Baaltopic
+6
Paper Crown
Ibbeltje
Pompoen
Rush
Susan
Rose
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Baaltopic
Bah,bah,bah dacht ik dat we aan het eind van de maand eindelijk van alle rekeningen af zouden zijn, krijgen we weer een tegenvaller
Oke, ik was ook wel wat naief om te denken dat de apk wel met €250 klaar zou zijn maar dat het nu sowieso het dubbele gaat worden baal ik wel flink van! Als het zo nog eventjes door gaat dan moeten we ons vakantiegeld ook gaan gebruiken en kunnen we niet op vakantie
Oke, ik was ook wel wat naief om te denken dat de apk wel met €250 klaar zou zijn maar dat het nu sowieso het dubbele gaat worden baal ik wel flink van! Als het zo nog eventjes door gaat dan moeten we ons vakantiegeld ook gaan gebruiken en kunnen we niet op vakantie
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Re: Baaltopic
Onze auto is donderdag aan de beurt, ik kijk er ook niet echt naar uit.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Wow dat is wel erg zuur Rose!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Tsja er moeten 4 nieuwe banden onder.. nou ja dan gaat het al snel!
We wisten van 2 dat we die dit jaar moesten vervangen, maar dat wouden we dan voor de winter doen en dan gelijk alle 4.
Baal er nu gewoon extra van omdat iedere keer als ik denk dat we eens geld gaan overhouden dan komt er weer een tegenvaller
We wisten van 2 dat we die dit jaar moesten vervangen, maar dat wouden we dan voor de winter doen en dan gelijk alle 4.
Baal er nu gewoon extra van omdat iedere keer als ik denk dat we eens geld gaan overhouden dan komt er weer een tegenvaller
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Irritant he, wij hebben dat ook steeds... Mijn auto laten repareren kostte laatst 1700 euro en twee dagen later moest ons dak écht gerepareerd worden a 800 euro. Damn, we hebben het geld van de belastingdienst nu écht nodig gewoon. Zuur vind ik dat ook, ik zou wel eens voor iets leuks willen sparen. Een ipad kopen gewoon omdat het kan, maar het kan niet...zucht!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Heel herkenbaar rekening van auto...jee dat kan duur zijn zeg
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik baal van mezelf, dat ik iedere paar maanden een andere auto op het oog heb!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik baal van mezelf, ik heb nog steeds die aangifte van de belastingdienst niet verstuurd, ik snap er gewoon niks van! (en ja, ik weet, ik ben te laat)
Gast- Gast
Ik baal van het feit dat ik wéér hoofdpijn heb! En dat het stof niet vanzelf verdwijnt uit huis
Gast- Gast
Pippa schreef:Ik baal van het feit dat ik wéér hoofdpijn heb! En dat het stof niet vanzelf verdwijnt uit huis
Jij ookal zo'n last van stof? Bij ons ook..echt vreselijk hele stofwolken vliegen er door ons huis.. heb het gisteren van boven naar onder gedaan, maar vanmorgen toen ik wat van de waslijn ging pakken lag er weer stof op de kast op zolder. Echt, als ik mocht kiezen tussen nooit meer stof of nooit meer iets lekkers eten, wist ik het wel.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Bij ons ligt er ook opeens onwijs veel stof! Echt gek. Dan heb ik net gezogen en ligt er weer een een stofnestje ergens!
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Pippa schreef:Ik baal van het feit dat ik wéér hoofdpijn heb! En dat het stof niet vanzelf verdwijnt uit huis
Jij ookal zo'n last van stof? Bij ons ook..echt vreselijk hele stofwolken vliegen er door ons huis.. heb het gisteren van boven naar onder gedaan, maar vanmorgen toen ik wat van de waslijn ging pakken lag er weer stof op de kast op zolder. Echt, als ik mocht kiezen tussen nooit meer stof of nooit meer iets lekkers eten, wist ik het wel.
Ja, echt verschrikkelijk. Dan ben ik helemaal blij dat alles schoon is aan het einde van de dag, en dan de volgende ochtend schijnt de zon en denk ik van..... Verschrikkelijk! Dan maar geen lekkers, hahaha.
Gast- Gast
Ja, dat stof! Gisteren scheen de zon op ons TV kastje, het was alsof ik in al geen jaren had gestoft, terwijl ik dat zaterdag nog uitgebreid gedaan had.
Waarom stof ik eigenlijk ook nog?!
Waarom stof ik eigenlijk ook nog?!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik baal dat de buren 3 huizen verderop hun huis aan het zandstralen zijn en ik net alles had gedweild gister en er nu al weer overal stof ligt
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Billy schreef:Ik baal dat de buren 3 huizen verderop hun huis aan het zandstralen zijn en ik net alles had gedweild gister en er nu al weer overal stof ligt
Ohh dat is zo erg ja! Mijn eigen (vorige) huis werd gezandstraald en dat duurde best lang (groot herenhuis). Oh mijn god ik dacht dat ik gek werd. Er was ook echt niet tegenop te werken!
Gast- Gast
Verdorie, heb ik DE ultieme instaplaarsjes voor de 'snel even weg' dagen gevonden, zijn de €50 (boven het budget wat ik in m`n hoofd had) en ik heb er eigenlijk ook geen geld voor.
TWIJFEL!
TWIJFEL!
Rush- Lady Post-a-lot
Haha, door de waarschuwingen van CKC, Charlie en anderen zal ik nooit witte meubels nemen oid.
Onze vloer in de badkamer is wit en mijn vriend is best wel behaard + donkerharig, en ik heb lang donker haar. Echt 3 seconden nadat ik de badkamer gezogen, gelapt en gedweild heb ligt het daar alweer onder met allerlei haren, zo bizar! Waar het vandaan komt, geen idee!
Onze vloer in de badkamer is wit en mijn vriend is best wel behaard + donkerharig, en ik heb lang donker haar. Echt 3 seconden nadat ik de badkamer gezogen, gelapt en gedweild heb ligt het daar alweer onder met allerlei haren, zo bizar! Waar het vandaan komt, geen idee!
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Billy schreef:Ik baal dat de buren 3 huizen verderop hun huis aan het zandstralen zijn en ik net alles had gedweild gister en er nu al weer overal stof ligt
Ohh dat is zo erg ja! Mijn eigen (vorige) huis werd gezandstraald en dat duurde best lang (groot herenhuis). Oh mijn god ik dacht dat ik gek werd. Er was ook echt niet tegenop te werken!
Ramen wassen doe ik dus toch maar niet deze week
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Al mijn meubels zijn wit, dat is wel te doen, zolang het maar geen hoogglans is
Gast- Gast
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
O dat kan ik me heel erg voorstellen Marin, niet fijn.
Ik baal ook van stof. Wilde vandaag gaan schoonmaken, werd ik gebeld of ik kon werken. Heel leuk maar het huis is nog een bende nu en de komende dagen moet ik ook gewoon werken, tja misschien een keer 's avonds dan maar.
Ik baal ook van stof. Wilde vandaag gaan schoonmaken, werd ik gebeld of ik kon werken. Heel leuk maar het huis is nog een bende nu en de komende dagen moet ik ook gewoon werken, tja misschien een keer 's avonds dan maar.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik baal ff van mezelf. En al het gezeur om me heen, dat vreet energie en ik kom al energie te kort. Bleh.
Gast- Gast
Stoffie!
Ik baal van mezelf dat ik nog steeds niet begonnen ben met lijnen!
Het moet nu echt!
Ik baal van mezelf dat ik nog steeds niet begonnen ben met lijnen!
Het moet nu echt!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: