Baaltopic!
+41
Guusje
Annemoontje
Verona
Bliss
Raindrop
Flippin' Bitch
girli
Sterre
May
Annie24
Carmen_
rapa nui
luenca
Steep
ThinkPink
Tania
SarahKey
BJA
TukTuk
Lady4
Bosjesvrouw
Atelier Madame
Sarah1985
Kowalski
Bazinga
sawasdee
JD
Frappuccino
Caro
banjer49
Carra
Mizz_S
Pompoen
Jasmine
Monte
Burn
Blond
Fortissimo
Toet
Exogenesis
Caroow
45 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Baaltopic!
Bliss schreef:Lady4 schreef:Sterkte Pippa.
Ik baal want ik ben geen alchogol meer gewend. En nu ben ik dronken. En ik moet de hele avond. Mijn arme vriend. Maar wat een topmiddag met vriendinnen!
Hahaha hier moest ik erg om lachen. Joh, dronken? Was de rest van de avond ook nog leuk?
En FB, vervelend, maar ook om jou moest ik stiekem ff lachen.
Koko, wat naar, veel sterkte!
Hmm, zegt genoeg denk ik. Na vijf koppen thee en wat eten was ik weer redelijk nuchter en heb ik nog een hele leuke avond gehad. Wel nagenoeg alcoholvrij, haha.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn vriend is gisteren, na zijn nachtdienst, met de auto in de vangrail geklapt. Godzijdank heeft hij echt niks, behalve wat rugpijn. Ik ben zo erg geschrokken! 1 januari begon voor ons dus al enorm goed. We zullen maar zeggen dat dit de laatste slechte gebeurtenis van 2013 is.
De auto heeft aan de bestuurderskant behoorlijke krassen en deuken van de voor naar de achterkant zitten. Maar goed dat is maar blikschade, ik ben zo blij dat hij niks mankeert! Al schijt ik tig kleuren voor de rekening van de auto hihi..
De auto heeft aan de bestuurderskant behoorlijke krassen en deuken van de voor naar de achterkant zitten. Maar goed dat is maar blikschade, ik ben zo blij dat hij niks mankeert! Al schijt ik tig kleuren voor de rekening van de auto hihi..
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Verona schreef:Mijn vriend is gisteren, na zijn nachtdienst, met de auto in de vangrail geklapt. Godzijdank heeft hij echt niks, behalve wat rugpijn. Ik ben zo erg geschrokken! 1 januari begon voor ons dus al enorm goed. We zullen maar zeggen dat dit de laatste slechte gebeurtenis van 2013 is.
Wow heftig begin van het nieuwe jaar! Wel een opluchting dat je vriend niks heeft behalve wat rugpijn! Hopelijk blijft het daarbij voor 2013. Veel sterkte!
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Sterkte Kowalski en Verona.
Ik baal omdat ik vannacht niet heb geslapen vanwege pijnen en nu dus echt kapot ben. Maar wel gewoon moet werken
Ik baal omdat ik vannacht niet heb geslapen vanwege pijnen en nu dus echt kapot ben. Maar wel gewoon moet werken
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
Nog gecondoleerd Kowalski! Veel sterkte!
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Kowalski: Gecondoleerd!
Ik baal omdat ik weer moet werken vanavond. Ondanks dat ik niks heb gedronken met o&n en al om 00.30u in bed lag werd ik wel verschrikkelijk brak wakker gister en ik ben nu nog steeds een beetje moe.
Ik baal omdat ik weer moet werken vanavond. Ondanks dat ik niks heb gedronken met o&n en al om 00.30u in bed lag werd ik wel verschrikkelijk brak wakker gister en ik ben nu nog steeds een beetje moe.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik baal omdat ik vandaag mijn studentenreisproduct moet inleveren. Het zal even wennen worden, ik heb jaren gratis kunnen reizen met mijn studenten-OV
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Guusje schreef:
pijnen waaraan/waarvan?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Gecondoleerd Kowalski....sterkte.
Verona: oef schrikken zeg, wat is er precies gebeurd dan? waardoor kwam het?
Ik baal; omdat ik giga baarmoederpijn heb en natuurlijk weeeeeeer ongesteld ben terwijl ik het niet hoor te zijn.
Verona: oef schrikken zeg, wat is er precies gebeurd dan? waardoor kwam het?
Ik baal; omdat ik giga baarmoederpijn heb en natuurlijk weeeeeeer ongesteld ben terwijl ik het niet hoor te zijn.
Guusje schreef:Sterkte Kowalski en Verona.
Hier baal ik dus ook om! Alleen ik hoef niet te werken, dat scheelt. Heb steeds pijn tussen mn schouderbladen en daardoor met ademhalen, wat ervoor zorgt dat ik slecht slaap.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Kowalski, gecondoleerd.
Ik baal, omdat ik net weer ben begonnen op mijn stage en nu echt kots en kots en kots misselijk ben! Alle muren lijken te bewegen en de grond te draaien. Wat moet ik hier nu weer mee?
Ik baal, omdat ik net weer ben begonnen op mijn stage en nu echt kots en kots en kots misselijk ben! Alle muren lijken te bewegen en de grond te draaien. Wat moet ik hier nu weer mee?
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik baal gigantisch Wilde net een superleuk jurkje bestellen op internet, issie ineens uitverkocht
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
@ExpressoB & @Bliss
Ik heb last van krampen/spasmes. Maar goed heb de werkdag weer overleefd
Guusje- Fluisteraar
Guusje schreef:@ExpressoB & @Bliss
Gelukkig knap van je dat je doorgezet hebt.
Ik heb mijn vrijwilligerswerk afgezegd, had zo'n pijn en doodvermoeiend.
ExpressoB schreef:Guusje schreef:@ExpressoB & @Bliss
Gelukkig knap van je dat je doorgezet hebt.
Ik heb mijn vrijwilligerswerk afgezegd, had zo'n pijn en doodvermoeiend.
Ach ja zo knap is het niet, eigenlijk moet ik soms wat beter naar m'n lichaam luisteren
Guusje- Fluisteraar
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: