Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Baaltopic!

+41
Guusje
Annemoontje
Verona
Bliss
Raindrop
Flippin' Bitch
girli
Sterre
May
Annie24
Carmen_
rapa nui
luenca
Steep
ThinkPink
Tania
SarahKey
BJA
TukTuk
Lady4
Bosjesvrouw
Atelier Madame
Sarah1985
Kowalski
Bazinga
sawasdee
JD
Frappuccino
Caro
banjer49
Carra
Mizz_S
Pompoen
Jasmine
Monte
Burn
Blond
Fortissimo
Toet
Exogenesis
Caroow
45 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Baaltopic! - Pagina 2 Empty Re: Baaltopic!

Bericht  Gast ma 31 dec 2012 - 3:47

banjer49 schreef:
Pippa schreef:Ik wel. Mijn vriend heeft net te horen gekregen dat hij ontslagen wordt Baaltopic! - Pagina 2 1270000679 Het zat eraan te komen, maar toch is het ontzettend klote!

o dat is zeker niet leuk om te horen op de laatste dag van het jaar, en ook al wisten jullie het al toch balen

Ja, enorm balen. Niet eens zozeer dat hij zijn baan kwijt is, want daar was hij niet meer gelukkig, maar wel de onzekerheid die nu komt, qua geld en het huis etc, is gewoon moeilijk.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Caro ma 31 dec 2012 - 3:48

Carra schreef:Ik baal omdat ze hier buiten heel hard aan het knallen zijn en ik zo niet mijn schoonheidsslaapje kan doen!

Hier moest ik om lachen!

Ik baal ook wel een beetje vanwege alle sores in 2012, en de huidige sores waar ik nog in zit (en dan voornamelijk mbt die k*tollega....). Maar goed... we maken er in 2013 meer van want 2012 en ik waren duidelijk geen goede match...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Fortissimo ma 31 dec 2012 - 4:00

Als ik jullie verhalen lees, heb ik echt niks te klagen. Ik wil iedereen nog even een hele dikke knuffel geven in 2012.

Dus bij deze!

Baaltopic! - Pagina 2 418_418_752804-a

En natuurlijk voor iedereen het beste in 2013 smile
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Frappuccino ma 31 dec 2012 - 4:04

Ik baal omdat ik vanochtend vroeg ben flauwgevallen in de badkamer, en nu onder de blauwe plekken zit en de huid van m'n wenkbrauw geknapt is.. En ik had al geen zin in oud en nieuw omdat mijn relatie net 2 weken uit is..
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  JD ma 31 dec 2012 - 4:28

Ik baal omdat ik er zo tegenop zie om vanavond om 12 uur alleen te staan en niemand heb om een gelukkig nieuwjaar te zoenen..... Sad (ik vier het niet alleen, maar met stelletjes....)
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  JD ma 31 dec 2012 - 4:30

Monte schreef:Ik baal een beetje dat ik nu zonder vriend het nieuwe jaar in moet gaan, terwijl ik dat echt anders verwacht had. En nu heb ik nergens zin in en vier ik oudjaar vanavond met mijn ouders in de hoop en met de wens dat ik 31-12-2013 met een nieuwe liefde mag vieren.

ik weet hoe je je voelt
dikke knuffel hug
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  sawasdee ma 31 dec 2012 - 4:38

Monte schreef:Ik baal een beetje dat ik nu zonder vriend het nieuwe jaar in moet gaan, terwijl ik dat echt anders verwacht had. En nu heb ik nergens zin in en vier ik oudjaar vanavond met mijn ouders in de hoop en met de wens dat ik 31-12-2013 met een nieuwe liefde mag vieren.

Hier precies hetzelfde! Sterkte Sad
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Bazinga ma 31 dec 2012 - 4:43

Ik heb net m'n voet verbrand onder de douche. Klotedouche.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Kowalski ma 31 dec 2012 - 4:44

Ik baal ontzettend!

Ik heb vandaag mijn studentenabonnement van de NS stop moeten zetten, omdat ik er geen recht meer op blijk te hebben. Ik studeer echter nog wel en zou een uitgestudeerd aanbod aan kunnen vragen. Nu blijkt dat het niet kan, omdat ik een aantal jaren geleden, toen ik door ziekte met studie gestopt was, ook tijdelijk een kortingskaart heb gehad. Ik moet komend half jaar nog wel een dag of 4 in de week van Eindhoven naar Amsterdam en baalde dus al dat ik geen studenten-OV meer zou hebben, maar niet eens korting, dat kan ik never nooit niet betalen!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Sarah1985 ma 31 dec 2012 - 5:48

Pippa balen van je vriend zijn werk en dat op deze dag.

Ik baal dat ik net de heimlich greep bij mijn vader moest doen. Omdat die zijn medicijnen niet weg krijgt. Een teken dat zijn slikken achteruit gaat.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 31 dec 2012 - 5:51

Pfff we kunnen nauwelijks meer rondkomen met die ww....

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 ma 31 dec 2012 - 6:11

Ww is ook Kut. Zo weinig krijg je dan. Mijn man krijgt met een speciale zelfstandige uitkering maar 25% van zijn normale inkomen. We moeten nu keuze maken wat betalen we deze maand en wat de volgende. En eerst 14 weken wachten of het überhaupt word goedgekeurd.

Nee leuk is het niet ontslagen worden
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Gast ma 31 dec 2012 - 6:15

Oeh bah, Pippa. Maar als ik het goed heb gelezen dan is het vanaf maart? Of althans, daar werd vanmiddag overgesproken? Dan is er dus nog even tijd om te zoeken. WW is in ieder geval geen vetpot. Want ook al was er een leuk loon, het wordt zonder van alles en nog wat berekend. Zo zat ik ook. Weg maandelijkse bonus, tegemoetkomingen zorg, etc. etc. etc. Toen werd veel toch wel opeens heel weinig. Sad

Ik baal vandaag een beetje van mezelf. Het is weer het einde van het jaar en ik heb in de afgelopen jaren bewezen een emotioneel wrak te zijn op zo'n avond. Ik zie het echt als een afsluiting van een periode en het uitkijken naar een nieuwe start. En janken dat ik dan kan. Ik hoop dat ik me vanavond in weet te houden en dat we het gewoon gezellig hebben. Maar ja, ik weet nu al ongeveer hoe mijn ogen morgen gaan voelen.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame ma 31 dec 2012 - 6:34

Ik ben echt een eigenwijze doos. Had geen tijd om naar de kapper te gaan vanwege vakantie. Maar wilde per se leuke haren dus m'n vriend gevraagd ze te knippen. Hoewel hij twijfelde heeft ie het tich maar gedaan. Gevolg 6/7 cm eraf ipv 3/4. En echt geen model meer erin Sad. Dus moet per se klipjes in want anders ziet het er niet uit :nopompom:
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Bosjesvrouw ma 31 dec 2012 - 7:40

Net overstroming in onze bijkeuken de slang van de vaatwasser was uit de buis gegaan

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428

Bericht  Lady4 ma 31 dec 2012 - 8:01

Sterkte Pippa.

Ik baal want ik ben geen alchogol meer gewend. En nu ben ik dronken. En ik moet de hele avond. Mijn arme vriend. Maar wat een topmiddag met vriendinnen!

Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  TukTuk ma 31 dec 2012 - 8:15

Caroow schreef:Pff lekker bericht op de laatste dag van het jaar Pippa Baaltopic! - Pagina 2 699888 Heeft al wel zicht op iets nieuws?

Ik heb pijn in mijn bil en dat komt omdat ik gister tijdens het werk de hele tijd moest blijven staan en niet tussendoor even een paar minuutjes mocht zitten om wat te drinken oid. En met fietsen wordt het erger, en wat moet ik zo doen.. Neutral Op de fiets naar het werk Baaltopic! - Pagina 2 1371890812

(Ennnnn klaagmodus weer uit want eigenlijk ben ik belachelijk gelukkig!)

Volgens mij heb je als zwangere gewoon het recht om zo nu en dan pauze te nemen? Gewoon je grens aangeven hoor!

Staand werken
Het is wettelijk geregeld dat u altijd even moet kunnen zitten als het
werk het toelaat of als u hieraan behoefte heeft. Ook mag u niet
verplicht worden om
staande voetpedalen te bedienen.

http://www.arbo-advies.nl/zwangerschap.htm
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  BJA ma 31 dec 2012 - 8:22

Ik baal ervan dat mijn relatie gisteren is uitgegaan en dat ik vanavond helemaal alleen ben.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  SarahKey ma 31 dec 2012 - 8:24

Pippa schreef:Pfff we kunnen nauwelijks meer rondkomen met die ww....

Moeilijk he. Wij zitten in hetzelfde schuitje en zo'n uitkering is geen vetpot. Wij zijn nu 2 weken er een beetje aan het idee 'gewend', maar het blijft rot. Hopenlijk vinden onze mannen snel wat anders in 2013.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Tania ma 31 dec 2012 - 8:26

AngelNyn schreef:
Caroow schreef:Pff lekker bericht op de laatste dag van het jaar Pippa Baaltopic! - Pagina 2 699888 Heeft al wel zicht op iets nieuws?

Ik heb pijn in mijn bil en dat komt omdat ik gister tijdens het werk de hele tijd moest blijven staan en niet tussendoor even een paar minuutjes mocht zitten om wat te drinken oid. En met fietsen wordt het erger, en wat moet ik zo doen.. Neutral Op de fiets naar het werk Baaltopic! - Pagina 2 1371890812

(Ennnnn klaagmodus weer uit want eigenlijk ben ik belachelijk gelukkig!)

Volgens mij heb je als zwangere gewoon het recht om zo nu en dan pauze te nemen? Gewoon je grens aangeven hoor!

Staand werken
Het is wettelijk geregeld dat u altijd even moet kunnen zitten als het
werk het toelaat of als u hieraan behoefte heeft. Ook mag u niet
verplicht worden om
staande voetpedalen te bedienen.

http://www.arbo-advies.nl/zwangerschap.htm

En je hebt recht op een uur extra pauze en officieel horen ze zelfs een bank of bed te hebben waar je kan rusten. Dus als je niet even een paar minuten mag zitten zou ik ze even op de ARBO regels wijzen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  ThinkPink ma 31 dec 2012 - 8:37

Wat een rot nieuws Pippa zo op de laatste dag van het jaar Baaltopic! - Pagina 2 1371890812 Hoop dat je vriend snel een leuke nieuwe baan vindt.

Ik heb op het moment even niks te balen.

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Steep ma 31 dec 2012 - 9:24

Ik baal omdat we bij vrienden oud en nieuw aan het vieren zijn en mijn zoontje boven de woonkamer slaapt en ze totaal niet zachtjes doen. Ik kan het ze ook niet kwalijk nemen want het is oud en nieuw en ze doen echt wel hun best. Bovendien is mijn man de grootste schreeuwlelijk. Maar ik heb ook totaal geen oud en nieuw gevoel en mijn zoontje slaapt gewoon dus er is niks aan de hand. Het ligt gewoon aan mij maar het is heerlijk om ff te zeuren!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  luenca ma 31 dec 2012 - 10:34

ik baal omdat ik op oudejaarsdag mijn ov chipkaart inclusief voordeeluren abonnement verloren ben! nu dus een week wachten op een nieuwe en 11 euro betalen voor een nieuwe.Rolling Eyes
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  rapa nui ma 31 dec 2012 - 10:36

Steep schreef:Ik baal omdat we bij vrienden oud en nieuw aan het vieren zijn en mijn zoontje boven de woonkamer slaapt en ze totaal niet zachtjes doen. Ik kan het ze ook niet kwalijk nemen want het is oud en nieuw en ze doen echt wel hun best. Bovendien is mijn man de grootste schreeuwlelijk. Maar ik heb ook totaal geen oud en nieuw gevoel en mijn zoontje slaapt gewoon dus er is niks aan de hand. Het ligt gewoon aan mij maar het is heerlijk om ff te zeuren!

Had je serieus verwacht dat mensen er de hele avond rekening mee zou houden door rustiger aan te doen? Dat doe je thuis toch ook niet als je een feestje hebt. Een kind hoort daaraan toch ook te wennen en er door heen te slapen, vooral als hij gewoon boven op een slaapkamer ligt?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Carmen_ ma 31 dec 2012 - 10:41

Ik baal van dat kutvuurwerk. Mijn kat is doodsbang!

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: