Wat zou je graag anders zien op het forum?
+36
Shisha
Minx
tweeling
xxjojootjexx
Kiekeboe
Rush
Marin
Ibbeltje
JD
Atelier Madame
Vino
Elliot
Lejow
Alex
Guus
Green_Pepper
Burn
June
Gympie
luisa
Toet
Blond
Susan
Caro
Bazinga
Ilovethe90s
SoGood
Parel
Kowalski
Tamagotchi
Poubelle
Manderijn
Kexter
rapa nui
Exogenesis
Sea of Trees
40 plaatsers
Pagina 8 van 9
Pagina 8 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Wat zou je graag anders zien op het forum?
En dat vind ik nou zooo jammertweeling schreef:
Volgens mij komen idd veel meiden uit de mama pijler niet in bijv.algemeen
Gast- Gast
rapa nui schreef:tweeling schreef:Ik vind het jammer dat er soms weinig op nieuwe mensen wordt gereageerd, alsof ze er nog niet bij horen ofzo... Soms heb ik het idee dat het meer groepjes zijn ipv lekker kletsen met iedereen/elkaar.
O help, nou zit ik me dus al een kwartier af te vragen of jij je dus nieuw voelt (ook al heb je al zo veel gepost) en dat er dus niet op jouw opmerking gereageerd wordt. Zou ik ook weer zo sneu vinden. Dus voor ik naar bed ga toch maar even een reactie. Normaal gesproken zou ik dus niet gereageerd hebben op jouw opmerking omdat die een paar pagina's terug ook al gemaakt is door anderen en er toen al op gereageerd is en dat het voor mij dan geen meerwaarde heeft om er weer op te reageren. Dat is misschien meteen ook een verklaring waarom er soms niet gereageerd wordt (en niet dat iemand nieuw is)
Haha wat lief van je! Ik voel me fijn hier hoor, niks aan de hand
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Stofzuiger schreef:En dat vind ik nou zooo jammertweeling schreef:
Ik ook
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Ik ook!tweeling schreef:Stofzuiger schreef:En dat vind ik nou zooo jammertweeling schreef:
Ik ook
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Alex schreef:Eens met luisa. Ik zie vaak topics of reacties van minder bekende forummers waar weinig tot niet op gereageerd wordt. Ik vraag me dan altijd af of dat ook zo zou zijn als een 'populaire' forummer een zelfde topic of reactie zou plaatsen. Heel eerlijk gezegd denk ik van niet.
Ik ervaar ook hetzelfde. Post toch al een tijd mee, maar merk dat er toch vrij weinig reacties als ik bijvoorbeeld een keer een topic post bijvoorbeeld. Ik hoef ook helemaal niet bij de populaire forummers te horen, maar heb soms wel het idee dat je hier maar 1 kans krijgt, en als je dan 1x iets "verkeerds" zegt je gelijk een "stempel" op krijgt en mensen ook altijd met een bepaalde bril blijven kijken naar je. Ik weet dat ik in het verleden soms wat lomp/bot reageerde, maar dat blijft wel achtervolgen. Als ik dan 1x een bepaalde opmerking maak die niet eens rot bedoeld is, wordt daar gelijk over gevallen, terwijl een populair iemand zo'n zelfde opmerking kan maken en daar dan niks van gezegd wordt, of iig niet zoveel gezeur.
En om die reden open ik zelf niet zo vaak een nieuw topic, omdat het nogal kut is als er amper reacties op komen, zeker omdat ik zelf wel regelmatig mensen probeer te helpen. Dan blijf ik liever reageren in bestaande topics.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kijk gewoon naar het onderwerp en of ik er iets over kan vertellen, niet wie het is. Vind juist niet perse dat er alleen of meer gereageerd wordt op 'populaire/bekende' mensen.
Gast- Gast
Ik merk dat inderdaad ook niet.Pippa schreef:Ik kijk gewoon naar het onderwerp en of ik er iets over kan vertellen, niet wie het is. Vind juist niet perse dat er alleen of meer gereageerd wordt op 'populaire/bekende' mensen.
Onderwerpen over studie bijv. die open ik eigenlijk nooit.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pippa schreef:Ik kijk gewoon naar het onderwerp en of ik er iets over kan vertellen, niet wie het is. Vind juist niet perse dat er alleen of meer gereageerd wordt op 'populaire/bekende' mensen.
Het was mij ook nog niet opgevallen. Bijvoorbeeld een "goedemorgen" topic open ik zelden, ik vind dat gewoon niet interessant. Of het nu geopend is door een bekende of onbekende forummer.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Maar ik zie jou, AngelNyn, bijvoorbeeld echt wel als bekende forummer en echt een ontzettend betrokken forummer zelfs. Misschien komt het omdat ik je vaak in dezelfde topics tegenkom, maar je valt me altijd op, en je hebt mij echt al meerdere keren heel uitgebreid en prettig advies gegeven. Zo iemand onthoud ik dan echt wel, die informatie sla ik toch blijkbaar ergens op en maakt je bekender. Ik zal eerlijk toegeven dat ik zo iemand zoals jij dan ook eerder vind opvallen dan iemand die ik nooit tegenkom in topics, en zodra jij dan een topic hebt geopend, zal ik het zeker even lezen en wanneer mogelijk antwoord geven. Nou weet ik toevallig van jou dat jij wel eens vaker redelijk specifieke huis-gerelateerde topics hebt geopend waar ik dan zelf niet precies antwoord op weet, en ik voel me dan altijd beetje schuldig want heb dan toch het gevoel jou ook te willen helpen, omdat je dat andersom ook doet. Maar als dat dan niet kan..Tja dan antwoord ik maar niet, maar dat betekent niet dat ik het niet heb gelezen of zo iemand zoals jij me echt helemaal niets zegt of niets doet.
Ik vind het zo jammer om te lezen dat veel mensen dan dus maar geen topic gaan openen, bang dat er weinig reacties komen of dat ze toch niet gehoord worden. Dat is natuurlijk wel een beetje een negatieve insteek en dat vind ik echt zonde.
Ik vind het zo jammer om te lezen dat veel mensen dan dus maar geen topic gaan openen, bang dat er weinig reacties komen of dat ze toch niet gehoord worden. Dat is natuurlijk wel een beetje een negatieve insteek en dat vind ik echt zonde.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin, jij verwoordt in je laatste alinea precies wat ik ook probeerde te zeggen, alleen dan een stuk politiek correcter
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Maar dit soort dingen werkt toch gewoon op een bepaalde manier? Soms heb je een klik met iemand, soms niet. Hoe iemand schrijft alleen al, is voor mij enorm belangrijk of ik een post ga lezen. Ook de avatar en de naam zelf – het doet er allemaal toe. Vervolgens ligt het ook nog aan het onderwerp, en of iemand een bekende forummer is of niet. Ik snap dat dat lastig is voor teerhartige beginners, maar daar zijn we allemaal ooit begonnen. Zo werken contacten nu eenmaal. Of moeten we een vorm van forumrelaties-communisme gaan beginnen?
Gast- Gast
Rood schreef:Maar dit soort dingen werkt toch gewoon op een bepaalde manier? Soms heb je een klik met iemand, soms niet. Hoe iemand schrijft alleen al, is voor mij enorm belangrijk of ik een post ga lezen. Ook de avatar en de naam zelf – het doet er allemaal toe. Vervolgens ligt het ook nog aan het onderwerp, en of iemand een bekende forummer is of niet. Ik snap dat dat lastig is voor teerhartige beginners, maar daar zijn we allemaal ooit begonnen. Zo werken contacten nu eenmaal. Of moeten we een vorm van forumrelaties-communisme gaan beginnen?
Maar waarom maakt het voor jou verschil of een forummer bekend is, of niet? Of bedoel je bekend voor jou? Want dat maakt voor mij nog niet uit. Ik ken er een aantal in het echt, en weet dus sneller hoe iets bedoeld wordt, maar ik ga er niet anders op reageren. Ik sta juist open voor alle reacties van iedereen en zou het jammer vinden als sommige mensen dat dus niet doen, want dan krijgt ook niet iedereen de 'kans' om te reageren, om het zo te zeggen.
Gast- Gast
Bij het openen en reageren op een topic houd ik er geen rekening mee van wie dat topic is. Wel jammer dat sommige forummers niet snel een nieuw topic openen omdat ze bang zijn weinig repons te krijgen.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Bij bekende forummers, dwz forummers die ik persoonlijk beetje ken, ben ik met name benieuwd naar hun verhalen omdat ik de geschiedenis al ken en dus graag lees hoe het gaat. Dat is vrij logisch, dat ik eerder graag wil weten hoe t gaat bij mensen die ik ken dan mensen die ik niet ken. Maar gezien ik over de 250 forummers heb ontmoet, voel ik me sowieso wel vrij betrokken bij t forum
Marin- Lady Post-a-lot
Bekend voor mij ja. Ik open sneller een topic van Carrie dan van MissyHuppeldepup89. Maar goed, dat is niet de enige factor. Als MH89 iets (voor mij) interessants opent en een beetje leuk en opvallend schrijft, blijft ze meteen wel hangen. Maar bij jou wellicht niet. We hebben allemaal onze voorkeuren, volgens mij kun je daar niets aan doen.
Laatst aangepast door Rood op di 8 jan 2013 - 5:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maar dat verdwijnt niet als je een bekende forummer wordt. Ik open bepaalde topics ook niet, omdat ik weet dat dat opgetrokken wenkbrauwen oplevert, of irritatie. Juist als je bekend bent, ligt het gevaar op de loer van 'o, heb je háár weer'. Er is altijd wat.Ilovethe90s schreef:Wel jammer dat sommige forummers niet snel een nieuw topic openen omdat ze bang zijn weinig repons te krijgen.
Gast- Gast
'k Vind 't beetje onzin dat topics van onbekende forummers niet geopend zouden worden of zo. 9 van de 10 keer bekijk ik de namen van de TO niet eens. (Kom er meestal achter als ik voor de 4e keer zucht tijdens 't lezen van een topic)
En ben 't wel eens met Rood, er zijn een heleboel dingen die ik dus niet meer post. Ik heb er weinig trek in, mezelf continue te moeten verdedigen, wat betreft een aantal onderwerpen. Bovendien heb ik een vette stempel van 'Kinderachtige rebel' (of andere stempels, geen idee wat iedereen thuis heeft liggen, 'Irritant', 'Puberaal', 'Reller', take your pick) op m'n voorhoofd staan en zuchten mensen al voor ze door de eerste 2 zinnen heen zijn geworsteld. Terwijl ik af en toe heus wel iets zinnigs te melden heb.
Zullen ze bij een newbie niet doen.
En ben 't wel eens met Rood, er zijn een heleboel dingen die ik dus niet meer post. Ik heb er weinig trek in, mezelf continue te moeten verdedigen, wat betreft een aantal onderwerpen. Bovendien heb ik een vette stempel van 'Kinderachtige rebel' (of andere stempels, geen idee wat iedereen thuis heeft liggen, 'Irritant', 'Puberaal', 'Reller', take your pick) op m'n voorhoofd staan en zuchten mensen al voor ze door de eerste 2 zinnen heen zijn geworsteld. Terwijl ik af en toe heus wel iets zinnigs te melden heb.
Zullen ze bij een newbie niet doen.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Wat ik anders zou willen zien is de foto's. De foto's staan altijd voor de helft in het Yes-scherm.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Rood schreef:Maar dit soort dingen werkt toch gewoon op een bepaalde manier? Soms heb je een klik met iemand, soms niet. Hoe iemand schrijft alleen al, is voor mij enorm belangrijk of ik een post ga lezen. Ook de avatar en de naam zelf – het doet er allemaal toe. Vervolgens ligt het ook nog aan het onderwerp, en of iemand een bekende forummer is of niet. Ik snap dat dat lastig is voor teerhartige beginners, maar daar zijn we allemaal ooit begonnen. Zo werken contacten nu eenmaal. Of moeten we een vorm van forumrelaties-communisme gaan beginnen?
Nog einmal: het is ook misschien wel heel logisch en het is ook helemaal geen verwijt. Ik geef alleen aan dat ik dat eerder (vooral oude yes) veel minder had (waarschijnlijk omdat daar gewoon veel meer mensen kwamen) en dat ik dat hier liever anders zou zien (ik had hier dus liever ook wat meer mensen).
Gast- Gast
SDL schreef:Wat ik anders zou willen zien is de foto's. De foto's staan altijd voor de helft in het Yes-scherm.
Hier heb ik net vanavond een suggestie voor gegeven in het hoe nu verder topic wat sticky staat.
Marin- Lady Post-a-lot
Wat ik graag anders wil zien de avatar van minoessepoes (en misschien nog wel meer) die valt half in de tekst als ik via mijn ipad forum haha.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Wat anders mag? Die tientallen tickers bij sommige forummers.. Ik ben niet echt geïnteresseerd wanneer je lekker moet gaan seksen om meer kans te hebben op een kindje...
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Fortissimo schreef:Wat anders mag? Die tientallen tickers bij sommige forummers.. Ik ben niet echt geïnteresseerd wanneer je lekker moet gaan seksen om meer kans te hebben op een kindje...
Subtiel!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Ik doelde ook niet specifiek op jouw kritiek, maar op de algemene kritiek/sfeer van dit topic, die trouwens niet voor het eerst geuit wordt.Nyah schreef:Nog einmal: het is ook misschien wel heel logisch en het is ook helemaal geen verwijt. Ik geef alleen aan dat ik dat eerder (vooral oude yes) veel minder had (waarschijnlijk omdat daar gewoon veel meer mensen kwamen) en dat ik dat hier liever anders zou zien (ik had hier dus liever ook wat meer mensen).
Gast- Gast
Fortissimo schreef:Wat anders mag? Die tientallen tickers bij sommige forummers.. Ik ben niet echt geïnteresseerd wanneer je lekker moet gaan seksen om meer kans te hebben op een kindje...
Gast- Gast
Pagina 8 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Het yes cafe, wat zou je graag anders willen zien?
» Ik wil graag een foto zien van...
» Ik wil graag een foto zien van..
Pagina 8 van 9
Permissies van dit forum: