Baaltopic
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Baaltopic
Ik baal en ben vooral verdrietig..mijn konijntje lag dood in haar hok toen ik straks thuis kwam. Ze was al ziek zo lang als ik haar had. Medicijnen hielpen niet, dus het is beter zo voor haar, maar heel sneu. Ik had haar gekocht net na het overlijden van mijn moeder..ik praatte altijd tegen haar en haar verzorgen en vertroetelen deed iets goeds met mijn verdriet. Nu is ze er niet meer...
Jullie nog wat te balen?
Jullie nog wat te balen?
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Re: Baaltopic
Wat ontzettend spijtig zeg.. Zeker het verhaal er achter!
Sterkte met het verlies.
Sterkte met het verlies.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Ahw, dat is verdrietig Mees, zeker omdat je echt iets aan haar had.
Ik baal omdat we naar een feestje zouden maar het straks gaat onweren en regenen. We hebben geen auto dus we gaan niet.
Ik baal omdat we naar een feestje zouden maar het straks gaat onweren en regenen. We hebben geen auto dus we gaan niet.
Gast- Gast
Sterkte Mees, het is echt rot om je huisdier te verliezen, helemaal omdat ze zo'n troost voor je was.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
bah, veel sterkte..
Ik kreeg vandaag alsnog de boete in de bus voor parkeren.. Ik heb een parkeerkaart in de stad, zodat ik alle dagen kan parkeren zonder problemen. Nu was een aantal weken geleden mijn parkeerkaart van mn dashboad gevallen op de vloer van de auto. Meteen een boete onder mn ruitenwissers. meteen de volgende morgen bij de gemeente bezwaar aangetekend.. maar helaas alsnog de boete op de mat..
ga toch morgen nog even informeren waarom...... Betaal al 250,- in het jaar om daar te staan.. en dan die ene keer..??
Ik kreeg vandaag alsnog de boete in de bus voor parkeren.. Ik heb een parkeerkaart in de stad, zodat ik alle dagen kan parkeren zonder problemen. Nu was een aantal weken geleden mijn parkeerkaart van mn dashboad gevallen op de vloer van de auto. Meteen een boete onder mn ruitenwissers. meteen de volgende morgen bij de gemeente bezwaar aangetekend.. maar helaas alsnog de boete op de mat..
ga toch morgen nog even informeren waarom...... Betaal al 250,- in het jaar om daar te staan.. en dan die ene keer..??
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
He bah, wat naar Mees! Heel veel sterkte!
Ik baal omdat ik boos ben op mijn vriend. Hij doet de laatste tijd nogal raar en begrijpt niet hoe ik me voel..
Ik baal omdat ik boos ben op mijn vriend. Hij doet de laatste tijd nogal raar en begrijpt niet hoe ik me voel..
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10
Mees, wat verdrietig om te lezen. Veel sterkte
Roodtomaatje, weet jouw vriend dat je dat vindt, kun je wel met hem praten erover?
Roodtomaatje, weet jouw vriend dat je dat vindt, kun je wel met hem praten erover?
Gast- Gast
Ja hij weet het wel. Het is meer een opstapeling van een aantal dingen en daar baal ik van!Pippa schreef:Roodtomaatje, weet jouw vriend dat je dat vindt, kun je wel met hem praten erover?
Maar ik zou hem voor geen goud kwijt willen en kan altijd goed met hem praten, maar we wonen helaas nog niet samen en dat maakt het best lastig.
Zeker aangezien ik heel graag wil gaan samenwonen, maar die behoefte er bij hem minder is..
Lief van jullie! Suf dat ik me zo voel om een konijn dat ik amper een jaar heb gehad.
Roodtomaatje, wat vervelend da je vriend je niet lijkt te snappen. Heb je het er al met hem over gehad?
Roodtomaatje, wat vervelend da je vriend je niet lijkt te snappen. Heb je het er al met hem over gehad?
Mees- Prater
Dat is toch niet suf! Dat is een hartstikke natuurlijke reactie, vooral aangezien het verhaal wat achter je konijntje zat.Mees schreef:Lief van jullie! Suf dat ik me zo voel om een konijn dat ik amper een jaar heb gehad.
Ga je hem een mooi plekje geven? Of heb je daar geen plek voor?
Ik kan er wel met hem over praten, maar we zien elkaar alleen in het weekend. En via de telefoon communiceren maakt het op de een of andere manier altijd erger!
Dat is inderdaad niet ideaal communiceren. Vervelen..sterkte ermee!
We hebben haar een mooi plekje in de tuin gegeven. Misschien is het ook wel niet suf, maar zo voelt het.
We hebben haar een mooi plekje in de tuin gegeven. Misschien is het ook wel niet suf, maar zo voelt het.
Mees- Prater
Oh dat is fijn! Ik vond dat altijd erg fijn in ieder geval, het idee dat je ze een rustplaats kan gevenMees schreef:Dat is inderdaad niet ideaal communiceren. Vervelen..sterkte ermee!
Lastig. Gelukkig is het bijna weekend, geniet dan van elkaar, praat erover, en probeer het fijne van jullie relatie in te zien, helpt dat misschien?
Mees, dat is niet suf, dat is hoe jij het verwerkt, en dat is prima toch!
Gast- Gast
Roodtomaatje schreef:Oh dat is fijn! Ik vond dat altijd erg fijn in ieder geval, het idee dat je ze een rustplaats kan gevenMees schreef:Dat is inderdaad niet ideaal communiceren. Vervelen..sterkte ermee!
Fijn gevoel wel ja. Alleen gaan we binnenkort verhuizen dus dan ligt ze bij vreemden in de tuin (al zal er dan natuurlijk niet veel meer van over zijn).
Mees- Prater
Dank jePippa schreef:Lastig. Gelukkig is het bijna weekend, geniet dan van elkaar, praat erover, en probeer het fijne van jullie relatie in te zien, helpt dat misschien?
Ik weet ook wel dat het goed zit, maar heb gewoon even een baaldagje. Gisteren ruzie gehad over iets, dus rot in slaap gevallen met als resultaat dat ik vandaag niet zo vrolijk ben
Oh dat is wel minder.. Of je moet een gedenksteen ofzo maken, die je mee kan nemen naar je nieuwe huis?Mees schreef:Roodtomaatje schreef:Oh dat is fijn! Ik vond dat altijd erg fijn in ieder geval, het idee dat je ze een rustplaats kan gevenMees schreef:Dat is inderdaad niet ideaal communiceren. Vervelen..sterkte ermee!
Fijn gevoel wel ja. Alleen gaan we binnenkort verhuizen dus dan ligt ze bij vreemden in de tuin (al zal er dan natuurlijk niet veel meer van over zijn).
Ik vind het ook echt niet suf Mees! Wij hebben ook een konijn en zijn stapelgek op dat beest. Heel veel sterkte
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: