Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou je graag anders zien op het forum?

+36
Shisha
Minx
tweeling
xxjojootjexx
Kiekeboe
Rush
Marin
Ibbeltje
JD
Atelier Madame
Vino
Elliot
Lejow
Alex
Guus
Green_Pepper
Burn
June
Gympie
luisa
Toet
Blond
Susan
Caro
Bazinga
Ilovethe90s
SoGood
Parel
Kowalski
Tamagotchi
Poubelle
Manderijn
Kexter
rapa nui
Exogenesis
Sea of Trees
40 plaatsers

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Ga naar beneden

Wat zou je graag anders zien op het forum? - Pagina 9 Empty Re: Wat zou je graag anders zien op het forum?

Bericht  Susan di 8 jan 2013 - 11:39

Ik vind die tickers niet storend, ik snap dat wel. Ze zijn niet voor het hele forum bedoeld, maar als je in een topic meepraat dat gaat over zwanger worden dan is het wel handig als mensen zien op welk punt je zit in je cyclus. Ik heb zelf nooit op het forum gepraat over zwanger worden en ik heb zo'n ticker ook nooit gehad, maar ik begrijp het toch wel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je graag anders zien op het forum? - Pagina 9 Empty Re: Wat zou je graag anders zien op het forum?

Bericht  Minx di 8 jan 2013 - 11:44

Susan schreef:Ik vind die tickers niet storend, ik snap dat wel. Ze zijn niet voor het hele forum bedoeld, maar als je in een topic meepraat dat gaat over zwanger worden dan is het wel handig als mensen zien op welk punt je zit in je cyclus. Ik heb zelf nooit op het forum gepraat over zwanger worden en ik heb zo'n ticker ook nooit gehad, maar ik begrijp het toch wel.

Ik vind zelfs dat alle zwangeren verplicht een ticker moeten Wink af en toe zie ik namelijk een beval topic dat ik denk was jij zwanger dan :P
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  TukTuk di 8 jan 2013 - 21:45

Marin schreef:Maar ik zie jou, AngelNyn, bijvoorbeeld echt wel als bekende forummer en echt een ontzettend betrokken forummer zelfs. Misschien komt het omdat ik je vaak in dezelfde topics tegenkom, maar je valt me altijd op, en je hebt mij echt al meerdere keren heel uitgebreid en prettig advies gegeven. Zo iemand onthoud ik dan echt wel, die informatie sla ik toch blijkbaar ergens op en maakt je bekender. Ik zal eerlijk toegeven dat ik zo iemand zoals jij dan ook eerder vind opvallen dan iemand die ik nooit tegenkom in topics, en zodra jij dan een topic hebt geopend, zal ik het zeker even lezen en wanneer mogelijk antwoord geven. Nou weet ik toevallig van jou dat jij wel eens vaker redelijk specifieke huis-gerelateerde topics hebt geopend waar ik dan zelf niet precies antwoord op weet, en ik voel me dan altijd beetje schuldig want heb dan toch het gevoel jou ook te willen helpen, omdat je dat andersom ook doet. Maar als dat dan niet kan..Tja dan antwoord ik maar niet, maar dat betekent niet dat ik het niet heb gelezen of zo iemand zoals jij me echt helemaal niets zegt of niets doet.

Ik vind het zo jammer om te lezen dat veel mensen dan dus maar geen topic gaan openen, bang dat er weinig reacties komen of dat ze toch niet gehoord worden. Dat is natuurlijk wel een beetje een negatieve insteek en dat vind ik echt zonde.

Dankjewel smile Maar jij hoeft je toch niet schuldig te voelen als je niet reageert ? Laughing Het was ook naar niemand persoonlijk gericht, maar meer in het algemeen. In het verleden heb ik een stempel opgedrukt gekregen, en het lijkt alsof je daar nooit van af komt en dat vindt ik een beetje jammer.
Ook bijvoorbeeld in foto plaats topics, dan merk je gewoon dat je eerder "genegeerd" wordt bijvoorbeeld, en ook met het openen van eigen topics. Maakt verder ook niet uit, vind het reageren op bestaande topics ook net zo leuk, maar het is wel gewoon zo dat je als nieuwe forummer, of als niet populaire forummer, dat er minder op je gereageerd wordt, ook al "ontkennen" veel mensen dat hier / herkennen het niet.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 23:23

Ik vind dat het gebruik van meer dan twee uitroeptekens achter elkaar verboden moet worden. Twee kan ik me ergens nog voorstellen als je echt heel enthousiast bent!! Al vind ik dat eigenlijk ook al te ver gaan maar hee, dat doe ik zelf ook wel eens :P. Maar meer dan twee is echt zo irritant!!!!! Net als meer dan 1 klinker teveel. Dat het heeel leuk is oke, maar heeeeeeeeeeel leuk?! En vooral de combinatie daarvan.

Zo. Ik ben uitgeklaagd.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 23:28

Harrison schreef:Ik vind dat het gebruik van meer dan twee uitroeptekens achter elkaar verboden moet worden. Twee kan ik me ergens nog voorstellen als je echt heel enthousiast bent!! Al vind ik dat eigenlijk ook al te ver gaan maar hee, dat doe ik zelf ook wel eens Wat zou je graag anders zien op het forum? - Pagina 9 253468018. Maar meer dan twee is echt zo irritant!!!!! Net als meer dan 1 klinker teveel. Dat het heeel leuk is oke, maar heeeeeeeeeeel leuk?! En vooral de combinatie daarvan.

Zo. Ik ben uitgeklaagd.

Dat is volgens mij ook helemaal hip op het forum. Zie het zo vaak voorbij komen. Maar hey, maar he, maar hee, etc.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 23:33

Dat is toch irl ook veel gebruikt qua spreektaal? Tenminste hier zeggen heel veel mensen dat. Net als in het Engels; "But hey..".

Gast
Gast

Bericht  Marin di 8 jan 2013 - 23:34

But hey, what do I know? angel

Zo ja.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 23:35

Ik heb het nog nooit gehoord. Lees het alleen hier :P Niks mis mee hoor. Maar valt op.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 23:35

Like, you know, like totally!

Gast
Gast

Bericht  Sea of Trees di 8 jan 2013 - 23:54

Pluto schreef:
Harrison schreef:Ik vind dat het gebruik van meer dan twee uitroeptekens achter elkaar verboden moet worden. Twee kan ik me ergens nog voorstellen als je echt heel enthousiast bent!! Al vind ik dat eigenlijk ook al te ver gaan maar hee, dat doe ik zelf ook wel eens Wat zou je graag anders zien op het forum? - Pagina 9 253468018. Maar meer dan twee is echt zo irritant!!!!! Net als meer dan 1 klinker teveel. Dat het heeel leuk is oke, maar heeeeeeeeeeel leuk?! En vooral de combinatie daarvan.

Zo. Ik ben uitgeklaagd.

Dat is volgens mij ook helemaal hip op het forum. Zie het zo vaak voorbij komen. Maar hey, maar he, maar hee, etc.
Maargoed, laughcry
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Rush wo 9 jan 2013 - 0:01

Oh dat gebruik ik best vaak.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast wo 9 jan 2013 - 0:17

Beperking aan het aantal tickers.
Ik snap dat het voor mensen persoonlijk allemaal heel belangrijk is, maar om nu een ticker te hebben voor de lengte van je relatie, een ticker voor kind1, een ticker voor je eispronggebeuren, een ticker voor de kilootjes (alleen het woord al) die er toch echt nog afmoeten en dan nog een ticker voor het aantal dagen die nog resten voor je naar Salou gaat... Dan kan de scrollknop toch niet hard genoeg werken?

Er is iemand hier die twee kinderen heeft en dat gewoon in onderschrift meldt: zoon *datum*/dochter *datum*
Die mag van mij een medaille. Leest zoveel makkelijker dan een reactie met daar nog eens onder drie of meer tickers.

Gast
Gast

Bericht  Fortissimo wo 9 jan 2013 - 0:22

Manderijn schreef:
Fortissimo schreef:Wat anders mag? Die tientallen tickers bij sommige forummers.. Ik ben niet echt geïnteresseerd wanneer je lekker moet gaan seksen om meer kans te hebben op een kindje... Neutral

Subtiel!

Moet dat ook nog weer? Wat zou je graag anders zien op het forum? - Pagina 9 1578173417
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  SDL wo 9 jan 2013 - 6:55

Marin schreef:
SDL schreef:Wat ik anders zou willen zien is de foto's. De foto's staan altijd voor de helft in het Yes-scherm.

Hier heb ik net vanavond een suggestie voor gegeven in het hoe nu verder topic wat sticky staat.

Wat zou je graag anders zien op het forum? - Pagina 9 281626781
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 0:49

Eigenlijk mis ik wel de topics met kleine problemen. Problemen die niet makkelijk worden voorgelegd aan vrienden, maar juist hier goed tot hun recht zouden komen. Maar het lijkt wel of mensen ze niet meer durven te openen. En als ik dan bij mezelf blijf, ik zou ze ook niet meer durven te openen. Puur, omdat ik bang ben voor de reacties en het 'daar heb je haar weer' gehalte in zo'n topic.

Gast
Gast

Bericht  Marin do 10 jan 2013 - 0:51

Maura schreef:Eigenlijk mis ik wel de topics met kleine problemen. Problemen die niet makkelijk worden voorgelegd aan vrienden, maar juist hier goed tot hun recht zouden komen. Maar het lijkt wel of mensen ze niet meer durven te openen. En als ik dan bij mezelf blijf, ik zou ze ook niet meer durven te openen. Puur, omdat ik bang ben voor de reacties en het 'daar heb je haar weer' gehalte in zo'n topic.

Ja dat herken ik wel. Niet dat ik nou zoveel problemen heb, maar ik herken wel heel erg dat mensen toch al snel context uit het verleden er bij pakken en dat er aan koppelen. Logisch, je kent elkaar, maar daardoor 'durf' ik soms dingen niet zo snel te posten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 0:58

Ik denk ook dat, dat een beetje het 'probleem' is. We blijven op het forum, omdat we elkaar 'kennen'. Anderzijds openen we dan niet de topics die we misschien zouden willen openen, omdat we elkaar 'kennen'.

Ik zit weleens in strijd met mezelf. Dan zou ik graag een objectieve mening willen. Want zou ik het 'probleem' voorleggen aan familie of vrienden, dan zijn deze zo één met mij, dat ik overal gelijk in krijg, ook al heb ik geen gelijk. Maar als ik het dan weer op het forum zet, dan heb ik het idee ook niet helemaal meer een objectieve mening te krijgen, omdat mensen mij hier eigenlijk ook al 'kennen'. Weliswaar net even anders dan ik eigenlijk ben, maar het houdt me daarom wel tegen.

En ik snap ook dat mensen daarom een andere naam aannemen. Ook al helpt het niet veel. Want als mensen de naamswijziging doorhebben, dan zijn ze gewoon weer de persoon, die ze daarvoor ook al waren.

We zijn, volgens mij, gewoon iets te vergroeid met elkaar.

Gast
Gast

Bericht  Marin do 10 jan 2013 - 0:59

Voor bepaalde specifieke problemen kan je altijd een ander forum opzoeken he, Maura. Daar kan je anoniem een vraag stellen, niemand kent je daar. Het YesForum is natuurlijk niet het enige forum

Ik zit momenteel ook op een fotografieforum waar ik net even specifiekere vragen kan stellen. Maar daar zal ik niet tien jaar blijven hangen vermoed ik Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 1:06

Dat is helemaal waar. Heb alleen nog geen geschikte tweede (algemeen) forum gevonden. :P

Haha, nu doe ik net alsof ik zoveel problemen heb. Gelukkig is dat toch niet het geval. Doelde dan ook niet specifiek op mezelf, maar ook op anderen. Als veel forummers denken dat ze beter een topic niet kunnen openen, dan blijft er op een gegeven moment geen topic meer over om te lezen. Beetje saai.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 2:07

Ik vind tickers wel leuk. Oké niet 4 onder elkaar maar 1 of 2 vind ik wel kunnen.
Dan vind ik meer een quote van een andere forumster in je onderschrift een beetje duf.

En mensen moeten ook ophouden met foto's en plaatjes qouten. Dus als iemand 3 foto's of plaatjes onder elkaar heeft geplaatst die je nog door het topic heen nog eens 15 keer tegenkomt. Is echt zo irritant.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 5:00

Ik zou graag willen dat er een optie komt waardoor je kunt zien of je geqoute bent.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk do 10 jan 2013 - 5:05

Forumster schreef:Ik zou graag willen dat er een optie komt waardoor je kunt zien of je geqoute bent.

Ja dat zou ideaal zijn inderdaad!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: