Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou je graag anders zien op het forum?

+36
Shisha
Minx
tweeling
xxjojootjexx
Kiekeboe
Rush
Marin
Ibbeltje
JD
Atelier Madame
Vino
Elliot
Lejow
Alex
Guus
Green_Pepper
Burn
June
Gympie
luisa
Toet
Blond
Susan
Caro
Bazinga
Ilovethe90s
SoGood
Parel
Kowalski
Tamagotchi
Poubelle
Manderijn
Kexter
rapa nui
Exogenesis
Sea of Trees
40 plaatsers

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou je graag anders zien op het forum? - Pagina 7 Empty Re: Wat zou je graag anders zien op het forum?

Bericht  Elliot ma 7 jan 2013 - 8:48

Gympie schreef:Nou, dat is bij dezen dan mijn irritatie: zeg gewoon waar het op staat. Ik ben een persoon die waarschijnlijk heel letterlijk leest en ik val er dus over dat er dingen op een bepaalde manier worden gezegd (in jouw geval overdrijven) en dat het toch niet zo wordt bedoeld. Ik hou niet zo van eerst zeggen en vervolgens nuanceren.

Overigens begrijp ik nu wel dat je wilt zeggen dat je het dus niet zo bedoelt als je schrijft, dus dat is oké en ook uit de wereld geholpen.

Haha dan staan we daarin lekker tegenover elkaar Wink Ik overdrijf in het 'echte leven' ook heel vaak, dat is gewoon mijn manier van praten. Als ik bijvoorbeeld drie keer achter elkaar mijn teen stoot tegen dezelfde tafel, zeg ik de vierde keer dat het de driehondertachtigmiljoenste keer is dat ik mijn teen stoot. Als drie mensen iets vinden, zeg ik al heel snel dat 'iedereen' iets vindt. Ik kan het niet helpen Wink
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je graag anders zien op het forum? - Pagina 7 Empty Re: Wat zou je graag anders zien op het forum?

Bericht  xxjojootjexx ma 7 jan 2013 - 9:15

Caro schreef:Ik herken jou zeker wel Gympie!

Maar zal ik jullie eens een geheimpje vertellen? Ik kom hier al tig miljoen jaar, al sinds het eerste Yesforum, en ook ík heb niet het idee dat ik ergens bij hoor ofzo hoor. Sterker nog, er zullen mensen zijn die mij ook niet kennen. In lijstjes word ik nooit genoemd...niet dat ik ermee zit..maar wil alleen maar illustreren dat het dus idd écht een gevoel kan zijn en niks te maken heeft met 'nieuw' of 'oud' zijn..
+1 smile

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  tweeling ma 7 jan 2013 - 10:02

Ik vind het jammer dat er soms weinig op nieuwe mensen wordt gereageerd, alsof ze er nog niet bij horen ofzo... Soms heb ik het idee dat het meer groepjes zijn ipv lekker kletsen met iedereen/elkaar.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 10:13

Maar het is ook helemaal niet dat ik ergens wil bijhoren oid (of dat ik in een slachtofferrol zit, ik bedoel come on...in dit topic wordt gevraagd wat je liever anders ziet op het forum en dit is de eerste keer dat ik aangeef liever wat meer saamhorigheid te zien zonder iemand ook maar enig verwijt te maken). Ik ben ook helemaal niet van plan m'n best te gaan doen om meer te posten, naar meetings te gaan, meer op te vallen etc. Daar heb ik namelijk helemaal geen behoefte aan. Ik geef alleen aan dat het vroeger voor mij fijner was op het forum en dat ik het toen saamhoriger vond, wat waarschijnlijk heel logisch is omdat het hier steeds meer uitdunt. Sommige mensen zouden zich hier wat minder aangevallen moeten voelen (en uit hun slachtofferrol moeten komen laughcry ).

Oh en waar ik trouwens ook een hekel aan heb, zijn mensen die vooral oude uitspraken van andere mensen herhalen..

Gast
Gast

Bericht  Elliot ma 7 jan 2013 - 10:17

Nyah, misschien even eerst de rest van het topic lezen voordat je sarcastische grapjes maakt.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 10:22

Welke sarcastische grapjes bedoel je? Over slachtofferrollen? Ja ik heb gelezen dat je graag overdrijft, als je dat bedoelt.

Gast
Gast

Bericht  Elliot ma 7 jan 2013 - 10:25

Ik doel op mijn reactie waarin ik uitleg dat ik die zin niet zo bedoel als jij het blijkbaar opvat. Dat ik het bedoel als een 'kom-en-doe-gezellig-mee'-uitnodiging. Dat ik het dus eigenlijk heel aardig en uitnodigend bedoel, en dat ik het jammer vind dat sommige meiden zich zo voelen.

Heb je die ook gelezen?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  rapa nui ma 7 jan 2013 - 10:29

tweeling schreef:Ik vind het jammer dat er soms weinig op nieuwe mensen wordt gereageerd, alsof ze er nog niet bij horen ofzo... Soms heb ik het idee dat het meer groepjes zijn ipv lekker kletsen met iedereen/elkaar.

O help, nou zit ik me dus al een kwartier af te vragen of jij je dus nieuw voelt (ook al heb je al zo veel gepost) en dat er dus niet op jouw opmerking gereageerd wordt. Zou ik ook weer zo sneu vinden. Dus voor ik naar bed ga toch maar even een reactie. Normaal gesproken zou ik dus niet gereageerd hebben op jouw opmerking omdat die een paar pagina's terug ook al gemaakt is door anderen en er toen al op gereageerd is en dat het voor mij dan geen meerwaarde heeft om er weer op te reageren. Dat is misschien meteen ook een verklaring waarom er soms niet gereageerd wordt (en niet dat iemand nieuw is)
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 10:45

Elliot schreef:Ik doel op mijn reactie waarin ik uitleg dat ik die zin niet zo bedoel als jij het blijkbaar opvat. Dat ik het bedoel als een 'kom-en-doe-gezellig-mee'-uitnodiging. Dat ik het dus eigenlijk heel aardig en uitnodigend bedoel, en dat ik het jammer vind dat sommige meiden zich zo voelen.

Heb je die ook gelezen?

Ja hoor heb ik ook gelezen! Zoals ik meerdere keren zei heb ik geen behoefte aan 'kom doe gezellig mee' en snap ik de link met een slachtofferrol ook niet eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  luisa ma 7 jan 2013 - 10:54

Nyah schreef:Maar het is ook helemaal niet dat ik ergens wil bijhoren oid (of dat ik in een slachtofferrol zit, ik bedoel come on...in dit topic wordt gevraagd wat je liever anders ziet op het forum en dit is de eerste keer dat ik aangeef liever wat meer saamhorigheid te zien zonder iemand ook maar enig verwijt te maken). Ik ben ook helemaal niet van plan m'n best te gaan doen om meer te posten, naar meetings te gaan, meer op te vallen etc. Daar heb ik namelijk helemaal geen behoefte aan. Ik geef alleen aan dat het vroeger voor mij fijner was op het forum en dat ik het toen saamhoriger vond, wat waarschijnlijk heel logisch is omdat het hier steeds meer uitdunt. Sommige mensen zouden zich hier wat minder aangevallen moeten voelen (en uit hun slachtofferrol moeten komen Wat zou je graag anders zien op het forum? - Pagina 7 394967 ).

Oh en waar ik trouwens ook een hekel aan heb, zijn mensen die vooral oude uitspraken van andere mensen herhalen..

Wederom geheel met nyah eens. Dit is precies hoe ik erin sta. Ik heb ook niet de behoefte om vrienden te maken ofzo. Wil hier gewoon leuk meepraten en meediscussieren. Ik reageer dan ook voornamelijk in de informatieve en topics geloof ik. Verder vertel ik weinig over mijzelf. Ik snap dus goed dat anderen niet veel van mij weten en niet aan mij vragen hoe mijn dag was ofzo. En dat is ook helemaal mijn bedoeling niet, dus prima. Iedereen komt hier met andere bedoelingen en frequenties, maar dat maakt m.i. Niet dat het niet voor iedereen het prettigste is als er zonder onderscheid en opener op elkaar wordt gereageerd. Het moet dan toch niet uitmaken hoe vaak jij hier komt en wie je kent, maar puur om de reactie gaan?

Ik denk dat ik het hier ook te amicaal vind. Uiteraard leuk dat hier vrienden gemaakt worden, maar waarom moet dit vaak benadrukt worden?
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 11:01

Mij lijkt het wel weer leuk om vriendschappen op te doen via het forum. Ooit al eens eerder zo gegroeid, helaas verbroken, maar voor mij is het wel een prettige manier van vriendschappen opbouwen. Ik ben niet zo mega-outgoing, voor mij is dit een fijnere weg mensen te leren kennen. Die vriendschappen via het forum mis ik persoonlijk dan weer wel af en toe, maargoed, mijn sociale kringetje is momenteel toch al niet zo groot, misschien komt dat ook daar wel door.

Gast
Gast

Bericht  Minx ma 7 jan 2013 - 11:05

tweeling schreef:Ik vind het jammer dat er soms weinig op nieuwe mensen wordt gereageerd, alsof ze er nog niet bij horen ofzo... Soms heb ik het idee dat het meer groepjes zijn ipv lekker kletsen met iedereen/elkaar.

echt dit lijkt maar zo. Ik heb laatst nog een topic geopend met welgeteld 0 reacties. Soms weet je gewoon niet hoe je moet reageren of heb je er geen ervaring mee. Dat kan gebeuren en tuurlijk is het zo dat de bekende forummers meer reacties krijgen maar dat is ook logisch. Als er voor jou een totaal onbekende een groep binnen stapt en een verhaal verteld weet je soms toch ook niet hoe te reageren. Dat is gewoon omdat je de achtergrond e.d. niet kent. Zodra je meer van mensen weet is het makkelijker om te reageren. Het is dus echt een combi en heeft puur met het topic op zich te maken.
Als ik ook naar mezelf kijk. Ik heb vrij veel post maar kunnen mensen veel over mij vertellen nee.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  luisa ma 7 jan 2013 - 11:16

Nou Minx, ik ben het wel eens met hetgeen jij in jouw reactie beschrijft, maar totaal niet met je eerste zin dat het maar zo lijkt.
Hoeveel nieuwe of onbekendere forummers hebben wel niet aangegeven dat ze vinden dat er minder op hen gereageerd wordt? als het zo vaak opgemerkt wordt zou er dan ook niet gewoon een kern van waarheid in zitten? Ik wordt er een beetje moe van dat dit telkens maar afgedaan wordt met nee joh lijkt maar zo of je moet gewoon zelf ook meer reageren. Het zal best allemaal (deels) te begrijpen zijn, maar maakt het niet minder waar. En ja, als nieuweling kan je daar zelf proberen verandering in te brengen, maar ik vind ook dat de rest veel toegankelijker kan doen. Het werkt 2 kanten op.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Alex ma 7 jan 2013 - 11:31

Eens met luisa. Ik zie vaak topics of reacties van minder bekende forummers waar weinig tot niet op gereageerd wordt. Ik vraag me dan altijd af of dat ook zo zou zijn als een 'populaire' forummer een zelfde topic of reactie zou plaatsen. Heel eerlijk gezegd denk ik van niet.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 11:36

Maar jij bent toch geen nieuwe/ onbekende? Of komt het omdat we allebei veel in mama pijler zijn?

De mama pijler is een soort forum binnen het forum lijkt het soms wel haha.

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 7 jan 2013 - 20:35

Alex schreef:Eens met luisa. Ik zie vaak topics of reacties van minder bekende forummers waar weinig tot niet op gereageerd wordt. Ik vraag me dan altijd af of dat ook zo zou zijn als een 'populaire' forummer een zelfde topic of reactie zou plaatsen. Heel eerlijk gezegd denk ik van niet.
Ben ik dan de enige die totaal niet let op welke forumster het topic opent? Wat zou je graag anders zien op het forum? - Pagina 7 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 20:45

Ik ben het op mijn beurt ook weer helemaal eens met Luisa.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 20:48

Ik kijk ook naar het onderwerp, niet naar de forumster.

Gast
Gast

Bericht  Elliot ma 7 jan 2013 - 21:38

Nyah schreef:Ik ben het op mijn beurt ook weer helemaal eens met Luisa.

Ik snap jullie punt wel met betrekking tot het reageren op elkaar, maar het is toch logisch dat er anders wordt gereageerd op iemand die je IRL goed kent dan iemand die je helemaal niet kent? Als iemand die je goed kent om advies vraagt weet je misschien al zoveel over die persoon dat het makkelijk is om advies te geven. Bij iemand die je niet kent of waar je in ieder geval niets over weer is dat automatisch een stuk lastiger, je weet immers niets over de achtergrond van die persoon en kan dus niet gericht adviseren.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Elliot ma 7 jan 2013 - 21:40

En het is natuurlijk prima dat jullie niet de behoefte hebben om mensen te ontmoeten, maar ik denk niet dat je kunt verwachten dat mensen exact hetzelfde op jou reageren dan op mensen die ze in het echt hebben gezien en waar ze gewoon veel over weten. Dat doe je in het echt toch ook niet?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Shisha ma 7 jan 2013 - 22:21

Oh en wat ik ook irritant vind is dat sommige mensen gewoon niet goed lezen en dan maar door blijven hameren op iets wat er helemaal niet staat. En dan kan die ander uitleg geven wat ie wil maar daar wordt dan ook overheen gelezen. Dat zie ik ook best vaak gebeuren.

En ik heb vaak het idee dat veel mensen een reactie plaatsen en vervolgens niet meer in dat topic kijken en het dus niet eens zien wanneer ze gequote worden. Op die manier bloedt een topic inderdaad wel snel dood.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 23:18

Ik vind het wel jammer dat sommige forumsters zich zo voelen!

Ik open ook wel eens een topic waar niet of nauwelijk op gereageerd wordt, dat vind ik dan ook wel jammer natuurlijk want ik open het topic niet voor niks, maar soms is er niemand die je kan helpen natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte di 8 jan 2013 - 0:15

Shisha schreef:En ik heb vaak het idee dat veel mensen een reactie plaatsen en vervolgens niet meer in dat topic kijken en het dus niet eens zien wanneer ze gequote worden. Op die manier bloedt een topic inderdaad wel snel dood.

Ik ben echt een nerd. Ik check dat (bijna) altijd. Vind ik leuk. Embarassed
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Shisha di 8 jan 2013 - 0:41

mzcharlotte schreef:
Shisha schreef:En ik heb vaak het idee dat veel mensen een reactie plaatsen en vervolgens niet meer in dat topic kijken en het dus niet eens zien wanneer ze gequote worden. Op die manier bloedt een topic inderdaad wel snel dood.

Ik ben echt een nerd. Ik check dat (bijna) altijd. Vind ik leuk. Embarassed

Ik kijk ook (bijna) altijd even terug in de topics waarin ik gereageerd heb. Ook gewoon om te kijken wat er nog meer gezegt is en ik daar dan misschien weer wat op te zeggen heb.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  tweeling di 8 jan 2013 - 3:41

Stofzuiger schreef:
Maar jij bent toch geen nieuwe/ onbekende? Of komt het omdat we allebei veel in mama pijler zijn?

De mama pijler is een soort forum binnen het forum lijkt het soms wel haha.

Nee klopt, ben ik ook niet. Heb zelf dat gevoel ook niet erg hoor, soms af en toe. Maar het valt me gewoon op dat de bekenden veel op elkaar reageren ipv op anderen, misschien stond het er een beetje apart.
Volgens mij komen idd veel meiden uit de mama pijler niet in bijv.algemeen
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: