Baaltopic!
+11
Feline
Summerlovin
Zora
Merai
Lotus
Qiara
Polly
Sweety
Suus
Moezie
Sterre
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Baaltopic!
Volgens mij was er laatst al een baaltopic maar ik zie hem niet meer en dit verdient wel een nieuwe.
Morgen heb ik een voor mij heel belangrijk 2e sollicitatiegesprek voor een functie. Daarvoor moet ik een flinke opdracht maken. Nou lig ik sinds gisteren met hele zware griep op bed. Ik ben nu voor het eerst weer even mijn bed uit, heb bijna niet gegeten (kwam er uit), heb koorts, hoofdpijn, keelpijn, mijn stem is weg, heel bleh.
Ik maak me nu natuurlijk onwijze zorgen om morgen! De case had ik zo goed als af in mijn hoofd, maar ik moest het nog wel 'even' op papier zien te krijgen. Dat ben ik in de spaarzame momentjes dat ik me iets beter voel gauw aan het doen, maar ik voel me zo niet helder!
Natuurlijk ga ik gewoon als ik ook maar in staat ben te douchen e.d., gewoon met een flinke dosis paracetamol. Maar menn, ik ben hoe dan ook niet op mijn best en kan het nu ook lang niet zo goed voorbereiden als ik had gewild. En wat nou als het echt niet lukt om te gaan? Ik gok zomaar dat ik dan geen 2e kans ga krijgen.
Zo, dat is er uit . Jullie nog iets te balen?
Morgen heb ik een voor mij heel belangrijk 2e sollicitatiegesprek voor een functie. Daarvoor moet ik een flinke opdracht maken. Nou lig ik sinds gisteren met hele zware griep op bed. Ik ben nu voor het eerst weer even mijn bed uit, heb bijna niet gegeten (kwam er uit), heb koorts, hoofdpijn, keelpijn, mijn stem is weg, heel bleh.
Ik maak me nu natuurlijk onwijze zorgen om morgen! De case had ik zo goed als af in mijn hoofd, maar ik moest het nog wel 'even' op papier zien te krijgen. Dat ben ik in de spaarzame momentjes dat ik me iets beter voel gauw aan het doen, maar ik voel me zo niet helder!
Natuurlijk ga ik gewoon als ik ook maar in staat ben te douchen e.d., gewoon met een flinke dosis paracetamol. Maar menn, ik ben hoe dan ook niet op mijn best en kan het nu ook lang niet zo goed voorbereiden als ik had gewild. En wat nou als het echt niet lukt om te gaan? Ik gok zomaar dat ik dan geen 2e kans ga krijgen.
Zo, dat is er uit . Jullie nog iets te balen?
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Baaltopic!
Niet echt iets om te balen maar wil jou heel veel sterkte en succes wensen!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Oh Sterre, dat is inderdaad balen! Ik hoop voor je dat je de case toch nog goed op papier krijgt en dat je morgen gewoon kunt gaan. Heel veel succes en beterschap!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Eigenlijk niks om te balen nu... Behalve dat het erg stil is op het werk en ik me stiekem zorgen maak of de winkel dit nog langer vol kan houden.
Heel veel succes en sterkte Sterre!
Heel veel succes en sterkte Sterre!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Thanks dames!
Sweety, bij wat voor winkel werk je?
Sterre- Ratel
Dat is balen Sterre, hopelijk lukt het je om de baan toch binnen te slepen! Is dit het tweede gesprek bij het bedrijf waar je je stedentrip voor afgezegd hebt?
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Jee Sterre, ik zat serieus net aan je te denken om je nog even te contacten voor morgen, zodat ik je heel veel succes kon wensen en nu blijkt gewoon dat je zware griep hebt! Wat ontzettend rot voor je. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit je stress oplevert, want met een grieperig hoofdje kan je natuurlijk amper tot niet je concentreren. Ik hoop zo dat je opeens een spoedopleving krijgt of zoiets. Wil je echt heel veel beterschap wensen.
Ik baal ook, maar heb daar net al even over gehuild (lekker sneu op je werk) en al een topic geopend erover, dus het is wel weer mooi geweest.;-)
Ik baal ook, maar heb daar net al even over gehuild (lekker sneu op je werk) en al een topic geopend erover, dus het is wel weer mooi geweest.;-)
Gast- Gast
@ Polly, ja dat is voor diezelfde functie inderdaad. Stom he!? Dat verzin je toch niet. Zo'n griep als dit heb ik echt maar 1 keer per 2 jaar...
@ Guattari: Thanks meis! Ik heb jouw topic nog niet gelezen, die zoek ik even op en dan reageer ik daar. Klinkt niet zo goed! Pas je op jezelf? En klagen mag best, soms lucht het op ;-)
@ Guattari: Thanks meis! Ik heb jouw topic nog niet gelezen, die zoek ik even op en dan reageer ik daar. Klinkt niet zo goed! Pas je op jezelf? En klagen mag best, soms lucht het op ;-)
Sterre- Ratel
Sterkte en beterschap Sterre!
Ik baal, omdat ik hoofdpijn heb. Maar zo lang de dingen niet erger worden..
Ik baal, omdat ik hoofdpijn heb. Maar zo lang de dingen niet erger worden..
Gast- Gast
Beterschap, Sterre!
Ik duim voor je dat je je morgen goed genoeg voelt om te gaan!
Ik duim voor je dat je je morgen goed genoeg voelt om te gaan!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik baal dat ik voor de 3e keer in 10 maanden tijd stront verkouden ben / grieperig en morgen om 8.00 moet beginnen op het werk
Gast- Gast
Bij een cd/dvd winkel. We zijn vorig jaar oktober failliet verklaard maar ook weer overgenomen door een andere partij. Ze hadden heel veel winkels gesloten en wij bleven ( gelukkig ) nog open. Alleen het is gewoon zo stil en aangezien ik de storemanager ben maak ik me toch wel zorgen. Ze hebben wel gezegd dat we er niks aan kunnen doen en dat het overal zo is, maar toch maak ik me er zorgen om.Sterre schreef:Thanks dames!
@ Guattari: goed dat je even heb gehuild! Laat het maar even lekker gaan. En ja dat het toevallig gebeurd op je werk.. Dat kan gebeuren.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Beterschap Sterre!
Ik baal een beetje van mezelf en van de pijn die ik ineens heb in mijn schouders en nek. Blijkbaar weer eens met opgetrokken schouders gezeten door de spanning.
Ik baal een beetje van mezelf en van de pijn die ik ineens heb in mijn schouders en nek. Blijkbaar weer eens met opgetrokken schouders gezeten door de spanning.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Ow balen Sterre, ik hoop heel erg dat je je morgen een beetje okee voelt en iig er bent en kunt laten zien wat je kan!
Ik baal omdat mijn voeten heel erg pijn doen omdat ze helemaal vol vocht zitten.
Ik baal omdat mijn voeten heel erg pijn doen omdat ze helemaal vol vocht zitten.
Gast- Gast
Dat is inderdaad wel een baaltopic waard Sterre, wat rot voor je! Ik hoop dat je je morgen wat beter voelt en dat je kunt laten zien hoe gemotiveerd en geschikt je bent! Succes en beterschap!
On topic: Ik baal eigenlijk nergens van
On topic: Ik baal eigenlijk nergens van
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Oooohww balen Sterre! Kun je niet aan je vrien dicteren wat je op papier wil hebben? succes!!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik ben morgen jarig, en ik ben ziek!! Ik hoop echt dat het morgen beter gaat..
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Zora schreef:Oooohww balen Sterre! Kun je niet aan je vrien dicteren wat je op papier wil hebben? succes!!
Hij helpt me wel met de presentatie in elkaar draaien . Dat is heel fijn! Ik denk dat het toch gaat lukken om de opdracht af te krijgen, ik heb het meeste nog kunnen uitwerken vanmiddag en nu wat gegeten. Nou maar hopen dat die stijgende lijn doorzet naar morgenochtend
@ Summerlovin: ook beterschap! Ziek zijn op je verjaardag is ook waardeloos.
Sterre- Ratel
Even een update: Ik. ben. gegaan.! En dat terwijl ik vanochtend nog beroerder wakker werd dan ik gisteravond was. Ik heb zittend gedoucht en een banaan gegeten en ben op de bus gestapt. Gek genoeg was ik daar zo trots op dat ik totaal vergat zenuwachtig te zijn, haha. De presentatie heb ik zittend op een stoel gegeven, gelukkig was wel te horen en te zien dat ik griep heb dus dat ik me niet zat aan te stellen ;-)
Nou is het afwachten... ze bellen vanmiddag nog. Ik was vast niet zo verpletterend met mijn bleke hoofd, maar ik geloof dat ze het wel een goed verhaal vonden.
Whaaa! spannend...
Nou is het afwachten... ze bellen vanmiddag nog. Ik was vast niet zo verpletterend met mijn bleke hoofd, maar ik geloof dat ze het wel een goed verhaal vonden.
Whaaa! spannend...
Sterre- Ratel
Wow ik vind het super knap van je dat je bent gegaan!
En het toont ook doorzettingsvermogen (dus een goed punt voor het bedrijf)
Hopelijk krijg je snel goed nieuws!!
En het toont ook doorzettingsvermogen (dus een goed punt voor het bedrijf)
Hopelijk krijg je snel goed nieuws!!
Gast- Gast
Nou, ik ben gebeld... ze zeiden dat ik een perfecte presentatie had, maar dat een paar mensen (van de 7) de klik niet voelden. Ze zei nog: 'we hadden liever gehad dat je een slechte presentatie had gegeven, dan konden we je makkelijker afwijzen'
Wat een kul reden . Ik heb wel een vermoeden welke twee mensen het zijn, maar dan nog. Ik kan hier helemaal niks mee. Dit maakt me juist onzeker, het voelt zo persoonlijk en ik kan het absoluut niet duiden.
Wat een kul reden . Ik heb wel een vermoeden welke twee mensen het zijn, maar dan nog. Ik kan hier helemaal niks mee. Dit maakt me juist onzeker, het voelt zo persoonlijk en ik kan het absoluut niet duiden.
Sterre- Ratel
Nou, dan mag dit nu echt met recht een baaltopic genoemd worden! Wat klote voor je Sterre.. terwijl je zo ontzettend veel moeite hebt gedaan! Kan me voorstellen dat je er even goed doorheen zit.. Zeker met zo'n persoonlijke reden! Maar misschien had je 't dan zelf daar ook niet leuk gehad..
Beterschap! Laat je maar lekker verzorgen door je vriend!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Feline schreef:Nou, dan mag dit nu echt met recht een baaltopic genoemd worden! Wat klote voor je Sterre.. terwijl je zo ontzettend veel moeite hebt gedaan! Kan me voorstellen dat je er even goed doorheen zit.. Zeker met zo'n persoonlijke reden! Maar misschien had je 't dan zelf daar ook niet leuk gehad..
Thanks voor je reactie!
Mijn vriend is straks een half uur thuis en dan gaat 'ie naar vrienden, eten en de hele avond borrelen. Hij had het al lang afgesproken maar toch baal ik een beetje, ik zit er best wel doorheen.
Verder kan ik het morgen of over een paar dagen vast wel weer zonniger in zien, maar voor nu blijft het gewoon balen. Die reden die ze gaven, daar kan ik nog steeds niet zoveel mee.
Sterre- Ratel
ik baal dat we straks een weekend weggaan met mijn schoonouders broer van mijn man en zijn vrouw. Echt totaal geen zin in. Die mensen zijn erg. Heb nu al ontzettende buikpijn
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Aah Sterre wat rot voor je! Met zulke opmerkingen kan je niets, die vind ik zo waardeloos. Bah en dan ook nog eens je ziek zijn erbij, dat is echt niet fijn! Jammer ook dat je vriend weggaat. Hopelijk kom je de avond een beetje door.
Zelf baal ik van mijn gezondheid, ik wil zo graag weten waar ik aan toe ben of hoe ik er het beste mee om kan gaan.
Zelf baal ik van mijn gezondheid, ik wil zo graag weten waar ik aan toe ben of hoe ik er het beste mee om kan gaan.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: