Baaltopic!
+41
Guusje
Annemoontje
Verona
Bliss
Raindrop
Flippin' Bitch
girli
Sterre
May
Annie24
Carmen_
rapa nui
luenca
Steep
ThinkPink
Tania
SarahKey
BJA
TukTuk
Lady4
Bosjesvrouw
Atelier Madame
Sarah1985
Kowalski
Bazinga
sawasdee
JD
Frappuccino
Caro
banjer49
Carra
Mizz_S
Pompoen
Jasmine
Monte
Burn
Blond
Fortissimo
Toet
Exogenesis
Caroow
45 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Baaltopic!
Ik wel. Mijn vriend heeft net te horen gekregen dat hij ontslagen wordt Het zat eraan te komen, maar toch is het ontzettend klote!
Gast- Gast
Pff lekker bericht op de laatste dag van het jaar Pippa Heeft al wel zicht op iets nieuws?
Ik heb pijn in mijn bil en dat komt omdat ik gister tijdens het werk de hele tijd moest blijven staan en niet tussendoor even een paar minuutjes mocht zitten om wat te drinken oid. En met fietsen wordt het erger, en wat moet ik zo doen.. Op de fiets naar het werk
(Ennnnn klaagmodus weer uit want eigenlijk ben ik belachelijk gelukkig!)
Ik heb pijn in mijn bil en dat komt omdat ik gister tijdens het werk de hele tijd moest blijven staan en niet tussendoor even een paar minuutjes mocht zitten om wat te drinken oid. En met fietsen wordt het erger, en wat moet ik zo doen.. Op de fiets naar het werk
(Ennnnn klaagmodus weer uit want eigenlijk ben ik belachelijk gelukkig!)
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ah.. shit man Dat is wel heel naar, zo op deze laatste dag van het jaar.
Hier weinig te balen.
Hier weinig te balen.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Pippa, wat een vervelend nieuws. En nu? Per wanneer?
Ik baal, omdat het nieuwe jaar niet goed gaat beginnen. Mijn moeder moet vrijdag al naar het ziekenhuis. En ik ben zo bang.
Ik baal, omdat het nieuwe jaar niet goed gaat beginnen. Mijn moeder moet vrijdag al naar het ziekenhuis. En ik ben zo bang.
Gast- Gast
Ik baal omdat ik totaal geen zin heb in vanavond maargoed, meestal als je geen zin hebt wordt het juist leuk dus daar hoop ik maar op
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Nou hij heeft wel wat berichten gehad via Linkedin, maar eigenlijk is hij niet gelukkig binnen de functie die hij nu uitvoert, dus hij weet niet zeker of hij dat wel weer wil gaan doen. En het is pas vandaag officieel uitgesproken, dus hij heeft nog niet echt rondgezocht naar wat nieuws omdat hij nog een kleine hoop had te kunnen blijven, bij een andere afdeling. Volgende week een gesprek met HR over de afronding ook mbt tot de lease-auto, mobiel, en dat soort zaken. Bah bah bah.
Gast- Gast
Ik heb opzich niet zoveel te klagen, behalve dat ik straks door de regen, wind en vuurwerk naar het ziekenhuis moet fietsen. Sinds ik een keer ben geraakt door een vuurpijl ben ik zo ontzettend bang voor vuurwerk..
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Fortissimo, ik vond het net ook verschrikkelijk op de fiets, met al die knallen
Gast- Gast
Balen Pippa, hopelijk vindt je vriend snel ander (leuk) werk. Tot wanneer kan hij blijven?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Dat gaat volgende week besproken worden, maar ik denk dat hij tot begin Maart zal blijven, dus nog twee maanden.
Gast- Gast
Ik baal omdat ik vanavond geen leuke plannen heb, en daardoor mijn ouders zich verplicht voelen om thuis te blijven..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Shit Pippa . Je zei al dat het zou kunnen gebeuren maar toch is het dan stom. Hoop dat hij snel wat anders leuks vindt.
Ik baal ook. Heb gewoon een shitdag. Beetje ruzie gemaakt met mijn vriend en dat niet bij kunnen leggen, dan voel ik me altijd de hele dag rot. Op mijn werk is het stom vandaag want er is weinig te doen en iedereen mag om 15.30 naar huis behalve ik. En ik voel me gewoon rot. Bahhh.
Zo .
Ik baal ook. Heb gewoon een shitdag. Beetje ruzie gemaakt met mijn vriend en dat niet bij kunnen leggen, dan voel ik me altijd de hele dag rot. Op mijn werk is het stom vandaag want er is weinig te doen en iedereen mag om 15.30 naar huis behalve ik. En ik voel me gewoon rot. Bahhh.
Zo .
Gast- Gast
Waarom mag jij niet eerder naar huis?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Omdat ik de receptie moet bemannen van de kantoordirecteur. Ik vraag me alleen af voor wie .
Gast- Gast
Ik baal een beetje dat ik nu zonder vriend het nieuwe jaar in moet gaan, terwijl ik dat echt anders verwacht had. En nu heb ik nergens zin in en vier ik oudjaar vanavond met mijn ouders in de hoop en met de wens dat ik 31-12-2013 met een nieuwe liefde mag vieren.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Ik baal dat de kat nog steeds niet binnen is en ook nog niet in de tuin is geweest.
Ik zou drie uur geleden al bij vrienden zijn, maar zit nu nog steeds te wachten. Wil poes vanavond echt binnen hebben.
Ik zou drie uur geleden al bij vrienden zijn, maar zit nu nog steeds te wachten. Wil poes vanavond echt binnen hebben.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Harrison schreef:Omdat ik de receptie moet bemannen van de kantoordirecteur. Ik vraag me alleen af voor wie .
Bluh ik moest vanochtend ook werken en was ook de enige in het hele gebouw. Mijn baas zit vakantie te vieren en ik moest 's ochtends op kantoor zitten. Echt voor de kat z'n viool want er was niets te doen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Harrison schreef:Omdat ik de receptie moet bemannen van de kantoordirecteur. Ik vraag me alleen af voor wie .
Fysiek? Mag je de telefoon niet doorschakelen naar je mobiel? En dan lekker ook op tijd naar huis.
Gast- Gast
Ik baal dat mijn man en ik niet bij elkaar kunnen zijn om vannacht samen een nieuw en hopelijk beter jaar in te kunnen luiden. Maar ik ga er gewoon het beste van maken! We gaan straks met hapjes naar 'm toe en verder vier ik oud en nieuw bij en met mijn ouders. Daar is het gelukkig altijd erg gezellig op straat om 12 uur dus dat is leuk! Hopelijk heb ik er dan ook niet zo'n last van.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Pompoen, nou, ik snap zeer zeker dat je wil klinken op een beter jaar. Dat MOET gewoon voor jullie! Ik hoop dat je ondanks dat wel een fijne jaarwisseling hebt.
Gast- Gast
Carrie schreef:Harrison schreef:Omdat ik de receptie moet bemannen van de kantoordirecteur. Ik vraag me alleen af voor wie .
Fysiek? Mag je de telefoon niet doorschakelen naar je mobiel? En dan lekker ook op tijd naar huis.
Dat is best een goed idee! Maar heb inmiddels geregeld dat ik wel gewoon weg mag. Nog beter haha! Maar voor de volgende keer is dat echt een goed idee!
Gast- Gast
Ik baal omdat ik ongesteld ben geworden vanmorgen en ik me nu helemaal niet lekker voel en dat dat dan juist vandaag is!
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik baal omdat ze hier buiten heel hard aan het knallen zijn en ik zo niet mijn schoonheidsslaapje kan doen!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Pippa schreef:Ik wel. Mijn vriend heeft net te horen gekregen dat hij ontslagen wordt Het zat eraan te komen, maar toch is het ontzettend klote!
o dat is zeker niet leuk om te horen op de laatste dag van het jaar, en ook al wisten jullie het al toch balen
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: