Baaltopic
+34
Roxi3
Qiara
SarahKey
Burn
Kamperseboekenwurm
Rumble
Dennenappel
Tsjip
Tania
ExpressoB
Sweety
Blair
JD
Jeanette
Suus
Rebecca
Hoochie
Eris
Evalynn
Tinus
Kaboutertje
Atelier Madame
Kabouter
Marin
Shisha
loura
Lieke128
rapa nui
Sugarfall
cupcake23
Lejow
Muurvlindertje
Ibbeltje
girli
38 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Baaltopic
Waarom baal jij vandaag?
Ik baal, omdat ik morgen twee dagen weg zou gaan. Het weer is echter zo slecht dat als we 2 dagen in een hotelkamer ziten we liever thuis blijven.
Ik baal, omdat ik morgen twee dagen weg zou gaan. Het weer is echter zo slecht dat als we 2 dagen in een hotelkamer ziten we liever thuis blijven.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Re: Baaltopic
Waar ga je heen? En kun je niet dingen binnen doen?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ga gewoon! Met slecht weer kun je winkelen, naar de bios, zwemmen....
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Dat bedoel ik Muurvlindertje. ik zou mij niet tegen laten houden. Zonde als je niet gaat.
Muurvlindertje schreef:Ga gewoon! Met slecht weer kun je winkelen, naar de bios, zwemmen....
+ 1
bowlen
uit eten
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
't Stormt en ik moet vanmiddag op de fiets naar m'n werk. Één lange rechte weg, met enthousiaste wind tégen.
BAHHHHHHH!!!!
En ik heb butt geslapen en ik heb 't al koud sinds gisteravond en ik ben zielig en ik ben moe en ik ben niet lekker en ik ben moe en ik ben zieliiiiig
BAHHHHHHH!!!!
En ik heb butt geslapen en ik heb 't al koud sinds gisteravond en ik ben zielig en ik ben moe en ik ben niet lekker en ik ben moe en ik ben zieliiiiig
Gast- Gast
Ik baal omdat ik me ziek heb gemeld zie mijn topic in werk en studie.
En ik baal van onzekerheid omdat ik niet weet of ik wel of geen geld krijg omdat ik uitzendkracht ben.
En ik baal van onzekerheid omdat ik niet weet of ik wel of geen geld krijg omdat ik uitzendkracht ben.
cupcake23- Fluisteraar
- Aantal berichten : 97
Punten : 134
Registratiedatum : 04-10-11
Inderdaad jammer als je niet zou gaan, er zijn altijd wel leuke dingen te doen! Misschien ligt het er ook aan dat ik 2 dagen op een hotelkamer zonder verder veel te doen nog leuk vind . Waar ga je heen?
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Klinkt saai maar kan soms verrassend leuk zijn: bekijk een museum daar in de buurt. Google verder eens op wat er allemaal aan activiteiten te doen is daar in de buurt, het is nog kerstvakantie dus misschien wel genoeg te doen en dan ook dingen die overdekt zijn. Is er geen dierentuin oid in de buurt die ook een groot deel overdekt heeft? Zwembad? Overdekt winkelcentrum? Volgens mij verwachten ze morgen toch best wel redelijk weer? OK wel af en toe een bui maar kan dan ook nog best wel meevallen. Waar ga je naar toe? Kunnen we misschien nog meer tips geven.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Welke fase zit je? Fase a is 2 wachtdagen fase b heeft 1 wachtdag.cupcake23 schreef:Ik baal omdat ik me ziek heb gemeld zie mijn topic in werk en studie.
Gast- Gast
Ik zou ook gewoon lekker heen gaan! Je bent er toch even uit, en er is vast wel wat te doen in de omgeving.
Verder baal ik omdat ik toch zwaarder ben dan verwacht. En ik voel me (door het dieet?) niet helemaal lekker.
Verder baal ik omdat ik toch zwaarder ben dan verwacht. En ik voel me (door het dieet?) niet helemaal lekker.
Gast- Gast
Ik zou idd ook gewoon gaan! Er zijn zoveel leuke dingen te doen waarbij het weer geen rol van betekenis speelt!
Ik baal omdat ik deze week tot het weekend vrij ben, hier heel erg naar uit heb gekeken, maar me nu zo rot voel dat ik de hele dagen NIKS doe! En dat voelt weer klote, lekkere negatieve spiraal, nice!
Ik baal omdat ik deze week tot het weekend vrij ben, hier heel erg naar uit heb gekeken, maar me nu zo rot voel dat ik de hele dagen NIKS doe! En dat voelt weer klote, lekkere negatieve spiraal, nice!
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Lorna mercedez schreef:Welke fase zit je? Fase a is 2 wachtdagen fase b heeft 1 wachtdag.cupcake23 schreef:Ik baal omdat ik me ziek heb gemeld zie mijn topic in werk en studie.
Ik werk er nog maar een half jaar, fase A.
Weet jij dan hoe het zit?
cupcake23- Fluisteraar
- Aantal berichten : 97
Punten : 134
Registratiedatum : 04-10-11
Ik baal een beetje dat ik erg brak ben opgestaan en nu geen puf heb om wat te doen.
Maar toch ga ik zo ff wat eten en aan de slag denk ik.
Maar toch ga ik zo ff wat eten en aan de slag denk ik.
Het is dan toch zo dat als je twee wachtdagen hebt, je twee dagen niets krijgt betaald en als je daarna nog ziek bent, pas geld krijgt?cupcake23 schreef:Lorna mercedez schreef:Welke fase zit je? Fase a is 2 wachtdagen fase b heeft 1 wachtdag.cupcake23 schreef:Ik baal omdat ik me ziek heb gemeld zie mijn topic in werk en studie.
Ik werk er nog maar een half jaar, fase A.
Weet jij dan hoe het zit?
girli- Ratel
Bedankt voor alle tips, maar we hebben er toch voor gekozen om niet te gaan. We hebben gelijk een nieuwe datum geprikt, dus het komt helemaal goed.
girli- Ratel
Had je nog niks geboekt dn Girli?
Godver, de vuilnisbak is omgewaaid. Ik zie de schillen door de tuin vliegen!
Verder loop ik achter met mijn planning en raak ik redelijk gestrest.
Verder loop ik achter met mijn planning en raak ik redelijk gestrest.
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
We hadden het hotel geboekt, maar dat konden we tot en met morgen nog kosteloos annuleren en de bustickets zouden we vanmiddag gaan halen, wat we dus niet gaan doen.Ibbeltje schreef:Had je nog niks geboekt dn Girli?
girli- Ratel
Ik baal alleen maar dat het zulk rot weer is!! Moet straks naar buiten bah
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
girli schreef:We hadden het hotel geboekt, maar dat konden we tot en met morgen nog kosteloos annuleren en de bustickets zouden we vanmiddag gaan halen, wat we dus niet gaan doen.Ibbeltje schreef:Had je nog niks geboekt dn Girli?
Aah dat scheelt wel. Anders zou ik niet zo maar afzeggen haha.
Ik baal ook van het weer!
En ik baal dat de auto stuk is terwijl mijn vriend net een andere baan heeft waarbij hij afhankelijk is van de auto. Hij logeert nu bij een vriend die er in de buurt zit en ik zit hier nu helemaal alleen. Boehoe!
En ik baal dat de auto stuk is terwijl mijn vriend net een andere baan heeft waarbij hij afhankelijk is van de auto. Hij logeert nu bij een vriend die er in de buurt zit en ik zit hier nu helemaal alleen. Boehoe!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik baal dat ik vandaag drie uur door de regen heb gelopen en echt zeik en zeik nat was. En nou ben ik echt tot het bot verkleumd en krijg het niet meer warm. Al warm gedoucht, verwarming aan en zit onder m'n dekbed op de bank maar brrrr....En morgen weer waarschijnlijk
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
3 uur Marin? Hoezo?? Dan krijg je het wel koud ja
Ik werk tijdelijk als postbode, dus tja..moet wel.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: