegd hoe het in elkaar zit zonder dat daar op gereageerd wordt, tja dan vind ik dat opmerkelijl en vraag ik me af waarom.

Dat overkomt mij ook regelmatig, maar 'bekende' forummers denk ik net zo goed. Ik neem jouw antwoorden trouwens altijd erg serieus. Ze zijn vaak inhoudelijk goed.

ik vind het aardig dat je dit zegt June, maar denk ook idd dat dit bij veel forummers gebeurd. Heb mijzelf maar als voorbeeld genomen omdat ik niet voor anderen kan spreken. Maar ik snap het serieus niet, dat er wel op 'niet inhoudelijke' reacties gereageerd wordt terwijl aan de inhoudelijke voorbij wordt gegaan.
Maar dat heeft niets met wel of niet bekend zijn te maken, dat bedoelt June. Over mijn reacties wordt ook vaak zat heen gelezen. Denk ook dat het niks meer en niks minder is dan dat, waarschijnlijk hebben mensen jouw reactie gewoon niet gelezen omdat het topic bijvoorbeeld zo snel gaat. En soms laat ik zelf reacties links liggen omdat het wel eens gebeurt dat mensen in een topic een weg inslaan (wel inhoudelijk), waar ik op dat moment geen zin heb in mee te gaan.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: