Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Baaltopic!

+41
Guusje
Annemoontje
Verona
Bliss
Raindrop
Flippin' Bitch
girli
Sterre
May
Annie24
Carmen_
rapa nui
luenca
Steep
ThinkPink
Tania
SarahKey
BJA
TukTuk
Lady4
Bosjesvrouw
Atelier Madame
Sarah1985
Kowalski
Bazinga
sawasdee
JD
Frappuccino
Caro
banjer49
Carra
Mizz_S
Pompoen
Jasmine
Monte
Burn
Blond
Fortissimo
Toet
Exogenesis
Caroow
45 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Baaltopic! - Pagina 3 Empty Re: Baaltopic!

Bericht  Gast ma 31 dec 2012 - 10:51

Mensen ik denk dat ik lekker mijn bed in duik smile kids liggen op bed, man kijkt een film, en ik ben ook doodop na al maanden gebroken nachten.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 31 dec 2012 - 10:59

Siep schreef:Mensen ik denk dat ik lekker mijn bed in duik smile kids liggen op bed, man kijkt een film, en ik ben ook doodop na al maanden gebroken nachten.
+1 alleen ligt mijn man al (ziek) op bed

Gast
Gast

Bericht  Tania ma 31 dec 2012 - 10:59

Siep schreef:Mensen ik denk dat ik lekker mijn bed in duik smile kids liggen op bed, man kijkt een film, en ik ben ook doodop na al maanden gebroken nachten.

Slaap lekker. Ooit gaan onze kindjes wel doorslapen hug

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 31 dec 2012 - 11:10

Thnx Ladies! smile zit nu nog op de bank... Aan de ene kant denk ik: kom op het is nog maar een klein uurtje en aan de andere kant denk ik: poeheej nog een uuur laughcry

Gast
Gast

Bericht  Annie24 ma 31 dec 2012 - 12:17

Steep schreef:Ik baal omdat we bij vrienden oud en nieuw aan het vieren zijn en mijn zoontje boven de woonkamer slaapt en ze totaal niet zachtjes doen. Ik kan het ze ook niet kwalijk nemen want het is oud en nieuw en ze doen echt wel hun best. Bovendien is mijn man de grootste schreeuwlelijk. Maar ik heb ook totaal geen oud en nieuw gevoel en mijn zoontje slaapt gewoon dus er is niks aan de hand. Het ligt gewoon aan mij maar het is heerlijk om ff te zeuren!

Daarom zitten wij lekker thuis Laughing Zoon slaapt nog dus ik duik zo mijn bed in smile
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  May ma 31 dec 2012 - 12:21

Ik baal nu een beetje dat ik helemaal alleen ben nu. De hele avond nergens last van gehad maar opeens voel ik me heel alleen.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Kowalski di 1 jan 2013 - 0:17

Ik had me het begin van mijn 2013 toch wel wat anders voorgesteld, mijn lieve oma is net overleden Baaltopic! - Pagina 3 1270000679
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Monte di 1 jan 2013 - 0:23

Oh wat naar kowalski, kwam het heel onverwacht? Sterkte!!
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Bazinga di 1 jan 2013 - 0:33

Gecondoleerd, Koko..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Carra di 1 jan 2013 - 0:42

Oh nee Koko! Sad Gecondoleerd.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Sterre di 1 jan 2013 - 0:49

Gecondoleerd Ko! Wat verdrietig Sad . Een knuffel voor iedereen die dat kan gebruiken!

Ik baal omdat ik gisteren tequila heb gedronken en ik vandaag dood en dood ziek ben geweest. Ik ben nu in Thailand, was echt een fantastische jaarwisseling gisteren met een hoop mensen die we net hadden ontmoet bij een trekking, maar WAAROM tequila? pale

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Caroow di 1 jan 2013 - 0:54

AngelNyn schreef:
Caroow schreef:Pff lekker bericht op de laatste dag van het jaar Pippa Baaltopic! - Pagina 3 699888 Heeft al wel zicht op iets nieuws?

Ik heb pijn in mijn bil en dat komt omdat ik gister tijdens het werk de hele tijd moest blijven staan en niet tussendoor even een paar minuutjes mocht zitten om wat te drinken oid. En met fietsen wordt het erger, en wat moet ik zo doen.. Neutral Op de fiets naar het werk Baaltopic! - Pagina 3 1371890812

(Ennnnn klaagmodus weer uit want eigenlijk ben ik belachelijk gelukkig!)

Volgens mij heb je als zwangere gewoon het recht om zo nu en dan pauze te nemen? Gewoon je grens aangeven hoor!

Staand werken
Het is wettelijk geregeld dat u altijd even moet kunnen zitten als het
werk het toelaat of als u hieraan behoefte heeft. Ook mag u niet
verplicht worden om
staande voetpedalen te bedienen.

http://www.arbo-advies.nl/zwangerschap.htm

Mijn leidinggevende zeggen al maanden lang "ja je bent net zwanger, als je nu al niet meer even kan staan Rolling Eyes ". Meestal hebben ze het niet door hoor, en zit ik dus wel, maar soms letten ze wat beter op Neutral

Kowalski, gecondoleerd!! hug
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  SarahKey di 1 jan 2013 - 1:03

rapa nui schreef:
Steep schreef:Ik baal omdat we bij vrienden oud en nieuw aan het vieren zijn en mijn zoontje boven de woonkamer slaapt en ze totaal niet zachtjes doen. Ik kan het ze ook niet kwalijk nemen want het is oud en nieuw en ze doen echt wel hun best. Bovendien is mijn man de grootste schreeuwlelijk. Maar ik heb ook totaal geen oud en nieuw gevoel en mijn zoontje slaapt gewoon dus er is niks aan de hand. Het ligt gewoon aan mij maar het is heerlijk om ff te zeuren!

Had je serieus verwacht dat mensen er de hele avond rekening mee zou houden door rustiger aan te doen? Dat doe je thuis toch ook niet als je een feestje hebt. Een kind hoort daaraan toch ook te wennen en er door heen te slapen, vooral als hij gewoon boven op een slaapkamer ligt?

Idd, dan gewoon thuisblijven met kind als het je irriteert. Wij gaan daarom nooit ergens heen 's avonds met S omdat ik hem niet in een vreemde slaapkamer wil droppen met veel herrie. Er blijft er altijd 1 thuis. Met oud en nieuw bleven we ook thuis om die reden.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  TukTuk di 1 jan 2013 - 1:06

Caroow schreef:
AngelNyn schreef:
Caroow schreef:Pff lekker bericht op de laatste dag van het jaar Pippa Baaltopic! - Pagina 3 699888 Heeft al wel zicht op iets nieuws?

Ik heb pijn in mijn bil en dat komt omdat ik gister tijdens het werk de hele tijd moest blijven staan en niet tussendoor even een paar minuutjes mocht zitten om wat te drinken oid. En met fietsen wordt het erger, en wat moet ik zo doen.. Neutral Op de fiets naar het werk Baaltopic! - Pagina 3 1371890812

(Ennnnn klaagmodus weer uit want eigenlijk ben ik belachelijk gelukkig!)

Volgens mij heb je als zwangere gewoon het recht om zo nu en dan pauze te nemen? Gewoon je grens aangeven hoor!

Staand werken
Het is wettelijk geregeld dat u altijd even moet kunnen zitten als het
werk het toelaat of als u hieraan behoefte heeft. Ook mag u niet
verplicht worden om
staande voetpedalen te bedienen.

http://www.arbo-advies.nl/zwangerschap.htm

Mijn leidinggevende zeggen al maanden lang "ja je bent net zwanger, als je nu al niet meer even kan staan Rolling Eyes ". Meestal hebben ze het niet door hoor, en zit ik dus wel, maar soms letten ze wat beter op Neutral

Kowalski, gecondoleerd!! Baaltopic! - Pagina 3 699888

Maar zij hebben zich gewoon aan de arbowet te houden, ik zou gewoon op mijn strepen gaan staan hoor, en ze er op wijzen dat je dat recht hebt. Sowieso las ik gister ook dat dat tijdens de GEHELE zwangerschap lang staan gemeden moet worden.

http://www.fnvbondgenoten.nl/site/brochures_en_folders/brochure_werk_zwangerschap.pdf
Gedurende de hele zwangerschap • Staan dient zo veel mogelijk te worden voorkomen vooral in het derde trimester
van de zwangerschap.

Hier heb je misschien ook wat aan:

http://www.arboportaal.nl/onderwerpen/arbowet--en--regelgeving/rechten-en-plichten/zwangeren-en-vrouwen-die-borstvoeding-geven.html

Aanpassen van arbeids- en rusttijden

In de Arbeidstijdenwet zijn bepalingen
opgenomen die betrekking hebben op de arbeids- en
rusttijden van zwangere en borstvoeding gevende werkneemsters. Een zwangere
werkneemster heeft tot zes maanden na de bevalling recht op:

• regelmatige arbeids - en rusttijden
  • maximaal 10 uur arbeid per dienst en gemiddeld 45 uren per 16 weken
  • extra pauzes (1/8 van de arbeidstijd)
  • een geschikte, afsluitbare ruimte om te rusten (met bed of rustbank) of te
    kolven
  • geen overwerk of nachtdiensten
  • zwangerschapsonderzoek tijdens werktijd
Overige maatregelen:

• Voldoende rustpauzes tijdens het werk wanneer de zwangere werknemer staand
    werk verricht.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Blond di 1 jan 2013 - 1:49

Kowalski, Gecondoleerd, hug, inderdaad absoluut niet het begin van het jaar zoals je hoopte.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Caroow di 1 jan 2013 - 1:49

Bedankt voor je informatie AngelNyn (Niet alleen deze keer, ik heb al vaak wat aan je gehad!)

Op mijn werk hebben ze geen ervaring met zwangeren, ik moet steeds weer nee zeggen en dat is vervelend, want zo denken ze dat ik niks wil terwijl het eigenlijk hele logische dingen zijn die ik niet wil doen (vracht inruimen bijvoorbeeld), maar omdat ze nog nooit een zwangerschap hebben meegemaakt (zowel zakelijk als prive) weten ze gewoon niet dat dat niet kan.
Ik probeer wel vaak te zeggen dat ik 6 maanden zwanger ben en dat dat echt niet "net zwanger" is, maar dat komt nog niet helemaal binnen.
Het werken gaat overigens nog prima, alleen langer dan 5 uur achter elkaar staan (en lopen, bukken en tillen) gaat pijn doen in mijn bil.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  girli di 1 jan 2013 - 2:10

Gecondoleerd Koko Baaltopic! - Pagina 3 699888

Ik baal, omdat ik hier alleen zit. Vriendje is namelijk aan het werk, zoals altijd. Ik heb nu maar besloten dat ik lekker niets hoef te doen en straks nog oliebollen ga eten!
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  girli di 1 jan 2013 - 2:13

Kowalski schreef:Ik baal ontzettend!

Ik heb vandaag mijn studentenabonnement van de NS stop moeten zetten, omdat ik er geen recht meer op blijk te hebben. Ik studeer echter nog wel en zou een uitgestudeerd aanbod aan kunnen vragen. Nu blijkt dat het niet kan, omdat ik een aantal jaren geleden, toen ik door ziekte met studie gestopt was, ook tijdelijk een kortingskaart heb gehad. Ik moet komend half jaar nog wel een dag of 4 in de week van Eindhoven naar Amsterdam en baalde dus al dat ik geen studenten-OV meer zou hebben, maar niet eens korting, dat kan ik never nooit niet betalen!
Je hebt in totaal 5 jaar recht op een OV meen ik, ze hebben het ingekort. Ik weet niet of je dat al hebt gehad? Dat je niet opnieuw een abbo krijgt wist ik ook niet! Moet ik ook maar rekening mee houden straks.

Je kunt nog wel een kortingskaart kopen bij NS of een trajectkaart. Als je meerdere keren per week op en neer moet, haal je dat er waarschijnlijk wel uit.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  TukTuk di 1 jan 2013 - 2:15

Graag gedaan! smile Misschien kan je anders die folder laten lezen, ook vaak bukken en tillen mag vanaf de 30ste week niet meer (en sowieso tot max een bepald aantal kilo, maar daar staat een mooi tabelletje op pagina 28/29 over), en zag dat je bijna 30 weken was. En het is natuurlijk raar dat jij de "dupe" nu bent alleen maar omdat zij geen ervaring er mee hebben, lijkt mij toch dat zodra er sprake is van een zwangere medewerkster, zij zich er ook in moeten verdiepen toch?

Gewoon goed je grenzen in de gaten houden, je werkgever heeft er ook niks aan dat je straks met ergere klachten (langer) thuis komt te zitten omdat je lichaam overbelast is, alleen maar omdat er geen rekening mee wordt gehouden. Neem aan dat je werkgever ook wilt dat je zo lang mogelijk tot je zwangerschapsverlof kan werken, en ook daarna weer. Als je bekkenklachten krijgt, kan het zo zijn dat je daar nog een lange nasleep van hebt.

Vind het overigs knap hoor dat je nog 5 uur achter elkaar kan staan!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow di 1 jan 2013 - 2:25

AngelNyn schreef:Graag gedaan! smile Misschien kan je anders die folder laten lezen, ook vaak bukken en tillen mag vanaf de 30ste week niet meer (en sowieso tot max een bepald aantal kilo, maar daar staat een mooi tabelletje op pagina 28/29 over), en zag dat je bijna 30 weken was. En het is natuurlijk raar dat jij de "dupe" nu bent alleen maar omdat zij geen ervaring er mee hebben, lijkt mij toch dat zodra er sprake is van een zwangere medewerkster, zij zich er ook in moeten verdiepen toch?

Gewoon goed je grenzen in de gaten houden, je werkgever heeft er ook niks aan dat je straks met ergere klachten (langer) thuis komt te zitten omdat je lichaam overbelast is, alleen maar omdat er geen rekening mee wordt gehouden. Neem aan dat je werkgever ook wilt dat je zo lang mogelijk tot je zwangerschapsverlof kan werken, en ook daarna weer. Als je bekkenklachten krijgt, kan het zo zijn dat je daar nog een lange nasleep van hebt.

Het is inderdaad wel een goed idee op die folder te laten lezen, dat ga ik doen!
Van zwangerschapsverlof hebben ze ook geen kaas gegeten, onlangs vroeg een leidinggevende wanneer dat dan was, een week van te voren ofzo? Ja hoor, ik werk wel door tot 39 weken laughcry

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Flippin' Bitch di 1 jan 2013 - 2:33

Ach, wat naar Kowalski!

Ik baal omdat ik me niet zo lekker voel, al sinds gisteravond krampen in mijn buik en diarree. Echt, wens nooit iemand een spetterend uiteinde... Mad
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Raindrop di 1 jan 2013 - 2:37

Wat erg, Kowalski! Gecondoleerd en heel veel sterkte Baaltopic! - Pagina 3 699888
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  TukTuk di 1 jan 2013 - 2:39

Caroow schreef:
AngelNyn schreef:Graag gedaan! Baaltopic! - Pagina 3 561177 Misschien kan je anders die folder laten lezen, ook vaak bukken en tillen mag vanaf de 30ste week niet meer (en sowieso tot max een bepald aantal kilo, maar daar staat een mooi tabelletje op pagina 28/29 over), en zag dat je bijna 30 weken was. En het is natuurlijk raar dat jij de "dupe" nu bent alleen maar omdat zij geen ervaring er mee hebben, lijkt mij toch dat zodra er sprake is van een zwangere medewerkster, zij zich er ook in moeten verdiepen toch?

Het is inderdaad wel een goed idee op die folder te laten lezen, dat ga ik doen!
Van zwangerschapsverlof hebben ze ook geen kaas gegeten, onlangs vroeg een leidinggevende wanneer dat dan was, een week van te voren ofzo? Ja hoor, ik werk wel door tot 39 weken Baaltopic! - Pagina 3 394967

Baaltopic! - Pagina 3 394967 Dat is wel echt slecht, en best wel onbeschoft dat zo iemand zich niet eens even daarin verdiept. Hopelijk veranderd er snel iets op je werk!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Kowalski di 1 jan 2013 - 7:41

Dank jullie wel! Baaltopic! - Pagina 3 699888 Laten we hopen dat vandaag niet een voorbode is voor de rest van 2013!

Girli, dank je voor je reactie over het OV, ik zal er straks even naar kijken Baaltopic! - Pagina 3 561177
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Bliss di 1 jan 2013 - 7:59

Lady4 schreef:Sterkte Pippa.

Ik baal want ik ben geen alchogol meer gewend. En nu ben ik dronken. En ik moet de hele avond. Mijn arme vriend. Maar wat een topmiddag met vriendinnen!

Hahaha hier moest ik erg om lachen. Joh, dronken? Laughing Was de rest van de avond ook nog leuk?
En FB, vervelend, maar ook om jou moest ik stiekem ff lachen.

Koko, wat naar, veel sterkte!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: