Baaltopic
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Baaltopic
Ik BAAL! Nadat dit weekend mijn auto verkocht is, hoorde ik net dat mijn vriends auto is afgekeurd. Reparaties kosten minimaal 400 euro, dat is die auto niet eens meer waard! Dus nu hebben we ineens helemaal geen auto meer. Ik vind het zo rot, we wilden nog even doorsparen en samen een goede auto kopen, maar nu moeten we snel een oplossing hebben en wordt het waarschijnlijk weer zo'n oude bak.
Bleeeehhh!!!!
Bleeeehhh!!!!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Re: Baaltopic
Ooow dat is echt zuur zeg!
Ik baal dat ik geen nee tegen mn buurvrouw kan zeggen (76) die theebezoekjes afdwingt
Ik baal dat ik geen nee tegen mn buurvrouw kan zeggen (76) die theebezoekjes afdwingt
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Wat rot Caroline!
Ik baal omdat ik gewoon eventjes van mezelf baal!
Ik baal omdat ik gewoon eventjes van mezelf baal!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dat is rot!
Ik baal omdat ik morgen weer aan de bak moet en een enorm drukke week heb waar ik best wel tegenop zie.
Ik baal omdat ik morgen weer aan de bak moet en een enorm drukke week heb waar ik best wel tegenop zie.
Gast- Gast
Caroline, dat is zeker balen!
Ik baal omdat ik genoeg te doen heb en overal weinig zin in heb. Morgen ben ik een dag vrij en dan ga ik echt een aantal dingen doen.
Ik baal omdat ik genoeg te doen heb en overal weinig zin in heb. Morgen ben ik een dag vrij en dan ga ik echt een aantal dingen doen.
Gast- Gast
_Liv schreef:Caroline, dat is zeker balen!
Dat heb ik nu ook al een aantal dagen ja. Erg vervelend. Was vandaag vrij, en heb ook wel een hoop gedaan van wat er moest gebeuren, maar wordt er niet echt vrolijk van. Komt misschien wel door t weer/seizoen ofzo...
Gast- Gast
Kenya, herkenbaar. Ik heb het idee dat mijn lijst ook steeds langer word. Morgen hoop ik veel te kunnen doen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: